انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

افشاگری نواده واقعی امام خمینی نسبت به شیطنت منافقین جدید

برنامه‌ریزی خارجی‌ها برای جدایی‌ بین برادرم و رهبر انقلاب

یادگار امام راحل با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه از فرزندان خمینی یک کلام هم در تضعیف رهبری نخواهید شنید، گفت: برخی در خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند سیدحسن خمینی را از رهبری جدا کنند اما بدانند که خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است.

  

 حجت‌الاسلام والمسلمین علی خمینی در مراسم سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی و شهدای جامعه روحانیت مازندران در مصلای جمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری، اظهار داشت: باید تفکرات و اندیشه‌های آن امام همام برای علمای دینی درس‌آموز باشد. امام راحل در بیداری اسلامی و احیای تفکر ناب اسلامی در عصر معاصر نقش‌آفرین بوده و باید یاد و نام آن روحانی وارسته برای آیندگان تبیین شود.

یادگار امام راحل با اشاره به اینکه جایگاه روحانیت مبارز باید در جامعه تبیین و ترویج شود، تصریح کرد: امیدواریم اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب برای همیشه تاریخ در سینه‌ها و تفکرات زنده و جاری باقی بماند.

وی با تقدیر از آیت‌الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر برای دعوت از وی به‌منظور سخنرانی در این مراسم افزود: پاسداشت مقام عالم و علمای دین بارها در کتب دینی و احادیث مطرح شده است.

مردم ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند

یادگار امام راحل با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا به دشمنان اسلام نشان می‌دهد که مردم ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند، افزود: امروز در صورتی‌که اروپا امنیت ندارد ولی در کشورمان به‌برکت خون شهدا و روحیه شهادت‌طلبی امنیت برقرار است؛ روحیه انقلابی مانند روحیه شهادت‌طلبی است که در این روحیه نیز آرمان و مکتب مهم‌تر از جان است.

وی با تأکید بر "به‌برکت خون شهدا، کشورمان در قوی‌ترین حالت ممکن در دهه‌های اخیر قرار دارد"، تصریح کرد: مردم ایران سزاوار شرایط بهتری از وضعیت موجود هستند.

مسئله اشتغال مهم‌ترین چالش امروز کشور است

یادگار امام راحل مسئله اشتغال را مهم‌ترین چالش کشور در برهه کنونی دانست و افزود: کشور در مسیر درستی در حال حرکت است و آینده‌ای روشن در انتظار مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی برای احیای نام و خاطره شهدا و یادآوری اهداف شهدا است, گفت:  یادواره‌های شهدا همان مراسم بزرگداشت روحیه شهادت طلبی است. امام خمینی(ره) همواره بر زنده نگه‌داشتن روحیه شهادت‌طلبی تأکید داشتند، روحیه شهادت‌طلبی عامل اصلی بقا و حفظ انقلاب اسلامی است.

خمینی با تأکید بر اینکه بزرگداشت شهدا در حقیقت بزرگداشت روحیه شهادت‌طلبی است، ادامه داد: روحیه شهادت طلبی، کشته شدن نیست بلکه همان تلاش برای پیروزی اسلام است.

مردم به‌خاطر آرمان و مکتب اسلامی در کنار امام راحل ایستادند

یادگار امام راحل با تأکید بر اینکه روحیه شهادت‌طلبی همواره در امام راحل(ره) وجود داشت, گفت: امام خمینی(ره) در برابر شاه که یک آدم ضعیف هم نبود، ایستاد و همراه با ملت با روحیه شهادت‌طلبی به پیروزی رسیدند. مردم به‌خاطر آرمان و مکتب اسلامی در کنار امام راحل ایستادند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در حکومت اسلامی باید از امکانات خوبی برخوردار باشند، گفت: جامعه هرچقدر از رفاه و زندگی مناسب فاصله بگیرد، مردم از اسلامیت فاصله خواهند گرفت. در حکومت اسلامی باید آب و نان مردم تأمین شود که البته بعد از انقلاب اسلامی شاهد سرعت توسعه در مناطق محروم بودیم هرچند که مشکلات اقتصادی را در حال حاضر انکار نمی‌کنم.

یک مسئول در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خود حقوق آن‌چنانی مقرر کند

یادگار امام راحل با تصریح اینکه ناهنجاری‌های فرهنگی شایسته جامعه اسلامی نیست، گفت: تفاوت جمهوری اسلامی با دیگر جوامع دنیا‌، روحیه‌های معنوی است. مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت الهی است، مسئول باید حافظ اموال و آبروی مردم باشد و حق ندارد برای خود حقوق آن‌چنانی مقرر کند و آبروی مردم را بریزد چراکه نسبت به آن‌چیزی که در دست اوست، امین است.

وی بیان کرد: برخورد مقام معظم رهبری در مقابله با فیش‌های نجومی بی‌نظیر و برای ما درس‌آموز است و به‌قول ایشان موضوع حقوق‌های نجومی در واقع هجوم به ارزش‌هاست. دشمن با دامن‌زدن بیش از اندازه به این فیش‌ها همه مسئولان را متهم کرده و به‌دنبال ناامید کردن مردم است اما مقام معظم رهبری با تیزبینی صحه بر پاک‌دستی بسیاری از مدیران می‌گذارند و وعده برخورد با مفسدان را می‌دهند.

خمینی با اشاره به اینکه اقتصاد علت اصلی خوشبختی مردم در یک جامعه نیست, افزود: خیلی از مردم می‌گویند ما در زمان جنگ شادتر بودیم و خیلی از مردم دنیا شاد هستند، در صورتی که اقتصاد کشورشان اصلاً خوب نیست.

وی با بیان اینکه دولت فعلی تلاش می‌کند تا مشکلات اقتصادی کمتر شود، تصریح کرد: همه دولت‌ها تلاش کردند ولی برخی دولت‌ها موفق‌تر بودند. دولت اسلامی باید هر دو بعد مادی و معنوی جامعه را مورد توجه قرار دهد.

یادگار امام راحل افزود: من خود را طلبه عادی می‌دانم که بر حسب وظیفه خود درس خواندم و پیشرفت ظاهری من در حوزه از برکت وجودی امام(ره) است، 17ساله بودم که از من خواسته شد در حوزه درس بگویم و من هم گفتم و پیشرفت کردم که اگر من نوه امام(ره) نبودم این‌ همه استقبال و توجه به من وجود نداشت و این یک توفیق الهی است که خدا به ما داد.

وی ادامه داد: وقتی خدا این توفیق را به من داد که نوه امام(ره) شدم و پدر شهیدی به‌واسطه این مقام مرا در آغوش خود می‌گیرد این هم برایم شیرین است و هم برایم مسئولیت می‌آورد و باید قدم به قدمم را مراعات کرده و از منیت حرف نزنم و پایم را کج نگذارم چراکه اگر خدای ناکرده تخطی کنم آن دنیا امام راحل یقه‌ام را می‌گیرد.

خمینی با بیان "اعتراف می‌کنم حق امام(ره)، شهدا و رهبری را آن‌طور که شایسته است اداء نکرده‌ام"، تصریح کرد: مجموعه بیت امام(ره) خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم عمل کنیم و نکردیم اما امام(ره) خود شاهد است که نخواستیم کم‌کاری کنیم و این حق آن‌چنان عظیم است که نمی‌توانیم از عهده آن برآییم.

برنامه‌ریزی خارجی‌ها برای جدایی‌ بین برادرم و رهبر انقلاب

یادگار امام راحل اضافه کرد: من تا به حال در منبری از برادرم سید حسن خمینی نام نبرده و حرفی نزده‌ام اما خبر دارم کسانی خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند و با اغراض سیاسی نیت‌شان این است ایشان را از رهبری جدا کنند اما بدانند که خانواده امام(ره) پشتیبان رهبری است و این لطفی که رهبری به ما دارد، به هیچ کسی ندارد.

وی با تأکید بر "دشمنان ما نشسته‌اند که بین خانواده امام(ره) و رهبر انقلاب فاصله بیندازند"، اضافه کرد: هر وقت حاج حسن خمینی با رهبری جلسه دارند و چند نفر اطلاع پیدا می‌کنند و خبرها به آن‌سوی مرزها می‎رسد، بلافاصله بنگاه‌های شایعه‌پراکنی و غول تبلیغاتی غرب برنامه‌ریزی می‌کنند تا شاید به‌خیال پوچ خود بین رهبری و بیت امام(ره) فاصله ایجاد کنند.

خمینی به انتخابات اشاره کرد و گفت: به‌خلاف نظر دشمنان نظام، ایرانی محکم‌تر از ایران اسلامی به‌رهبری مقام معظم رهبری نداشتیم.

هیچ‌گاه از فرزندان خمینی یک کلام در تضعیف رهبری نخواهید شنید

یادگار امام راحل بیان کرد: نوه امام(ره) را در انتخابات خبرگان رهبری رد صلاحیت کردند اما عکس‌العمل ایشان چه بود که دشمنان را ناامید کرد؟ هرکس جای وی بود داد و بیداد می‌کرد اما با همه این اوصاف شما از زبان حاج حسن خمینی یک کلمه گلایه نشنیدید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جدایی بین مقام معظم رهبری و بیت امام(ره) فقط به‌نفع آمریکا و منافقان است و مطمئن باشید هیچ‌گاه از فرزندان خمینی یک کلام هم در تضعیف رهبری نخواهید شنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد