انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

علما و ائمه جمعه و جماعت استان گلستان به رئیس جمهور هشدار دادند

علما و ائمه جمعه و جماعت استان گلستان به رئیس جمهور هشدار دادند

جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعت و مسئولان مدارس علمیه و روحانیت استان گلستان طی بیانه ایی به شیخ حسن روحانی  در خصوص مذاکرات هسته ای به وی هشدار دادند

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین(ع):

 

رهبر انقلاب یک نمونه از زیاده خواهی های طرف مقابل در مذاکرات هسته ای را، درخواست برای بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان و محققان ایرانی بیان کردند و افزودند: همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هیچیک از مراکز نظامی و همچنین گفتگو با دانشمندان هسته ای و سایر رشته های حساس و اهانت به حریم آنها، داده نخواهد شد.

  ادامه مطلب ...

هشدارهای ولایت و نافرمانی مدعیان دروغین تبعیت از رهبری

 

کدام اظهارات خطرناک باعث شد رهبر انقلاب بار دیگر بر عدم بازدید از مراکز نظامی تاکید کنند؟/ ظریف: بازرسی نه ولی دسترسی خواهند داشت/ خرم: خودمان آنها را به مراکز نظامی دعوت کنیم تا اعتمادسازی شود!

زمانی نگرانی ها پیرامون اظهارات خطرناک آمانو افزایش یافت که سیدعباس عراقچی دو روز بعد از گفتگوی آمانو با آسوشیتدپرس، در ۲۴ اردیبهشت ماه بادبیرکل آژانس دیدار کرد و بعد از آن در جمع خبرنگاران با تایید اصل خبر امکان بازدید مراکز غیر هسته ای ایران، گفت: «آنچه که در مذاکرات مطرح می باشد و آقای آمانو در همان چارچوب صحبت کرده است، دسترسی هایی است که در چهارچوب پروتکل الحاقی داده می شود.»

ادامه مطلب ...

«تکرار تاریخ » درباره خاطرات اسفناک هسته ای شیخ حسن روحانی

حال باید باز هم منتظر بود و دید در شرایطی که رهبر معظم انقلاب صراحتا در ۲۰ فروردین ماه سال جاری صراحتا در برابر تمام دوربین های خبری تاکید کردند که مسئولان به هیچ وجه اجازه بازدید دشمن از مراکز نظامی کشور را ندارند، آیا این اقدام مانند سال ۸۲ تکرار خواهد شد؟ و از آن مهم تر اینکه بر فرض بازدید مجدد دشمن از مراکز نظامی کشور، آیا بعد از آن طرف مقابل دست از ادعاهای پوچ برخواهد داشت یا موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای بازدید از مراکز نظامی کشور و کسب اطلاعات بیشتر و جاسوسی در این باره است؟

  ادامه مطلب ...

نامه هشدار آمیز بیش از ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی به روحانی

پیشنهاد مشخص ما اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش علمی کشور این است که با تمرکز و تقویت جهت‌گیری‌های صحیح علم و فناوری در چارچوب تدابیر، قوانین و سیاست‌های مصوب با مشارکت تمام اقشار مرتبط با این حوزه از تولیدکنندگان علم تا بهره‌برداران و واسطه‌های مربوط، فضای شور و نشاط و پیشرفت همه‌جانبه علمی را توانی مضاعف بخشیده و این عرصه را تبدیل به عرصه‌ای استثنایی برای پیشرفت کشور کرد.

  ادامه مطلب ...

هشدار علامه مصباح یزدی در خصوص منافقین جدید

 

علامه مصباح: بعضی بجای اعتماد به خدا به "رابطه با آمریکا" چشم دوخته اند

آیت الله مصباح یزدی با بیان این‌که باید ببینیم واقعا تا چه اندازه به خدا اطمینان داریم، خاطر نشان کرد: برخی افراد، وقتی تکنولوژی و مظاهر پیشرفت در آمریکا را می‌بینند، اعتماد خود را به خدا از دست داده و خود را نیازمند رابطه با آمریکا می‌بینند.

ادامه مطلب ...

واکنش به رپرتاژهای جریان هاشمی

واکنش مشاور سابق کروبی به رپرتاژهای جریان هاشمی

اینکه آقای هاشمی و اطرافیانش همواره دوست دارند با خاطره سازی و اخیرا کلیپ سازی او را بعنوان منجی جامعه و محبوب دلهای مردم(!) جا بزنند، دیگر داستانی نخ نما شده است که دوست و دشمن وی به آن می خندند.

  ادامه مطلب ...

افشاگری استاد نبویان درخصوص از بین بردن دستاوردهای هسته ای کشور

دولت یازدهم چگونه پیشرفت‌های هسته‌ای را به آتش کشید؟

 یک نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه آنچه در نقد مذاکرات هسته ای مهم است این است که بر اساس متن پیش برویم و صادقانه به ملت بگوییم که آنچه در متن توافقنامه ژنو و بیانیه لوزان آمده، دقیقا چیست و چه الزاماتی را بر ملت ما تحمیل می کند، تصریح کرد: بیانیه لوزان مبنا و چارچوب مورد توافق نهایی است و بر این اساس سخنرانی خود را بر اساس دو متن توافقنامه ژنو، بیانیه لوزان و شرایطی که ایران قبل از ژنو داشت تنظیم می کنم.

  ادامه مطلب ...

موضع شجاعانه شهید بهشتی و مسیرانحرافی منافقان جدید

 
ما انقلاب کردیم تاواقعیت‌ها را تغییر دهیم نه واقعیت‌راهرچه‌که بود،بپذیریم
/اگر نان و پنیر خالی هم بخوریم با امریکا مبارزه می کنیم

شهید بهشتی بی تردید یکی از نمایندگان اصیل جریان خط امام و نمایانگر صحیح بنیان های

فکری انقلاب اسلامی محسوب می شود. از همین رو بازخوانی صحبتهای ایشان امری لازم است.

ادامه مطلب ...

هشدار دبیر شورای نگهبان نسبت به انتخابات خبرگان

آیت‌الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان افزود: این افراد که مسئولیت‌های بالایی هم دارند همه هَمِّشان افزایش قدرت خودشان و کاهش اقتدار ولایت است؛ البته تا الآن خدا لطف کرده و مانع تحقق اهداف آنان شده است.

  ادامه مطلب ...

همه حاشیه‌های یکی از مشاورین اصلی ریس جمهور راستگویان!!

همه حاشیه‌های آشنا؛
اگرچه آشنا اولین حضورش در دولت را با گرد و خاک نسبتاً غلیظی آغاز کرد، ولی در ادامه راه به واسطه ایجاد حاشیه های ریز و درشت برای روحانی، تبدیل به یکی از گوشه گیران دولتی شده است.مشاور «حصر منتظر» در دولت چه می کند؟

  ادامه مطلب ...

امام خامنه ای در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد:


رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه باید این بهانه‌ها را از دست دشمن گرفت، گفتند: انجام کارهای فرهنگی نظیر همین گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد و همچنین توجه به مسائل مربوط به جوانان ضروری است.

  ادامه مطلب ...

افشاگری رئیس سابق سازمان انرژی اتمی:

عباسی گفت : این فکت شیت ریشه در سال های خیلی قبل دارد مؤسسه ای نروژی در سال 2012 به ایران آمد و برای رآکتور اراک به سفارش امریکایی ها کلی کار کرده است یعنی چیزهایی که امریکا در مذاکرات می گوید مربوط به قبل از سال 2012 است که در آن سال تازه گزارشش منتشر شده است .

  ادامه مطلب ...

ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها،

ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها،


مهمترین نکته در این میان حمایت گردانندگان شبکه های وهابی تکفیری فارسی زبان و ربع پهلوی از نرگس محمدی فتنه گر بوده است که نشان از ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها، کسانی که دستشان تا مرفق به خون این مردم آلوده است دارد.

  ادامه مطلب ...

جزئیاتی از رابطه«جعبه سیاه مافیای نفتی»با خاندان هاشمی

 
گزارشی از افشای یک نامه جنجالی
جزئیاتی از رابطه«جعبه سیاه مافیای نفتی»با خاندان جنجالی/ نامه‌ای که یزدان‌پناه را از زندان نجات داد
 
چندی پیش همسر یزدان‌پناه نامه وی به یکی از مسئولان ارشد نظام را با جعل ناشیانه مخاطب اصلی آن، منتشر کرد؛ نامه‌ای که بررسی بیشتر آن، ضمن افشای مخاطب اصلی، می‌تواند از رابطه این جعبه سیاه مافیای نفتی با خاندانی جنجالی پرده بردارد.
جزئیاتی از رابطه«جعبه سیاه مافیای نفتی»با خاندان جنجالی/ نامه‌ای که یزدان‌پناه را از زندان نجات داد

  ادامه مطلب ...

حاج احمدآقا: چرا کسی جلوی آقای هاشمی نمی‌ایستد

قدیری ابیانه در سایت شخصی خود منتشر کرد:
حاج احمدآقا: چرا کسی جلوی آقای هاشمی نمی‌ایستد
 
قدیری ابیانه در سایت شخصی خود با انتشار خاطره‌ای از حاج احمد آقا نوشت: حاج احمدآقا با اشاره به سیاست‌ها و عملکرد آیت‌الله هاشمی گفت: «من تعجب می‌کنم چرا کسی جلوی او نمی‌ایستد، اعتراض نمی‌کند و این سیاست‌ها را متوقف نمی‌کند.»
حاج احمدآقا: چرا کسی جلوی آقای هاشمی نمی‌ایستد

  ادامه مطلب ...

