انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصار حزب الله گلستان و رسوا سازی فتنه گران


عضو انصارحزب‌الله استان گلستان:
مطالبه امت حزب‌الله از مجلس خبرگان، تیر خلاص بر فتنه‌گران است
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۰
 
کسانی که فتنه‌‌گران از حاشیه امن آنها سوءاستفاده نموده یا از ایشان خط می‌گیرند نیز باید همچون فتنه‌گران بی‌آبرو و به وسیله مردم طرد شوند؛ چرا که حامیان فتنه‌گران در خیانت به ملت و خدمت به دشمن با آنها شریکند.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده عضو انصارحزب‌الله استان گلستان در جمع هیئت‌های مذهبی گرگان در جوار حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) با تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی، تلاش و همت مضاعف حزب‌الله در افشای ماهیت منافقین جدید را از اهم تکالیف ذاتی ولایتمداران دانست. 

وی گفت: امروز بحمدالله با هوشیاری امت حزب‌الله و همیشه در صحنه در حمایت قاطعانه از رهبر فرزانه انقلاب و همچنین تدابیر توام با سعه صدر ودر عین حال شجاعت و استقامت امام خامنه‌ای، سران فتنه به یک مرده سیاسی تبدیل شده‌اند و توانایی موج‌سازی در جامعه را ندارند؛ چرا که پس از انتخابات تاکنون حتی نزدیکان موسوی، کروبی و خاتمی به این باور رسیدند که ایشان مهره سوخته غرب هستند و نزد ملت هیچ جایگاهی ندارند. 

عضو انصارحزب‌الله استان گلستان افزود: همان‌گونه که حضرت موسی‌(ع) با فرعون که مشکل اصلی بود درگیر شد و به مقابله پرداخت لازم است نیروهای حزب‌اللهی نیز با تبعیت از سنت و سیره عملی بزرگان دینی همچون سیدالشهدا(ع) برای برطرف نمودن معضلات ومشکلات جامعه در صدد اصلاح مشکلات اصلی برآیند. امام حسین(ع) برای احیای سنت‌های رسول خدا و ارزشهای دینی مانع بزرگ را یزید ملعون دید و از همین رو در مقابل او قیام کرد. 

وی گفت: فتنه سال گذشته کشور ما را واکسینه کرد اما باید تلاش کرد تا میکروب‌های سیاسی از بین بروند همان‌گونه که سران فتنه از بین رفته‌اند، اما نباید از حامیان اصلی آنها غافل شد. کسانی که فتنه‌‌گران از حاشیه امن آنها سوءاستفاده نموده یا از ایشان خط می‌گیرند نیز باید همچون فتنه‌گران بی‌آبرو و به وسیله مردم طرد شوند؛ چرا که حامیان فتنه‌گران در خیانت به ملت و خدمت به دشمن با آنها شریکند. کسانی که ادعا می‌کنند تابع رهبری هستند اما در عمل تمام قد در مقابل مواضع رهبری و انتظارات معظم‌له ایستادگی می‌کنند منافق و دو‌چهره‌اند. 

کسانی که با نامه‌نگاری بی‌ادبانه به رهبر فرزانه انقلاب جاده‌صاف‌کن دشمن شدند تا هجمه سازمان یافته علیه تمامی آرمانهای انقلاب صورت گیرد از مصادیق پیاده‌نظام دشمنان قسم خورده انقلاب هستند. 

کسانی که مصالح اطرافیان خود را بر مصالح نظامی که بر پایه خون ۳۰۰ هزار شهید شکل گرفته ترجیح می‌دهند و از جایگاه خویش برای ماله‌کشی بر مفاسد اقتصادی، اخلاقی و سیاسی فرزندان خویش سوءاستفاده می‌کنند؛ مطرود ملتند. 

کسانی که مواضع و اظهار نظرهای تامل‌برانگیزشان موجبات شعف و شادی دشمنان اسلام و انقلاب عزیز را در چندین سال گذشته به‌ویژه در دوران ۸ ماه دفاع مقدس ملت ایران علیه فتنه‌گران فراهم آورده، هیچ سنخیتی با امت عاشورایی حضرت امام(ره) و یاران بصیر امام خامنه‌ای ندارند و امکان حضور در مناصب و جایگاههای مهم نظام اسلامی نیز باید از ایشان سلب شود. امید است علمای مجاهد و اسلام‌شناس واقعی که خبرگان امت و نمایندگان ملتند باتوجه به این مهم در اجلاس آتی خبرگان، تیرخلاص را بر پیکره پوسیده فتنه‌گران فرود آورند تا دشمنان بیش از پیش مایوس و ناامید گردند. 

حسن‌زاده گفت: امید است شأن و جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری با درایت و اقدام قاطعانه و انقلابی نمایندگان محترم این مجلس حفظ شود. نباید فراموش کرد که حضرت امام(ره) درباره این مجلس سفارش اکید می‌فرمودند به عنوان نمونه در صحیفه نور ج ۱۷، ص۸۸ می‌فرمایند: مجلس خبرگان یک مجلسی است که باید شما و ملت بدانند که این مجلس پشتوانه کشور است برای حفظ امنیت کشور و حفظ استقلال کشور و حفظ آزادی برای کشور. 

رهبر فرزانه انقلاب نیز درباره اهمیت این مجلس در دیدار خبرگان ملت ۹/۶/۸۵ تصریح فرمودند: «مجلس خبرگان پایگاه و جایگاه بسیار رفیع و باعظمتی دارد... این مجلس همیشه باید متوجه اوضاع باشد. مسایل جاری و مهم و اساسی کشور را دایما مورد سنجش قرار دهد...» 

لذا آحاد امت حزب‌اللهی که با حضور در ۹ دی و ۲۲ بهمن سال گذشته فتنه‌گران را لگدمال و اربابان خارجی آنها را با سیلی محکمی ناامید ساختند، امروز انتظار و مطالبه‌شان از اعضای محترم خبرگان این است کسانی را که موجبات شادی و امید دشمنان را فراهم آورده‌اند، از این مجلس اخراج نمایند تا دشمنان و معاندان ناامید و به تبع آن خوار و ذلیل گردند.