انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

چرا نمی توان جنایت بزرگ سال 88 را نادیده گرفت؟!

شاید چهار سال پیش که عده ای حاضر نشدند رای ده ها ملیونی مردم را بپذیرند و تصمیم گرفتند برای انتقام از ملت ایران، شرینی حماسه 40 ملیونی را با ایجاد اغتشاش و آشوب برای آن ها تلخ کنند، هیچ گاه فکر نمی‌کردند، بعدازچهارسال مجبور شوند برای –به خیال خودشان- پاک کردن این لکه ننگ از صحنه زندگی شان به هر اقدام و هذیان گویی یی روی آورند.

  ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام پناهیان مطرح کرد؛ کاش صدا و سیما جنایات دشمن را بیشتر نشان می‌داد تا مردم بدانند دشمن یعنی چه؟

ای کاش صدا و سیمای ما این راهبرد را می‌پذیرفت که جنگ منطقه و جنایات دشمن را یک‌مقدار بیشتر به مردم نشان می‌داد تا مردم بدانند دشمن یعنی چه؟ مثلاً یک مقدار به آن چندصد نفری که سر بریده شدند یا یکی یکی با گلوله کشته شدند، می‌پرداخت تا مردم ببیند و مفهوم «دشمن» را درک کنند.

 

ادامه مطلب ...

'توفیقی باید به عنوان یکی از عوامل جنایت بزرگ مجازات شود

توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در انتخابات بود که پس از اعلام انصراف وی اقدام به انحلال ستادها کرد. او در دوره اصلاحات مدتی وزیر علوم بود و همچنین از حامیان فتنه سال ۸۸ به شمار می‌رود که متاسفانه در اثر بی‌دقتی به ریاست کمیته فرهنگی- اجتماعی در مجموعه انتخاب وزرا معرفی شد. و پس از عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به میلی‌منفرد، سرپرست وزارت علوم شد.

 

ادامه مطلب ...

اعتراض حزب الله مشهد به تخلفات شهردار این شهر

متاسفانه  در سایه تساهل و تسامح اعضای شورای شهر قبلی شهر مشهد ، شهردار با نا امیدی از انتخاب مجدد توسط شورای شهر جدید اقدام به فعالیتهای تامل برانگیز با سوء استفاده از مستندات قانونی نموده است. تبلیغات گسترده به بهانه گزارش عملکرد، با هزینه ای میلیاردی ، همه شب در شبکه اول سیما یکی از این اقدامات است. این درحالی است که پایتخت معنوی ایران اسلامی با حضور سالانه 30میلیون زائر امام علی بن موسی الرضا علیه السلام با مشکلات عدیده ای مواجه است که تبلیغات پرهزینه یادشده قطعا غیر ضروری به نظر می رسد.

  ادامه مطلب ...

سبک زندگی دینی مقلدان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای چگونه باید باشد؟

نظرات فقهی رهبر انقلاب که کمتر دیده شده است

  تبیین بایدها و نبایدهای "سبک زندگی" در جامعه ایرانی از جمله موضوعاتی است که پس از تشریح ضرورت‌های آن توسط  رهبر انقلاب در خراسان شمالی بیشتر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

ادامه مطلب ...

نامه سرگشاده انصارحزب الله گلستان به روسای قوای سه گانه در خصوص غارت جنگلها

احتراما بدینوسیله گوشه ای از دغدغه های متدینین خطه ولایتمدار و شهیدپرور استان گلستان در خصوص ویژه خواریها و سوءاستفاده از انفال و چوبهای صنعتی جنگلهای این استان را به اطلاع می رساند. به امید آنکه توجه ویژه و پیگیری جدی و برخورد قاطعانه با متخلفین سودجو زمینه صیانت از بیت المال را فراهم آورد.

