انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بازگشت به دوران کاغذ‌پاره دانستن قطعنامه‌ها !


فاجعه‌بارترین بخش‌های قطعنامه شورای امنیت/ بازیچه قراردادن فرآیند قانونی بررسی برجام در ایران؟
مهدی محمدی: اکنون پیش‌نویس یک قطعنامه روی میز شورای امنیت است – و می‌گویند امروز درباره آن رای‌گیری خواهد شد- که قبل از هر چیز برجام را به طرز مضحکی نادیده می‌گیرد و نقض می‌کند.
فاجعه‌بارترین بخش‌های قطعنامه شورای امنیت/ بازیچه قراردادن فرآیند قانونی بررسی برجام در ایران؟

  ادامه مطلب ...

عقب نشینی ذلیلانه!!!

ایزدی:
ایزدی گفت: در دعوای میان ایران و 1+5 طرف دعوای ایران و قاضی پرونده ایران یکی هستند. یعنی آمریکا و دیگر طرف‌های مذاکره همان اعضای داور شورای امنیت هستند.

  ادامه مطلب ...

گاف سخنگوی دولت!!

باید این سوال را سخنگوی محترم دولت پرسید که چه تغییراتی در رفتار و نگرش دولت آمریکا در قبال ملت ایران و مردم مسلمان منطقه رخ داده است که در ادبیات جدید سخنگوی دولت چنین تغییری قابل توجهی رخ داده است؟

  ادامه مطلب ...

سردار قلم حاج حسین شریعتمداری:


مروری هر چند گذرا بر متن توافق وین، به وضوح نشان می‌دهد برخی از خطوط قرمز حیاتی نظام در توافق مورد اشاره، نادیده گرفته شده است.

 

ادامه مطلب ...

آیت الله علم الهدی در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه مشهد

مجلس هشتم یک آزمون داشت که فتنه ۸۸ بود و آزمون مجلس نهم بررسی جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای است. مقام معظم رهبری در نکته دوم فرمودند بر فرض تصویب، راهکاری باید پیدا کنیم که طرف مقابل بدعهدی نکند چون در راس این کشورها آمریکای جنایتکار است که در تاریخ جز بدعهدی چیزی از آن ندیدم. رهبر معظم انقلاب در نکته سوم فرمودند وحدت و متانت را حفظ کنید به این معنا که اگر فضا غبارآلود شود فضای بررسی را نباید بر هم زد و لذا اگر کسی نقد دارد به افراد اهانت نکند.

  ادامه مطلب ...

قابل توجه کسانیکه خواب آمریکا را می بینند 3

پرونده کامل جنایت های آمریکا علیه ملت ایران

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و اعلام استقلال آن از شرق و غرب، از همان ابتدا ابر قدرت ها سعی نمودند تا با فشار بر ملت ایران، آنها را وادار به تسلیم در برابر خود نمایند. هر کدام از دو ابر قدرت برای فشار بر ایران و بازگرداندن نتایج انقلاب به نفع خود تلاش نمودند تا با استفاده از ابزار های مختلف به این هدف خود نایل شوند.

  ادامه مطلب ...

قابل توجه کسانیکه خواب آمریکا را می بینند 2

لیست جنایات ۶۰ ساله آمریکا علیه ملت ایران

 

به دلیل پشتوانه مردمی نیرومند انقلاب اسلامی ، شرایط منطقه و تزلزلی که پس از شکست در جنگ ویتنام سیاست خارجی آمریکا را تحت تأثیر خود قرار داده بود ، آمریکا جرأت حمله نظامی گسترده به ایران را پیدا نکرد و عملیات محدود و سریعی در نظر گرفته شد ...

  ادامه مطلب ...

قابل توجه کسانیکه خواب آمریکا را می بینند

لیست سیاه جنایات آمریکا در صد سال اخیر


برآورد تحولات جهانی در طول یک صد سال اخیر حاکی از آن است که هیچ دولتی به اندازه ایالات متحده اقدام به جنایت علیه بشریت و مداخله در امور بین المللی نکرده است.

ایالات متحده آمریکا طی دهه های اخیر و بویژه پس از پایان جنگ سرد همواره خود را بسان منادی و حامی حقوق بشر و کرامت انسانی در جامعه جهانی جلوه داده است و سیاست های این کشور و مبنای لیبرال دموکراسی ادعایی را بهترین ساختار و سیاست های موجود برای حمایت از ملت ها نشان داده است. در نوشتار کوتاه فوق بر آنیم به شکلی موردی به بزرگترین جنایت های این رژیم از زمان تاسیس تا کنون اشاره نمائیم:

  ادامه مطلب ...

نقدی بر اظهارات اخیر شیخ حسن روحانی در تهدید منتقدان

دکتر؛ هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن!

در اینجا اعلام می کنم کسی بخواهد نقد کند نقد دلسوزانه آزاد است. اما اجازه نمیدهم که امید مردم برای آینده درخشان این کشور، امید مردم برای رونق اقتصادی و امید مردم برای صلح و امنیت در کشور ما و منطقه کسی بخواهد با دروغی و اتهامی و سخن ناروایی به امید مردم به اعتماد مردم صدمه بزند.

این بخشی از سخنان تهدید آمیز دکتر روحانی در اولین نطق پس از قرائت بیانیه بود که اگرچه تهدیدش منوط بر اهالی نقد دلسوزانه نبود اما نگرانی از آنجاست که نکند دولت محترم همچون ماجرای بورسیه ها خودش هم بر کرسی شاکی و هم بر کرسی قاضی بنشیند و هر آنچه به میلش خوش نیامد را نقد نپندارد.

  ادامه مطلب ...

توصیه‌های امام خامنه‌ای به دولتمردان و مسئولان

توصیه‌های امام خامنه‌ای به دولتمردان و مسئولان

حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار رمضانی رئیس جمهور و هیأت وزیران با شرح و تبیین فرازهایی از فرمان راهگشای امیرمؤمنان به مالک اشتر، تأکید کردند: پشتوانه روحی، معنوی و فکری، عامل اصلی حل همه مشکلات است و تأمل و تدبر در نهج البلاغه مولای متقیان، چنین پشتوانه ای را فراهم می سازد.

  ادامه مطلب ...

سرمقاله خواندنی وحید جلیلی در تازه ترین شماره مجله راه؛

اینجا فیلمساز مشهور و حرفه‌ای برای ساخت یک فیلم داستانی راجع به انرژی هسته‌ای مجبور می‌شود سه بار بازیگر نقش اولش را عوض کند. هنرپیشه‌ها تهدید می‌شوند ...! در همان سال‌هایی که رضایی‌نژادها و روشن‌ها جانشان را کف دست گرفته‌اند و به خط شلمچه زده اند، سینماگرهای ما حتی حاضر نیستند برای یک وام قرض الحسنه هم تا اهواز بروند. چون لیلی با آنها نیست؟ یا آنها با لیلی نیستند؟

  ادامه مطلب ...

خیانت و جنایت فرهنگی....

آیا کنسرت زنانه عمومی می شود؟

مجوز عجیب ارشاد برای زن آوازه خوان در تالار وحدت!
این روزها بحث وزارت ارشاد، از کنسرت و محتوای آن گذشته است و دغدغه جدید کنسرت زنان و اجرای صحنه ای آن است.
0 0

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، این خواننده زن که 71 سال سن دارد، کار خوانندگی را قبل از انقلاب و در جشن‌های مدرسه آغاز کرد و  نخستین اجرای تلویزیونی وی زیر نظر اساتید مختلف موسیقی، در سال 1347 برگزار شد.این در حالی است که فعالیت رسمی خوانندگی وی قبل از انقلاب ودر سال ۱۳۴۸ آغاز کرد و تا زمان انقلاب در عرصه موسیقی خوانندگی فعالیت مستمر داشت.

  ادامه مطلب ...

واکنش‌ها به یک حاشیه جنجالی؛

واکنش‌ها به یک حاشیه جنجالی؛
جبهه پیروان: خطوط قرمز نظام در ضیافت روحانی رعایت نشد/ روایت مصباحی‌مقدم از ترک مراسم
 
جبهه پیروان خط امام و رهبری نسبت به برخی حواشی پیش آمده در ضیافت افطاری شب گذشته رئیس جمهور با احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل بیانیه‌ای صادر کرد.
جبهه پیروان: خطوط قرمز نظام در ضیافت روحانی رعایت نشد/ روایت مصباحی‌مقدم از ترک مراسم

  ادامه مطلب ...

نظر مرجعیت عراق درباره ایران

 

آیت‌الله العظمی سیستانی: گرایش دنیا به اهل بیت(ع) را مدیون جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ هستیم/ علمای قم را فراموش نکنید که آن ها طبیب مباشر هستند

ایشان همچنین ضمن ابراز نگرانی، از طرح برخی مباحث سست و بعضاً بی پایه و اساس در برخی محافل مذهبی گفتند: الحمدالله در ایران و کشورهای اسلامی، مجالس متعددی برگزار می شود، ولی باید سعی شود مطالب قوی در این محافل گفته شود ویا کتاب هایی که منتشر می شود، کتب علمی و متقنی باشد. بی شک اگر عالمانی که از نظر علمی و اخلاقی الگو هستند در بلاد داشته باشیم، این فرقه ها نمی توانند تبلیغ خاصی داشته باشند چرا که مردم به علمای مهذب دل بسته اند

ادامه مطلب ...

اظهارات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران نظام

توجه در سخنان رهبر معظم انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده و همزمان یادآوری خطوط قرمز مذاکرات که تا کنون هیچ یک از آنها عملی نشده است و انشالله در فرصت باقی مانده با تلاش تیم مذاکره کننده عملیاتی خواهد شد، نشان می دهد ایشان در سایه تدبیر خود مانع ایجاد هر گونه شکاف کاذب شده و ضمن افزایش سرمایه اجتماعی نظام، زمینه «بهانه جویی» و «مقصر یابی» برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات را از بین برده اند چرا که اگر این مذاکرات به نتیجه ای نرسد، بدون تردید مقصر اصلی و ردیف اول آن آمریکاست که یک بار دیگر در عمل نشان داده در زیاده خواهی و زورگویی های خود هیچ حد یقفی ندارد.

  ادامه مطلب ...

فضای فکری این روزهای خانواده هاشمی؛


مرض هاری، پدر سوخته‌بازی، استخوان مردم، حسودان مزاحم و «میم.ه»
هاشمی که برخورداری‌اش از وضعیت مالی مناسب بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و زمانی در دولت سازندگی معتقد بود برای رسیدن به توسعه اقتصادی باید عده‌ای از مردم در سختی زندگی کنند، این روزها اما به شدت دلواپس همان قشر آسیب‌پذیر جامعه شده است ...
مرض هاری، پدر سوخته‌بازی، استخوان مردم، حسودان مزاحم و «میم.ه»

  ادامه مطلب ...