انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

نامه سرگشاده انصار حزب‌الله استان گلستان به نمایندگان مجلس خبرگان

نامه انصار حزب‌الله استان گلستان به نمایندگان محترم مجلس خبرگان:
هاشمی در طول 8 ماه دفاع مقدس؛در صف جبهه وفاداران به انقلاب نبود
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۲
 
ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران نامه‌ بدون سلام و سراسر تهدید هاشمی در ۱۹ خرداد ۸۸ به ولی‌فقیه و زعیم و ولی امر بزرگ جهان اسلام را فراموش نخواهد کرد که همان نامه با القای تقلب، رمز آشوب و اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری گردید

انصار حزب‌الله استان گلستان با صدور نامه‌ای خطاب به حضرات آیات و فضلای بزرگوار نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری از ایشان خواست تا بدون توجه به مظلوم‌نمایی حامی فتنه‌گران و با بررسی دقیق تمام اتفاقات سخت و تلخ فتنه بزرگ سال گذشته با عمل به تکلیف خویش دل امت حزب‌الله و همیشه در صحنه بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را شاد نمایند. 

در این نامه آمده است: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که «انما یخشی الله من عباده العلماء» تنها خشیت واقعی از خداوند در دلهای علمای اسلام‌شناس و عامل هست و ایشان براساس حدیث شریف «العلماء ورثه الانبیا» وارثان پیامبران عظام الهی‌اند؛ بجاست که در این فضای جدید توأم با موج بیداری در جهان اسلام و جلب توجه عالمیان به شکوه و اثربخشی انقلاب اسلامی، گام مؤثری را در اجلاس آتی خبرگان علیه فتنه‌گران اتخاذ نمایند و با انتخاب رئیس جدیدی برای این مجلس با اهمیت، موجی از یأس و ناامیدی را در دل دشمنان و در آستانه عید نوروز هدیه‌ای ارزنده به پاس بصیرت و استقامت ملت اعطا نمایند. 

این نامه می‌افزاید: متأسفانه آقای هاشمی در طول ۸ ماه دفاع مقدس فتنه بزرگ سال ۸۸ در صف جبهه وفاداران به انقلاب و امام و رهبری نبود. 

ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران نامه‌ بدون سلام و سراسر تهدید هاشمی در ۱۹ خرداد ۸۸ به ولی‌فقیه و زعیم و ولی امر بزرگ جهان اسلام را فراموش نخواهد کرد که همان نامه با القای تقلب، رمز آشوب و اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری گردید. 

امت امام راحل و خمینی کبیر موضع تأمل‌برانگیز هاشمی در ۲۴/۹/۸۸ را فراموش نخواهد کرد که گفت: «حکومت همه چیز دارد، پول، نیرو، رسانه، بسیج و سپاه دارد تا در موقع لزوم در خیابانها جمع شوند اما آن طرف هم عده زیادی مردم، دانشجو، دانش‌آموز، استاد، معلم، مدیر، کارگر، کاسب، زن و مرد و... هستند.» 

حال اینکه تمام ملتی که از آغاز نهضت حضرت امام(ره) همپای امام عزیز بوده و تاکنون در مقابل تمامی فتنه‌های معاندین ایستاده و همچون ۸ سال دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی، ۸ ماه دفاع مقدس در دوران فتنه ۸۸ را در کارنامه درخشان خود دارد، همه بسیجی‌اند و یک لحظه از تبعیت از خلف صالح حضرت روح‌الله امام خامنه‌ای غافل نمی‌شوند. 

هاشمی در همان سخنرانی خانم‌ها را به حضور در اغتشاشات تحریک، سپاه را به زندانی کردن مردم متهم و فرار مهدی هاشمی به لندن را توجیه نمود. 

امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی تردید هاشمی در صحت انتخابات در خطبه نماز جمعه ۲۶ تیر ۸۸ که استقبال و خرسندی پیاده نظام دشمن در داخل و اربابان خارجی آنها را فراهم ساخت، فراموش نخواهد کرد. 

دوستداران انقلاب و امام(ره) تلاش‌ هاشمی برای آزادی فائزه هاشمی پس از دستگیری وی در روز ۳۰ خرداد ۸۸ را فراموش نخواهد کرد. 

در بخش دیگری از این نامه آمده است:
در دورانی که با بزرگترین فتنه تاریخ انقلاب مواجه بودیم و رهبر معظم انقلاب مدبرانه و شجاعانه همچون امام عزیز بدون ذره‌ای عقب‌نشینی خواص را به بصیرت‌افزایی دعوت و سکوت خواص را کمک به فتنه‌گران دانستند، متأسفانه جناب هاشمی رفسنجانی در قبال تمامی مسایل ذیل سکوت اختیار کرد: 

۱- درباره اظهارات عفت مرعشی درباره اینکه اگر موسوی رئیس‌جمهور نشد مردم به خیابان‌ها بریزند. 

۲- راجع به اغتشاشات پس از انتخابات از ۲۳ خرداد تا ۳۰ خرداد 

۳- خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ 

۴-شعار نه غزه نه لبنان در راهپیمایی روز قدس توسط فتنه‌گران 

۵- هتک حرمت عاشورا 

۶- حضور فائزه هاشمی در میان حرمت‌شکنان روز عاشورا و ۲۵ بهمن امسال 

۷- صدور حکم بازداشت مهدی هاشمی 

۸- نامه‌های کروبی درباره دروغ تجاوز در زندان‌ها 

۹- نامه محسن کدیور درباره صلاحیت مجلس خبرگان رهبری.
و...