انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

اظهارات تامل برانگیز رئیس جمهور در سال فرهنگ؛ تصاویر


اظهارات تامل برانگیز رئیس جمهور

 در سال فرهنگ؛ تصاویر
شبکه هایی که روز گذشته روحانی به تعریف و تمجید از آنها پرداخت از ابتدای انقلاب تاکنون برابر اسناد موجود بیشترین ضربه فرهنگی ، سیاسی و امنیتی را به مردم و نظام وارد ساخته اند. به طور کل این شبکه ها ابزاری برای نفوذ بیگانه به کشور مورد هدف خود می باشد.

 

ادامه مطلب ...

سیاستهای کلی جمعیّت از سوی رهبرانقلاب ابلاغ شد؛


رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و تربیت نسل صالح و کارآمد / مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی «جمعیّت» را که براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

 متن ابلاغیه رهبر انقلاب به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:
 

  ادامه مطلب ...

آیت‌الله مصباح یزدی در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران:


 

نباید این طور باشد که کسی با 500 هزار رأی بیشتر، فکر کند که مالک کشور است/ تشتت آرا در دانشگاه‌ها به فضای دانشجویی ضربه می‌زندآیت الله مصباح یزدی که در دیدار با بسیجیان دانشجوی دانشگاه تهران سخن می‌گفت، با تسلیت رحلت حضرت زینب (س) اظهار کرد: برای حل اختلافات و آفت‌هایی که بین انقلابیون وجود دارد و حل صدها مسئله دیگر، باید به زیربناهایی محکمی تکیه کنیم که براساس بینش اسلامی به ما القاء شده است یا با بیانات اهل بیت (ع) تأیید شده است.

ادامه مطلب ...

گافی دیگر از دولت تدبیر و امید!!!!!!

چرا کسی جز معاون شهردار به استقبال روحانی نیامد؟
معاون شهردار شانگهای –شهری بندری در چین- به همراه معاون وزیر خارجه تنها کسانی بودند که انتظار ورود عالی ترین مقام اجرایی ایران را می‌کشیدند. حسن روحانی در مقابل چشم ده ها دوریبن و خبرنگار با معاون شهردار یکی از شهرهای بندری چین همراه میشود و به محل اقامت خود میرود.
چرا کسی جز معاون شهردار به استقبال روحانی نیامد؟

  ادامه مطلب ...

درد دل بچه های حزب اللهی گلستان به محضر امام خامنه ای

 در پی حذف شعار "مرگ بر آمریکا"توسط نماز جمعه گرگان و تجمع اعتراض آمیز دانشجویان استان گلستان؛نامه ای مهمی به محضر رهبر انقلاب ارسال گردید متن نامه یه شرح زیر است : محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی باسلام و آروزی صحت و سلامتی وجود نازنین مقتدای انقلابی مان. به استحضار می رسانیم چندی است که برخی افراد با تکیه بر جایگاه ارزشمند نمایندگی ولی فقیه و نهاد مقدس نماز جمعه، به اقداماتی سخیف دست زده و دل مالامال از عشق ولایت فرزندان انقلابی شما را به درد سنگین بی بصیرتی، مبتلا نمودند! ادامه مطلب ...

درباره اولین حزب دولت‌ساخته؛

زیر پوست باشگاه سیاسی خاندان و نزدیکان هاشمی

کارگزاران با همه فراز و نشیبی که در این ۱۸ سال داشته است، هویت سیاسی خود را به عنوان «سایه رفسنجانی در سیاست» حفظ کرده است. جدای از اینکه نزدیکان رفسنجانی مرکب از فرزندان، برادر و برادرزاده همچنان هسته مرکزی حزب را شکل می‌دهند، خط مشی سیاسی کارگزاران با اندیشه‌های رئیس مجمع تشخیص هماهنگ پیش می‌رود. این نکته‌ای است که عضو حزب کارگزاران در توضیح نسبت حزب با رفسنجانی به آن اقرار دارد، حسین مرعشی می‌گوید: «تشکیل‌دهندگان کارگزاران سازندگی، دوستان و نزدیکان آقای رفسنجانی بوده‌اند و تاسیس این حزب با هدف استمرار افکار و ایده‌های ایشان بوده است».
زیر پوست باشگاه سیاسی خاندان و نزدیکان هاشمی

  ادامه مطلب ...

دکتر منوچهر محمدی:

مواضع هاشمی‌ توبه از اصول انقلابی است/ از نامه عذرخواهی خاتمی تا کارهای‌عجیب روحانی و ظریف

 
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برای موفقیت در مذاکرات بین‌المللی باید اهرم قوی‌‌تری در اختیار داشته باشیم، گفت: تنها چیزی که در صحنه بین‌المللی و در مذاکرات بین‌المللی مطرح نیست حق و عدالت است.
مواضع هاشمی‌ توبه از اصول انقلابی است/ از نامه عذرخواهی خاتمی تا کارهای‌عجیب روحانی و ظریف

  ادامه مطلب ...

رپرتاژ آگهی برای دروایش‌گنابادی!

روزنامه اطلاعات در صفحه اول خود در اقدامی عجیب به درج رپرتاژ آگهی برای نورعلی تابنده قطب فرق انحرافی دارویش گنابادی پرداخته است! نکته اصلی این رپرتاژ آگهی تعابیر عجیبی است که برای این فرد منحرف به کار رفته است...

کد مطلب: 360525
 

  ادامه مطلب ...

بصیرت افسران جنگ نرم در مقابل شیخ بی بصیرت!!

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر عصر شنیه با اعتراض به حضور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه و همچنین افتتاح آزمایشگاه نیمه‌کاره گداخت هسته‌ای توسط وی تجمع کردند.


  ادامه مطلب ...

در گفت و گوی تفصیلی با دبیرکل انصارحزب الله مطرح شد

انصارحزب الله در کارزار جنگ نرم
اگر دربحث فرهنگی دولت از رویه خود برنگردد ما کار خود را می‌کنیم

اگر نشریه را ببندند و دایره را تنگ‌تر کنند یک راهش این است که ما خودمان جلوی این قضیه بایستیم و اگر این مساله اقتضا کند ما این کار را انجام می‌دهیم/در دوره آقای احمدی‌نژاد چه خودش و چه معاونینش اگر متهم هستند و مسائلی در ارتباط با آنها مطرح است قوه قضاییه باید این مسائل را پیگیری کند...

  ادامه مطلب ...

بیانیه تحلیلی انصارحزب الله به مناسبت تجمع مبارک امربه معروف و نهی از منکر

سیاست بازان حرفه‌ای و تعطیل دایمی دیانت
 
حرکت غیرتمندانه و دیندارانه مردم در برپایی تجمع و راهپیمایی با هدف مطالبه از دولت و نظام برای رسیدگی به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور نه تنها قطع نخواهد شد بلکه به لطف خدا هر روز گسترده‌تر شکل خواهد گرفت تا حجت بر مسئولین غافل تمام شود...

  ادامه مطلب ...

معنایابی موضع اخیر رهبر انقلاب؛


در نگاه رهبر انقلاب و آن هم در شرایطی که زمان برگزاری دور مذاکرات آتی هسته‌ای در وین 4 نزدیک می‌شود و نگارش متن راه حل پایانی توافق ژنو آغاز می‌گردد، بایسته‌ها و نبایسته‌هایی وجود دارند که واضح‌تر از هر زمان دیگری، نظام ادراکی ملی و بین المللی از دیپلماسی هسته‌ای را تصحیح می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

مجلس بی‌تفاوتی درباره توافق‌نهایی‌ژنو را کنارگذاشت

تاکیدات خانه ملت به ظریف و تیم هسته‌ای؛

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند: وزیر محترم خارجه و هیأت مذاکره کننده همراه باید در مذاکرات تمامی حقوق هسته‌ای ملت ایران را بر اساس قاعده NPT، شامل غنی‌سازی، تحقیق و توسعه و ابعاد مختلف آن و همچنین آب سنگین اراک را صیانت نمایند و با هیچ وعده و وعیدی از این یافته‌های فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای عقب‌نشینی نکنند.
مجلس بی‌تفاوتی درباره توافق‌نهایی‌ژنو را کنارگذاشت

  ادامه مطلب ...

کارگزاران چرا به‌ دنبال احیای مجلس‌ پنجم است؟

حاشیه‌ای بر شعار 'مجلس زوری نمی‌خوایم، ناطق‌نوری...

چندی است در لابلای اظهار نظرهای برخی حامیان دولت، گزاره‌ای مهم و تعیین‌کننده به چشم می‌خورد مبنی بر اینکه وضع مطلوب آنها برای مجلس دهم، مجلسی شبیه به دوره پنجم است.
کارگزاران چرا به‌ دنبال احیای مجلس‌ پنجم است؟

  ادامه مطلب ...

سردار نقدی در گلستان :

اظهارات یونسی در مورد نماد شیر و خورشید خلاف قانون اساسی است

naghdiiiii

سردار نقدی در خصوص نظر علی یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب درباره نماد شیر و خورشید گفت: این کارها خلاف فرمان امام راحل، قانون اساسی، خط و مشی رهبری، قوانین جاری کشور، سیاست‌های دولت، سیاست‌های شورای عالی امنیت ملی است .

  ادامه مطلب ...

نفاق جدید!!!

فرقه تکفیری شیرازی ها در قم چه می کند؟

 قرار است بهانه ای برای تفرقه افکنی و تحریک شیعه و سنی برای برخوردهای فیزیکی و سخت علیه یکدیگر از سوی دو گروه سلفی و شیرازی در لباس وهابیت و شیعه انگلیسی مهیا شود و بدنبال آن خون هزاران مسلمان بی گناه در سراسر جهان ریخته شود.

 رسالت جریان تکفیری سلفی تشدید شیعه کشی در سوریه و کشاندن دامنه آن به عراق و سایر کشورهای اسلامی است و رسالت جریان تکفیری شیرازی ها نیز تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و دادن بهانه به گروه های تکفیری سلفی است تا با استناد به توهین ها و تحرکات این جریان، بهترین راه تسویه حساب را در قتل شیعه و از بین بردن نسل شیعه ببینند.

براستی جریان تکفیری و معاند شیرازیها از سوی چه کسانی در لندن و کویت تغذیه می شوند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟

  ادامه مطلب ...

تدبیر یعنی....؟!!!!!!1

مرجان نازقلیچی در حکمی از سوی حسن صادقلو استاندار گلستان به عنوان نخستین فرماندار زن در شمال کشور در شهرستان ترکمن منصوب شد.

ادامه مطلب ...

لزوم رصد تحرکات پس مانده های فتنه 88

کالبد شکافی مراسم " تنفس مصنوعی فاضل میبدی به اصلاح طلبان گلستان " + تصاویر

Golestanema2

سرویس سیاسی : به مناسبت روز معلم مراسمی در مسجد محمدیه شهرستان علی آبادکتول با حضور فاضل میبدی برگزار شد که در ادامه به کالبدشکافی این مراسم خواهیم پرداخت.

  ادامه مطلب ...

بصیرت مرحوم لطفی در جریان فتنه 88


  

علت اعتراض شجریان را نمی فهمم


lotfi baner

لطفی به شجریان گفته بود :امروز من شخصاً نمی‌فهمم شجریان به عنوان یک موزیسین موفق که این همه کنسرت داده و کار تولید کرده و آثارش در رادیو و تلویزیون پخش شده و بیش از ۳۰۰ کنسرت خارج از کشور داشته ، چرا اکنون اعتراض می‌کند ؟‌

ادامه مطلب ...

اقدام میهمان ویژه جشن سعدآباد، در حمایت از مجرمان امنیتی!


نرگس محمدی محکوم امنیتی فتنه 88 همنوا با بوق‌های رسانه‌ای ضد انقلاب به انتشار مقاله‌ای احساسی در خصوص پرونده کشف موارد متعدد ممنوعه در بند 350 زندان اوین، در یک پایگاه خبری ضد انقلاب وابسته به شاخه هلند پرداخته است.
اقدام میهمان ویژه جشن سعدآباد، در حمایت از مجرمان امنیتی!

  ادامه مطلب ...

بازخوانی هشدارهای تاریخی رهبر انقلاب درباره آفت «اشرافی گری»؛


 

مانور اشرافی گری حرام است چون تعلیم دهنده اشرافی‌گری به جامعه است/ مسئولان باید از برخی شهوات حلال هم بگذرند

حواشی بوجود آمده درباره ضیافت اشرافی هفته گذشته همسر رییس جمهور در کاخ سعد آباد اگرچه تا کنون مورد توجیه و انکار های نصف و نیمه برخی دولتی ها قرار گرفته است اما این مساله تنها یک اتفاق ساده و زودگذر نبود، بلکه ریشه در یک نوع فرهنگ و سبک خاص مدیریتی دارد که پیش از این در سالهای 68 تا 76 که دولت سازندگی بر مصدر امور بود، تکرار شده بود.

ادامه مطلب ...

گلایه آیت‌الله العظمی صافی از استفاده غیرشرعی دولت از بیت‌المال


دولت از بیت المال برای مصارف غیر شرعی و غیر قانونی استفاده نکند
 
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ضمن بیان نکاتی در خصوص وضعیت فعلی اقتصادی و معیشت مردم و گلایه از عدم توجه به مصارف غیر شرعی در بیت المال اظهار داشتند: در امور مملکتی باید بیش از همه مراقب باشیم که از بیت‌المال آنطور که باید و شاید استفاده نماییم نه اینکه هزینه‌های زیادی را از بیت‌المال برای بعضی از مصارف غیرقانونی و یا خلاف شرع بپردازیم.
گلایه آیت‌الله صافی از استفاده غیرشرعی دولت از بیت‌المال

  ادامه مطلب ...

هویت انقلاب در کمین تغییر؛


 


تجدیدنظرطلبان در همراهی با سناریوی 'تغییر' به دنبال چه هستند؟
به نظر می‌رسد متابعت و همراهی تجدیدنظرطلبان با سناریوی تغییر هویت جمهوری اسلامی ایران و همچنین تعجیل و اصرار آنان در علنی ساختن مواضع غیراصولی خود در مغایرت با نظام، حاوی پیام‌های بسیار مهمی در دو حوزه‌ی داخلی و خارجی است.
تجدیدنظرطلبان در همراهی با سناریوی

ادامه مطلب ...

تداوم سردرگمی اصلاح‌طلبان در توجیه ثبت‌نام مردم برای دریافت یارانه


در ادامه تلاش جریان اصلاحات و حامیان دولت برای رفع مسئولیت از خود، دو فعال اصلاح طلب دیگر مدعی شدند که مقصر ثبت نام گسترده مردم برای دریافت یارانه نقدی، دولت سابق بوده و این موضوع هیچ ارتباطی به دولت یازدهم ندارد!
تداوم سردرگمی اصلاح‌طلبان در توجیه ثبت‌نام مردم برای دریافت یارانه

  ادامه مطلب ...

از شعار تا عمل دولتمردان مدعی اعتدال!!!

وزنه اقتصادی دولت ایام عید کجا بود؟
آیا دولت کلید داران نمیتوانست از تجربه این پیر اقتصاد به عنوان مشاور رییس جمهور در حوزه های اقتصادی بهره برد

  ادامه مطلب ...

آیا این مرد مشاعرش را از دست داده است؟واقعا عاقبت به خیری یعنی این....

اظهارات کنایه آمیز درباره حادثه زندان اوین
هاشمی به صورت کنایه آمیزی گفته است باید به راه‌های دموکراتیک برگردیم و مردم را با قانون اداره کنیم، البته قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند نه افراد تحمیلی.

  ادامه مطلب ...

گاف جدید!!

سایت بنفش حامی دولت؛
یک سایت خبری مدافع دولت تدبیر و امید دنباله رو بی بی سی فارسی شد.

  ادامه مطلب ...

به بهانه شهادت امام هادی علیه السلام

زیارت جامعه کبیر,جامعه کبیره,معنی زیارت جامعه کبیره

 

۱۴ نکته درباره زیارت جامعه کبیره که از امام علی النقی (ع) به ما رسیده است.

 

زیارت جامعه کبیره که اقیانوسی مواج از معارف الهی و مضامین عالی مشتمل بر معرفی مقام ائمه علیهم السلام است؛ از امام علی النقی علیه السلام به ما رسیده است. زیارت جامعه که به تعبیر علامه مجلسی(ره) از نظر سند و روایت از صحیح‌ترین و قوی‌ترین زیارات ائمه علیهم السلام است یادگاری عظیمی است که در حرم هر یک از ائمه معصومین علیهم‌السلام آن زیارت را می‌خوانیم.

 

از آنجاکه این زیارت ، بر نقل نصوص مختلف ، معتبرترین زیارات بوده و توصیه به خواندن آن در مشاهد مشرفه ، اکیدا به چشم می خورد ؛ توجه به مضامین مهم آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد .

  ادامه مطلب ...

حسینیان در نطق میان دستور:


نماینده تهران در مجلس با انتقاد از رئیس جمهور گفت: برادرم ظاهرا شما کلید چوبی را به قفل آهنین می‌زنی یا کلید را وارونه می‌چرخانید.

 بخاطر کوتاه آمدن‌ها پاسپورت سیاسیون ما هم از احترام افتاد/روحانی کلید چوبی را در قفل آهنین می‌چرخاند ادامه مطلب ...

چه کسی مسئول یک میلیون روستایی شد؟


 

این چهره سابقا رسانه ای و در حال حاضر عمرانی که در سایت‌های زنجیره‌ای خود به حامی بی‌چون و چرای خاندان هاشمی رفسنجانی مشهور است، در ایام فتنه 88 ...

ادامه مطلب ...