از باب امر به معروف و نهی از منکر ، این بزرگترین و مظلومترین واجب فراموش شده اسلام عزیز یاداور می شود که روش زمامداری در اسلام و روابط حکومت با جامعه، بر اساس مساوات و عدالت و احترام و رعایت حقوق همگان و توجّه به آحاد ملّت و حذف تشریفاتِ بیهوده است.

 

ادامه مطلب ...

نابودی یک سوم جنگل‌های کشور

تخریب روزانه 40 هکتار از عرصه‌های جنگلی و تغییر کاربری این اراضی به کاربری‌های مسکونی و تجاری، جنگل‌های شمال کشور را به‌شدت تهدید می‌کند.

  ادامه مطلب ...

بررسی ریشه‌های تخریب در جنگل‌های شمال

«طبیعت جسم جمعی ماست و رفتار ما با آن انعکاس رفتاری است که با جسم خود داریم» شاگتی گوایین .
امروز اثرات این تعبیر زیبا را می‌توان در بخش‌هایی از مناطق شمال کشور و پسرفت منابع عظیم جنگل به درستی مشاهده کرد، از جمله سیلاب‌های عظیمی که طی 2‌دهه اخیر به ویژه در مناطقی از استان‌های گلستان و مازندران...

  ادامه مطلب ...

فاجعه تخریب جنگل های شمال ایران (+تصاویر)

شمال ایران، به واسطه جنگل های سرسبز و زیبایش یکی از جذاب ترین زیست بوم های منطقه و جهان است.
اما در سال های اخیر ، حمله به جنگل های شمال ، که با همکاری برخی نهادهای دولتی و زمین خواران بزرگ صورت گرفته ، فاجعه ای بی مانند در تاریخ این سرزمین را رقم زده است.

  ادامه مطلب ...

تخریب جنگل‌های شمال کشور رو به گسترش است

«پدیده «جنگل‌های مخروبه» در نوار شمالی کشور، یعنی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان رو به گسترش است و باید با آن مقابله شود.»

این مطلب را محمد درویش عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور به «اطلاعات» اعلام کرد و توضیح داد: این اتفاق در جنگل‌های هیرکانی که مرغوب‌ترین پوشش گیاهی کشور به شمار می‌رود دیده می‌شود؛ یعنی داخل جنگل‌ها با مناطقی روبرو هستیم که درخت‌هایشان برای تأمین چوب کارخانه‌های صنعتی چوب و کاغذ قطع شده است.

او ادامه داد: از جمله این کارخانه‌ها می‌توان به «شفارود» و «نکا» اشاره کرد که برخلاف تعهدات خود، به ازای درختان قطع کرده، هیچ درختی نمی‌کارند و همچنان پوشش جنگلی و منابع طبیعی را از بین می‌برند.

  ادامه مطلب ...

هشدار فائو نسبت به تخریب جنگل‏های ایران

سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی (فائو) در گزارشی اعلام کرد هر سال 06/0 درصد از جنگل های ایران در آتش می سوزد و 900هزار متر مکعب چوب از قطع درختان تولید می شود.

 

ادامه مطلب ...

بررسی روند تخریب جنگل‌ها و قطع درختان در ایران

در این مدت استان‌های گلستان با 27 درصد, گیلان 22 درصد و مازندران 21 درصد با کاهش جنگل رو به رو بوده است.

  ادامه مطلب ...

زیباترین دلیل برای نگاه نکردن به نامحرم

وقتی در کوچه های شلوغ قدم می زنی، خیلی باید مراقب توجیه های شیطان باشی. حتی یک لحظه هم نباید از دلایل خود برای نگاه نکردن به نامحرم غافل شوی. چرا که با یک لحظه غفلت هم چیزی را از دست خواهیم داد. 

  ادامه مطلب ...

چرا موفق به نماز شب نمی‌شویم؟

علامه طباطبایی می‌گوید: یک روز در مدرسه ایستاده بودم که مرحوم قاضی از آنجا عبور می‌کردند، چون به من رسیدند دست خود را روی شانه من گذاردند و گفتند: ای فرزند! دنیا می‌خواهی، نماز شب بخوان و آخرت می‌خواهی، نماز شب بخوان!

  ادامه مطلب ...

سیا به نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد اذعان کرد

پایگاه «فارین پالیسی» بعد از گذشت 6 دهه از زمان کودتای 28 مرداد، همزمان با سالگرد کودتای 28 مرداد، اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد آمریکا نقشی مستقیم در اجرای کودتای 28 مرداد علیه دولت قانونی ایران داشته است. این اسناد را سازمان سیا بنا به درخواست «گردش آزاد اطلاعات» منتشر کرده است. این اطلاعات در پایگاه آرشیو امنیت ملی آمریکا نیز در دسترس قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

اظهارات قابل تامل توفیقی (سرپرست وزارت علوم)درباره نتیجه انتخابات 88

توفیقی روز ۲۶ خرداد ۸۸ در جمع اساتید متحصن گفت: تاسف و تاثر و تالم بسیار که ما رای شخصیت با تقوا سالم و مدیر با تجربه‌ای مثل آقای مهندس موسوی را بگیریم و به اسم کسانی بنویسیم که در واقع انقلابیون چند روزه هستند.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ سایت نکات پرس نوشت: جعفر توفیقی داریان (1334-تهران) وزیر علوم دولت محمد خاتمی؛ شخصی است که به عنوان سرپرست وزارت علوم معرفی شد.

  ادامه مطلب ...

در شهرک‌های خصوصی سواحل دریای خزر چه می‌گذرد؟

اعتراض جدی خانواده‌ها به وضعیت اخلاقی در سواحل شمال کشور؛
در شهرک‌های خصوصی سواحل دریای خزر چه می‌گذرد؟

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید که «چاردیواری، اختیاری» اما انگار دامنه تعریف این «چاردیواری» برای برخی افراد فرا‌تر از محیط خانه رفته و حتی اماکن عمومی را نیز ملک شخصی خود می‌دانند که می‌توانند با هر نوع پوشش و رفتاری در آن حاضر شوند و توجهی به سایر مردم و همچنین ارزش‌های اجتماعی ایرانیان نداشته باشند.
در شهرک‌های خصوصی سواحل دریای خزر چه می‌گذرد؟

 

ادامه مطلب ...

این دهن‌کجی پاداش اعتماد مجلس است؟!

«تنها دو روز پس از همکاری بی‌سابقه مجلس و پیام‌رسانی اتحاد محور این قوه با دولت جدید، رفتاری از سوی دولت سر زد که اگر نشان از دهن‌کجی به حمایت مجلس نباشد، به گونه‌ای برخورد مجلس را زیر سؤال می‌برد».سایت رویش نیوز با انتشار این مطلب نوشت: روحانی که شعارش و نوع معرفی اعضای دولتش به مجلس، طلوع جدیدی داشت و از پایان کش و قوس‌های بچگانه و بی‌ثمر دو قوه مقننه و مجریه که مشخصا متضرر آن تنها مردم بودند، حکایت می‌کرد اما رویه‌ای را در پیش گرفته که آن چنان خوش به نظر نمی‌رسد.

  ادامه مطلب ...

آقای رییس‌جمهور! یکی کردن فتنه 88 با ماجرای کهریزک انصاف نیست

بالأخره کابینه یازدهم با تمام حواشی مثبت و منفی، از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت ولی یکی کردن فتنه 88 با ماجرای کهریزک در مجلس بی‌انصافی است و دولتی که برخواسته از رأی مردمی است باید به ندای مردمی توجه کند که در نهم دی به روشنی خواسته خود را مطرح کردند.

 

ادامه مطلب ...

افراط در تبریک به وزرای دولت اعتدال +تصاویر

نمایندگان مجلس هفته گذشته با رای اعتماد به اکثر وزیران معرفی‌شده از سوی رئیس‌جمهور، مسافران قطار هیأت دولت را تکمیل و راهی پاستور کردند.

 

ادامه مطلب ...

فتنه سوء تفاهم نبود که بعد از 4 سال برطرف شود

4 سال پیش گفتید که تقلب شده و حالا در محافل خصوصیتان دائم می‌گویید که 4 سال پیش هم می‌دانسته‌اید که تقلب نشده بود؛ انتظار داریم بگویید چرا با بی‌قانونی، آبروی نظام را در جهان خدشه‌دار کردید و خون جوانان پاکمان را بر زمین ریختید.

 

ادامه مطلب ...

نامه جمعی از خانواده شهدا به روحانی برای تغییرات در بنیاد شهید

جمعی از خانواده شهدا با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور، از حسن روحانی خواستند در ساز و کار مدیریتی بنیاد شهید به عنوان یک نهاد اجتماعی بسیار متفاوت از دیگرنهادهای دولتی و وزارتخانه‌ها، تجدیدنظر کرده و از تشکل‌ها و جمعیت‌های صنفی فرهنگی و اجتماعی ایثارگران به عنوان نماینده جمعی از این بخش استفاده کند.

 

ادامه مطلب ...

پدرشهید آمربه معروف:تنها پسرم ، عاقبت به خیر شد

پسرم به وظیفه دینی اش عمل کرد و من خوشحالم
 
اسدالله ادبی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه لسانی همیشگی و دائمی است و زمان و مکان خاصی ندارد، از همه می‌خواهم به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر توجه کنند.
 پایگاه خبری انصارحزب الله- شامگاه عید فطر امسال، دقایقی بعد از نماز مغرب و عشاء یکی از جوانان پرورش یافته مکتب حسینی(ع) به دست اراذل و اوباش جان به جان آفرین تسلیم کرد و بال در بال ملائک به سوی معبودش شتافت.

 

ادامه مطلب ...

روحانی از مشایی دولت خود رونمایی کرد!

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور طی حکمی محمد علی نجفی را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی، گردشگری نمود، منصوب کرد.

 

ادامه مطلب ...

ضرب و شتم طلاب عدالت خواه توسط عوامل جریان اصلاحات

روحانیون و فضلای کرمانی در راستای پیگیری مطالبات عدالت خواهانه خود، چند روز پیش نامه ای را خطاب به حضرت آیت الله استادی(دبیر شورای عالی حوزه علمیه) منتشر کردند. سوگمندانه باید گفت در بخشی از این نامه به دو مرتبه ضرب و شتم طلاب عدالت خواه کرمانی توسط عوامل جریان اصلاحات اشاره شده است که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. البته طلاب و روحانیون انقلابی و ولایی کرمان با شکیبایی تمام در برابر این هتاکی ها صبوری نمودند و به تبعیت از رهنمودهای مقتدای خویش رهبر معظم انقلاب، ذره ای از مطالبات به حق شان عقب نشینی نکردند بلکه مصمم تر پیگیر مطالبات عدالت خواهانه خود شدند.

 

ادامه مطلب ...

اقدامات سوال برانگیز منسوبین بیت امام/ نوه های امام پیام اعتدال روحانی را نگرفتند؟

گذشته از آنکه خانم اشراقی به وزرای پیشنهادی آقای روحانی توهین کرده است اما به نظر می رسد برخلاف نظر ملت و منتخبان آنها در دولت و مجلس، او در میان معدود افرادی است که هنوز در توهمی گرفتارند که آقایان موسوی و کروبی به آن معتقد هستند.

 

ادامه مطلب ...

خاکسپاری جنازه فتنه!

تمامی چند وزیر پیشنهادی که متهم به حضور و حمایت از فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 بودند بدون استثناء -تأکید می‌شود که بدون استثناء- ضمن انکار حضور و حمایت خود، از فتنه آمریکایی- اسرائیلی یاد شده اعلام دوری و انزجار کردند و با قاطعیت -بعضاً همراه با سوگند- آن ماجرای پلشت را بیرون از دایره اسلام و انقلاب و نظام دانسته و بر وفاداری خود به امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و پیروی از خط ترسیم شده از سوی ایشان تأکید ورزیدند.

 

ادامه مطلب ...

انتصاب یکی از عناصر فعال فتنه ۸۸ در سرپرستی یک وزارتخانه

این روزها این سوال به دفعات مطرح شده است که آیا دولت جدید برای سپردن مسوولیت وزارتخانه ها به افراد مورد نظر به استعلام نهادهای امنیتی توجهی می کند یا اساساً تاکنون وقعی به این استعلام ها ننهاده است.

  ادامه مطلب ...

تهدیدهای اصلی دولت روحانی

 دولت آقای حسن روحانی در همین ابتدای کار با تهدیدهای مهمی مواجه است که اگر گامی جدی برای علاج آنها برندارد، ظرف چند ماه خود را با موانعی غیر قابل عبور رویارو خواهد دید.

  ادامه مطلب ...

جناب روحانی؛ وعده 100 روزه یادتان نرود!

حال با توجه به رای اعتماد مجلس به همه وزرای مربوط به صنعت ، اقتصاد و نفت، راه فرار از این وعده به هیچ وجه برای دولت باقی نمانده است و مردم منتظر تحقق این وعده کوتاه مدت جناب اقای روحانی می باشند.

  ادامه مطلب ...

شهادت یک آمر به معروف ۱۸ساله

محمد رضا ادبی بسیجی ۱۸ ساله عضو پایگاه مقاومت مسجد رسول اعظم (ص) در پی عربده کشی اراذل و اوباش به آنها معترض می شود که پارک مکان عمومی است و متعلق به همه است و از آنها می خواهد که آرام باشند و سر و صدا نکنند.

اراذل و اوباش با تمسخر وی پارک را ترک می کنند، اما در یک غافل گیری با ضربات متعدد چاقو به پهلو های وی او را به شهادت می رسانند

  ادامه مطلب ...

مواضع عجیب برخی نمایندگان؛ آیا وکیل الدوله های جدید ظهور کرده اند؟

امروز و پس از تغییر دولت گویی جای وکیل الدوله ها به تعبیر بعضی ها، عوض شده و علی رغم اینکه دولت هنوز امتحان خود را در هیچ زمینه ای پس نداده، همانهایی که عده ای از نمایندگان مجلس را به وکیل الدولگی متهم می کردند، خود سینه چاک دولت جدید شده اند!

 

ادامه مطلب ...

بندر ترکمن؛ بهشتی برای فرق ضاله+فیلم و عکس

ساخت مساجد جدید و بازسازی مساجد قدیمی اهل سنت، احداث مدارس علمیه، اعزام مبلغ و سخنران از جمله اقدامات اخیر آل سعود در بندر ترکمن و سایر نقاط ترکمن صحرا می‌باشد. برگزاری مجالس شادی و سرور در شب و روز شهادت حضرت امیر المومنین علی علیه‌السلام تحت عنوان عید عمر، ازدواج و نکاح در دهه نخست ماه محرم از سوی وهابیون و نیز تشدید فعالیت‌های تبلیغاتی و اقتصادی فرقه ضاله بهائیت تنها گوشه‌هایی از فجایع جاری در این شهر است.

 

ادامه مطلب ...

تعریف امیرالمومنین از «اعتدال» در نامه به مالک اشتر

در احادیث شریفه آمده است که صراط از مو باریک تر و از شمشیر تیزتر است.برای همان است که حد اعتدال،وسطیّت حقیقیه را دارد.از رسول خدا منقول است که خط مستقیمی در وسط کشیدند و خط های دیگری در اطراف آن و فرمودند این خط وسط، خط من است.(امام خمینی (ره) ،152:1385)

  ادامه مطلب ...

شریعتمداری: با عرض پوزش! آقای روحانی یا در شعارهایتان صادق نبودید یا وزرایی به شما تحمیل شده است

حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان در یادداشتی با عنوان " شاهد امروز، قاضی فرداست" نسبت به انتخاب برخی وزرای پیشنهادی هشدار داده است.

  ادامه مطلب ...

هشت پرسش آیت‌الله سبحانی از سلفیه

« سلفی‌ها می‌گویند باید از صحابه و تابعان پیروی کرد، زیرا فهم آنان، مقیاس حق و باطل است. آنان در این مورد، با حدیث منقول رسول خدا استدلال می کنند که فرمود: «خیر القرون قرنی ثم الذین یلونهم ثم الذین یلونهم...» ;«بهترین مردم، مردم زمان من هستند. سپس مردمی که پس از آنان می آیند. سپس مردمی که بعد از آن گروه می آیند».(1)

آن گاه دوران هر کدام از سه گروه یاد شده را صد سال تخمین می‌زنند که مجموعاً بالغ بر سیصد سال می‌شود. ابن تیمیه و پیروان مکتب او، با این حدیث، سه قرن نخست اسلامی را که هر قرنی از نظر آنان صد سال است، ملاک حق و باطل شمرده و آن چه را که در این زمان انجام گرفته و یا عملاً بر آن صحّه گذارده‌اند، کاملاً می‌پذیرند، چون پیامبر در این حدیث، سه قرن را قرن ممتاز شمرده است. امتیاز این قرن‌ها به خاطر کسانی است که در آن سیصد سال زندگی می‌کردند و لازمه خیر و نیکی آنان این است که گفتار و سکوت آنان را حجت بدانیم.

این نظریه با ابهامات زیادی همراه است.

  ادامه مطلب ...

شاخص‌های وارونه و آدرس‌های غلط در رأی اعتماد کابینه یازدهم

با معرفی کابینه دوره یازدهم ریاست‌جمهوری به مجلس، موج های متعددی در مورد شاخص های تأیید و رد صلاحیت‌ها کلید خورد. فن سالاران با ذکر مزایایی نظیر تجربه به قوت گزینه‌های پیشنهادی رییس‌جمهور اشاره کردند، طیفی از اصولگرایان و سایر سیاسیون از ضرورت همکاری همه با دولت جدید و عدم انتقاد جدی از آن با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب برای کمک همه به دولت جدید دست یازیدند، طیفی دیگر با احساس دغدغه، مدام در مورد خط قرمز بودن حضور اصحاب فتنه در کابینه، مقلد منتظری بودن بعضی گزینه‌ها و…. موضع گرفتند. سؤال این جاست، این رویکرد و شاخص‌ها چقدر درست و با درنظر گرفتن مهم‌ترین اولویت‌هاست؟
 

ادامه مطلب ...

آیت الله جوادی آملی پاسخ می دهد؛ "حجاب" حق الناس است یا حق الله؟

آیت الله جوادی آملی تأکید کرد: در جهان غرب و کشورهایى که به قانون غربى مبتلا هستند، اگر زن همسردارى آلوده شد و ‏شوهرش رضایت داد، قوانین آنها پرونده را مختومه اعلام مى‏کنند، اما در اسلام این‌گونه نیست، یعنی حرمت زن،‏ اختصاص به خود زن شوهر و برادر و فرزندانش ندارد.

  ادامه مطلب ...

امامزاده نور(ع) گرگان

حرم مطهر امام زاده اسحاق بن الامام موسی الکاظم(ع) ملقب به امامزاده نور(ع) در محله سرچشمه شهر گرگان قرار دارد. این بنا متعلق به قرن ۹ ه-ق و بصورت هشت ضلعی ساخته شده است.
 

  ادامه مطلب ...

ببخشید! آقای روحانی چندتا سوال داشتم!

آقای دکتر روحانی مگر نه اینکه در راس وزارت خانه ها افرادی باید باشند با طرح و ایده و فکری نو و کلیدداران تحول!ایا آقایانی که معرفی کردید هنوز همان کلیدهای تدبیر سال های قبلشان را دارند!؟آیا این دولت دولت باز گشت به گذشته نخواهد بود!؟

  ادامه مطلب ...

جوانی که با سخنان نصرالله شیعه شد

در حاشیه دوازدهمین اعتکاف دانشجویی ماه رمضان که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف تحیه و السلام و به همت هیئت دانشجویی ودیعة الحسین(ع) در روزهای 27ٰ 28 و 29 ماه رمضان امسال برگزار شد، هم­کلام شدیم با مسافری از غزه، شهر مظلومیت و استقامت، فردی که برای اولین بار پای در آستان ملک پاسبان، حضرت علی بن موسی علیه السلام گذاشته بود.

  ادامه مطلب ...

عضو مجلس خبرگان رهبری: نمایندگان در انتخاب وزرا باید جوابگوی امام زمان و خون شهدا باشند

رئیس جمهور؛ هدف اولین ضربه ورود فتنه گران به نظام
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند و حتی افرادی که بوی فتنه می دهند، در هیچ یک از بخش های مدیریتی نظام جمهوری اسلامی جایی ندارند.

  ادامه مطلب ...

سکولاریزه کردن مهدکودکها با تربیت رقاصه وخواننده

آیا مسئولان نمی‌خواهند اندکی تأمل و تفکر کنند که چرا برخی از مراکز حساس مابه طور ناخواسته (ان‌شاءالله) به ابزار اجرایی سیاست‌های دشمنان قسم خورده کشورمان به منظور سکولاریزه و پلورالیزه کردن جامعه اسلامی – شیعی، تبدیل شده‌اند؟!....
پایگاه خبری انصارحزب الله: «بدبینی به روحانیت ایجاد کنید! حجاب را بردارید و موسیقی را رواج دهید، کار مسلمین تمام است و در استعمار و اختیار شما خواهند بود»! شروع گزارش با این توصیه و راهبرد از سوی «همفر» جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی، به این جهت است که مخاطبان این جمله را در ذهنشان به عنوان اصلی توصیه شده از جانب یک جاسوس انگلیسی و غربی تکرار کنند. چه اینکه بعد از ورود به مباحث جزیی‌تر درباره برنامه‌ها و اتفاقهای مختلف و متنوع!

 

ادامه مطلب ...

زن با جلوه‌گری خود در جهنم برای شوهرش خانه می‌سازد

دست مریزاد شیطان به از خود گذشتگی مردان بی غیرت

شیطان به از خود گذشتگی مردی که پول در می‌آورد، تا هزینه لوازم آرایش و لباس‌های آنچنانی ناموسش را فراهم کند، و او را مثل عروسکی به چشم‌های شهوت پرست بسپارد، دست مریزاد می‌گوید.
پایگاه خبری انصارحزب الله: سالهاست دیدن زنان بزک کرده و نیمه عریان در کنار شوهران بی‌غیرتشان درکوی و برزن آنچنان عادی شده که بهت و تعجبی را به بارنمی‌آورد،گرچه در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی باورآن بسیار دشوار و به سختی امکان پذیراست اما به هرحال این اتفاق در واقعیت، درحال وقوع است.

  ادامه مطلب ...

وقتی حیا و عفت توسط امواج سهمگین ماهواره بلعیده می شود نمایش معاشقه بی‌غیرت‌ها و شیاطین همه روزه در معابرعمومی

عرفی که با پیشتازی هر چه بیشتر در حیوانیت از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای به دختران و پسران نامحرم و لاابالی اجازه می‌دهد در سایه بی‌غیرتی برخی مسئولین هر غلطی بکنند. پایگاه خبری انصارحزب الله: یکی از معضلات رایج در حوزه روابط اجتماعی عدم رعایت ضوابط و روابط خصوصی توسط زوج‌ها و گسترش نمایش روابطی است که قاعدتا باید در خفا صورت بگیرد.
ممکن است مخاطبین محترم نیز به دفعات شاهد زوجی که در معابر پنجه در پنجه و یا حتی بدتر! دست درگردن یکدیگر و حتی باز هم بدتر!، همدیگر را در آغوش گرفته و راه می‌روند بوده اند.زوجینی که با استناد به نسبت زن و شوهری خود، روابط کاملا خصوصیشان را در ملاء عام به نمایش می‌گذارند!

ادامه مطلب ...

تعارض دو حرف راست از کاهش به روایت ناجا تا عدلیه در غش و ضعف(طنز)

بهتر است به جای ورود در اموری مثل اعلام نظر درباره کاهش یا افزایش میزان روزه‌خواری یا ماجرای درخواست از اینترپل برای برخورد با بی‌حجابی بازیگران ایرانی در خارج از کشور، به وظیفه اصلی خود که حضور فعال و پررنگ در تیتراژ...
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

  ادامه مطلب ...

امام جمعه موقت اصفهان در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله: ورشکستگان سیاسی بدنبال حذف فرهنگ انقلابی و غیرت دینی اند

یا وظیفه ماست که خدا و پیامبر را راضی کنیم یا یک عده عیّاش و بولهوس خیابان را که تلویزیونهای ما را بسته‌اند و به شبکه‌های ماهواره‌ای روی می‌آورند؟ می‌خواهم بگویم وقتی صحبت از آزادی می‌شود آیا به این معنی است که در کشور ما آزادی نیست؟ به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله با موضوع آسیب شناسی فرهنگی دولت احمدی نژاد و انتظارات از دولت آینده به سخنرانی پرداختند که متن کامل آن تقدیم می شود:

  ادامه مطلب ...

آیه الله علم الهدی: بزرگترین نمادضداعتدالی بی حجابی و بی عفتی است

عدول گنندگان از اصول نباید در دولت باشند
کسانی که از اصول عدول کرده و در جریان فتنه ۸۸ شرکت داشته اند نباید در دولت اعتدال حضور داشته باشند....
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، آیت الله احمد علم الهدی، صبح جمعه در مراسم برپایی نماز عیدفطر در جوار حرم رضوی، با تاکید بر اینکه در رفع تمام مسائل ضد اسلامی مسئله بی حجابی و بی عفتی است، اظهار کرد: بزرگترین نماد ضد اعتدالی بی حجابی و بی عفتی است و باید با این بزرگترین ضد اعتدال و مظهر بی دینی مقابله شود.

  ادامه مطلب ...

گزیده‏اى از بیانات حضرت امام خمینى (ره) در رابطه با ابرقدرتها

مستکبران

باید این نهضت در تمام عالم، نهضت مستضعف در مقابل مستکبر در تمام عالم گسترده شود. 24/2/58

مستکبرین غاصبند، مستکبرین باید از میدان خارج بشوند. 27/2/58

اگر شما کسانى که زیر دستتان هست ضعیف شمردید به آنها خداى نخواسته تعدى کردید. تجاوز کردید، شما هم مستکبر مى‏شوید و آن زیردستها مستضعف. 4/3/58

  ادامه مطلب ...

فرمایشات حضرت امام خمینى (س) در ارتباط با سینما، تئاتر، تلویزیون، موسیقى و . . .

"باید کسانى که فیلمسازند، باید معلوم بشود که اینها چکاره اند. چه جورى بوده اند، وضع روحى شان، وضع زندگى شان، وضع معاشرتشان، قبلا چه جورى بوده است آیا تحول حاصل شده برایش، تحول روحى، یا اینکه باز همان ته مانده سفره شان هست و قلبهاى شان. گاهى وقتها فیلم را خوب، بسیاریها متوجه نمى‏شوند چى است، لکن محتوایش روى هم رفته انسان یک وقت مى‏بیند که یا طرف چپ است‏یا طرف راست است‏یا رو به فساد است. " (16/5/61)

ادامه مطلب ...