انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بازتاب سخنان رهبرانقلاب در رسانه‌های فارسی‌زبان غرب؛

پیام صریح رهبر عالی ایران؛

انعطاف در مذاکرات،

نه به هر قیمتی


از زمان انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری و آغاز مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، مقام‌های آمریکایی دیگر از "گزینه نظامی" برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای سخن نمی‌گفتند.

 

ادامه مطلب ...

از شعار تا عمل دولت راستگویان...

مسیر استقبال از روحانی در رشت آسفالت شد! پیش از این، گرانی نان در گلستان، در سفر روحانی به این استان هم به تاخیر افتاده بود. در سفر بوشهر هم کاروان بزن و برقص برای روحانی ترتیب داده شده بود! و...

  ادامه مطلب ...

آیا دولت راستگویان مردم را نامحرم و آمریکاییها را محرم می داند؟!!

 

مخالف اصلی انتشار فکت شیت ایرانی کیست؟!/ ظریف: فکت شیت در حال تدوین است؛ طبق صلاحدید مقامات عالی اجرا می شود/ روحانی: همه قسمت‎ها را نمی‎توان مطرح کرد!

یک روز پس از این اظهار نظر، حسن روحانی از سخنان ظریف درباره مقام عالیرتبه مد نظر وی رمز گشایی کرده و در جمع علما و طلاب استان گیلان در این باره می‎گوید: « همه قسمت‌های مذاکره را ‌به‌دلیل اینکه هنوز به پایان کار نرسیده‌ایم، نمی‌‌توان بیان کرد.‌ تاکتیک‌های مذاکره روش‌ها و مسائل بسیار پیچیده است.»

ادامه مطلب ...

مناظره جنجالی روانبخش و حضرتی درباره مذاکرات هسته ای/

خوب است که آقای روحانی یک وزیر خارجه نیز تعیین کنند تا این ارتباط با کشورها تحقق پیدا کند؛ آقای ظریف که فقط وزیر مذاکرات هستند و به کار دیگری هم نمی رسند. کسانی که می گفتند آقای احمدی نژاد روابط منطقه ای را به هم زده، چرا خودشان در همین دو سال کاری نکرده اند؟ لذا به نظر می رسد با تعیین وزیر خارجه، روابط با کشئور های دیگر بهتر شود.

  ادامه مطلب ...

پشت پرده بیانیه لوزان در گفتگوی رجانیوز با همکار شهید احمدی روشن

طی این دوره ۱۰ الی ۱۵ ساله از اهدافی که در این صنعت ترسیم کرده‌ایم عقب می‌افتیم و برای تأمین نیازهای کشور، به ‌ویژه در تولید انرژی، با چالش‌های عمده‌ و جدی مواجه خواهیم شد. در وضعیتی قرار گرفتیم که نه تنها هدف تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را که قرار بود تحقق بخشیم، متوقف نمودیم. بلکه حتی برای تأمین صنعتی که بتواند سوخت هزار مگاوات برق هسته‌ای را به شکل بومی در کشور تولید کند، دچار مشکلات عدیده‌ و جدی خواهیم شد و اگر زمانی کشور روسیه از تامین سوخت هسته ای نیروگاه بوشهر سرباز زند، ما دچار مشکل می شویم. زیرا نه در توافق ژنو و نه در بیانیه لوزان هیچ کشور خارجی متعهد به تامین سوخت نیروگاه بوشهر نشده است. لذا باید بپذیریم این محدودیت بر کل صنعت هسته ای بار شده است.

  ادامه مطلب ...

نطق یونسی، کلکسیون انحرافات؛


نطق اخیر دستیار ویژه رئیس‌‌جمهور، انحرافات بسیاری در درون خود دارد؛ انحرافاتی که به پروژه ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی که سال‌هاست غربی‌ها علیه کشورمان برای دستیابی به منافع‌شان از آن بهره‌برداری می‌کنند که آخرین آن در سخنرانی "یک دلقک صهیونیست" متجلی شد.

 سخنان یونسی ادامه مطلب ...

انتقادات صریح مرحوم حاج سیداحمد خمینی از دولت به اصطلاح سازندگی؛


از عدم برخورد قاطع با فساد و رشوه‌خواری در ادارات و مدارا با سرمایه‌داران زالوصفت تا هشدار درباره حرکت به سمت دیکتاتوری
برخی مسئولان نمی‌توانند نظرات مخالف خود را تحمل کنند
سیداحمد خمینی به سیاست‌های اقتصادی دولت هاشمی، برنامه‌ها و شعارهای توسعه و وضعیت محرومان در دولت سازندگی انتقادات بسیاری داشت.
از عدم برخورد قاطع با فساد و رشوه‌خواری در ادارات و مدارا با سرمایه‌داران زالوصفت تا هشدار درباره حرکت به سمت دیکتاتوری

  ادامه مطلب ...

پاسخ رهبر فرزانه انقلاب به ۱۱ پرسش درباره مسئله هسته‌ای؛


در مذاکرات هسته‌ای چیز محرمانه نداریم/ حمایت از توافقی که "منافع" و "عزت" ملّت را تأمین کند
در جزئیّات دخالتی ندارم/ مذاکره‌کنندگان بچه‌های‌انقلابند
من البتّه هیچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ی با آمریکا خوش‌بین نبودم. نه از باب یک توهّم بلکه از باب تجربه؛ تجربه کردیم. حالا اگر یک روزی ــ ما که در آن روز قاعدتاً نخواهیم بود ــ شماها ان‌شاءالله در جریان حوادث و جزئیّات و یادداشت‌ها و نوشته‌های این روزها قرار بگیرید، خواهید دید که این تجربه‌ی ما از کجا حاصل شده
در مذاکرات هسته‌ای چیز محرمانه نداریم/ حمایت از توافقی که

  ادامه مطلب ...

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار کارکنان و فرماندهان ارتش:


با گزینه‌های روی میز «لاف» می‌زنند/ سخن از توقف پیشرفت دفاعی ایران ابلهانه است





رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از کارکنان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی فرمودند: همه ملت مثل یک مشت مستحکم گرد می‌آیند و در برابر متجاوز می‌ایستند.
با گزینه‌های روی میز «لاف» می‌زنند/ سخن از توقف پیشرفت دفاعی ایران ابلهانه است

  ادامه مطلب ...

فضلیت سخنان هاشمی برای همسر امام(ره) چه بود؟


چرا هاشمی می‌خواهد شکست‌های پی در پی خود را از جیب دیگران هزینه کند؟

طرح عمومی این سخنان، چه فضیلتی برای همسر امام در اذهان عمومی رقم می زند؟ آیا دعوت از هاشمی برای حضور در انتخاباتی که در آن پاسخ منفی قاطعی از مردم دریافت کرد، یک حسن اخلاقی یا فضیلت سیاسی است که در پاسداشت آن مرحومه طرح می شود؟
چرا هاشمی می‌خواهد شکست‌های پی در پی خود را از جیب دیگران هزینه کند؟

ادامه مطلب ...

خط قرمزهایی که در لوزان نقض شد

 

خط قرمزهایی که توافق ترکمنچای لوزان نقض کرد

 حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون خط قرمزهایی که توافق لوزان نقض کرد نوشت: این ایام شباهت زیادی با سوم آذر 92 و لحظات بعد از توافقنامه ژنو دارد با این تفاوت که افکار عمومی که از دروغ "پیروزی بزرگ توافقنامه ژنو" همچون مارگزیده ها شده است، این بار از ریسمان سفید و سیاه "توافقنامه لوزان" می ترسد و با خود می گوید عاقل که از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.

 

ادامه مطلب ...

از قاطعیت رهبری تا بی ارادگی دولت !!!

روزنامه آمریکایی سیاتل تایمز با تحلیل بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای نوشت: "قاطعیت و انقلابی بودن رهبر ایران موجب شده طرف غربی برخی توقعات اولیه خود را کنار بگذارد".

ادامه مطلب ...

زوایایی دیگر از عقب نشینی ذلیلانه در لوزان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نمی‌توانیم بیانیه لوزان را قبول کنیم به دلیل اینکه از سوی طرف مقابل لغو تحریم‌ها قبول نشده و فقط مسئولان ما از آن سخن می‌گویند.

ادامه مطلب ...

یک سایت حامی دولت مدعی شد

یک رسانه نزدیک به دولت روحانی مدعی شده است که منتقدان او، دسته ای از معتادان را اجیر کرده اند تا در سفر استانی گیلان، با در دست داشتن پلاکاردهای حمایتی، به استبال روحانی بروند.
ادامه مطلب ...

هشدار فرمانده نزاجا:

امیر پوردستان فرمانده نزاجا هشدار داد: ارتش عربستان یک ارتش اجاره ای است و هنوز گلوله ای به سمتشان شلیک نشده، آثار شکست را در آنها می‌بینیم وای به روزی که چهارتا ترقه در ریاض منفجر شود.
ادامه مطلب ...

شعار سال را هم مصادره کردند

چماق جدید دولت بر سر منتقدان/ همدلی، تایید کورکورانه هر گافی نیست!

ظاهرا از نظر دولتی‌ها و حامیانشان، شعار سال یعنی هر اقدام غلطی دولت انجام داد باید مورد حمایت همه قرار بگیرد و هر خواسته غیرکارشناسانه دولت با "چشم" گفتن مردم مواجه شود!
ادامه مطلب ...

واکنش مدیر مسول کیهان به اظهارات تکیه گاه فتنه

حسین شریعتمداری:

هاشمی این مضمون را القاء می‌کند که تلاشش در زمینه‌سازی برای پذیرش جام زهر از دوراندیشی و درایت بیشتر ایشان نسبت به حضرت امام(ره) حکایت می‌کند! 
ادامه مطلب ...

آثار زیانبار پیری هاشمی رفسنجانی

روز گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی این گونه عنوان کرد که امام(ره) دو سه ماه بعد از پذیرش قطعنامه 598 به وی گفته است «جام زهر برای من شیرین شد». اما روایت صریح مرحوم سیداحمدآقا خمینی از نگاه حضرت امام(ره) به ماجرای پذیرش قطعنامه با روایت آقای هاشمی بسیار متفاوت است.

ادامه مطلب ...

تحلیلی بر عملکرد گفتمان سازش

ملت ایران هنوز از جریان مذاکرات هسته‌آی دلواپس و نگران است، از بیانیه مشترک ایران و ۱+۵ که شب گذشته منتشر شد سخن به میان آورد و گفت: انتشار این بیانیه نه تنها از نگرانی ملت ایران نکاست بلکه نگرانی‌ها را بیشتر کرد، نکند با این مذاکرات و انتشار این گونه بیانیه‌ها آرمان ملت ایران پایمال شود، خون شهدا پایمال شود. نکند هدف ملت ایارن که شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» از دست برود.

  ادامه مطلب ...

فاجعه در سیاست خارجی

مهدی محمدی:
وی با بیان اینکه این توافق به هیچ وجه متوازن نیست، یادآور شد: درباره فردو فاجعه رخ داده است.

  ادامه مطلب ...

اندر فتح الفتوح دولت تحقیر

وی افزود: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.

  ادامه مطلب ...

طنز تلخ

در شبکه های اجتماعی، در کنایه به توافق ژنو و تفاهم صورت گرفته در لوزان، عکسی منتشر شده است که سوال امتحانی صد سال بعد را در مورد ظریف الممالک نشان می دهد.

  ادامه مطلب ...

زوایایی از عقب نشینی ذلیلانه دولت راستگویان

 
مدیرمسئول روزنامه کیهان تحت عنوان یادداشتی مطرح کرد؛

دستاوردها یا از دست‌داده‌ها‌؟!

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به توافق لوزان نوشت: گزارش آژانس از یکسو مشروط به آن است که از تولید موشک‌های بالستیک دست بکشیم و موشک‌های تولید شده را نابود کنیم و از سوی دیگر تعلیق تحریم‌ها مشروط به همین گزارش آژانس خواهد بود و از آنجا که آژانس موشک‌های بالستیک را تحت گزاره PMD ارزیابی می‌کند! تحریم‌های تعلیق شده نیز در اولین بازه زمانی مجددا برقرار خواهد شد. یعنی امتیازات را داده‌ایم و تحریم‌ها نیز به جای خود باقی مانده‌اند! آیا این، همان فرمول «برد-برد»! مورد نظر است؟!
 
ادامه مطلب ...

ذلت در دیپلماسی دولت روحانی!!

در این بیانیه از تعهد ایران به کاهش ۱۹ هزار سانتریفیوژ فعلی به ۶ هزار سانتریفیوژ نسل اول در ۱۰ سال آینده و برچیدن سایر سانتریفیوژهای موجود، کاهش ذخیره ۱۰ هزار کیلیوی اورانیوم غنی شده فعلی به ۳۰۰ کیلو در ۱۵ سال آینده خبر داده است.

  ادامه مطلب ...