انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

به بهانه انتشار یک بیانیه جعلی ؛



پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص آن بخش از انتشار و بازتاب بیانیه مجعول که به این رسانه برمی گردد اعلام می دارد که در این زمینه هیچ سوء نیتی نسبت به هیچ شخصیت و یا گروه خاصی نداشته است و از باب آسیب و خدشه وارد شده به جایگاه جامعه حزب الله کشور و یادگار حضرت امام(ره) عذرخواهی می نماید.

 

 

به گزارش گلستان ما ؛ آنچه در پی می آید نکاتی است که برای روشن شدن فضای غبار آلود و فتنه گونه ناشی از یک ماجرای مشکوک سیاسی – رسانه ای در کشور و استان گلستان ضروری به نظر می رسد :

** صبح دوشنبه 31 فروردین ماه نامه ای تحت عنوان بیانیه انصار حزب الله گرگان به دفتر این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شد که پس از مشاهده متن نوشته و لحاظ  نمودن مواردی از قبیل : در پیش بودن مراسم یاک 40 که شائبه انتخاباتی بسیار پر رنگی دارد ، موارد خاص مربوط به سخنران مراسم سال قبل ، برگزاری مراسم از جیب بیت المال و از طرفی صدور بیانیه های انصار حزب الله در برخی موارد مشابه و ... ؛ با فرض صدور و ارسال این بیانیه از سوی انصار حزب الله گرگان منتشر شد .

** انتشار بیانیه جعلی منتسب به انصار حزب الله گلستان در این رسانه ، بدون هیچ گونه سوء نیتی نسبت به تخریب هر شخصیت و یا گروه خاصی بوده و صرفا با قصد انجام رسالت خبری در اطلاع رسانی و به جهت بیان هشداری به منظور جلوگیری از بروز احتمالی حادثه مشابه شیراز در استان گلستان بوده و درج تکذبیه و توضیحات حجه الاسلام و المسلمین مهدی حسن زاده مسئول انصار حزب الله گرگان در خصوص بیانیه مذکور و حذف خبر مربوط به درج بیانیه جعلی در سایت گلستان ما نیز ، نشان دهنده حسن نیت و تلاش در جهت روشنگری و شفاف سازی در این زمینه بوده است .

** بروز حادثه شیراز و اقدامی که علیه دکتر علی مطهری شکل گرفت ماجرایی تلخ و زشت بود که مورد رضایت و مقبول هیچ فرد و مجموعه ای نیست و سایت گلستان ما نیز هیچ گاه از این اقدام ناپسند حمایت نکرد . اما آنچه که همواره اهمیت داشته و دارد حفظ ثبات و آرامش کشور و جلوگیری از بروز حوادثی مشابه در هر جایی از ایران اسلامی است تا از باب وقوع چنین حوادثی افکار عمومی جامعه خدشه دار نشده و هزینه هایی گزاف به نظام و انقلاب اسلامی تحمیل نشود .

** گلستان ما در طول 4 سال فعالیت خود همواره تلاش داشته و دارد تا بر مدار قانون حرکت کند و در مقابل آن پاسخگو باشد و در این راستا در میان تمامی رسانه های مجازی استان پیشگام تر است . تلاش برای ثبت و اخذ مجوز از مراجع مربوط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولین روزهای فعالیت این پایگاه خبری در دولت های دهم و یازدهم ، حاضر شدن و پاسخگویی در محاکم قضایی و انتظامی در چندین پرونده خبری ، مطالبه اجرای قانون از ادارات و دستگاه های گوناگون ، پرداختن رسانه ای به تخلفات قانونی در حوزه های مختلف و ... ، گواه خوبی برای پیشگامی گلستان ما در پیشگاه قانون است .

** دستگاه قضایی استان گلستان در طول این سالها نشان داده که همواره بر مبنای اجرای قانون و پیگیری حق و عدالت گام برداشته و این مساله از زمان انتصاب دادستان انقلابی مرکز گلستان شکل نمایان تری به خود گرفته است . عملکرد عدالت محور و بدون تعارف حجه الاسلام و المسلمین حقی در طول مدتی کوتاه ، به خوبی تاثیر عمیق خود را در حوزه های مختلف مبارزه با تخلفات و قانون شکنی های فردی و گروهی نشان داد تا جایی که همگان به بازگشت اقتدار و جان گرفتن دوباره دستگاه قضا در استان گلستان اذعان نموده و دخالت نداشتن هر گونه مماشات و یا لحاظ شدن گرایشات سیاسی در مواجهات قضایی را تایید می کنند .

** علیرغم القاء برخی شائبه های ناصواب علیه سایت گلستان ما از سوی برخی افراد و مجموعه های خاص ، در همین دوره مربوط به حضور دادستان جدید در مرکز استان گلستان ، همین پایگاه خبری تحلیلی در چند پرونده قضایی در دادسرای گرگان محکوم گردید .

همچنین در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر یک مورد از این قبیل تذکرات و یا رسیدگی های قضایی نسبت به یکی از همین رسانه های پر ادعا مربوط می شد ، از آن به عنوان متمسکی برای القاء بروز خفقان و فقدان آزادی بیان در کشور برای فشار به نظام و دستگاه قضا استفاده می کردند .

** با دقت و بررسی در روند انتشار استانی و ملی بیانیه مذکور و پس از رصد و ارزیابی فضای رسانه ای کشور محرز است که بخش عمده ای از فضای آلوده ایجاد شده متوجه برخی رسانه های تندرو و افراطی بوده که دنبال تخریب چهره حزب الله ، تسویه حساب حادثه شیراز و فشار بر وزیر کشور و ... بوده اند که نقطه عطف این خدعه سیاسی - رسانه ای باز کردن پای حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی به این ماجرا به بهانه تهدید ایشان از سوی حزب الله بود .

در پایان پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص آن بخش از انتشار و بازتاب بیانیه مجعول که به این رسانه برمی گردد اعلام می دارد که در این زمینه هیچ سوء نیتی نسبت به هیچ شخصیت و یا گروه خاصی نداشته است و از باب آسیب و خدشه وارد شده به جایگاه جامعه حزب الله کشور و یادگار حضرت امام(ره) عذرخواهی نموده و در پیگیری شناخت عاملان این بیانیه جعلی اهتمام می ورزد تا از وقوع چنین رویدادهایی در آینده جلوگیری شود .



نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:16 ب.ظ

حضرت آیت ا...نور مفیدی

سلام علیکم

مدتی است که سئوالهایی ذهن مرا به خود مشغول داشته و دوست داشتم در فرصت مناسب این سوالات را از جنابعالی بپرسم ،از انجاییکه این سوالات در میان جامعه و خصوصا قشر جوان و تحصیلکرده مطرح است ، آنها را در این رسانه که با هدف مطالبه گری از مسئولان راه اندازی شده است مطرح می کنم و امیدوارم حضرتعالی به دفتر خود امر بفرمایید که پاسخ این سوالات را در سایت رسمی تان منعکس نمایند و یا از هر طریقی که مصلحت می دانید در اختیارمان قراردهد و بنده خود را موظف می دانم برای رفع شبهه از عملکردجنابعالی به عنوان یکی از علمای انقلابی و نماینده حضرت امام ره و مقام معظم رهبری پاسخها را به اطلاع مخاطبان برسانم .

از آنجاییکه رهبرمعظم انقلاب همواره در میان جوانان و دانشگاهیان حضور پیدا می کنند و به سوالات صریح آنان پاسخ می دهند،جنابعالی نیز یقینا به عنوان نماینده ایشان از طرح این سوالات که زمینه رفع شبهه از مردم می گردد استقبال می فرمایید.

1- در حکم نمایندگی حنابعالی ،حضرت امام خمینی (ره )و امام خامنه ای (مدظله العالی) شما را به عنوان نماینده خود در منطقه گرگان منصوب نموده اند طبیعتا منطقه های گرگان شامل شهر گرگان و روستاهای توابع آن میشود و لیکن می بینیم شما را

1- مقام معظم رهبری فتنه سال 88 را توطئه ای خطرناک در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند که نظام را در لبه پرتگاه قرار داد، حمایتهای آمریکا و اسرائیل و منافقین از فتنه گران داخلی برکسی پوشیده نیست عمق این فتنه براندازی بودکه رهبرمعظم انقلاب تا چندین سال پس از آن به مناسبتهای مختلف به تتبین زوایای آن می پرداختند و هنوز هم گاه و بی گاه بدان اشاره دارند. ولی از ناحیه جنابعالی موضعگیری شفافی مشاهده نشده است این سکوت طولانی از ناحیه شما چه معنایی دارد؟

2- برخی از نزدیکان و دوستان شما کسانی هستند که علیه نظام موضعگیری شفاف داشته اند ولیکن همچنان در کنار جنابعالی حضور دارند .به عنوان نمونه آقایان سید...قدس علوی و شیخ عبدا...شاهینی دو تن از اساتید مدرسه علمیه جنابعالی می باشند که در جریان فتنه فعال بودند.