رنج های یادگار امام(ره) از سیاست‌های دولت هاشمی؛









مرحوم سیداحمد خمینی(ره) در این مصاحبه انتقادهای شدیدالحنی نسبت به تلاش دولت هاشمی برای رابطه با آمریکا و اشرافی­گری و رفاه­زدگی در وزارتخانه­ ها می­ کند.
حجت الاسلام سیداحمد خمینی: سری به وزارت‌خانه‌ها بزنید تا ریخت و پاش‌ها را ببینید!
حجت الاسلام سیداحمد خمینی: سری به وزارت‌خانه‌ها بزنید تا ریخت و پاش‌ها را ببینید! 
یکی از دلایل مهم روی کارآمدن سیدمحمد خاتمی در خرداد ۷۶، سانسور و خفقان سیاسی دولت پنجم و ششم هاشمی رفسنجانی بود؛ چنانکه روزنامه‌های اصلاح‌طلب در طول سال‌های دولت اصلاحات همواره هاشمی رفسنجانی را به خاطر این سیاست مورد تخطئه و نقد جدی قرار می ­دادند.  

ادامه مطلب ...

توهین عربستان در پاسخ به دیپلماسی خندان!

وی در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: «ایران نباید نقشی در یمن داشته باشد. ایران نقش منفی در این کشور داشته و از نظر مالی، تسلیحاتی و ایدئولوژیک از انصارالله حمایت کرده است. ایران برای ارسال تسلیحات به یمن تلاش کرد، اما ما توانستیم مانع از فرود هواپیمای ایرانی در یمن شویم. ایران همچنین کشتی های حامل سلاح را برای نیروهای انصارالله ارسال کرده بود.»

  ادامه مطلب ...

مشروح سخنرانی استاد پناهیان در تظاهرات سراسری حمایت از یمن

ما امروز بیشتر از اینکه بیاییم علیه آل سعود فریاد بزنیم یا علیه اسرائیل فریاد بزنیم، که مملکت ما سی و پنج سال شاهد چنین فریادهایی است، امروز آمده‌ایم به اهل یمن مژدۀ فتح و نصرت بدهیم و بگوییم «ای مردمان یمن! ما همان‌گونه که منتظر مهدی(عج) هستیم منتظر یمانی هستیم.»

ادامه مطلب ...

رفتارهای زننده آقای هاشمی

رفتارهای زننده آقای هاشمی در مقابل ولی فقیه + تصاویر

 مطیع واقعی امر ولایت در هر لحظه و هر شرایطی باید بی چون و چرا از ولی امر خود اطاعت کند و خود را بسیار پیین تر از امام خود بداند که این همان اصل اولیه ولایتمداری است.

متاسفانه آقای هاشمی رفسنجانی در مواردی نه تنها اطاعت پذیری نداشته بلکه سعی کرده خود را از ولی فقیه زمانش برتر و دلسوزتر برای اسلام و مردم بداند.

علاوه بر عدم قبولی اقای هاشمی در ایام فتنه با سیاه نویسی چون نامه بدون سلام و ... که ولایتمداری او را با اما و اگرها همراه کرد، به گفته نزدیکان آقای هاشمی وی حتی در دوره حضرت امام(ره) نیز مطیع محض نبوده است و جدای از بحثهای مشهوری چون جام زهر در قضایای مختلف دیگر نیز حضرت امام را تحت فشار گذاشته و حتی به آن بزرگوار توهین هم کرده است.

  ادامه مطلب ...

درگفت‌وگوبا امام‌جمعه‌موقت‌اصفهان و رئیس‌کمیسیون‌فرهنگی‌مجلس مطرح‌شد

حوزه‌های علمیه، خطبای جمعه به میدان بیایند
به نام هم‌دلی و هم‌زبانی نباید در مقابل منکر خفه شد

 
زنانی که به ورزشگاه راه پیدا می کنند به تماشای چه چیزی می نشینند؟ غیر از این است که آنان باید بدن مردانی را نظاره کنند که به دلیل نوع پوشش مخصوص ورزش عریان مانده است؟ در این رابطه پیش از این مراجع عظام تقلید فتوای خود را اعلام کرده اند و در جریان اخیر نیز قطعا سکوت نخواهند کرد
پایگاه خبری انصارحزب الله: مسئله تلاش های جاری برای وارد کردن زنان به ورزشگاه ها ، موضوعی است که در سکوت رسانه ها و تریبون داران طی مسیر می‌کند. یالثارات در این شماره نیز براساس وظیفه ذاتی با دو تن از صاحب نظران و مسئولین در این رابطه به گفتگو پرداخته که به نظر خوانندگان می رسد:

  ادامه مطلب ...

یادداشتی به قلم محسن رایجی:

 

ما اگر می‌خواهیم از شهدا تجلیل کنیم باید ببینیم اگر آنان امروز در مقابل دشمن بودند چه می‌کردند؟ امروز شهدا نظاره‌گر ما هستند تا ببینند ما با راه روح‌الله (ره) چه می‌کنیم و برای حفظ گفتمان انقلاب و منافع انقلاب چقدر ایستادگی می‌کنیم؟

ادامه مطلب ...

سعیدجلیلی در همایش ولایت و بصیرت گرگان

جلیلی: حمله نظامی نخستین گزینه آمریکا بود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای راهبردی روابط خارجی ضمن بیان اینکه گزینه نظامی نخستین گزینه آمریکا علیه ایران بود گفت: دشمن قدرت ما را درک کرده است و می خواهد فرصت ها را به تهدید تبدیل کند.
سعید جلیلی شامگاه سه شنبه در همایش ولایت و بصیرت با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی که در حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان برگزار شد گفت: تجربه هایی ارزشمندی که یک ملت به دست می آورد جزو افتخارات آن ملت است.

  ادامه مطلب ...

ترویج بی دینی توسط دولت!!!

غائله وارد کردن زنان به ورزشگاه‌ها !!!

 

طرح این مسئله از سوی دستگاه های دولتی خلاف شرع مقدس اسلام و فتوای مراجع عظام تقلید است که ورود زنان به ورزشگاه ها را با تالی‌فاسد های فراوان همراه می دانند...

در پی اعلام رسمی وزیر کشور درباره تکمیل آیین نامه ورود بانوان به اماکن ورزشی در روز ۲۴ فروردین ماه سال جاری ، انصارحزب الله در روز اول اردیبهشت ماه ، با صدور بیانیه ای درباره تلاش های دولتی برای به جریان انداختن دوباره این جریان باطل اعلام موضع کرد.

  ادامه مطلب ...

قانون حمایت از آمران به معروف را به دولت ابلاغ شد +متن کامل و ابلاغیه



 
قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر دقایقی پیش از سوی رئیس مجلس برای اجرا، به رئیس جمهور ابلاغ شد.
لاریجانی قانون حمایت از آمران به معروف را به روحانی ابلاغ کرد +متن کامل و ابلاغیه
  طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تیرماه سال ۹۳ از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و کلیات آن در ۱۶ مهر همان سال در صحن بهارستان به تصویب رسید.

پس از تصویب کلیات این طرح، بررسی جزییات آن در صحن مجلس کلید خورد و سپس ایرادات شورای نگهبان به این طرح از سوی وکلای ملت رفع شد. شورای نگهبان نیز در تاریخ ۲ اردیبهشت‌ماه سال جاری این طرح مهم را تایید کرد.
 
ادامه مطلب ...

حجت الاسلام نبویان در گرگان ؛

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت اصلا اهل اجرای دستورات مقام معظم رهبری نیست ، گفت: 20 روز از دستور آقا در خصوص ارائه فک شیت می گذرد ولی هنوز خبری نیست.

 
ادامه مطلب ...

از واقعیت اندیشه امام تا مدعیان دروغین خط امام

امام خمینی که بود؟ چه گفت؟ چه کرد؟

او شرق را به تکاپو انداخت، غرب را متحیر کرد و جهانی را به خود مشغول ساخت. لقمان وار حکمت را به دوش گرفت، ابوذر وار مشکلات تبعید را تحمل کرد، برای ایجاد عدالت پیامبروار با طاغوتیان مبارزه نمود و علی وار تشکیل حکومت داد…

با روشن شدن تکلیف این سه حوزه تکلیف انقلاب و انقلابیون  نیز روشن می شود.ونقاب از چهره مدعیان دروغین خط امام زدوده خواهد شد.

امام (ره) که بود؟

امام عبد صالح خدا بود.

او نمونه ای بارز و کم نظیر(اگر نگوییم بی نظیر) از تربیت شدگان مکتب قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) بود.

فقیهی متفکر، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع، ادیبی عمیق، مفسری بینا و سیاستمداری زاهد بود. او مجمع اضداد بود.

او با نهج البلاغه قیام کرد و با نهج البلاغه حکومت کرد.

انسانی متخلق به اخلاق الهی و مبارزی خستگی ناپذیر.


امام خمینی

 
ادامه مطلب ...

اقدامات رئیس جمهور خائن و رفتار معمار کبیر انقلاب

اقدامات بنی صدر و رفتار امام خمینی (ره) در مواجهه با آن

در این مقاله تلاش می شود ضمن بررسی آنچه که باعث روی کار آمدن بنی صدر و آنچه که منتهی به عزل او شد، نقش حیاتی امام خمینی در اداره و هدایت جریانات مربوط به بنی صدر، مورد بررسی قرار گیرد.

