انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصار حزب الله و مقابله با باندهای مافیایی سوءاستفاده‌کننده از جنگل


 
نامه سرگشاده انصار حزب‌الله گلستان به رؤسای قوای سه‌گانه
بررسی نقش باندهای مافیایی سوءاستفاده‌کننده از جنگل در آتش‌سوزی گلستان ضروری است
شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۳
 
: آقایان عزیز! توجه داشته باشید که رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند: مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمی‌زند بلکه نظام را تقویت می‌کند و هم ایشان در جای دیگری ابراز نگرانی فرمودند: «تشکیل کوه‌های ثروت در کنار چاه‌های فقر.»

انصار حزب‌الله استان گلستان با صدور نامه سرگشاده‌ای به روسای قوای سه‌گانه ضمن ابراز تأسف از خسارت سنگین آتش‌سوزی اخیر در جنگل‌های این استان بر ضرورت پی‌گیری شناسایی عوامل این حادثه تأکید کرد. 

در بخشی از این نامه آمده است: سالهاست که انصار حزب‌الله استان گلستان انعکاس‌دهنده مطالبات آحاد جامعه به‌ویژه وفاداران به انقلاب عزیز است که متأسفانه مسئولان مربوط علی‌رغم فریادهای از سر غیرت دینی و انقلابی فرزندان معنوی حضرت روح‌الله کمتر توجهی به حجم گسترده مفاسد اقتصادی دانه‌درشت‌های این خطه شهیدپرور نموده‌اند. 

پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی، باندهای مافیایی سوء استفاده کننده از چوب‌های صنعتی جنگل‌های استان گلستان در سال‌های متمادی در دستگاه قضایی خاک می‌خورد و روزبه‌روز به حجم آن افزوده می‌شود و صدافسوس که عاملی نیز برای بدبینی عده قابل توجهی از مردم به نظام می‌گردد.این چه استدلالی است که آبروی برخی دانه‌درشت‌های مفسد با آبروی نظام گره می‌خورد و در حاشیه امن قرار می‌گیرد؟ 

چرا باید هزینه مفاسد عده‌ای منفعت‌طلب و جاه‌طلب را نظام مقدس اسلامی که بر پایه خون بسیاری از فرزندان این ملت شکل گرفته بپردازد؟ چرا به جای برخورد قاطعانه با مفسدین اقتصادی و تقویت اعتماد مردمی که پشتوانه نظام اسلامی‌اند در برخورد با برخی مفسدین اقتصادی اهمال صورت می‌پذیرد تا زمینه متزلزل شدن اعتماد و اعتقاد مردم به نظام فراهم آید.
 

این نامه می‌‌افزاید: آقایان محترم رؤسای قوای سه‌گانه! فراموش نکنیم که اصل هشتم قانون اساسی به مسأله‌ای اشاره دارد که علت اصلی قیام سیدالشهداء و یکی از فرائض دینی ماست و آن هم چیزی نیست جز «امر به معروف و نهی از منکر». 

لذا انتظار است که حضرات بزرگوار به دغدغه متدینین و دوستداران انقلاب که برگرفته از این تکلیف دینی و انقلابی است توجه ویژه داشته باشند. 

آقایان عزیز! توجه داشته باشید که رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند: مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمی‌زند بلکه نظام را تقویت می‌کند و هم ایشان در جای دیگری ابراز نگرانی فرمودند: «تشکیل کوه‌های ثروت در کنار چاه‌های فقر.» 

لذا با انگیزه ولایتمداری و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و به خاطر توجه به نگرانی مردم ولایی این منطقه و به خاطر عمل به تکلیف شرعی خویش ضمن بررسی نقش باند های مافیایی سوء استفاده‌کننده از جنگل در آتش‌سوزی اخیر گلستان که خسارات سنگینی را به نظام و مردم منطقه تحمیل کرد، زمینه برخورد قانونی و قاطعانه با سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال را فراهم و موجی از امید را در دل دوستداران نظام فراهم سازید.