انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

تفاوت اختلاس‌گران 3 هزار میلیاردی با نجومی‌بگیران

مدیر مسؤول روزنامه کیهان:
مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: خط امام خمینی(ره) خاطره نیست که برخی خاطره‌گویی کنند، برداشت نیست که هرکس مطابق میل خود از آن برداشت کند.

  

 حسین شریعتمداری عصر امروز در همایش از نیجریه تا تبرستان در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: از افرادی که تلاش می‎کنند تا یاد و نام شهدای بزرگوار اسلام فراموش نشود باید تقدیر کرد.

وی افزود: شیخ ابراهیم زکزاکی، آیت‌الله نمر، شیخ عیسی قاسم علی سلمان، سید حسن نصرالله یکی از بزرگ‌ترین آثار وجودی‌شان این بود که اجازه نداند خط امام خمینی (ره) تحریف شود، این افراد مقیاس تزار بالای خط امام(ره) را به همه ارائه کردند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تصریح کرد: خط امام خمینی (ره) خاطره نیست که عده‌ای خاطره‌گویی کنند، برداشت نیست که هر کس مطابق میل خودش از آن برداشت کند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله نمر، شیخ زکزاکی و دیگر افراد مثل اینها نشان داند که افراد در تراز انقلاب در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی می‌‏کنند.

شریعتمداری تاکید کرد: افراد خط امامی با شیطان بزرگ، با کلان سرمایه‌داران، با مرفهان بی‌درد، با تکفیری‌ها و داعشی‌ها درگیر هستند، افراد خط امامی دشمنان زیادی دارند، به همین دلیل غارت‌گران دنیا در برابر امام خمینی(ره) ایستادند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله نمر، شیخ زکزاکی و دیگر افراد مثل اینها نشان داند که افراد در تراز انقلاب در برابر دشمنان تمام قد ایستادگی می‏‌کنند.

شریعتمداری تاکید کرد: افراد خط امامی با شیطان بزرگ، با سرمایه‌داران کلان، با مرفهان بی‌درد با تکفیری‌ها و داعشی‌ها درگیر هستند، افراد خط امامی دشمنان زیادی دارند، به همین دلیل غارتگران دنیا در برابر امام(ره) ایستادند.

*میوه خط امام راحل ولایت فقیه است

وی با اعلام اینکه در حال حاضر به تعبیر رهبر معظم انقلاب در جنگ احزاب قرار داریم، افزود: در جنگ احزاب همه دشمنان اسلام با هم متحد شدند که ریشه اسلام را نابود کنند، برای اینکه در جنگ احزاب از انقلاب اسلامی ایران به خوبی محافظت کنیم باید هوشیار بود و در مسیر اصیل خط امام راحل همانگونه که شیخ زاکزاکی حرکت کرد قرار بگیریم.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان تاکید کرد: میوه خط امام راحل ولایت فقیه است، امثال شیخ زاکزاکی و شهدای مدافع حرم با عمل‌شان مدعیان دروغین خط امام راحل را رسوا کردند.

وی یادآور شد: فرق است بین کسانی که می‌گویند امام برای ما است با کسانی که می‎گویند ما از امام هستیم، کسی که می‎گوید امام برای ما است می‎خواهند از اسم امام راحل کاسبی کنند.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به مطرح شدن فیش‌های حقوقی در کشور گفت: مدیرانی که حقوق نجومی دریافت کردند به انقلاب اسلامی ایران هجوم آوردند.

*تفاوت اختلاس‌گران با نجومی‌بگیران

وی با اعلام اینکه زمانی که موضوع این فیش‌ها مطرح بود به ما می‎گفتند که چرا از کنار اختلاس‌های 3 هزار میلیاردی گذشتید و این مقدار اهمیت نمی‎دهید، به این افراد اعلام می‌‏کنیم، نظام با اختلاس‌گران 3 هزار میلیارد تومانی در حال برخورد است، یک تفاوت بین اختلاس‌گران 3 هزار میلیاردی و افراد حقوق نجومی‌بگیر این است که آنها دزد و گرگ بودند ولی شما چوپان بودید، شما قرار بود پاسبان و محافظ اموال مملکت باشید در لباس چوپان دست به دزدی و خیانت زدید.

این فعال رسانه‌ای در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر وقت جهاد است، افزود: شاخصه جهادگر نه گفتن به دشمن و مطالبه‌گری است، جهادگر شاخص باید پرچم دینی، مذهبی و اسلامی خویش را بالا ببرد و در مواقع ضروری فریاد رسا داشته باشد.

شریعتمداری اضافه کرد: دشمن تلاش دارد که تعداد مردم پا به رکاب انقلاب اسلامی را کم نشان دهد و در نتیجه با این حربه زمینه بی‌آیندگی را در بین نیروهای انقلابی ایجاد کند.

