انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

تقدیر انصار حزب الله گلستان از سید علی خمینی


کد مطلب: 101
۱ نظر
انصار حزب‌الله استان گلستان:
بصیرت سیدعلی خمینی امام عزیز و امتش را شاد کرد
شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۳
 

انصار حزب‌الله استان گلستان با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی فرزند کوچک مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خمینی(ره)، حضور ایشان در اجتماع با شکوه امت حزب‌الله در مهدیه تهران را مایه شادمانی روح مطهر حضرت امام(ره) و امت وفادار ایشان دانست. 

در این بیانیه آمده است: روز تجلی قدرت خدا، حرکتی ماندگار، نتیجه هوشیاری، شناخت موقعیت، فهمیدن نیاز انقلاب، حضور در لحظه مناسب، آخرین ضربه به دشمن، اتمام حجت با همه، قوی‌ترین ضربه و... همه اینها تعابیری هستند که امام خامنه‌ای پس از خلق حماسه ۹ دی ۸۸ در مناسبت‌های مختلف در خصوص این روز با شکوه بر زبان آورده‌اند و البته هم ایشان تاکید کرده‌اند که این روز را زنده نگاه دارید. همین کافی بود که تمامی وفاداران به انقلاب تمام تلاش خود را برای نکوداشت آن حماسه عظیم که تبدیل به انقلاب سوم و دفن فتنه‌گران گردید به کار بندند.
 
بحمدالله خبر مسرت‌بخش حضور حماسی و با بصیرت نوه حضرت امام(ره) حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی در اجتماع با شکوه امت حزب‌الله در مهدیه تهران مایه شادمانی و شعف روح مطهر حضرت امام رحمت‌الله علیه و امت وفادار ایشان و همچنین مایه یاس و ناامیدی منافقین جدید گردید. 

حضور حماسی و با بصیرت نوه بزرگوار حضرت امام(ره) نشان از آشنایی کامل ایشان با اندیشه‌های متعالی معمار کبیر انقلاب است که کراراً به امت خویش توصیه می‌فرمودند: «حضور شما مردم عزیز و مسلمان در صحنه است که توطئه‌های ستمگران و حیله‌گران تاریخ را خنثی می‌کند. حضور شما در صحنه است که گرد یاس و درماندگی بر چهره‌های منافقین و متحدان بی‌آبرویش می‌پاشد. حضور شما مردم شجاع و با ایمان است که خط اصیل اسلام را بر ایران و به امید خدا بر جهان حاکم خواهد نمود. حضور شما مردم مؤمن و از جان گذشته است که روشنفکران غرب و شرق زده را برای همیشه رسوا می‌کند. حضور شما در صحنه، تمام «من»ها و منیت‌های شیطانی را کوبیده و می‌کوبد و «ما» و اخوت اسلامی را جایگزین آن نموده و می‌نماید. حضور شما در صحنه به آمریکا و غرب و شرق و دنباله‌روهای بی‌عقلشان هشدار داد که این ما بودیم که انقلاب نمودیم و این ما هستیم که سرنوشت خود را تعیین می‌نماییم.» 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «اقدام شجاعانه حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی خنثی‌کننده تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که فرصت‌طلبان دنیاطلب فقط به دنبال سوء استفاده از عنوان و نام حضرت امام و بیت مکرم ایشان هستند. اقدام بایسته و شایسته ایشان خنثی‌کننده فتنه‌انگیزی‌هایی است که برخی مدعیان دروغین، شعار خط امام را بر سر نیزه زده اما اندیشه امام عزیز را در زیرپا گذاشته‌اند. ارزش این حضور زمانی مضاعف گردید که ایشان طی مصاحبه‌ای اعلام کردند: «براساس تکلیف شرعی در راهپیمایی ۹ دی سال قبل و در مراسم مهدیه تهران امسال شرکت کردم». 

و البته صد افسوس که پس از این حضور حماسی، همپای سایتهای ضدانقلاب و فتنه‌گران شاهد آشوب و تکذیب رفتار دفتر آثار حضرت امام(ره) نسبت به این واقعه شیرین بود، امید است نوه امام با توکل به خدا و عمل به سیره جد بزرگوارش و حمایت قاطبه امت حزب‌الله مایه زبونی بیشتر منافقین جدید را فراهم آورد.