آقای رحمت الله رجایی از دست اندرکاران موسسه میرداماد از کسانی است که در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در سال 1382، انتخابات قانونی را تحریم و نظام را صریحا متهم به استبداد کردند.

فرزند جنابعالی (آقای سید مجتبی نورمفیدی) از اعضای مجمع روحانیون مبارزه است که نقش بسیاری از آنان وبه ویژه دبیرکلی مجمع در فتنه سال 88 برکسی پوشیده نیست.

نمونه های فراوان دیگری را نیز میتوان نام برد که در اطراف شما حضور دارند و هنوزهم نظام را متهم به تقلب می کنند.

باتوجه به اینکه حضرتعالی اخیرا اعلام کردید که افراد افراطی را از خود دور می کنید چرا جنابعالی نسبت به این افراد اقدامی صورت نگرفته است؟

3- همانطوریکه می دانید رهبرمعظم انقلاب ،موضع تندی نسبت به سیدمحمد خاتمی دارند و وی را از مقصرین و عاملان فتنه سال 88 می دانند و در جریان بستری شدن معظم له در بیمارستان تقاضای ملاقات وی را نپذیرفتند و برای فوت خواهر و مادروی مستقیما به او پیام تسلیت ندادند.

علت اینکه جنابعالی مستقیما خاتمی را مخاطب قرار داده و دعای دامت برکاته را که معمولا در حق علمای متقی آورده می شود و برای او به کار برده اید چیست؟

4 - یکی از مسلمات محرمات شرعی تصرف در وقف برخلاف نیت واقف می باشد. علت اینکه امروز یکی از مدارس علمیه قدیمی گرگان ( مدرسه علمیه صالحیه) صرفا بعنوان دفتر جنابعالی مورد بهره برداری قرار می گیرد چیست؟

البته می دانیم که جنابعالی هفته ای دوسه جلسه ایی در این مدرسه دارید و لیکن با چند جلسه ایی جنابعالی و احیانا دروس شبیه آن نمی توان صدق عمل به وفق را احراز کرد و با مراجعه ای به مدارس علمیه دیگر معنای عمل به وقف روشن می شود.

ضمن اینکه سابقا سالیان متمادی، هیئت موسوم به رزمندگان که مروج افکار انحرافی امثال دکتر سروش بودند با مجوز حضرتعالی مدرسه علمیه عمادیه را اشغال کرده بودند. علت این گونه تصرفات و توجیه شرعی آن را بیان بفرمایید.

5 - جنابعالی با علم به اینکه حضرت امام (ره )و مقام معظم رهبری صراحتا از نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان حمایت کرده اند، فرموده بودید "به هزاران دلیل با نظارت استصوابی مخالف هستم " آیا می توانید چند مورد از آن هزاران دلیل را بیان بفرمایید؟ و اساسا باتوجه به موضع روشن حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، تصریح به مخالفت را به صلاح نظام می دانید؟

6- دوستان جنابعالی همواره از شما به عنوان یکی از مخالفان سرسخت تفکرات حضرت علامه مصباح یزدی معرفی می کنند

این در حالی است که مقام معظم رهبری ایشان را خلف صالح علامه طباطبایی و استاد شهید مطهری معرفی کرده اند و 1س از فتنه سال 88 در باره علامه مصباح فرمودند: ایشان از سه ویژگی علم ، صفا و بصیرت به معنای حقیقی کلمه برخوردارند" آیا جنابعالی همچنان بر نظرات سابق خود نسبت به ایشان پافشاری دارید؟

7- مقام معظم رهبری همواره نمایندگان خود و نزدیکان آنان را از فعالیتهای اقتصادی اکیدا نهی می کنند . متاسفانه شاهدیم که یکی از فرزندان شما ( سید مصطفی ) در فعالیتهای متعدد اقتصادی نقش دارد. علت چیست؟

در پایان امیدوارم که صراحت لهجه مرا ببخشید و با بزرگواری به این سئوالات 1اسخ دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد