انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بیانیه انصارحزب الله گلستان در خصوص دغدغه اخیر رهبرفرزانه انقلاب در موضوع غارت جنگلها

انصار حزب الله گلستان :کارنامه قوای سه گانه در برخورد با باندهای مافیایی غارت جنگلهای استان گلستان تاسف بار و غیر قابل قبول است.

امام خامنه ای در دیدار اخیر فعالان محیط زیست با اشاره به جنگل ها و مراتع به عنوان ریه های تنفسی شهرها و عوامل نگهدارنده خاک، از دست اندازی افراد سودجو به جنگل ها و منابع طبیعی بخصوص در شمال کشور ابراز تأسف شدید کردند و افزودند: دستگاههای مسئول باید قاطعانه با تعدی به جنگل ها به هر بهانه ای اعم از هتل سازی و جذب گردشگر و ساخت حوزه علمیه و برخی توجیهاتِ به ظاهر قابل قبول ، مقابله کنند.
تاسف بار اینکه امروز برخی بنام دین سوء استفاده میکنند و نکته حائز اهمیت دیگر و تاسف بار تر اینکه فقط یک حوزه علمیه در کشور است که به بهانه کمک به حوزه به دنبال سوء استفاده غیر قانونی از جنگل است. این حوزه علمیه که در گلستان قرار دارد متولیانش سابقه همراهی با تجدید نظرطلبان و مدعیان دروغین اصلاح طلبی را داشته و عمدتا به حاشیه امنی برای مخالفین انقلاب مبدل شده اند. برخی از اساتید این حوزه علمیه نیز از صحنه گردانان آشوبهای خیابانی فتنه 88 بودند.

 

ادامه مطلب ...

کدام حوزه علمیه در شمال کشور از جنگل سوء استفاده می کند؟

در دیدار مسئولان و دست اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط زیست

رهبر فرزانه انقلاب: دستگاههای مسئول باید قاطعانه با تعدی به جنگل ها به هر بهانه ای اعم از هتل سازی و جذب گردشگر و ساخت حوزه علمیه و برخی توجیهاتِ به ظاهر قابل قبول ، مقابله کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در دیدار مسئولان و دست اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، حل مسائل و مشکلات زیست محیطی همچون آلودگی هوا، پدیده ریزگردها و دست اندازی به جنگل ها و مراتع و فضاهای سبز را نیازمند برنامه ریزی، تدبیر، پیگیری مستمر و جدی و قاطعیت دستگاههای مرتبط دانستند و تأکید کردند: حفظ محیط زیست یک وظیفه حاکمیتی است که باید با تهیه سند ملی محیط زیست و پیوست زیست محیطی برای همه طرحهای عمرانی و صنعتی و همچنین جرم انگاری تخریب محیط زیست، به این وظیفه بسیار مهم، عمل شود.

  ادامه مطلب ...

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله مطرح کرد؛


فشار همه جانبه برای تسلیم کشور در مقابل غرب
 
آقا می‌فرمایند واردات کمر اقتصاد کشور را می‌شکند. ولی از آن طرف وزیر اقتصاد ما فرمان می‌دهد که تعرفه های دویست قلم از کالاهای واردتی کاهش یافته تا واردات بیشتر شود! شرایط را به گونه ای طراحی کرده اند تا خستگی بر تن مردم مسلط شود و مردم از ادامه مبارزه نا امید شوند و بعد با جسارت اعلام کنند راهی که در ۳۶ ساله گذشته رفته اید و اقتصاد در خدمت آرمان‌ها بوده، اشتباه است.

  ادامه مطلب ...

سردار قلم حاج حسین شریعتمداری :

یعنی آیت‌الله هاشمی با آن سوابق چند ده ساله به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا اصرار دارد در توافق پیش‌روی به ایران امتیازات فراوانی بدهد! ولی نتانیاهو ...
حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان "از کجا به کجا" نوشت: ۱- «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت».

  ادامه مطلب ...

آماربازی در دولت ادامه دارد

پس از گذشت سه ماه از اظهارات متناقض جهانگیری و روحانی درباره رکود، ولی‌الله سیف تکلیف رکود را یکسره کرده است! این آماربازی ها در حالی است که روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود بر اینکه معیار تورم جیب مردم است، تاکید کرده بود.

  ادامه مطلب ...

یک عقب نشینی ذلیلانه دیگر در دولت راستگویان!!

یک اقدام تامل برانگیز
حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس ۵ هزارتومانی خبرساز شد تا منتقدان از دولت این سوال را داشته باشند که چرا در بحبوحه مذاکرات هسته ای باید این کار انجام شود؟

  ادامه مطلب ...

اصلاح طلبان چماقدار!!!

جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس در همایش اصلاح‌طلبان کرمان با اشاره و سکوت سران اصلاح‌طلب و محکوم فتنه 88 مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

هاشمی و عملکردی پرابهام

گزارش ویژه؛
مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی و بازتاب سخنان وی در رسانه‌های اصلاح‌طلب بر ضد منتقدان هسته‌ای این سوال را مطرح می‌کند که چرا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با سخنان جناحی، جایگاه خود را تضعیف می‌‌کند و سعی دارد به مجری سیاست‌های اصلاح‌طلبانی تبدیل شود که روزگاری او را با عنوان عالیجناب سرخ‌پوش یاد می‌کردند؟

  ادامه مطلب ...

همنوایی حقوق بشری جناب آقای یونسی با غربی‌ها !

همنوایی حقوق بشری جناب آقای یونسی با غربی‌ها !

دستیار ویژه رییس جمهور با بیان اینکه حرکات برخی مداحان به عملیات انتحاری ختم می شود، گفت: هم اکنون بسیاری از موارد نقض حقوق بشر در زندان‌ها و محاکم و در خیلی جاها صورت می‌گیرد!

  ادامه مطلب ...

تصاویر " حاشیه های " ورود رییس دولت یازدهم به قم

حضور کم رنگ روحانیون در بین جمعیت استقبال کنتده از حاشیه های عمده ورود رییس دولت یازدهم به قم بود

"باتداوم سنت حسنه سفرهای استانی در دولت یازدهم، روحانی مقصد چهاردهمین سفر استانی خود را شهر مقدس قم قرار داد. هر چند که استقبال و حمایت مردم از مجموعه دولت موجب استحکام و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود اما برآیند عملکرد و رفتارهای دولتمردان را می توان در واکنش مردم و استقبال کنندگان ملاحظه نمود.

  ادامه مطلب ...

منافقین جدید ؛ شیعیان انگلیسی

افشاگری جدید آیت‌الله اراکی درباره فرقه منفور صادق شیرازی‌ها

خیانتهای فرقه منفور شیرازی ها به اسلام ناب محمدی و جهان اسلام بویژه شیعیان را با هیچ آبی نمی توان تطهیر کرد. این جریان با رفتارهای خارج از عرف و شرع خود تمام بهانه های گروهای تروریستی برای قتل و شیعیان مظلوم سراسر دنیا را فراهم می کنند. این فرقه سعی دارد با نمایش تصویری خشن و زشت و زننده از شیعه در دنیا، ضمن تفرقه افکنی بین مسلمانان و شکستن اقتدار جهان اسلام در مقابل دنیای کفر، راه را برای برخورد شدید رژیمهای استکباری و دیکتاتوری با شیعیان و مسلمانان فراهم نماید.

  ادامه مطلب ...

دولت راستگویان و بی توجهی به امر ولایت

انتقاد صریح حضرت امام خامنه‌ای از سیاست اقتصادی دولت یازدهم

باید تلاش کنید در بخش‌های مختلف کشور مسئله «ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید و با شناخت خلأها و نیازهای کشور، به سمت انجام کارهای نکرده و زمین مانده بروید.

حضرت امام خامنه‌ای با بیان اینکه کاری کنید که محصولات و تولیدات جوان‌های با استعداد، مؤمن، توانا و بعضاً نابغه کشور مقهور واردات نشود تاکید کردند: با تکرار زبانی «اقتصاد مقاومتی» هیچ اتفاقی نمی‌‌افتد.

  ادامه مطلب ...

نامه ۳۴۴ چهره رسانه‌ای به قاضی دادگاه مهدی هاشمی:


مبادا این پرونده‌ اسیر فشارها، کوتاه آمدن‌ها و استمهال خواستن‌ها یا درخواست اقدامات فراقانونی شود
+اسامی امضاکنندگان نامه

 

344 چهره فرهنگی-رسانه‌ای کشور در نامه ای به قاضی دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی تاکید کردند: عدالت در برخورد با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال، گاه به سبب انتساب‌ها و گاه انتصاب‌ها، امکان قربانی شدن دارد. پرونده‌ای که جنابعالی مسوولیت قضایی آن را برعهده گرفته‌اید عیاری مناسب برای سنجش عدالت قضایی نظام مقدس ماست. در حکومتی که منتهای آرزویش اجرای عدالت علوی است حکم شما سرنوشت‌ساز است.
مبادا این پرونده‌ اسیر فشارها، کوتاه آمدن‌ها و استمهال خواستن‌ها یا درخواست اقدامات فراقانونی شود

ادامه مطلب ...

بیانیه حزب الله مشهد در اعتراض به برپایی کنسرت موسیقی

بسم الله القاصم الجبارین


اجازه نخواهیم داد پایتخت معنوی ایران اسلامی را با کنسرت موسیقی، تخریب و لجن مال کنند!!

  ادامه مطلب ...

ایمیل در صورت صدور حکم اعدام برای مهدی هاشمی؛


واکنش آقای هاشمی به حکم اعدام فرزندش چه خواهد بود؟

 از طرفی نفس های آقازاده‌ی متهم و اطرافیانش به شمارش افتاده است و از سوی دیگر همه مردم و نخبگان کشور در انتظار ثبت نمره قبولی نهایی برای دستگاه قضا می باشند.

بدون شک و تردید قوه قضائیه در ماجرای فساد سه هزار میلیاردی، ماجرای بیمه و ... نمره قبولی را از همه مردم و نخبگان کشور گرفته است و حالا مردم منتظر آزمون نهایی این دستگاه مهم کشور در ماجرای مهدی هاشمی می باشند.

ماجرای مهدی هاشمی از چند جهت حائز اهمیت است که بارها به آن پرداخته شده است اما مهمترین آن رفع شائبه های برخی درباره ضعیف کشی دستگاه قضا و عدم برخورد با دانه درشتهای یک جریان خاص می باشد.

  ادامه مطلب ...

مظهر اقتدار ایران رهبری شجاع و ملتی بصیر

امام خامنه‌ای در دیدار مردم استان آذربایجان‌شرقی:

اروپا به گاز ایران احتیاج دارد؛ تحریمشان خواهیم کرد

به گزارش بی باک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان‌شرقی، ضمن تشکر و قدردانی فراوان از حضور پرشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، در سخنان مهمی، به تشریح شرایط اقتصادی کشور و همچنین راهکارهای علاج مشکلات، به ویژه ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرداختند و با اشاره به شاخ و شانه کشیدن‌ها و شرط و شروط‌های آمریکا و تحریم‌های جدید اعمال شده از سوی اروپا، تأکید کردند: ملت ایران همواره نشان داده است که اراده قوی دارد و در موضوع تحریم‌ها هم ملت ایران می‌تواند، این توطئه را ناکام بگذارد.

  ادامه مطلب ...

تفاوت اصولگرایان و اصلاح طلبان

ایمیل

تفاوت اصولگرایان و اصلاح طلبان در چیست؟ + تصاویر

جریان اصولگرایی کشور نامش با حق محوری و عدالت محوری عجیبن است و برای این جریان تنها و تنها رشد و پیشرفت کشور عزیزمان در همه زمینه ها مدنظر می باشد و برایش هیچ فرقی نمی کند که چه کسانی و از چه جریانی جامعه ما را به قله اخلاق، علم و تعالی برساند برخلاف جریان اصلاحات که هر آنچه از دریچه آنها نگذرد را منفور می پندارد و از همه مهمتر آنچه به استقلال و عرت کشور کمک کند را شوم تلقی می کند و تنها از وابستگی کشور به دول استکباری دنیا استقبال می کند.

  ادامه مطلب ...

قابل توجه دولت به اصطلاح راستگویان

درسی که دولتمردان باید از قرارداد ننگین ترکمنچای بگیرند

 قراردادهای ننگین هچون «گلستان» و «ترکمنچای» از جمله خاطرات تلخ تاریخی هستند که در سرنوشت کشور تاثیر منفی فراوانی گذاشته و غرور ملت ایران را به شدت خدشه دار کردند.

 در تاریخ پر فراز و نشیب ایران، دوره پادشاهی سلسله قاجار واجد ویژگی های خاص و البته نامطلوبی است که در خاطره جمعی ایرانیان تصویر تیره و شکننده ای را برجا گذاشته است. در این مقطع شکست ها و خسارت های بزرگی در عرصه های داخلی و خارجی برای ایران رخ داد که حاصل ناآگاهی و منفعت طلبی پادشاهان این سلسله و سوء تدبیر اطرافیان آنها بود. قراردادهای ننگین هچون «گلستان» و «ترکمنچای» از جمله این خاطرات تلخ تاریخی هستند که  در سرنوشت کشور تاثیر منفی فراوانی  گذاشته و غرور ملت ایران را به شدت خدشه دار کردند. با این حال مرور زمینه ها و پیامدهای این وقایع می تواند روشنگر راه آیندگان باشد.

  ادامه مطلب ...

ابعاد جدیدی از اتهامات پرونده م.ه؛


از اتهام جعل نامه وزارت کشور به رهبرانقلاب تا اختلاس از سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت





در حالیکه محمدرضا رحیمی به عنوان متهم ردیف اول پرونده اختلاس از بیمه ایران به ۵ سال و ۹۱ روز حبس محکوم شد، متهم ردیف اول اختلاس از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کماکان آزاد است. بنابر اعترافات موجود متهمان این پرونده، م.ه به اختلاس از سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و برداشت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تبلیغات انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۴ متهم است!
از اتهام جعل نامه وزارت کشور به رهبرانقلاب تا اختلاس از سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت
ادامه مطلب ...

آزمون بزرگ قوه قضائیه

پرونده مهدی هاشمی امروز «پرونده معیار» عزم و اراده دستگاه قضا در مبارزه با فساد مالی مسئولان و صاحب‌منصبان و صاحبان قدرت است.

  ادامه مطلب ...

تحلیل اظهارات سخیف خاتمی


محمدرضا خاتمی با اشاره به تغییر شرایط کشور گفت: در برخی سخنان و مواضع امام(ره) تغییر ایجاد کنیم!
باید در سخنان امام(ره) تغییر ایجاد کنیم!

  ادامه مطلب ...

یادداشت انتقادی صریح و دقیق دکترسعید زیباکلام در مورد سیاست خارجی دولت یازدهم

  صرف نظراز اینکه سخنگوی وزارت خارجه دیروز چه گفته است وامروز چگونه آن گفته را جرح و تعدیل کرده است و مقامات دیگری امکان دارد فردا و پس‌فرداها همان ‌موضوع را تکرار و یا به صورت و قالب دیگری بازگو کنند، آیا به‌راستی بر این باوریم که نظر قاطع و مقبول و متین اعلام‌شده‌ی رسمی نظام، که کلیات و جزئیات توافق، هر دو، باید در یک مجموعه‌ی واحد انجام گیرد، بواقع به همین صورت انجام خواهد شد؟
صرف نظراز اینکه سخنگوی وزارت خارجه دیروز چه گفته است وامروز چگونه آن گفته را جرح و تعدیل کرده است و مقامات دیگری امکان دارد فردا و پس‌فرداها همان ‌موضوع را تکرار و یا به صورت و قالب دیگری بازگو کنند، آیا به‌راستی بر این باوریم که نظر قاطع و مقبول و متین اعلام‌شده‌ی رسمی نظام، که کلیات و جزئیات توافق، هر دو، باید در یک مجموعه‌ی واحد انجام گیرد، بواقع به همین صورت انجام خواهد شد؟

  ادامه مطلب ...

در گفتگو با حجت الاسلام نبویان مطرح شد

در جلسه غیرعلنی مجلس آقای ظریف به نمایندگان گفت که خود ما در جریان مذاکرات گفتیم که فردو را نمی خواهیم. نمی خواهیم در فردو غنی سازی کنیم. یعنی فراتر از تعهدات ژنو خود مقامات وزارت خارجه دستور دادند کل فردو تعطیل بشود. یا در موضوع ذخایر اورانیوم. زمانی که این تیم به مذاکرات هسته ای رفت ، ایران بیش از ۸ هزار و چهارصد کیلوم گرم ذخیره اورانیوم ۵ درصد داشت ، اما فراتر از توافق ژنو، طرف ایرانی خود مقدار ذخایر اروانیوم را کاهش داده است و در حال حاضر به حدود ۵ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم رسیده است.

  ادامه مطلب ...