انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سوالات بی جواب سایت عدالتخواهان گلستان از امام جمعه گرگان

چند سوال ازحضرت آیت ا...نور مفیدی ،فقط برای رفع شبهه

از آنجایی که رهبرمعظم انقلاب همواره در میان جوانان و دانشگاهیان حضور پیدا می کنند و به سوالات صریح آنان پاسخ می دهند،جنابعالی نیز یقینا به عنوان نماینده ایشان از طرح این سوالات که زمینه رفع شبهه از مردم می گردد استقبال می فرمایید.

  


همان گونه که مستحضرید حدود 4 ماه پیش از طرف این پایگاه خبری تعداد 7 سوال برای پاسخگویی از طریق فرزند جنابعالی ( سیدمجتبی ) به محضرتان تقدیم گردید و بنا بود پاسخ آنها جهت انتشار برای این سایت ارسال گردد .
لذا با عنایت به اینکه تا کنون پاسخی برای آن پرسش ها دریافت نگردیده است ، این سوالات را مجددا و از طریق این رسانه از محضر جنابعالی مطرح می کنیم و امیدواریم که (همانند مقام معظم رهبری ) با پاسخگویی شایسته از سوی جنابعالی روبرو شویم .

حضرت آیت ا...نور مفیدی   
سلام علیکم
مدتی است که سئوالهایی ذهن مردم و مخاطبان این سایت را به خود مشغول داشته و دوست داشتم در فرصت مناسب این سوالات را از جنابعالی بپرسم ،از آنجایی که این سوالات در میان جامعه و خصوصا قشر جوان و تحصیلکرده مطرح است ، آنها را در این رسانه که با هدف مطالبه گری از مسئولان راه اندازی شده است مطرح می کنم و امیدوارم حضرتعالی به دفتر خود امر بفرمایید که پاسخ این سوالات را در سایت رسمی تان منعکس نمایند و یا از هر طریقی که مصلحت می دانید در اختیارمان قرار دهند و بنده خود را موظف می دانم برای رفع شبهه از عملکرد جنابعالی به عنوان یکی از علمای انقلابی و نماینده حضرت امام ره و مقام معظم رهبری پاسخها را به اطلاع مخاطبان برسانم .
از آنجایی که رهبرمعظم انقلاب همواره در میان جوانان و دانشگاهیان حضور پیدا می کنند و به سوالات صریح آنان پاسخ می دهند،جنابعالی نیز یقینا به عنوان نماینده ایشان از طرح این سوالات که زمینه رفع شبهه از مردم می گردد استقبال می فرمایید.

#1-  مقام معظم رهبری فتنه سال 88 را توطئه ای خطرناک در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند که نظام را در لبه پرتگاه قرار داد، حمایتهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و منافقین از فتنه گران داخلی برکسی پوشیده نیست عمق این فتنه به اندازه ای بودکه رهبرمعظم انقلاب تا چندین سال پس از آن به مناسبتهای مختلف به تبیین زوایای آن می پرداختند و هنوز هم گاه و بی گاه بدان اشاره دارند. ولی از ناحیه جنابعالی موضعگیری شفافی مشاهده نشده است این سکوت طولانی از ناحیه شما چه معنایی دارد؟

#2-   برخی از نزدیکان و دوستان شما کسانی هستند که علیه نظام موضعگیری شفاف داشته اند ولیکن همچنان در کنار جنابعالی حضور دارند .به عنوان نمونه آقایان سید رضی قدس علوی و شیخ عبدا...شاهینی دو تن از اساتید مدرسه علمیه جنابعالی می باشند که در جریان فتنه فعال بودند.
آقای رحمت الله رجایی از دست اندرکاران موسسه میرداماد از کسانی است که در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در سال 1382، انتخابات قانونی را تحریم و نظام را صریحا متهم به استبداد کردند.
فرزند جنابعالی (آقای سید مجتبی نورمفیدی) از اعضای مجمع روحانیون مبارز است که نقش بسیاری از آنان وبه ویژه دبیرکل مجمع در فتنه سال 88 برکسی پوشیده نیست.
نمونه های فراوان دیگری را نیز میتوان نام برد که در اطراف شما حضور دارند و هنوزهم نظام را متهم به تقلب می کنند.
باتوجه به اینکه حضرتعالی اخیرا اعلام کردید که افراد افراطی را از خود دور می کنید چرا از ناحیه جنابعالی نسبت به این افراد اقدامی صورت نگرفته است؟

 # 3-  همانطوریکه می دانید رهبرمعظم انقلاب ،موضع تندی نسبت به سیدمحمد خاتمی دارند و وی را از مقصرین و عاملان فتنه سال 88 می دانند و در جریان بستری شدن معظم له در بیمارستان تقاضای ملاقات وی را نپذیرفتند و برای فوت خواهر و مادروی مستقیما به او پیام تسلیت ندادند.
علت اینکه جنابعالی مستقیما خاتمی را مخاطب قرار داده و دعای دامت برکاته را که معمولا در حق علمای متقی آورده می شود برای او به کار برده اید چیست؟

# 4 -  یکی از مسلمات محرمات شرعی ، تصرف در وقف برخلاف نیت واقف می باشد. علت اینکه امروز یکی از مدارس علمیه قدیمی گرگان ( مدرسه علمیه صالحیه) صرفا بعنوان دفتر جنابعالی مورد بهره برداری قرار می گیرد چیست؟
البته می دانیم که جنابعالی هفته ای دوسه جلسه در این مدرسه تدریس دارید و لیکن با چند جلسه تدریس جنابعالی و احیانا دروس شبیه آن نمی توان صدق عمل به وفق را احراز کرد و با مراجعه به مدارس علمیه دیگر معنای عمل به وقف روشن می شود.
ضمن اینکه سابقا سالیان متمادی، هیئت موسوم به رزمندگان که مروج افکار انحرافی امثال دکتر سروش بودند با مجوز حضرتعالی مدرسه علمیه عمادیه را اشغال کرده بودند. علت این گونه تصرفات و توجیه شرعی آن را بیان بفرمایید
# 5-  جنابعالی با علم به اینکه حضرت امام (ره )و مقام معظم رهبری صراحتا از نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان حمایت کرده اند، فرموده بودید "به هزاران دلیل با نظارت استصوابی مخالف هستم " آیا می توانید چند مورد از آن هزاران دلیل را بیان بفرمایید؟ و اساسا باتوجه به موضع روشن حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، تصریح به مخالفت را به صلاح نظام می دانید؟

#6 - دوستان جنابعالی همواره از شما به عنوان یکی از مخالفان سرسخت تفکرات حضرت علامه مصباح یزدی معرفی می کنند
این در حالی است که مقام معظم رهبری ایشان را خلف صالح علامه طباطبایی و استاد شهید مطهری معرفی کرده اند و پس از فتنه سال 88 در باره علامه مصباح فرمودند: ایشان از سه ویژگی علم ، صفا و بصیرت به معنای حقیقی کلمه برخوردارند" آیا جنابعالی همچنان بر نظرات سابق خود نسبت به ایشان پافشاری دارید؟

در پایان امیدوارم که صراحت لهجه مرا ببخشید و با بزرگواری به این سئوالات پاسخ دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد