انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

محورهای مهم سخنان رهبر معظم انقلاب در اجتماع باشکوه بسیجیان:

باید در همه میدان‌ها مقابل دشمن ایستاد/ خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای رعایت شود

مقام معظم رهبری ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و تاکید بر رعایت خطوط قرمز، فرمودند: یک قدم از حقوق هسته‌ای ملت نباید عقب‌نشینی بشود.

خبرگزاری فارس: باید در همه میدان‌ها مقابل دشمن ایستاد/ خطوط قرمز در مذاکرات هسته‌ای رعایت شود

  ادامه مطلب ...

واکنش یک مداح به توهین اخیر ابطحی


یک ملعون می‌خواهد دستگاه اهل بیت(ع) را تضعیف کند و به مجلس امام حسین (ع) و مداحان گیر می‌دهد. دروغ تو می‌گویی و تو دروغگو هستی که بوی گندت را همه عالم برداشته است.
در پی توهین محمد علی ابطحی در شب تاسوعای حسینی به مداحان اهل بیت و نسبت دادن «دروغگویی» به همه آنها، این مساله با واکنش بسیاری از مداحان اهل بیت در سراسر کشور مواجه شد.

  ادامه مطلب ...

در گفتگو با عضو فراکسیون روحانیون مجلس مطرح شد؛ وحشت اصلاح طلبان تندرو از پخش یک مستند


موسوی در پاسخ به این سوال که اگر فتنه گران خود رامحق می دانند پس چرا از پخش یک مستند وحشت دارند و نسبت به آن اعتراض می کنند؟ گفت: اینها می خواهند با مرور زمان این اتفاقات به فراموشی سپرده شود و مردم هم این هتک حرمت ها را فراموش کنند، اما باید بدانند که همانطور که عاشورای سال 61 هجری قمری فراموش نشد این عاشورا هم فراموش نخواهد شد، دلیل آن هم این است که برخی از صحنه های عاشورای سال 61 هجری قمری در فتنه 88 تکرار شد، در عاشورا اهلبیت پیامبر(ص) را با ضربات تازیانه و سیلی زدند درعاشورای88 هم عزاداران امام حسین(ع) را با بدترین وضع کتک زدند.

  ادامه مطلب ...

توصیه های انصار حزب الله استان گلستان به وزیر امور خارجه وتیم مذاکره کننده ایرانی

پیشوایان دین اسلام در نزاع با جبهه باطل به جهت اعتلاء کلمه حق در تمام مراحل از موضع عزت و قدرت صحبت می‌کردند و نه از جهت ضعف و تسلیم اوامر جبهه باطل شدن. اگر جایی هم با اصرار و تهدید اصحاب و خواص بی‌بصیرت خویش پای میز مذاکره می‌آمدند؛ در واقع «نرمشی قهرمانانه» از خود به جای می‌گذاشتند و مصلحت اسلام و جبهه حق را در نظر گرفته و از آن قدمی عقب نشینی نکردند. با تأمل در نقش بی بدیل معصومین در سه شاهد تاریخی که قبلاً ذکر کردیم، این امر واضح خواهد شد که آنها در مذاکرات ذره‌ای از حقوق جامعه اسلامی کوتاه نیامدند و آنچنان با صلابت و قدرت به بیان شرائط خود می‌پرداختند که گویی در مذاکره تصمیم گیرنده اصلی آنها بودند.

  ادامه مطلب ...

نامه سرگشاده انصارحزب الله گلستان به حسن روحانی: با دروغ «خزانه خالی» آبروی کشور را بردید و دشمنان را وقیح تر نمودید!!

این چه بودجه‌ریزی و بودجه‌بندی است که اگر در طول سال کسری داشتیم هوار بزنیم و آبروی کشور را با دروغ خزانه خالی است، ببریم. و اگر مازاد درآمد داشتیم آن را بلوکه کنیم یا در حسابی غیر از حساب خزانه متمرکز کنیم به بهانه اینکه آن را برای جبران زیان‌های احتمالی ناشی از تغییر برابری قانونی (تسعیر) ذخیره کرده‌ایم بعد هم قانون پولی و بانکی را که یک قانون مادر است بی‌هیچ دلیلی تغییر دهیم.

  ادامه مطلب ...

بی اطلاعی کامل مجلس از مذاکرات/ چرا وقتی اسرائیل و کنگره امریکا از مذاکرات خبر دارند، نمایندگان مردم باید بی خبر باشند!

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جلسه دیشب این کمیسیون با تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: «آقای ظریف و دیگر اعضای جلسه تاکید کردند اگر آمریکا تحریم های جدیدی علیه کشورمان وضع کند دیگر دلیلی برای ادامه مذاکرات وجود نخواهد داشت و مذاکرات تعلیق خواهد شد.»
 
احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «در جلسات قبلی کمیسیون نگرانی هایی از سوی برخی اعضاء نسبت به روند مذاکرات هسته ای و اینکه نمایندگان در جریان جزئیات این مذاکرات نیستند ابراز شده بود. منتهی آقای ظریف و تیم مذاکره کننده اعلام کرده بودند که با طرف مقابل توافق کردند که جزئیات مذاکرات محرمانه بماند.»

  ادامه مطلب ...

سوال مهم شریعتمداری؛ چرا بخشی از فعالیت های هسته ای را تا سطح توقف پایین آورده ایم؟!

مدیر مسوول کیهان نوشت: باید نگران بود که چرا در آستانه مذاکرات پیش‌روی ایران و گروه کشورهای 1+5 و قبل از شروع مذاکرات به جای آمادگی برای مقابله جدی با امتیازات مورد ادعای حریف که تمامی آنها - بدون استثناء - غیرقانونی و باج‌خواهانه است، بخشی از فعالیت هسته‌ای قانونی خود را تا سطح نزدیک به توقف پائین آورده‌ایم!

  ادامه مطلب ...

بیانیه اعتراض آمیزحزب الله مشهد در خصوص مقاله موهن روزنامه خراسان راجع به یاران سیدالشهداعلیه السلام

حزب الله مشهد با صدور بیانیه ای ضمن اعتراض به مقاله موهن روزنامه خراسان و اهانت آشکار نسبت به یاران سیدالشهدا از مسئولان امنیتی و قضائی خواست تا با عوامل این اهانت برخورد قاطعانه نمایند.
در این بیانیه آمده است : توهین بی شرمانه روزنامه خراسان در 26آبان1392 به عزاداری سیدالشهدا و تشبیه رشادتهای اصحاب امام حسین علیه السلام به "جومونگ" در صفحه 16 این روزنامه و به قلم علیرضا حیدری دل عزاداران حسینی در ایام سوگواری شهادت سرور و سالار آزادگان عالم را به درد آورده است .آیا می توان به بهانه مقابله با خرافات هر حرف نا مربوطی زد و حماسه آفرینی های حضرت قاسم بن الحسن و مجاهدتها و جانفشانیهای دیگر یاران امام حسین علیه السلام را به سخره گرفت؟ یقینا حزب الله ، مقابله با خرافات را ضرورتی انکار ناپذیر می داند  اما اجازه نخواهد داد به هر بهانه ای به مقدسات شیعه اثنی عشری توهین رواداشته شود.

  ادامه مطلب ...

شهادت علمدار مدافعان حرم حضرت زینب(س) + تصاویر

شهید علی شبیب محمود یکی از برجسته‌ترین رهبران مدافع حرم حضرت زینب(س) بود که هنگام حمله خمپاره‌ای تروریست‌های سوریه به حرم حضرت زینب(س) پرچم یا زینب (س) را بر فراز گنبد عقیله قمر بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) به اهتزار درآورد.

  ادامه مطلب ...

ابتکار حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کربلا

یکی از القاب حضرت عباس پدر مشک بود. ماجرای سقایی حضرت عباس به کربلا منحصر نبود. قبل از آن هم هر کدام از بچه ها که تشنه می شدند خدمت حضرت می رسیدند و می گفتند عمو آب. آب نوشیدن از دستان عباس برای خاندان امام حسین(ع) لذت دیگری داشت.

 

در مسیر راه که کاروان به سمت کربلا می آمد حضرت اباالفضل حدود25 مشک را مخصوص آب خوردن و حدود 70 هودج را برای ظرف های آب بی بی ها و خانواده های کاروان اختصاص داده بود.

 

جالب اینجا بود که ایشان مشک ها را دوجداره درست کرده بودند و حتی برای بستن در مشک ها هم روشی خاص به کار می بستند تا آب از آن چکه نکند و قطره قطره بیرون نریزد.

 

اما نکته جالب تر اینجاست که حضرت برای خنک کردن آب مشک ها روشی خاص داشت. حضرت عباس در کربلا خیمه ای را برپا کرده بود که مشک ها را درون آن قرار داده بودند. سپس روی این خیمه یک خیمه دیگری برپا کرده بودند که فقط دو طرف داشت و از خیمه اولی مقداری فاصله داشت به طوری که از میان آن باد عبور کند. حضرت با این روش کاری میکردند که بدون اینکه گرمای آفتاب به صورت مستقیم به مشک ها بخورد به وسیله باد خنک شود.

 

  ادامه مطلب ...

بازخوانی بیانات امام خامنه ای درمورد نهضت عاشورا؛ مبارزه غریبانه، سخت‌ترینِ مبارزه‌هاست


دشوارترین مبارزه، مبارزه غریبانه است. کشته شدن در میان هیاهو و هلهله دوستان و تحسین عامّه مردم، چندان دشوار نیست ... چنین مبارزه‌اى، غریبانه است و مبارزه غریبانه، سخت‌ترینِ مبارزه‌هاست.

  ادامه مطلب ...

4 سال قبل در روز عاشورا چه گذشت؟

مهم ترین وقایع این روز به نقل از کتاب روزشمار 8 ماه نبرد مقدس  را می خوانید:

  ادامه مطلب ...

نقد مصاحبه نور مفیدی امام جمعه گرگان در وبلاگ دادگاه وجدان



پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - تهران


نماز جمعه یکی از مهمترین نهادهای تاریخ انقلاب اسلامی است که علاوه بر تاثیر فراوان در نظام جمهوری اسلامی، جایگاه خاصی نیز در ساختار سیاسی و اجتماعی کشور دارد. نماز جمعه اکنون یکی از مهمترین تریبون های سیاسی نظام است که هر آنچه در این تریبون مطرح می شود، راه به فردا باز می کند. آنچه در ذیل می آید، گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران با آیت الله کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان است که به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی انجام شده است:



بصورت مفید و مختصر درباره اهمیت دینی و جایگاه اجتماعی نماز جمعه صحبت کنید. چرا در اسلام اینقدر به نماز جمعه اهمیت داده می شود؟


با دقت در آیات قرآن و روایات ائمه، نماز جمعه جایگاه بالایی در اسلام دارد. اینکه در آیه شریفه قرآن می گوید، وقتی نماز جمعه برپا می شود شما کار و کسب خود را رها کنید و در نماز جمعه شرکت کنید، اهمیت فراوانی دارد. ما در هیچ فریضه ای نداریم که وقتی امر به آن فریضه می شود، بگویند کارخود را رها کنید. در هیچ جای دیگری نیست، این گونه مطرح نمی شود که اگر در نماز جمعه شرکت نکند نفاق است. نماز جمعه جایگاه مهمی از نظر شرعی و دینی دارد از روایات می آید که نماز جمعه به مثابه یک حج است. این روایات، اهمیت نماز جمعه را نشان می دهند همانطور که حج اجتماع مسلمانان در زمان واحد به عنوان عظمت مسلمین است نماز جمعه هم مانند حج است یعنی در تمام سرزمین اسلام آنچه در حج اتفاق می افتد، روی می دهد. اگر در ایام حج، دو میلیون حاجی مناسک را انجام می می دهند، روز جمعه ده ها میلیون در کشورهای اسلامی از میان 5/1 میلیارد جمعیت در یک عبادت خدایی شرکت می کنند. این رویداد بزرگ در معرض همه دنیا است و تجدید بیعت عمومی با دینی و شریعت است.

دادگاه وجدان= (چرا بادعوت ازافراد از جناح های مختلف ومسئولین استان زمینه حضور همگان رافراهم نمی آورید؟؟؟؟؟ وقتی تریبون نمازجمعه جناح خاص دارد اصولگرایان و فدائیان ولایت از حضور در آن محرومند.)


 

تاریخچه مختصری از برگزاری نمازجمعه در دوران معاصر  بفرمایید. پیش از انقلاب اسلامی در ایران نماز جمعه به چه نحوی برگزار می شد؟


در گذشته قبل از نظام جمهوری اسلامی بین فقها اختلاف نظر بود که منشاء تاریخی داشت. نماز جمعه اگر چه عبادی است اما منشا سیاسی هم دارد. از آنجایی که بسیاری از حکومت های اسلامی، حکومت جور بودند، اکثر فقهای ما به عدم برگزاری نماز جمعه حکم می دادند چون می ترسیدند از این مساله به نفع حکومت جور سوءاستفاده شود.. در دروان صفویه بسیاری از فقها مثل میرداماد به نماز جمعه توجه داشتند اما ریشه عمده عدم برگزاری همین مساله سیاسی بود. بعد از انقلاب مانع برداشته شد و امام خمینی به عنوان رهبر حکومت اسلامی دستور اقامه نماز جمعه را صادر کردند و به حمدالله آثار و برکات فراوانی از خود بر جای گذاشته و می گذارد.

دادگاه وجدان= (کاش امام جمعه محترم هم این فضای سیاسی را به نفع نطام و رهبری قدر می دانست و به نفع خود و جریان چپ و اصلاح طلب مصادره نمی کرد)

 


 امام خمینی در خصوص نماز جمعه چه دیدگاهی دارد؟


از نظر امام خمینی نماز جمعه، به لحاظ فقهی واجب تخییری است انسان مکلف است نماز جمعه برگزار کند منتهی نماز جمعه افضل است. بعد از انقلاب چون حکومت، حکومت اسلامی شد و مانع سیاسی، برداشته شد، من احتمال می دهم که از نظر فقهی نظر امام واجب تعیینی شده باشد من نظرم این است که حضرت امام شاید متمایل به این بودند که نماز جمعه واجب تعیینی شده است امام شاید به دلایل سیاسی و اجتماعی نمی خواستند از نظر خود برگردند.

دادگاه وجدان=( نسبت دادن حکم شرعی به امام راحل (ره) جرات و بی تقوایی لازم دارد براستی شما خود وقتی نمازجمعه نمی خوانید چگونه این واجب تعیینی را اتیان می کنید؟؟؟؟؟



از نظر سیاسی چطور؟ نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی چه جایگاهی دارد؟


از نظر سیاسی هم، نماز جمعه از شئون حکومت اسلامی جدا نیست. نماز جمعه تنها یک عبادت فردی نیست بلکه شأنی از حکومت است جایگاهی است که با حکومت اسلامی پیوند دارد. همین الان هم، کسانی که خیلی با نماز جمعه میانه ای ندارند، وقتی می خواهند درباره نظام بدانند، از وضع و کم و کیف نماز جمعه ها می پرسند، چون آن را جلوه ای از حکومت می دانند. اگر باشکوه برگزار بشود ، شکوه حاکمیت است و اگر شل شود، نشان دهنده سستی نظام است.

دادگاه وجدان= ( پس شما قبول دارید اگر کسی فهم سیاسی شما را به دلیل همراهی با منافقین سال 60 و حمایت از منتظری و فتنه 88 قبول نداشت و عدالت شرعی را در شما احراز نکرد و یا با غارت جنگلها و کارخانه های نئوپان و بنیاد نور و... ساقط دانست؛ می تواند در نمازجمعه شما شرکت نکند)

 


چرا آیت الله طالقانی به عنوان نخستین امام جمعه تهران انتخاب شد؟ شخصیت و منش ایشان چگونه بود؟


مرحوم آیت الله آقای طالقانی، روحانی عالم و فاضلی بود و شخصیتی بود که در گذشته ملت ایران حضور شناخته شده داشت. ایشان یک محور بودند. امام جمعه نخست تهران باید کسی انتخاب می شد که همه مردم نسبت به وی نگاه مثبتی داشته باشند و مورد توجه همه باشد. آیت الله طالقانی از نظر علمی، رفتاری و سوابق مبارزاتی شاخص بود. من فکر می کنم انتخاب امام، انتخاب بزرگی بود. سیادت ایشان هم در این بین مهم بود.

دادگاه وجدان=حمایت شما از بنی صدر و خاتمی و موسوی هم بدلیل سیادت ایشان بود؟؟؟؟حمابت از منتظری و عدم رأی به رهبری مقام معظم رهبری را چگونه توجیه می کنید؟؟؟؟

 


نخستین خطبه های نماز جمعه چه نکات مهمی دربرداشت و چه نتایجی را به دست آورد؟


این نماز بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب برگزار شد و اهمیت فراوانی داشت تاثیر مثبت زیادی هم در فضای انقلاب آن سالها گذاشت. من البته از چند و چون خطبه ها خبر ندارم اما بالاخره قدیمی ترین نماز جمعه درکشور بعد از انقلاب بود و توسط شخصیتی مانند آیت الله طالقانی برپا شد. و البته همزمان با آن، ما در گرگان نماز جمعه برگزار کردیم.


 دادگاه وجدان=( شما از هرچیزی که خبر ندارید راجع به تاثیرات مثبت زیاد آن خبر می دهید؟؟؟ا لبته در مورد مسئولین استان که ثابت نمودید بدون خبر موثق و درست تحلیل و تحمیل نظر می کنید.!!!)


پس نماز جمعه گرگان، از نظر قدمت به پای نماز چمعه تهران می رسد؟


بله. در حال حاضر نیز، من قدیمی ترین امام جمعه کشور هستم. یعنی در این سی و دو سال، امامت جمعه در گرگان تغییر نیافته است. بسیاری از ائمه جمعه به دلایل مختلف از جمله فوت یا برکناری، تغییر یافته اند.


 

دادگاه وجدان=(شما برای تغییر خود منتظر کدام گزینه هستید؟؟؟؟؟فوت یا برکناری؟؟؟)

با عنایت به خطبه امام حسین(,ع درباره نماز جمعه، رابطه حکومت و نماز جمعه را تبیین بفرمایید؟ آیا امامان جمعه می توانند به نمایندگی از مردم، به نقد حکومت بپردازند؟


امام جمعه منصب و جایگاهی است که هم متعلق به مردم است و هم متعلق به حکومت و باید رابط مطمئنی بین حکومت و مردم باشد. وقتی نهادی متعلق به مردم است، نمی تواند خود را از خواسته های و مطالبات مردم جدا کند. من معتقدم امام جمعه باید مسائل  و مشکلات را بصورت عالمانه نقد کند. اما باید مواظب باشد که زبان نقد به سوی تخریب و تهمت و افترا نلغزد.

دادگاه وجدان= (اگر نمازجمعه صدای ملت را می رساند چرا صدای مردم گرگان در 8دی و سالگرد 9دی در نمازجمعه شما منعکس نشد؟؟؟؟)

 


نقد مصلحانه؟


به قول امام، نقد از الطاف الهی است اگر نقد نباشد پیشرفت امکان پذیر نیست. اگر بنا باشد که انسان فکر و ذهن خود را ببندد، جامعه راکد و متوقف می شود. اما نقد باید عالمانه باشد که ضعف ها شناخته بشوند و برطرف شوند. در جامعه اسلامی هیچکس نباید از نقد وحشت بکند. امیرالمومنین در خطبه های نهج البلاغه صریحا می گویند از گفتن حرف حق خودداری نکنید.

دادگاه وجدان=(چرا شما منتقدان خاتمی را نهروانی خواندید؟؟؟کدام سخنران پیش از خطبه های شما در طول 34 سال شما را نقد کرد؟؟؟؟)

 


ویژگی های یک امام جمعه خوب چیست؟


ایمان خوب، تقوای خوب، علم و آگاهی به معارف دینی، شناخت زمان و اوضاع، برخورداری از اخلاق خوب و سعه صدر، رفتار مردمی و اینکه عامل وحدت باشد و جوری باشد که همه مردم به او عتماد کنند. دامن او باید به عنوان رهبر جامعه، پناه همه باشد حتی آنانکه به نماز جمعه نمی آیند.


 دادگاه وجدان=(متهم بودن به همراهی با منافقان سال 60 و عضویت فرزند شما(مجتبی) در ملیشیا و وایستگی به ثروت و غارت بیت المال و همراهی و حمایت از منتظری و همرامی با فتنه 88 و...شما را پناهگاه منافقان قرار داد!!!

چگونه خود را پناه همه می دانید؟؟؟؟) اما بدانید:اولین و مهمترین ویژگی امام جمعه بصیرت است بصیرت،بصیرت.

نماز جمعه چه آفت ها و آسیب هایی می تواند، داشته باشد؟

برخورد نادرست دست اندرکاران نماز جمعه با مردم، رفتار خود امام جمعه و بی توجهی نسبت به مسائل دینی میتواند بر نماز جمعه تاثیر منفی بگذارد. باید با رفع هرگونه نکته منفی، جذابیت ها را بیشتر کرد.

دادگاه وجدان=بدبینی عمومی در زمینه های اقتصادی و سیاسی و انحراف فرزندان و برادران ازآفت های پبرامون شماست ،

براستی مردم چند سال باید خطبه های تکراری ازیک خطیب را تحمل کنند؟؟؟؟

اگر شایستگی دارند چرا مردم مناطق دیگر کشور محروم بمانند؟؟؟؟؟؟

بنظر شما چه کسی به این وضع پایان می دهد؟؟

خود امام جمعه؟ستاد نماز جمعه کشور؟؟؟؟عزرائیل؟؟


رئیس جمهور تا کی می‌خواهد به مردم توهین کند؟!

مایه شرم ساری دولت یازدهم است که پاسخ مردم غیوری که حماسه سیاسی آفریده و پای صندوق های رای حاضر شده اند را با تعابیری همچون حامیان افراط و خشونت طلبی توصیف می کنند. گویا رئیس جمهور منتخب فراموش کرده اند که تا چند روز دیگر موعد ۱۰۰ روزه ایشان به پایان می رسد و هنوز در حال سخنرانی در قالب میتینگ های انتخاباتی است.

  ادامه مطلب ...

تحلیل شریعتمداری از پیام ها و عبرت های مذاکرات ژنو

چرا تیم هسته‌ای کشورمان با سکوت درباره محتوای مذاکرات، فرصت میدان‌داری رسانه‌ای و مدیریت افکار عمومی را دو‌دستی و سخاوتمندانه به حریف تقدیم کرده است؟!

  ادامه مطلب ...

راز عظمت حضرت اباعبدالله (علیه السلام)


کلمات حکیمانه، عارفانه و اخلاقی امام حسین علیه السلام: قسمت سوم

بیش از 13 قرن از حادثة عاشورا گذشته اما این حادثه کهنه نمی­شود بلکه برعکس هر چه بر آن می­گذرد تجلی آن بیشتر و تأثیر آن زیادتر و آموزندگی آن عمیق­تر می­شود. باید از خود پرسید که چرا با اینکه در تاریخ انسانهای زیادی برای خدا قیام کرده­اند و در این راه شهید شده­اند آموزندگی و تأثیر حادثة عاشورا عمیق­تر شده است؟ تاریخ اسلام با اینکه فراوان از این شخصیتها دارد ولی نامی از آنها باقی نمانده و اگر هم از آنها نامی برده می­شود در سایة قیام امام حسین (ع) نام آنها زنده مانده است.

 

ادامه مطلب ...

عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

ملت ما تا حسینی است،مستکبرین وعوامل داخلی‌شان نمی‌توانند کاری بکنند
ملت ما تا حسینی است،مستکبرین وعوامل داخلی‌شان نمی‌توانند کاری بکنند
کسانی که با شعار درود بر سه سید فاطمی/ خمینی و خامنه‌ای و خاتمی آمدند بعدا در مقابل آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه ایستادند! مجموعه انرژی خویش را گردآوری کردند تا اینکه این نظام ولایی را از مدار خودش خارج کنند.

  ادامه مطلب ...

متحصنان و حامیانشان چگونه در دولت اعتدال «پست» گرفته‌اند؟ +اسامی


انتصاب برخی نمایندگان مستعفی مجلس ششم و مدیران دولتی حامی آنان در کابینه اعتدال علامت سؤال بزرگی را در مقابل شعار اعتدال گرایی دولت قرار خواهد داد.
متحصنان و حامیانشان چگونه در دولت اعتدال «پست» گرفته‌اند؟ +اسامی

ادامه مطلب ...

سخنان مهم رهبر انقلاب در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی:

از مسئولین دیپلماسی حمایت می‌کنیم،اینها فرزندان انقلابند/ مسئولین مراقب باشند، لبخند دشمن شما را دچار اشتباه نکند/ مردم بیدار باشند تا برخی مواجب‌‌بگیران دشمن و تبلیغات‌چی‌های بی‌‌مزد و ساده‌لوح، افکار عمومی را گمراه نکنند

  ادامه مطلب ...

فراخوان مردمی پوستر «امر به معروف»

امر به معروف و نهی از منکر چنان ظرفیت و قدرت بالایی دارد که اگر در جامعه احیاء شود تمام فرائض دینی در جامعه اقامه می شوند؛ اصلا بدون احیاء این دو اصل  اصلاح جامعه ممکن نیست چون اصلاح جامعه نیاز به همکاری و همیاری تمام اقشار جامعه دارد و تا این امر محقق نشود اصلاح کامل نیز محقق نخواهد شد، و هر چه این دو اصل عمومی تر و فراگیرتر شود رسیدن به یک جامعه کاملا اسلامی آسان تر خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

دعوت انصار حزب الله گلستان به شرکت در راهپیمایی 13 آبان

دولت آمریکا غیر قابل اعتماد ، غیر منطقی ، خودبرتربین وعهد شکن است .

مقام معظم رهبری « مدظله العالی »

حماسه بزرگ ملت ایران وتسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ، سالروز تبعید حضرت امام (ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی است که به سادگی از ذهن ها محو نخواهدشد . این رخداد بزرگ که امام راحل عظیم الشأن ما از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند ، ایستادگی در برابر رژیم زورگویی بود که سال های فراوان به چپاول اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی کشورمان مشغول بود .همبستگی و خروش دانش آموزان ، دانشجویان و مردم مسلمان وانقلابی با هوشیاری وبصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) همینه پوشالی آمریکا را درهم شکست وعظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد .

اکنون که سی و پنج سال از آن حادثه عظیم می گذرد ذره ای از دشمنی وخوی ظالمانه ومستکبرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به ملت ایران کم نشده است ، با این همه دشمنان انقلاب با ترفندهای گوناگون می کوشند تا دولت وملت ایران را در برابر تحریم های اقتصادی وفشارهای سیاسی نا مقاوم جلوه دهند ، حال آنکه آحاد ملت شریف ایران ومسئولان محترم نظام از ارزشهای اسلامی ، انقلابی خود دست نخواهند کشید ودر برابر زورگویی های مستکبران بخصوص آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد .

  ادامه مطلب ...

امام جمعه موقت اصفهان در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله: طرح حذف شعار مرگ بر آمریکاباعث ریشخند دشمنان است

طرح حذف شعار مرگ بر آمریکاباعث ریشخند دشمنان استآمریکایی‌ها کسانی هستند که کینه اسلام و کینه ملت ایران به هیچ وجه ازدلشان خارج نمی‌شود و سیاستهایشان چنین امری را تایید می‌کند و سوابق جنایتشان علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست و انگهی تا به امروز هم در مسیر اعتمادسازی هیچ کاری نکرده‌اند....

  ادامه مطلب ...

آیت الله مکارم شیرازی: عده‌ای خیال نکنند در این دولت هرچه دلشان خواست می‌توانند بکنند

حضرت آیت الله مکارم شیرازی انتشار مقاله موهن در یک روزنامه را محکوم کرد و گفت: نباید اجازه داد دست های آلوده مقدسات مذهبی و دینی مردم را خدشه دار کنند.
  حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، توهین به مقدسات مذهبی در یک روزنامه را محکوم کرد.

  ادامه مطلب ...

تابلوهای ضداستکباری موسوم به 'صداقت آمریکایی' در بیش از 70 نقطه از سازه‌های شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر مشهد نصب شد

تابلوهای ضداستکباری موسوم به 'صداقت آمریکایی' در بیش از 70 نقطه از سازه‌های شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر مشهد نصب شد/ دبیر ستاد مردمی این طرح: این اقدام با هدف روشنگری ماهیت آمریکا و صهیونیسم و اعلام موضع فعالان فرهنگی انجام شده است


نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌صادق‌(ع) به ضرغامی؛

13 آبان در رسانه ملی کمرنگ نشود/ صداوسیما نتوانسته ارزش‌های انقلابی را در جامعه گسترش دهد

 

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه ای خطاب به رئیس صداوسیما ضمن انتقاد از کمرنگ شدن استکبارستیزی در رسانه ملی در استانه یوم الله 13 آبان، خطاب به ضرغامی نوشت: دوران ده ساله حضور حضرتعالی در دوران صداو سیما رو به اتمام است، متاسفانه در این دوره آنطور که توقع از حضرتعالی که از مدیران انقلابی و ارزشی کشور هستید، می‌رفت، صدا و سیما نتوانست آموزه های اساسی انقلاب و آرمانهای امام را در سطح مردم گسترش دهد.
13 آبان در رسانه ملی کمرنگ نشود/ صداوسیما نتوانسته ارزش‌های انقلابی را در جامعه گسترش دهد

ادامه مطلب ...

اجرای عملیات «داس» با ۶۸۵ تغییر در دولت / جولان متحصنین مجلس ششم در دولت یازدهم

دولت روحانی با دو پرسش جدی روبروست؛ اول اینکه چرا بر خلاف اظهارات رئیس جمهور مبنی بر عدم تغییر اتوبوسی مدیران و نداشتن «داس»، برخی وزرا علاقه مند به تغییر گسترده مدیران در سطح وزارتخانه خود آن هم در مدتی کوتاه هستند و سوال دوم اینکه انتصاب عناصر مسئله‌دار.....

 

ادامه مطلب ...

دکتر رجبی دوانی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله مطرح کردند

از بت شدن برخی خواص تاافتضاح بزرگ دولت سازندگیاز بت شدن برخی خواص تاافتضاح بزرگ دولت سازندگی

امروز برخی از اینها به نوعی آمده‌اند تا مقابل ولایت وزن‌کشی کنند. فکر کرده‌اند انتخاباتی صورت گرفته و قضایا به کام آنها رقم خورده است و لذا این دروغی که به حضرت امام(ره) نسبت دادند تحت عنوان اینکه آن حضرت با حذف شعار «مرگ بر آ‌مریکا» موافق بودند در همین راستاست....

  ادامه مطلب ...

شعارهایی که در کمتر از 100 روز رنگ باخت

نامزدهای انتخاباتی در هر دوره ای سعی می کنند روح برنامه های خود را در قالب چند شعار چشم پرکن برای کسب رای بیشتر بیان کنند و البته شعارهای جذاب و زیبا در گرایش مردم به آن ها بی تاثیر نبوده است. ولی مع الاسف پس از مدتی نسبت به برخی شعارها و وعده های داده شده بی اعتنا می شوند. آقای روحانی از زمره روسای جمهوری است که از شعار های پر جاذبه و وعده های متعددی برخوردار بود که توانست آرای 50 درصد  مردم را به خود جذب کند و کلید طلایی پاستور را در اختیاربگیرد. اکنون بیش از 80 روز از مراسم تحلیف و روزی که زمام کشور را رسما به دست گرفته می گذرد. بد نیست وعده های داده شده را در 100 روز ادعایی که قرار بود وضعیت مردم نسبت به گذشته تغییر محسوسی داشته باشد به قضاوت بنشینیم که تا چه اندازه با واقعیت مطابقت داشته است؟
 

  ادامه مطلب ...

نخستین جشنواره بین المللی جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" برگزار می گردد

 دبیرخانه دائمی در اولین گام از برگزاری جشنواره جایزه بزرگ بین المللی "مرگ بر آمریکا"، فراخوان جایزه بزرگ را در ۲ بخش اصلی: عکس، پوستر، کاریکاتور و بخش جانبی: مستند، کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ اعلام کرد.

  ادامه مطلب ...

پرتوى از بیانات حضرت امام پیرامون: تسخیر لانه جاسوسى

سفارتخانه ‏ها حق ندارند که جاسوسى کنند، توطئه بکنند و اینها جاسوسى مى‏ کردند. ملتى که براى خدا قیام کرده و شهادت طلب مى‏ کند از هیچ نمى‏ ترسد.
ما مدعى هستیم که اینجا سفارتخانه نیست، اصلش قضیه سفارت در کار نبوده و ما مدعى هستیم که این آدمهایى که در اینجا بودند، اینها اجزاء سفارتخانه نبودند، به اسم سفارتخانه شما یک چیزى درست کردید که لانه جاسوسى است و بیایند ببینند که آیا این چیزهایى که در این سفارتخانه هست، اینها اسباب دست جاسوسهاست‏یا وسایلى است که سفارتخانه لازم دارد؟
ما که مرکز جاسوسى را گرفتیم نه سفارتخانه را اینها اگر هم یک وقت‏بى عقلى کنند و فرض کنید بریزند به ایران، این جوانهاى ما آنها را با چنگ و دندان از بین مى‏برند، نمى‏گذارند اینها یکیشان هم بروند. اگر هم این کارى که کرده بود رسیده بود به آنجایى که بیایند در تهران و بیایند در این لانه جاسوسى آن وقت مى‏فهمیدند که با چه اشخاصى طرف هستند. در هر صورت من از شماها تشکر مى‏کنم که خودتان بدون اینکه غیر از خدا یک کسى وادارتان بکند (این چیزى است که از مبدا الهى جوشش پیدا کرده) خودتان وارد این میدان شدید.

 

ادامه مطلب ...

13 آبان در آئینه ی تاریخ معاصر ایران

در این پست به واقعه هایی اشاره می شود که در تاریخ 13 آبان ماه سال های مختلف صورت گرفته است.

این وقایع از سال های 1288 تا 1358 مصادف با انقلاب دوم دانشجویان طبقه بندی شده است.

 

ادامه مطلب ...

۴۴۴ روز؛ وقایع نگاری تسخیر لانه جاسوسی

تسخیر سفارت آمریکا در تهران اگرچه تأثیرات مهمی در عرصه سیاست داخلی کشور داشت؛ مهمترین تأثیر را در روابط خارجی ایران برجای نهاد. از جمله برای اولین بار نقش تعیین کننده ای را برای یک کشور مستقل ایجاد کرد تا آنجا که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۱۹۸۰ در ایران و توسط دانشجویان رقم خورد. نوشتار حاضر وقایع نگاری اصلی ترین رویدادهای ۴۴۴ روزه این بحران است که در آن به ویژه به ابعاد خارجی ماجرا توجه بیشتری شده است.

  ادامه مطلب ...

هشدار انصارحزب الله استان گلستان نسبت به تلاش منافقین جدید در کاستن عظمت 13 آبان 1392


انصار حزب الله استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن هشدار نسبت به تلاش گسترده منافقین جدید در کاستن عظمت 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا ، آحاد امت حزب الله بویژه نخبگان جبهه فرهنگی انقلاب را به بهره گیری از تمام توان خویش در بزرگداشت روز ملی استکبارستیزی فراخواند.

 

ادامه مطلب ...

سناریوی ضدفرهنگی دولت چگونه سوخت؟


واکنش قم به اظهارات عجیب وزیر ارشاد درباره خوانندگی زنان/ آیت‌الله مکارم: این افراد، جسور شده‌اند

 واکنش صریح مراجع عظام تقلید به سخنان عجیب و غیرکارشناسی وزیر ارشاد درباره خوانندگی زنان و حکم فقهی آن در میان علمای تشیع، برخی تلاش‌های نمایشی در دولت یازدهم برای گرفتن ژست ارتباط با مراجع تقلید در زمینه‌های فرهنگی را با ان قلت های جدی مواجه کرده است.

  ادامه مطلب ...

خبر تکمیلی از تخریب کامل نمایشگاه دائمی شهدا در اسکله بندرترکمن+ تصویر

این نمایشگاه با معرفی ودر خواست کتبی  از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سازمان تبلیغات، بنیادشهید،فرماندار و بخشداری بندرترکمن به شهرداری بندرترکمن  تاسیس شده بودبا شکایت کذایی ماهیئان خاویاری کاملا تخریب شد

 

در این نمایشگاه لوازم شخصی شهدای منطقه به همراه وصیتنامه آنان و همچنین چند صد عنوان  کتاب وسی دی جهبه و جنگ - مداحی و ... برای  بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده بود.

اkq9rp66feywz1yknxdo.jpgyv0onhwmqbc0n0af3gci.jpg

xesk22z2et8wgalkw9.jpg

h39wk004k6ng6e1e6rzi.jpg

  ادامه مطلب ...