انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بیانیه حمایت از ایت الله علم الهدی و اعتراض به متولیان بی غیرت فرهنگی

متاسفانه شواهد و قرائنی موجود است که برنامه ریزیهای مدون و هجمه های سنگین برای تخریب وجهه پایتخت معنوی ایران اسلامی یعنی مشهدالرضا علیه السلام در حال انجام است که سکوت خواص در قبال این اقدامات وقیحانه، هنجارشکنان را گستاختر خواهد ساخت و بر نگرانی امت حزب الله خواهد افزود .

  

باسمه تعالی

حضور محترم مراجع معظم تقلید و علمای معزز مشهدالرضا علیه السلام

با عرض سلام و تبریک ایام ولادت عالم آل محمد، امام رضا علیه السلام

بدینوسیله به استحضار میرساند متاسفانه شواهد و قرائنی موجود است که برنامه ریزیهای مدون و هجمه های سنگین برای تخریب وجهه پایتخت معنوی ایران اسلامی یعنی مشهدالرضا علیه السلام در حال انجام است که سکوت خواص در قبال این اقدامات وقیحانه، هنجارشکنان را گستاختر خواهد ساخت و بر نگرانی امت حزب الله خواهد افزود .

هشدارهای روشنگرانه و همیشگی عالم مجاهد و ولایتمدار مشهد، حضرت آیت الله علم الهدی بویژه در خطبه های نماز جمعه22 مرداد95 حاکی از همین مساله است که فرمودند: کسانی که به فکر توسعه جریان فرهنگی ضددین هستند، دور مشهد را خط قرمز بکشند. مشهد شهر عیاشی نیست.

چندی پیش رهبر فرزانه انقلاب نیز نسبت به بی برنامگی مسولان فرهنگی هشدار داده و تصریح فرمودند : در موضوع فرهنگ، نوعی ولنگاری و بی اهتمامی در دستگاههای فرهنگی به چشم می خورد.

نهادهای فرهنگی باید از پیام امام خامنه ای درباره ولنگاری فرهنگی دق می کردند اما متاسفانه در عمل شاهدیم که متولیان امر بویژه در دولت برای مقابله با فرهنگ غرب و ناهنجاریهای فرهنگی هیچ اراده ای جدی ندارند بلکه برعکس برخی می‌خواهند ایران را به اندلسی دیگر تبدیل و در این مسیر معنویت مشهدالرضا را نیز ذبح نمایند.

امروزه دشمنان اسلام عزیز و انقلاب اسلامی از همه توان خود به ویژه ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی مدرن در جهت تخریب فرهنگ دینی و انقلابی کار می‌کنند و ما متاسفانه آن طور که باید و شاید نتوانسته‌ایم در مقام دفاع جدی برآییم.

سبقت برخی متولیان فرهنگی در ولنگاری فرهنگی یقینا خیانتی نابخشودنی است اما سوال اینجاست که وظیفه مراجع معظم تقلید و علمای اسلام و رسالت نیروهای مومن و انقلابی در قبال این انحراف و خیانت چیست؟ آیا بناست در جامعه اسلامیمان دچار بی‌غیرتی فرهنگی شویم ؟

امید است علمای اعلام ضمن اقدام عملی و اتخاذ موضع، به امت حزب الله نیز ارائه رهنمود فرمایند.

امت حزب الله مشهد

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد