انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سوالات مهم انصار حزب الله گلستان از رئیس جمهور در آستانه سفربه این استان


آقای رئیس جمهور! مردم از سخنان تکراری و شعارگونه خسته شده اند لطفا به مطالبات اصلی مردم پاسخ بگویید

جناب آقای روحانی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

براساس کلام شریف امام المتقین علی بن ابیطالب علیه السلام که فرمودند : « انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال » : بنگر که چه می گوید ، منگر که چه کسی می گوید؟ - امید است آستانه تحملتان بر خلاف موارد متعدد قبل ، بالا رفته و به مطالب ذیل در آستانه سفر به استان ولایتمدار و شهیدپرور گلستان توجه و پاسخ مناسبی به افکار عمومی داشته باشید.

 

ادامه مطلب ...

در پی اظهارات سخیف علی مطهری در مشهد

نامه سرگشاده حزب الله مشهد به رئیس جمهور

جناب آقای شیخ حسن فریدون روحانی

سلام

براساس فریضه واجب الهی و برمبنای اتمام حجت با جنابعالی که در پیشگاه خدای متعال و ملت شهید پرور ایران اسلامی سوگند خورده اید که در اعتلای اسلام و میهن اسلامیمان گام بردارید چند جمله ای را صریح و قاطعانه گوشزد میکنیم. امید که موثر واقع شود. از ابتدا هم تاکید میکنیم که حزب الله با هیچ گروه و جریان سیاسی عقد اخوت نبسته است و در این مسیر با هر کسی که در مقابله با ارزشها وباورهای دینیمان اقدام کند بیرحمانه مقابله خواهیم کرد وبه قول امام عظیم الشان که فرمود : اگر دشمنان در مقابل دینمان بایستند در مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد. پس ما را متهم به سیاسی کاری و پادویی احزاب سیاسی نکنید.

آقای شیخ حسن روحانی!

  ادامه مطلب ...

فراخوان عمومی انصار حزب الله استان گلستان جهت پرسش از ریس جمهور

در آستانه سفر هیات دولت به استان ولایتمدار و شهیدپرور گلستان

انصار حزب الله این استان از آحاد مردم بویژه نخبگان این استان خواست تا سوالات خویش از رئیس جمهور در حوزه های مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را به وبلاگ انصار حزب الله گرگان ارسال نمایند تا سوالات مربوطه دسته بندی و به دفتر نهاد ریاست جمهوری اعلام تا رئیس جمهور در سفر به استان گلستان بجای سخنان تکراری و تشریفاتی و شعارگونه ، به مطالبات و سوالات اصلی مردم پاسخ بگوید