 

پس از پیروزی هر انقلابی، رهبران انقلابی، باید از عهده رسالت تاریخی خود یعنی سروسامان دادن به روند جاری انقلاب برآیند. از دیدگاه اندیشمندان سیاسی رهبران انقلابی موفق، واجد دو خصلت اساسی هستند. اول زیر سؤال بردن ساختار سیاسی پیشین و سپس ارائه راهکاری عملی برای سازمان دادن به جو انقلابی موجود و الگویی جدید برای ساختار سیاسی تحول یافته.

  ادامه مطلب ...

بند میم وصیت نامه امام خمینی

بند میم وصیت نامه امام خمینی

و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهی‌ اگر برخورد به‌ یکی‌ از امور مذکور نمودند به‌ دستگاههای‌ مربوطه‌ رجوع‌ کنند و اگر آنان‌ کوتاهی‌ نمودند، خودشان‌ مکلف‌ به‌ جلوگیری‌ هستند. خداوند تعالی‌ مددکار همه‌ باشد.

 
ادامه مطلب ...

راه امام کلام امام؛خطرمسئولان ناصالح اجرایی

درنگی در وصیتنامه سیاسی ـ الهی امام راحل با رویکردی آسیب شناسانه


در این میان وصیت های بزرگان هر قوم و قبیله و دین و آئین و کیش و مذهبی، بر اساس جایگاه و منزلت شخصی و اجتماعی ایشان بر اهمیت این سنت پسندیده می افزاید

درنگی در وصیتنامه سیاسی ـ الهی امام راحل با رویکردی آسیب شناسانه


بی گمان حضرت امام خمینی(س) به عنوان یکی از برجسته ترین عالمان اسلام که نه تنها در کسوت مقام مرجعیت دینی بلکه به عنوان یک متفکر بزرگ و اندیشمند زبردست که توانست انقلاب اسلامی ایران را رهبری نماید و نه تنها مردم ایران که جهان اسلام و جامعه بشری را نسبت به یوق دگم اندیشیان و اسارت جاهلان و جمود پیشه گان و ظلم وبیداد مستبدان آگاه ساخته و بیدار کند؛ وی پس از برقراری نظام اسلامی در ایران به پیروی از امامان و پیشوایان خود مجموعه راهنمایی هایی را برای بقا و استواری ارکان نظام دینی، در قالب وصیت نامه ای سیاسی الهی و منشوری برای آیندگان از خود به یادگار گذاشت. وصیت نامه ای که به «منشور انقلاب»، «صحیفه استقلال»، «زبور حکومت اسلامی» و «صحیفه انقلاب»، ملقّب شد.


  ادامه مطلب ...

بزرگترین اعتراض دانشجویی علیه شیخ حسن روحانی

 

بزرگترین اعتراض دانشجویی علیه رئیس جمهور

 بیش از 120 تشکل دانشجویی از سراسر کشور طی نامه ای، نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی را مورد خطاب قرار دادندو درخواست طرح سوال از رئیس جمهور مبنی بر علل عدم انتشار رسمی جزئیات توافقات هسته ای را خواستار شدند. 

ادامه مطلب ...

ارزیابی سایت عدالت خواهان گلستان از جنجال اخیر تجدیدنظرطلبان علیه انصار حزب الله

  بیانیۀ جعلی منتسب به انصار حزب الله گلستان که به صورت غیر عامدانه از سوی پایگاه خبری گلستان ما منتشر شده و حرف و حدیث های فراوانی را در حوزهای سیاسی رسانه ای استانی و ملی به دنبال داشته است، از دو منظر درخور تامل و پردازش است:

1 – با وچود انتشار تکذیبیۀ مسئول انصار حزب الله گلستان در خصوص رد هر گونه انتساب بیانیۀ مذکور به این تشکل سیاسی اجتماعی، اذعان آشکار به پرهیز از تنش های سیاسی و اجتماعی و پایبندی به قانون و حفظ حرمت فرزند یادگار امام (ره)، گواهی مستند بر حرکت این تشکل ارزشی در راستای سیاستهای نظام و منویات مقام عظمای ولایت بوده است که موج سواری و دامن زدن فرصت طلبان به اشتباهات ناخواستۀ رسانه ای که ممکن است در هر سطحی و از هر گروهی حادث شود، دلیلی آشکار بر تداوم آشوب طلبی و جنجال سازی اجتماعی از سوی تازه به دوران رسیده هایی است که به دنبال اتصال خود به موجهای خبری و بافتن کلاه از نمد اختلافات هستند و شایسته است، آرامش و امنیت حاکم بر اجتماع را به بهانۀ اشتباهات رسانه ای، فدای امیال و اغراض گروهی ننمایند.

