انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

نمونه ای از افشاگری شجاعانه سایت عدالت خواهان در قبال مسولان متخلف!!

سرنوشت نامعلوم و نگران کننده 3200 تن گندم غیر قابل مصرف انسانی سیلوی کارخانه آرد تلور غرب گلستان+سند

سوال مردم استان گلستان از مسئولین نظارتی ازجمله استاندار گلستان بعنوان بالاترین مقام اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی بعنوان متولی سلامت جامعه این هست که 3200 تن گندم فاسد و غیرقابل مصرف انسانی توسط چه کسانی از سیلوی کارخانه تلور غرب گلستان خارج و در کجا مصرف شد؟

  


به گزارش عدالت خواهان گلستان"حدود 3200 گندم بیت المال که در کارخانه آرد تلور که متعلق به آقای ع - ر میباشد نگهداری می شد اکیپ بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان باحضور دو معاون محترم دادستانی در مورخه 93/11/20 از گندمهای سیلوی فلزی کارخانه فوق نمونه براداری که جوابیه آزمایشگاه حاکی از قابلیت مصرف انسانی نبودن آن میباشد



حال باتوجه به اینکه گندمهای موجود در سیلوی کارخانه تلور غیر قابل مصرف انسانی اعلام شد چرا گندمهای فاسد امروز در محل خود قرار ندارد ؟

این گندمهای فاسد چه کسانی و چگونه از سیلو خارج و در کجا مصرف گردید ؟

نقش دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعنوان متولی سلامت جامعه در مورد سرنوشت نامعلوم گندمهای فاسد چیست؟

 براستی استاندار ی - سازمان بازرسی و دستگاه قضایی استان گلستان در خصوص سرنوشت نامعلوم 3200 تن گندمهای تلور که متعلق بع مسئولیتی دارند ؟ ای کاش ....؟؟؟ !!

چگونه و چرا با وجود پیشتازی استان گلستان در عرصه تولید و دارا بودن بالاترین رقم تولید گندم این استان رتبه نخست را در معوقات و کسورات گندم در بین استانهای کل کشور دارد ؟! و چرا چندین هزار تن گندم فاسد میشود ؟

از اینکه کارخانه تلور و یساقی بیشترین حاشیه و مشگل را با خود دارد حرفی نیست اما اینکه چرا دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره و نقطه نظران عموم دستگاههای نظارتی استان در خصوص حفظ و حراست بیت المال جای سوال دارد.

چرا قبل از وصول بیت المال و تصفیه حساب کسری گندم سالهای 89 و 90 چگونه مدیرعامل غله به خود اجازه می دهد نسبت به عقد قرارداد مجدد و ذخیره سازی و تحویل 10000تن گندم بیت المال به مبلغ حدود 13 میلیاردتومان به آقای رضایی اقدام نمایند؟ و یا چه تضمینی در خصوص تصفیه حساب بدهی قبلی داده است؟


ظاهرا قرار بود طبق صورتجلسه موجود و تعهد آقای رضایی سند ملکی در اختیار اداره غله قرار گیرد چرا قبل از اخذ سند ملک و یا تضمین معتبر اداره کل غله مبادرت به تحویل گندم به آقای رضایی نمود؟در صورتیکه برای موارد مشابه به ظاهر آقای واثقی ابتداد سند در رهن ادره غله قرار گرفته و سپس مجوز خریر گندم صادر گردید اینک دلیل این تبعیض چیست و چه دستهای پنهانی در پشت این قضیه وجود دارد؟

گرچه بنابه اطلاع واصله تاکنون سند در رهن اداره کل غله قرار نگرفته است !!


در صورتجلسه فوق مقرر گردیده بود که در صورت عدم در رهن بردن سند ملک - چک تضمینی اخذ شده به مبلغ 41 میلیارد اقدام قانونی انجام گیرد چرا تاکنون اقدامی از سوی اداره کل غله در وصول چک فوق اقدامی صورت نگرفت؟

حسب شنیده ها از 10 هزارتن گندم تحویلی به آقای رضایی تاکنون حدود 200 تن حمل شد که با موارد مشابه خیلی تفاوت دارد. دلیل عدم تحویل گندم توسط رضایی چیست؟ مگر ایشان توسط چه مراکز قدرتی در استان یا مرگز مورد حمایت قرار می گیرد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد