انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

به بهانه سفر روحانی به استان ولایتمدار گلستان

بررسی نقاط ضعف و قوت دولت/
دولت آینده باید نقاط قوت این دولت را ادامه دهد و موجب توقف خصوصیت های مثبت نشود و همچنین وظیفه اصلی دولت آینده حذف نقاط ضعف کنونی است ضعف هایی که در جامعه کاملا مشهود است باید دولت یازدهم روند رو به رشدی را در این ضمینه داشته باشد

  ادامه مطلب ...

به بهانه سفر روحانی به استان ولایتمدار گلستان

از دانشگاه گلاسکو تا دولت وحدت ملی

مواضع و عملکرد سوال برانگیز شیخ حسن فریدون روحانی ا

“شخصیت‌های بزرگ مانند آقای هاشمی نباید در چارچوب قانون محدود شوند و به خاطر محدودیت قانونی، کشور از وجود ایشان محروم شود”. این جمله‌ایست که زمانی شیخ حسن فریدون روحانی در رسای آیت‌الله هاشمی بهرمانی(رفسنجانی) بر زبان راند.

 



ادامه مطلب ...

به بهانه سفر روحانی به استان ولایتمدار گلستان

اقتصاد ، فرهنگ و سیاست‌خارجی

حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانسـت اعتمـاد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلـب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند ؛ در طول این یک سال برخی مدافعـان دولت، هرگونه اظهار نظر و نقد عملـکرد رییس جمهور را زودهنگام میدانسته و معتقد بودند که باید حداقل یک سال به دولت حسن روحانی فرصـت دادو امروز فرصت آن رسیده است.

  ادامه مطلب ...

چهره واقعی مدعیان دروغین اصلاح طلبی

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء:

حمله آمریکا به عراق بسیاری از اصلاح طلبان را به وحشت انداخت

 حاج حسین یکتا مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء در مراسم شب تاسوعا هیأت فاطمیون قم، رهبر معظم انقلاب را علمدار انقلاب پس از امام خمینی(ره)خواند و با اشاره به نحوه انتخاب ایشان از سوی خبرگان رهبری، اظهار داشت: مرحوم آیت الله احمدی میانجی به بنده می گفت ما نفهمیدیم که چه کسی در مجلس خبرگان اسم ایشان را بر سر زبان ها انداخت؛ آیا غیر از امام عصر(عج) این کار از دست شخص دیگری بر می آید.

  ادامه مطلب ...

تلنگر...

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در مجموعه فرهنگی شهیدبهشتی:

مذاکره و توافق همیشه ارزشمند نیست

یک استاد اخلاق گفت: برای مقابله با کسانی که قصد نابودی دین اسلام را دارند ثبات قدم لازم است، این دستور ولی فقیه است که در برابر طاغوت باید ایستادگی کرد حتی اگر لازم است در راه مقاومت از جان باید گذشت.

  ادامه مطلب ...

رد پای شیطان

چاپ کتابهای وهابیت در ایران! +اسامی

عضو هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در دهه هفتاد در دانشگاه امام رضا مشهد دستور دادند، سنت ردیه‌نویسی بر کتب ضلال احیا شود. از آن زمان تاکنون بیست سال گذشته است ...

به گزارش فارس، مدت‌ مدیدی است که وهابیت تکفیری در داخل ایران به دنبال تیشه‌زدن به ریشه وحدت شیعه و سنی است و تلاش می‌کند که اهل سنت را به شورش علیه شیعیان در داخل ایران وا دارد، در حالی که در این مدت ۳۵ سال که از انقلاب گذشته است، همواره این دو مذهب به دور از تعصب دینی در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز داشته‌اند.

طبق بررسی‌های انجام شده فعالیت وهابیت تکفیری با حمایت بی‌ چون و چرای آل‌سعود در مشهد مقدس و در جوار بارگاه حرم رضوی رو به افزایش است.برای بررسی این موضوع با حجت‌الاسلام جعفر مرادی مدرس حوزه علمیه مشهد مقدس و عضو هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی گفت‌وگو کرده‌ایم که بخش نخست آن در ادامه می‌آید:

  ادامه مطلب ...

منافقین جدید

لبخند انکار تکنوکرات‌ها به خودکفایی؛
اظهارات اخیر اکبر ترکان مشاور رئیس دولت یازدهم و دبیر شورای مناطق آزاد، بار دیگر زنگ خطر تفکرات تکنوکرات‌ها برای اقتصاد کشور را با شدت بیشتری به صدا درآورده است.

  ادامه مطلب ...

اقدام جهادی

اولتیماتوم رئیس کل دادگستری گلستان به متخلفان در اراضی ملی و منابع طبیعی گلسنان

احکام بر زمین مانده قلع و قمع  در نوبت اجرا // مدیرانی که در  انجام وظیفه ی خود در حفاظت از انفال کوتاهی کنند  به مردم  معرفی می شوند .

رئیس کل دادگستری گلستان در نشست هم اندیشی حفاظت از انفال و برخورد با متخلفان در این حوزه با حمایت از اقدامات اخیر  دادستان عمومی و انقلاب گرگان  در اجرای احکام قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز گفت : به دادستان مرکز استان  گفته ام این روند را متوقف نکنند و کلیه ی احکام قلع و قمعی که از  سال های  گذشته تا کنون صادر شده است اما بنا به دلایلی بر زمین مانده اند به نوبت اجرا کنند.

 

ادامه مطلب ...

در مسیر شیطان....

اهانت شدید مولوی گرگیچ امام جمعه اهل سنت آزاد شهر

 به عاشقان و عزادران اباعبدالله الحسین ع


افرادی از اهل سنت که در مراسم سینه زنی و عزاداری محرم شرکت می کنند یا جاهل هستند و از اعتقادات مذهبی خود آگاهی ندارند و یا اینکه چاپلوسند و به دنبال پست، مقام و مال دنیا هستند، حساب اهل سنت از چنین افرادی جدا هست و ما چنین افسار گسیخته هایی که پیرومذهب و دین خود نیستند جزو اهل سنت نمی دانیم!

  ادامه مطلب ...

غارتگران بیت المال

تقسیم 600 هکتار اراضی بین برخی از خواص و نورچشمی ها


استان گلستان در حال حاضر سالانه 600 هزار تن گندم تولید می کند که 200 هزار تن ان صرف آرد استان می شود و بقیه ان به سایر استانها صادر می شود .

 

  ادامه مطلب ...

سوال سردار قلم حاج حسین شریعتمداری از روحانی:


شواهد فراوانی که منظور شما از پیش کشیدن ماجرای حر، ارتباط دادن آن با ماجرای خیانت سران فتنه بوده است که نه فقط قیاس مع‌الفارق است بلکه می‌تواند برای جنابعالی یک درس بوده و «توبه» شما را از آنچه گفته‌اید در پی داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

از درخواست برخی هنرمندان تا سیاست های ارشاد


به نظر می‌رسد دغدغه بسیاری از اصحاب هنر در این کشور همچنان واژه های بوسه و آغوش است تا عاشورا. و البته در این میان سیاست های وزارت ارشاد نیز همراه این دغدغه است!

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده مرحوم عسگراولادی:


 


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تاکید کردند: انسان در میدان مبارزه هیچگاه نباید احساس پیری، خستگی، تنبلی و گوشه‌نشینی به خود راه دهد.

ادامه مطلب ...

نگاهی به «حاشیه‌های ماندگار» از وزیر پیشنهادی دولت


نقش وزیر پیشنهادی علوم در آشوب‌های سال ۸۸

 حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن مدیریت دانشکده فنی
به عنوان نمونه در سال ۸۴ و پس از تغییر رئیس دانشگاه تهران، دانشکده فنی اقدام به تعطیلی کلاس‌های درس و تحریک به تجمع دانشجویان در برابر سالن تودیع و معارفه نمود، اقدامی که موجب ضرب و شتم رئیس فقید دانشگاه تهران آیت الله عمید زنجانی و تعدادی دیگر از اساتید دانشگاه شده و تعطیلی کلاس‌ها نیز به مدت چهار روز ادامه یافت.
نقش وزیر پیشنهادی علوم در آشوب‌های سال ۸۸ /حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن مدیریت دانشکده فنی

 

ادامه مطلب ...

"درس کربلا" از منظر رهبر انقلاب

توبه "حر" چه زمانی قبول شد؟
حر تمام این ندامت و توبه و بازگشت را پیش از وقوع حادثه مرتکب شد و هنگام اتمام حجت ولی، تابع امر او شد حال آنکه فتنه‌گران در ۸ ماه بعد از انتخابات ۸۸ که رهبری مدام فتنه‌گران را به بازگشت به آغوش ملت دعوت می‌فرمودند آنها از دشنام دادن به ملت کوتاه نیامدند و نه ۸ ماه؛ امروز نیز بعد از گذشت ۵ سال هنوز توبه نکرده‌اند، هرچند دیگر کار از کار گذشته است.
توبه

ادامه مطلب ...

فتنه ای جدید از تجدید نظرطلبان غرب گرا


خط مشترک
اسیدپاشی رسانه‌ای بر فریضه‌ای الهی +اسناد

ماجرا از آنجا شروع شد که طی ماه گذشته 2 نفر از بانوان اصفهانی در روزهای مختلفی از سوی موتور سواری مورد حمله قرار گرفته و اسید روی صورت آنها پاشیده شد.

 

ادامه مطلب ...

بازخوانی درس کربلا در کلام امام خمینی رحمه الله علیه:

امام حسین با عده کم مقابل یک امپراتوری بزرگ ایستاد و «نه» گفت؛ هر روز و همه جا باید این «نه» محفوظ بماند/ ائمه خودشان را فدای اسلام کردند و با ستمکاران سازش نکردند

 ماه محرم الحرام فرصت مناسبی برای بازخوانی نظرات صریح بنیان‎گذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص مجالس عزارداری، روضه خوانی و دسته‌جات سینه زنی سید و سالار شهیدان است.

مروری گذرا بر این نظرات کافی است تا به حساسیت بالای امام خمینی(ره) نسبت به مسئله اقامه عزا پی برد. شاید کمتر موضوعی به توان یافت همانند موضوع روضه و اشک برای سید الشهدا علیه السلام که اینچنین رهبر فقید انقلاب اسلامی با منتقدینش عتاب آلود سخن گفته باشد.

حضرت روح الله اقامه عزا برای امام حسین علیه السلام را یکی از شعائر الهی و البته سیاسی می‌داند که باید حفظ شود و آنها که با تمسخر ملت ایران را ملت گریه می‌خوانند، خیانتکار معرفی می‎کند.

اشک و گریه بر سید الشهدا علیه السلام از جمله نکاتی است که حضرت امام(ره) به تبیین ضرورت آن پرداخته و با تاکید بر اینکه ملت ما ملت گریه سیاسی است، خطاب به دشمنان می‌گوید "با همین اشک‌ها سیل جریان می‌دهیم وخرد می‌کنیم سدهایی را که در مقابل اسلام ایستاده است."

جنبه سیاسی عزاداری از جمله مواردی است که از دیدگاه امام راحل(ره) نه تنها حائز اهمیت که اصل آن است که به تعبیر ایشان نقشه عزاداری را ائمه اطهار علیهم السلام برای ما ترسیم کرده‌اند.

آنچه که در ادامه می‌آید، بخش‌هایی از سخنان حضرت امام(ره) در این باب است که خواندن آن در ایامی که زمین و آسمان عزادارا حضرت سید الشهدا علیه السلام است، خالی از لطف نیست.

 

  ادامه مطلب ...

تشدید فضای امنیتی دانشگاه ها با لغو مجوز سخنرانی منتقدان دولت

این بار مجوز سخنرانی سه نماینده منتقد دولت در دانشگاه مازندران لغو شد/
نبویان: دولت در ایجاد فضای خفقان علیه نمایندگان قوی عمل میکند!

در راستای لغو مجوز جلسات سخنرانی های منتقدان دولت یازدهم، این بار مجوز برنامه سخنرانی سه تن از نمایندگان مجلس در دانشگاه مازندران لغو شد.

به گزارش رجانیوز، در حالی که آقایان سید محمود نبویان، مهدی کوچک زاده و جواد کریمی قدوسی سه تن از نمایندگان منتقد دولت یازدهم قرار بود عصر امروز سه شنبه در دانشگاه مازنداران در جمع دانشجویان این دانشگاه به سخنرانی بپردازند، مسئولان دانشگاه مازندران اجزاه برگزاری این برنامه را به دانشجویان ندادند.

  ادامه مطلب ...

تحلیل دبیرکل جمعیت رهپویان از شرایط سیاسی کشور؛


هاشمی، حسن خمینی و خاتمی در پی نقش‌آفرینی در انتخابات خبرگان
روحانی سعی می‎نماید با ظهورجریانی سوم در کنار اصولگرایان و دوم خردادی‎ها، جریان اعتدال را در عرصه سیاسی کشور ایجاد نماید. البته در این مسیر امیدوارند بخشی از اصولگرایان را به محوریت آقایان لاریجانی و ناطق نوری با وعده استمرار ریاست مجلس دهم توسط جناب آقای لاریجانی همراه خود سازند تا در کنار قسمتی از اصلاح‎طلبان، شعار اعتدال را به یک جریان ریشهدار اجتماعی تبدیل کنند.
هاشمی، حسن خمینی و خاتمی در پی نقش‌آفرینی در انتخابات خبرگان

  ادامه مطلب ...

حجة الاسلام نبویان در گفتگوی تفصیلی + گزیده فیلم


دستاورد یک سال تعامل با آمریکا برای مردم چه بوده است؟

رهبری فرمود مذاکره درباره موشک های ایران ابلهانه است، شرمن گفت ظریف این موضوع را تعهد داده است!

چندی قبل حجه الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس با حضور در رجانیوز، به پرسش های متعدد ما در زمینه های مختلف و موضوعات مهم روز پاسخ داد.

به گزارش رجانیوز، نبویان که طی یک سال اخیر از فعال ترین نمایندگان مجلس در نقد و بررسی توافق ژنو بوده است و به همین علت نیز دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از وی شکایت کرده، در بخش قابل توجهی از این گفتگوی تفصیلی به بررسی و نقد توافق ژنو پرداخت و منطق چرایی عدم اعتماد به دشمن را تشریح کرد.

وی با توضیح اینکه چرا به لحاظ مادی و معنوی رابطه با آمریکا ار هر جهت به ضرر ایران است، به موارد متعدد پیمان شکنی طرف مقابل ظرف یک سال اخیر پرداخت و چنین نتیجه گرفت که ادامه این وضعیت، ضررهای بیشتری را برای کشور به همراه خواهد داشت.

نبویان در بخش دیگری از سخنانش نیز به طور مفصل درباره وضعیت وزارت علوم و فعالیت های فتنه گران در این وزارتخانه طی یک سال و نیم گذشته پرداخت که بنا به اهمیت آن، این بخش از گفتگو را طی روزهای آینده رجانیوز منتشر خواهد کرد و در حال حاضر بخش اول این گفتگوی خواندنی را که پیرامون سیاست خارجی و پرونده هسته ای است، از نظر می گذرانید:

  ادامه مطلب ...

مدیر تشکل تخصصی و مردمی «رهپویان معروف» مشهد:

بی ربط دانستن اسیدپاشی با تصویب طرح مهم امر به


 معروف در مجلس خام اندیشی است


این اتفاق در روزهایی می افتد که پس از35سال زمان از تدوین قانون اساسی و 9سال فراموشی و خاک خوردن طرح


راهکارهای اجرایی امر به معروف در مجلس، نمایندگان به دنبال تصویب و اجرایی شدن این طرح هستند.


بی ربط دانستن اسیدپاشی با تصویب طرح مهم امر به معروف در مجلس خام اندیشی است


حجت الاسلام مهدی حسن زاده مدیر مجموعه فرهنگی رهپویان معروف به عنوان تنها تشکل تخصصی و مردمی در عرصه احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور در مصاحبه با «قاصدنیوز» با اشاره به اینکه هجمه ها درباره اسیدپاشی زمانی صورت می گیرد که طرح امر به معروف در مجلس پس از سال ها مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: جای تعجب بیشتر این است که دولت که خود را مجری قانون اساسی می داند و اصل هشتم که درباره امربه معروف می باشد هم یکی از مهمترین اصل های قانون اساسی است به جای اینکه در جهت تدوین راهکارهای اجرایی این قانون تلاش کنند چوپ لای چرخ تصویب آن می گذارند.

  ادامه مطلب ...

سردار قلم:


باید از رئیس‌جمهور محترم پرسید؛ آیا سران فتنه از جنایت و خیانتی که مرتکب شده بودند، توبه کرده‌اند؟ که سخن از بخشش و پذیرش توبه آنها در میان باشد؟! اگرچه در هیچیک از سیستم‌های حقوقی‌ دنیا، توبه جنایتکاران مانع مجازات آنان نمی‌شود و در نظام حقوقی اسلام نیز چنین است.

  ادامه مطلب ...

تاریخ تحریف‌شدنی نیست

باتوجه به سخنان عجیبی که این روزها پیرامون پذیرش توبه "حر" و ایجاد ارتباط میان آن واقعه تاریخی با مساله سران فتنه صورت گرفته، برآن شدیم تا برخی از تفاوت های اساسی میان شهید کربلا با حرمت شکنان عاشورا را برشماریم.

  ادامه مطلب ...