ادامه مطلب ...

مهندسی انتخابات خبرگان توسط اصلاح طلبان به نفع نورمفیدی امام جمعه گرگان

هزینه هایی برای جناب نورمفیدی !

        

گروهی از جوانان اصلاح طلب با تجربه اندکی که در عرصه سیاست دارند خام و ناپخته وارد عرصه شده و گویا قصد دارند انتخابات را مهندسی کرده و آرای عمومی را به سمت کاندیدایی خاص که حتی نام او را در محافل خود می برند ، هدایت کنند.  ادامه مطلب ...

به بهانه انتشار یک بیانیه جعلی ؛



پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص آن بخش از انتشار و بازتاب بیانیه مجعول که به این رسانه برمی گردد اعلام می دارد که در این زمینه هیچ سوء نیتی نسبت به هیچ شخصیت و یا گروه خاصی نداشته است و از باب آسیب و خدشه وارد شده به جایگاه جامعه حزب الله کشور و یادگار حضرت امام(ره) عذرخواهی می نماید.

 

ادامه مطلب ...

واکنش آیت الله نوری همدانی به اظهارات تاسف برانگیز اخیر شیخ حسن روحانی

آیت الله نوری همدانی با انتقاد از اظهاراتی که درباره وظایف نیروی انتظامی مطرح شده است و این که پلیس مسؤولیت اجرای قانون را به عهده دارد نه احکام اسلام را تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که اولاً قانون اساسی ما برگرفته از موازین اسلامی است، ثانیاً این که گفته می شود وظیفه نیروی انتظامی اجرای احکام اسلامی نیست، یعنی در جامعه امر به معروف و نهی از منکر نشود؛ در حالی که امر به معروف وظیفه ای همگانی است و همه باید ملزم به اجرای آن باشند.

  ادامه مطلب ...

واکنش آیت الله مکارم شیرازی به اظهارات تامل برانگیز اخیر شیخ حسن روحانی

از همه مهم‌تر چراغ سبزى است که به افراد آلوده به انواع مفاسد اخلاقى و مجالس کثیف و مانند آن داده مى‌شود که از این به بعد آزاد هستید و پلیس کارى به شما ندارد، آنها بدون این سخنان طوفان مى‌کنند واى اگر چراغ سبزى هم به آنها نشان داده شود.

 

 آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور در همایش فرماندهان ناجا واکنش نشان داد و از وی خواست به سخنان رهبر معظم انقلاب در این باره گوش فرا دهد. 
 

ادامه مطلب ...

سوت آغاز فعالیت‌های انتخاباتی دولتمردان

پیمان دولت و اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم در «خیمه‌گاه هسته‌ای»

آنچه در اظهارات اصلاح‌طلبان از سال گذشته تاکنون مشترک به نظر می‌رسد،حمایت تمام قد از دولت و بهره‌برداری از توافق احتمالی هسته‌ای و آغاز زودهنگام و آتشین برای انتخابات آینده مجلس دهم است.
پیمان دولت و اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم در «خیمه‌گاه هسته‌ای»
سال ۹۴ در آغازین دقایق خود در حالی تحویل شد که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود سال جدید را سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری و تاکید کردند: «امیدواریم این شعار در عمل تحقّق پیدا کند و هر دو کفّه‌ این شعار، یعنی ملّت عزیزمان، ملّت بزرگمان، ملّت با همّت و با شجاعتمان، ملّت بصیر و دانایمان، و همچنین دولت خدمتگزار بتوانند به این شعار به معنای حقیقی کلمه عمل بکنند» 
ادامه مطلب ...

مظاهر ناامنی های جدید از کلام ولایت در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی

حضرت امام خامنه‌ای:

جولان دادن افراد سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران یکی از مظاهر ناامنی روانی

حضرت امام خامنه‌ای جولان دادن برخی جوان‌های سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابان‌ها را یکی دیگر از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه برشمردند.

 

ادامه مطلب ...

گاف خانم سخنگوی وزارت امور خارجه و....

  


سلفی جاسوس امارات با سخنگوی وزارت امور خارجه + تصاویر


رضا رفیعی در فتنه 88 اعتراف کرده که جاسوس امارات متحده عربی بوده و طی این سالها چند صد هزار درهم دریافت می نموده است.

 رضا رفیعی فروشانی یکی از متهمین دستگیر شده در فتنه 88 بوده که پس از آزادی از زندان تصاویر سلفی با سخنگوی وزارت امورخارجه دارد و گاف بزرگی را در پرونده ارتباط مدیران ارشد دولت تدبیر و امید رقم زده است. حزب الله سایبر در ذیل به معرفی این متهمن فتنه 88 پرداخته که نظر مخاطبین را به آن جلب می نماییم.

  ادامه مطلب ...

اظهارات صالحی دلواپسی ها را بیشتر کرد

«ما درباره بخش فنی فکت شیت را آماده و به آقای ظریف ارائه کردیم و در وزارت خارجه نیز مباحث سیاسی را به آن اضافه کردند. آقای ظریف تمام جزییات را گفتند و خودش معادل ۱۰ فکت شیت است و چیزی نبود که مطرح نشده باشد. حتما دلیل موجهی داشته که مسئولان کشور فکر کردند انتشار فکت شیت ایرانی ضرورتی ندارد. ما در شرایط حساسی هستیم و هر کس می‌تواند سوء استفاده کند. رژیم صهیونیستی و دیگرانی هستند که می‌خواهند به روند مذاکرات خدشه‌ای وارد کنند. الان مذاکرات شروع شده و وارد جزییات شدیم و ضرورتی به انتشار فکت شیت نیست.»

 

ادامه مطلب ...

انحراف افکار عمومی از مذاکرات لوزان و دشمنی‎های عربستان!


باز هم راهکار همیشگی برای فرار از فشار افکار عمومی
بدحجابی و مقابله با بدحجابان، امر به معروف زنان و خوانندگان، ماجرای ورود زنان به ورزشگاه‎ها، حمله شدید و حتی بعضا توهین‎آمیز به منتقدین و مواردی شبیه به این، تیرهایی مشقی است که در زمان انفعال جریان اعتدالی در عرصه سیاسی کشور از ترکش راهبران این جریان رها شده است تا شاید اذهان و افکار را به سمتی دیگر منحرف کرده و ماجرای این انفعال خاتمه یابد.

ادامه مطلب ...

بریز و بپاشهای دولت که مغایر اقتصاد مقاومتی است

مسئول چک کردن غذای روحانی؛ جدیدترین پست در سفرهای رئیس جمهور!

خبرگزاری آنا: حسن کامران درباره سفرهای خارجی کارکنان دولت اظهار کرد: متأسفانه سه قوه در رفتن به خارج مسابقه می‌دهند. اصولا وقتی که مردم در معیشت مشکل دارند و این همه جوان بیکار داریم، تعجب می‌کنم از مسئولانی که به خارج می‌روند.


ادامه مطلب ...

انتقاد آیت الله جوادی آملی از بی عرضگی مسئولان

 

آیت‏ الله جوادی آملی: مشکلات کشور از بی عرضگی مسؤولان است/ همه چیز را ناشی از تحریم ها ندانید

بسیاری از گرانی‏ ها محصول اختلاس‏ ها، دزدی‏ ها و بی‏کاری‏ ها است و مسؤولان سعی نکنند همه مشکلات را به گردن تحریم‏ها بیاندازند/ متأسفانه برخی بعد از پذیرش مسؤولیت در کشور دائما اسلامی حرف می‏زنند و غیر اسلامی یا ضد اسلامی عمل می‏کنند.

ادامه مطلب ...

نامه سرگشاده مسئول انصارحزب الله تبریز به سید حسن خمینی:

نامه ای از یک دیده بان انقلاب به نوه بنیانگذار انقلاب

 

حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله آذربایجان شرقی با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی از اظهارات وی در خصوص بیانیه جعلی بنام انصارحزب الله گلستان و همراهی اش با هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد.متن نامه به شرح زیر است :
  ادامه مطلب ...

عضو شورای مرکزی «انصار حزب‌الله» گلستان در گفت‌وگو با «ایران» 94/2/6

عضو شورای مرکزی «انصار حزب‌الله» گلستان در گفت‌وگو با «ایران»:

مجوزهای قانونی را قبول داریم البته اگر معقول باشد


  مرتضی گلپور سوته

مهدی حسن‌زاده، عضو شورای مرکزی «انصار حزب‌الله» گلستان که بیانیه منتسب به جریان وی خطاب به حجج اسلام حسن خمینی و ناطق نوری، جنجال‌آفرین شد،‌ بیانیه را تکذیب می‌کند، اما همچنان برای برگزاری تجمعات یا نشست‌های سیاسی در استان، اما و اگرهایی مطرح می‌کند. این تکذیب در حالی است که به تصریح سایت «گلستان ما» به عنوان مبدأ انتشار بیانیه،‌ لحن، ادبیات و شاکله این بیانیه، شبیه سایر بیانیه‌های این تشکل بوده و همین نیز آنان را به انتشار آن واداشته است. حال نیز حسن‌زاده، علاوه بر تکذیب بیانیه، از تمکین به قانون می‌گوید، اما این تبصره را نیز اضافه می‌کند که برداشت خاصی از قانون مد نظر آنان است، برداشتی که پشت عباراتی چون «معقول» بودن مطرح می‌شود.
گفت‌و‌گو با این عضو شورای مرکزی «انصار حزب‌الله» گلستان در حالی انجام شد که دادستان عمومی و انقلاب گرگان نیز از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع انتشار بیانیه خبر داد. سیدمصطفی حقی به ایرنا گفت: «به دنبال آن هستیم تا بدانیم چه شخصی و به چه دلیل نخستین بار این بیانیه را انتشار داده است و اجازه نخواهیم داد هیچ کس خلاف قانون عمل کند.» گفت‌و‌گو با حسن‌زاده را می‌خوانید.


 

ادامه مطلب ...

اندر حاشیه های افاضات امام جمعه گرگان در مساله جنجال اخیر علیه انصار حزب الله3

مسابقه بزرگ "بصیرت"

همراه با جوایز ارزنده


سوال : عکس العمل و موضعگیریهای جناب آقای نورمفیدی در قبال مسائل گوناگون ذیل چه بود؟ خانه تیمی منافقین در کوی ویلای گرگان در اوایل انقلاب و دستگیری...، تحرکات ملیشیای منافقین در گرگان، اقدامات محمد محمدی و ابوذر ورداسبی در انتخابات خبرگان قانون اساسی و مجلس گرگان ، غائله منتظری ، جنایات مهدی هاشمی برادر داماد منتظری، توهین کنندگان به حزب جمهوری اسلامی و شهید مظلوم بهشتی ، مطبوعات هنجار شکنی که به تعبیر آقا پایگاه دشمن بودند، سوء استفاده مالی و محکومیت کرباسچی ، پرونده های کلان اقتصادی بویژه غارتگران چوبهای صنعتی جنگلهای استان گلستان،  تحصن برخی از نمایندگان خائن مجلس ششم ، توهین آغاجری ، گنجی ، سحرخیز وسروش به امام راحل ،آشوبهای خیابانی 78 درتهران، غائله صانعی در گرگان، جنایات سران فتنه 88 بویژه  هتک حرمت کنندگان عاشورای آن سال و جریان موهن آتش زدن تمثال مبارک امام راحل (ره) در 16 آذر 88، توهین کنندگان به آرمانهای امام نظیر اصل ولایت فقیه ، مساله مقاومت فلسطین و لبنان ...



علاقمندان به شرکت در مسابقه ، پاسخ خود را در بخش نظرات همین وبلاگ ارسال فرمایند

اندر حاشیه های افاضات امام جمعه گرگان در مساله جنجال اخیر علیه انصار حزب الله 2

ای کاش جناب نورمفیدی از تریبون مقدس نماز جمعه یکبار هم که شده هتاکان به مقدسات که در دوران مفتضح اصلاحات جولان پیدا کرده بودند را مورد خطاب قرار میداد و حداقل انتقادی میکرد...

برای یاداوری ذهن ایشان باز خوانی اظهارات سخیف مدعیان دروغین اصلاح طلبی علیه باورهای دینی را توصیه میکنیم که ذیلا گوشه ای از آن می آید:

ادامه مطلب ...

اندر حاشیه های افاضات امام جمعه گرگان در مساله جنجال اخیر علیه انصار حزب الله

ای کاش جناب نورمفیدی یکبار هم علیه توهینهای اصلاح طلبان به امام خمینی (ره) بر می آشفت


 

سحرخیز؛ ادامه دهنده راه گنجی، سروش و آغاجری
مرور 4 توهین تاریخی اصلاح‌طلبان به امام (ره)

ادامه مطلب ...

پاسخ به یک شبهه علیه انصار حزب الله گلستان

چرا انصار حزب الله استان گلستان دیر هنگام بیانیه جعلی را تکذیب کرد؟

مهدی حسن زاده مسئول انصار حزب الله استان گلستان در این خصوص اظهار داشت : ظهر روز چهارشنبه 2 اردیبهشت توسط یکی از دوستان طی تماس تلفنی از درج خبر بیانیه تهدید آمیز منسوب به انصار حزب الله گلستان در فضای مجازی اطلاع یافتیم .به تمامی کسانی که تلفنی یا حضوری پیگیر مساله بودند جعلی بودن این بیانیه اعلام میشد.

پس از بررسیها تا ساعت 4 بعد از ظهر همان روز مشخص شد سایت خبری "گلستان ما"  بر اساس اطلاعیه ای جعلی که بنام انصار حزب الله به دفتر آن رسیده ،اولین خبر رامنتشر کرده است . البته همین مساله هم جای تامل دارد که بیانیه جعلی برای سناریوی جنجال آفرینی در بهترین حالت باید از سوی یک سایتی که گرایش اصولگرایی دارد منتشر شود!!


ادامه مطلب ...