انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصار حزب الله گرگان و پیگیری وضعیت تپه نورالشهدا


هشدار انصار حزب الله گرگان و اجرای بند "میم"
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند...
هشدار انصار حزب الله گرگان و اجرای بند

حجت السلام "مهدی حسن زاده"مسئول گروه انصار حزب الله شهرستان گرگان طی سخنانی در تپه نورالشهدا گفت: این مکان به علت دفن شهدای گمنام که همچون مدفن مادرشان زهرای مرضیه (ص) نامعلوم است بقیع شهرمان نامگذاری شده است و اجازه بی حرمتی به این مکان مقدس و پاک را نمی دهیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند.

وی سپس خطاب به مسوولان شهر در خصوص تاسیس یک مجتمع فرهنگی در چد قدمی این مکان گفت: متاسفانه نظارتی بر این مکان مقدس نمی شود و هر روز و شب شاهد برپائی پارتی دراین مکان و خلوتگاه دختران و پسران مختلفی هستیم.

حسن زاده افزود: در سالن پرسپولیس انواع مشروبات الکلی صرف می شود که سنخیتی با این مکان مقدس ندارد و خواهان جلوگیری از گسترش فساد و فحشا و جلوگیری از ترویج بی بند و باری در این مکان هستیم.

رئیس انصار حزب الله گرگان با تذکر جدی به مسوولان امنیتی استان و شهرستان اعلام کرد: اگر چنانچه مسوولان بی درایت و ناتوان استان و شهرستان نمی توانند با این مساله برخورد کنند بر طبق بند "میم" وصیت نامه امام ما حزب الهی ها وارد خواهیم شد و با مسوولان این مکان برخورد خواهیم کرد.


استفاده از این خبر فقط با ذکر نام شمال نیوز مجاز می باشد .