انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

استقبال جالب از سفارت انگلیس

اخیرا نصب یک بنر در میدان فردوسی موضوع روز و جنجالی شبکه‌های اجتماعی شده است.

  ادامه مطلب ...

خانواده‌ای علیه کشور؛

دختران هاشمی رفسنجانی با قدم گذاشتن در مسیر ضد انقلاب و گفتگو با رسانه های معاند، جزئیاتی از اظهارات پدر خانواده را به زبان آورده اند که اگر صحت داشته باشد، قاعدتا به ضرر این خانواده در عرصه سیاسی و اجتماعی تمام خواهد شد.
دختران هاشمی

  ادامه مطلب ...

ویژه خواری آقازاده دردسرساز ، در زندان هم ادامه دارد

نشست سخنگوی قوه قضاییه/
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود، از محکومیت مجرم فراری فتنه ۸۸، کشف موبایل و سکه طلا از مهدی هاشمی و ماجرای 50 پرونده قضایی دولت گذشته سخن گفت.

  ادامه مطلب ...

عاقبت به شری خبرنگاران اصلاح طلب فراری

پس از حوادث سال 78، سیل خروج خبرنگاران عمدتا اصلاح‌طلب از کشور به تدریج آغاز شد و تا سال 88 مقدمات شکل‌گیری موج دوم این خروج مهیا شد تا با حضور این افراد، شبکه‌ای از رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه به سرکردگی مسعود بهنود و چند تن دیگر تشکیل شود. حالا نسل اول این خبرنگاران فراری به پایان عمر مفید خود برای دستگاه‌ امنیتی-رسانه‌ای غرب رسیده‌اند.

  ادامه مطلب ...

مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی هنوز راضی نیستند!

باید منتظر باشیم و ببینیم چه تعداد از فرمانداران باقیمانده از دولت دهم و حتی دولت یازدهمی‌ها و چه تعداد از استانداران و نمایندگان عالی دولت در استان‌ها از ادامه راه کاروان دولت بازمی‌مانند.

  ادامه مطلب ...

یک سوال مهم از اکبر رفسنجانی

شک نباید کرد که اصرار بر همین رویه خطای آقای هاشمی در مواجهه با حق الناس، سنگ بنای فتنه بزرگ پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 بود. گویی در این عرصه جدید، آقای هاشمی منتظر همان «انتقام» بود که چهار سال پیش وعده اش را داده بود.

  ادامه مطلب ...

با گذشت دو سال و برداشته شدن بهانه مذاکرات

۹۴ وعده اقتصادی روحانی صریح‌تر از آنی بود که فراموش شود. اکنون مذاکرات با توافق وین به پایان رسیده و بهانه‌ای برای معطل نگه داشتن وعده های اقتصادی نیز وجود ندارد. قضاوت در خصوص عملی شدن این وعده ها با مردم است.

  ادامه مطلب ...

دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با امام خامنه ای

اهداف خصمانه و صریح دشمنان در حرفها و نوشته های آنها، قابل درک است و هیچ کس نباید فراموش کند که جبهه دشمن با سلاحِ آماده در مقابل ملت و کشور، موضع گرفته است و ما نیز باید با جبهه بندی دقیق، به اقتضای موقعیتهای مختلف، در مقابل دشمنان تصمیم گیری و اقدام کنیم. /البته ضرورت درک دشمنی پایان ناپذیر صهیونیستها و امریکایی ها، مختص دولتمردان نیست و آحاد مردم بخصوص عناصر دلسوز انقلاب باید این واقعیت را مورد توجه قرار دهند، اما وظیفه دولتمردان در این زمینه بیشتر است.

  ادامه مطلب ...

بعد از فرش قرمز دولت برای افتتاح سفارت انگلیس

مساله ارتباط بین مردم دو کشور شاید در وهله نخست چندان مهم جلوه نکند. اما دقت بیشتر در این خصوص روشن می سازد که پشت پرده تسهیل ارتباط با اقشار مختلف جامعه ایران مساله دیگری پنهان شده است و آنهم بهانه قرار دادن این ارتباطات برای نفوذ به درون کشور از طریق حوزه های دیگر می باشد. آشکار شدن برنامه انگلیس برای عبور از دیپلماسی سیاسی و ورود و فعالیت در عرصه دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی مساله ای است که تبعات وخیم تری از جمله استهاله انقلاب اسلامی را با خود به دنبال خواهد داشت.

  ادامه مطلب ...