*تکلیف برخورد با نجومی‌بگیران را مقام معظم رهبری مشخص کردند

وی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبارزه با افراد سودجو افزود: رهبر معظم انقلاب به صراحت تکلیف برخورد مسؤولان با این افراد را روشن کردند و اعلام کردند که این افراد محاکمه و اموال مردم پس گرفته شود، چشم مردم فقیر به این مطالبه مسؤولان از اختلاس‌گران است.

*ورود برنج قاچاق از مجرای قانونی

شریعتمداری در ادامه با اشاره به انتشار خبری در ارتباط با واردات 300 هزار تن برنج قاچاق با تعرفه دولتی در روزنامه کیهان، گفت: قاچاق‌چیان کالا که این محصول را از کانال قانونی وارد کشور کردند بابت هر کیلو باید 500 هزار تومان تعرفه گمرکی پرداخت می‎کردند ولی با این روش بابت هر کیلو 50 تومان پرداخت کردند.

وی اضافه کرد: این پول‌های ناشی از درآمد کالای قاچاق بعدا صرف فحشا، صرف گسترش فساد می‎شود برای اینکه اینگونه افراد نمی‎توانند در جامعه سالم نفس بکشند.

شریعتمداری تاکید کرد: نه گفتن به دشمن بسیار مهم است، شیوه‌ای است که شهدای مدافعان حرم و افرادی مانند شیخ زکزاکی در برابر دشمن اتخاذ کردند.

*متولیان طرح نیل تا فرات به دنبال دیوار حائل برای حفظ جان

وی با اشاره به ضرورت حضور مدافعان حرم در سوریه، عراق و نیز حمایت از حزب‌الله لبنان و یا حضور انصارالله یمن در میدان مبارزه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها گفتند که اگر این نیروها در میدان حاضر نبودند باید در کرمانشاه با دشمنان انقلاب اسلامی برخورد می‏‌کردیم، در حال حاضر با کمترین هزینه برای امنیت کشور تلاش می‎کنیم.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به طرح اسرائیل برای اجرای طرح نیل تا فرات، گفت: انقلاب اسلامی ایران دندان تیز اسرائیل در اجرای این طرح را کشید، اقدامات انقلاب اسلامی به جایی رسید که متولیانی که طرح نیل تا فرات را برنامه‎ریزی کردند امروز برای حفظ جان خویش دیوار حائل ایجاد کردند.

*ظاهر بودن چهره آمریکا در کشتار سیاه‌پوستان

وی به مطرح شدن ارتباط با آمریکا و نیز به تبع آن رفع مشکل اقتصادی کشور پس از ارتباط با این کشور، یادآور شد: آمریکا 19 هزار میلیارد دلار بدهی غیرقابل پرداخت دارد، چه طور این کشور مقروض می‏‌تواند زمینه رفع مشکل اقتصادی کشور ما را فراهم کند.

شریعتمداری گفت: آمریکا در فیلم‌های به ظاهر آراسته نبنید،ماهیت آمریکا در لبنان، عراق، در کشتار سیاه‌پوستان این کشور ببینید و عیار این کشور را بسنجید.

وی با اعلام اینکه برخی از افراد برای اینکه به دشمن نه بگویند، حاضر به تحریف تاریخ شدند،افزود: به عنوان نمونه اعلام کردند که امام حسین(ع) با عمرسعد مذاکره کرد، این در حالی بود که این امام همام به عمر سعد نهیب زد، چرا به نه بزرگی که حضرت ابوالفضل (ع) عباس به افرادی که قصد داشتند ایشان را از برادرش جدا کنند اشاره‎ای نمی‏‌کنند.

چرا بعد از جریان شارلی عبدو مسئوولان برای مذاکره به فرانسه می‎روند

مدیر مسؤول روزنامه کیهان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف چیزی که دشمن سعی بر القاء آن دارد در جهان در حال درخشش است.

وی با اشاره به اقدامات ضدبشری که فرانسه بر علیه کشورما در دوران مختلف روا داشت، افزود: واردات خون‌های آلوده، کمک به عراق برای تامین ادوات نظامی، فشار به تیم هسته‌ای کشور در دوران مذاکره و در نهایت توهین به پیامبر توسط شارلی عبدو از نمونه اقدامات زننده فرانسه برعلیه کشور ما و اسلام بود، چرا بعد از جریان شارلی عبدو مسئوولان برای مذاکره به فرانسه می‎روند.

شریعتمداری یادآور شد: اگر نیروهای اصیل و انقلابی همان‌های که در 22 بهمن، روز قدس و مناسب‌های که مردم برای انقلاب در صحنه حاضر می‎شوند در صحنه حاضر نباشند دشمن بر کشور غالب می‎شود.

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد در ارتباط با مذاکره که مطرح کردند که با مذاکره ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم،گفت: اگر آمریکا و ایادی آنها قدرت جنگ و مبارزه با کشور را داشتند ده‌ها بار زودتر از اینها به کشور ما حمله می‎کردند.

منبع: فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد