انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

هشدار انصار گلستان نسبت به جریان انحرافی در دولت دهم


انصارحزب‌الله گلستان:

جریان انحرافی‌گوی سبقت را از مدعیان اصلاح‌طلبی ربوده است
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۶
 
انصار حزب‌الله استان گلستان با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از شکل‌گیری جریان نفوذی و انحرافی در دولت دهم، بر ضرورت مقابله هوشمندانه و سریع جبهه مدافعان انقلاب با پیاده‌نظام دشمن تاکید کرد.
انصار حزب‌الله استان گلستان با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از شکل‌گیری جریان نفوذی و انحرافی در دولت دهم، بر ضرورت مقابله هوشمندانه و سریع جبهه مدافعان انقلاب با پیاده‌نظام دشمن تاکید کرد. 

در این بیانیه آمده است: آنچه به تازگی در کشور رخ داده، بازی مشترک بعضی جریان‌های نفوذی و ملحد که کمتر سنخیتی با آرمانهای بلند اسلام و انقلاب و امام عزیز و شهدای گرانقدرمان داشته و دارند و مخالفین نظام جمهوری اسلامی است که عبارت از مقابله با الگوی موج بیداری اسلامی در منطقه با راهبردهای عملیاتی در راستای نیل به اهداف ذیل می‌باشد: 

۱- تضعیف پارامترهای وحدت‌بخش اصولگرایان.
۲- جدایی از روحانیت، نوعی استقلال فکری در مقابل روحانیت و حوزه، و موضعگیری علنی علیه علمای شاخص. 

۳- تضعیف و به چالش کشاندن ساختارهای موثر در جامعه به وسیله ایجاد اختلاف و تضعیف ماهرانه هیئت‌های مذهبی و حوزه‌های علمیه با هدف کاهش سطح اثرگذاری آنان.
۴-تکیه بر ادبیات اومانیستی و انسان‌گرایی. 

۵- شبکه‌سازی.
۶-استفاده از ارزشها و باورهای دینی به وسیله انحراف باور مردم به مهدویت و ولایت فقیه. که این مساله نکته مهمی در پیشبرد اهدافشان بوده و به این وسیله به دنبال کاهش فشارها و انحراف افکار عمومی از ماهیت خودشان می‌باشند. 

این بیانیه می‌افزاید: راهکارهای فوق بهترین سیاست برای تحقق اهداف شوم سازمانهای جاسوسی آمریکا، انگلیس و موساد است که متاسفانه در داخل کشور و با نفوذ در بدنه مردمی‌ترین دولتهای پس از انقلاب توسط جریان انحرافی دنبال می‌شود، به گونه‌ای که در شاد کردن دشمن، گوی سبقت را از مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی ربوده است. هشدار معمار کبیر انقلاب در ایجاد تردید در شخصیت‌هایی که اقدام آنها باعث خوشحالی دشمن می‌شود، امروز مهمترین مبنای امت حزب‌الله برای ایجاد حساسیت در قبال جریان انحرافی حول محور مسئول دفتر رئیس‌جمهور است. 

در بخش دیگری از این بیانیه نیز آمده است: خبرها حاکی است که در ادغام وزارتخانه‌های مهم اقتصادی آن هم در سال «جهاد اقتصادی» که باید با کمترین حواشی، اساسی‌ترین اقدامات زیربنایی صورت پذیرد، متاسفانه شاهدیم که بیش از مطالعات کارشناسی، هماهنگی یا عدم هماهنگی وزرا با مشایی موثر بوده است. وزیران معزول نقطه مشترک اکثرشان مشکل داشتن با مشایی است از جمله محصولی و میرکاظمی. 

این بیانیه افزوده است: حزب‌الله با هیچ گروه و شخصیتی عقد اخوت نبسته و در هر بزنگاهی که لازم است به صراحت تکلیف خود مبنی بر امر به معروف و نهی از منکر به ویژه خطاب به مسئولان را انجام خواهد داد.