انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بازتاب حضور یک عضو انصارحزب الله در گرگان


شیخ مهدی حسن زاده به گرگان می آید

hasanzadeshekh

سرویس سیاسی گلستان ما : حضور مجدد حسن زاده در گرگان برای ایراد سخنرانی در برنامه ای با عنوان "اخلاص ، بصیرت و عمل به هنگام در انتخابات 92 "  به دعوت یکی از هیئت های مذهبی استان و به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها صورت می گیرد .

به گزارش خبرنگار گلستان ما از گرگان ؛ شیخ مهدی حسن زاده عضو سابق حزب الله گلستان چهارشنبه 27 اسفندماه به دعوت یکی از هیئت های مذهبی استان به گرگان می آید.

 حسن زاده از اعضای ارشد حزب الله گلستان در سالهای پیش بود که نزدیک به دو سال است به مشهد مقدس رفته و مسئول فرهنگی آستان قدس رضوی می باشد .

حسن زاده همان روحانی بود که با ایفای نقش فعال در معادلات فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی گرگان و اتخاذ مواضع تند و انقلابی در برابر انحرافات و کج روی های موجود  ، همواره نقل محافل بود .

حسن زاده همان شیخی است که که در دیدار احمدی نژاد با روحانیون در سفر اول ریاست جمهوری به گرگان که در لشکر 30 گرگان برگزار شد ، در مقابل وی ایستاد و از غارت جنگل ها در استان گلستان شکوه کرد .

حسن زاده همان چهره مذهبی است که در برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی در گرگان و تپه نورالشهدا ناهارخوران تلاش زیادی کرد و همواره حامی هیئت های مذهبی و جوانان بسیجی بود .

بعد از اینکه مالک مجتمع پرسپولیس در جنب تپه نورالشهدا ، با لوله کشی مخفیانه از آب این مکان به طور قاچاقی استفاده می کرد ، حسن زاده با یک تماس تلفنی با مدیران مربوطه این این اقدام غیر قانونی را بر طرف کرد .


وبلاگ " عکاس گرگانی " در تاریخ 18 خرداد 87 به نقل از شیخ مهدی حسن زاده نوشت :


« حجت السلام مهدی حسن زاده رئیس گروه انصار حزب الله شهرستان گرگان طی سخنانی در تپه نورالشهدا گفت: این مکان به علت دفن شهدای گمنام که همچون مدفن مادرشان زهرای مرضیه (ص) نامعلوم است بقیع شهرمان نامگذاری شده است و اجازه بی حرمتی به این مکان مقدس و پاک را نمی دهیم.


وی در ادامه افزود: متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند.


وی سپس خطاب به مسوولان شهر در خصوص تاسیس یک مجتمع فرهنگی در چد قدمی این مکان گفت: متاسفانه نظارتی بر این مکان مقدس نمی شود و هر روز و شب شاهد برپائی پارتی دراین مکان و خلوتگاه دختران و پسران مختلفی هستیم.


حسن زاده افزود: در سالن پرسپولیس انواع مشروبات الکلی صرف می شود که سنخیتی با این مکان مقدس ندارد و خواهان جلوگیری از گسترش فساد و فحشا و جلوگیری از ترویج بی بند و باری در این مکان هستیم.


رئیس انصار حزب الله گرگان با تذکر جدی به مسوولان امنیتی استان و شهرستان اعلام کرد: اگر چنانچه مسوولان بی درایت و ناتوان استان و شهرستان نمی توانند با این مساله برخورد کنند بر طبق بند "میم" وصیت نامه امام ما حزب الهی ها وارد خواهیم شد و با مسوولان این مکان برخورد خواهیم کرد." »



پایگاه خبری تحلیل " همیشه خبرنگار " به قلم عین الله تاجیک

در مورخه یکم فروردین 91 در مورد علت رفتن حسن زاده از گرگان چنین توضیح داد :

« نام حجت السلام مهدی حسن زاده برای فعالان سیاسی استان گلستان نامی آشناست؛ همه او را به عنوان رئیس گروه انصار حزب الله شهرستان گرگان می شناسند که سه سال پیش بدلیل نوع عملکرد انصار حزب ا... و تاثیری که اقدامات آنها بر امنیت استان و وحدت شیعه و سنی  داشت، محترمانه به او قبولاندند که برای ادامه فعالیت به خارج استان برود.

او برغم میل باطنی  از گرگان رفت و با توجه به ارتباط خوبی که با آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد داشت،در این شهر ساکن شد و فعالیت فرهنگی خود را در آستان مقدس رضوی شروع کرد .

او اکنون ضمن فعالیت در انصار حزب الله مشهد در بخش فرهنگی حرم رضوی مشغول فعالیت است. روز گذشته در خبرها آمده بود که انصار حزب ا... به بهانه نمایش دو فیلم زندگی خصوصی و گشت ارشاد تجمع اعتراض آمیز جلوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

سایت نسیم آنلاین امروز گزارش تصویری از این تجمع برروی خروجی خود قرار داد.با مشاهده عکس ها،بر روی ماشین روحانی میکروفون بدستی را مشاهده کردم که چند سال قبل این گونه تجمعات در گرگان به مدیریت او برگزار می شد.

حضور او در این تجمع و در کنار سایر افراد انصار حزب الله نشان داد که فعالیت او از مشهد هم فراتر رفته و در مرکز کشور پرچمدار حرکت حزب الله است.

اگر چه او دیگر در گرگان نیست اما در مشهد هم که هست پای ثابت تجمعات انصار حزب الله در تهران است.

حسن زاده را ما جماعت خبرنگارها با برهم زدن جلسه شمس الواعظین در چند سال پیش در گرگان در دوره صدارت اصلاح طلبان می شناسیم." »

hasanzade3

 

حضور مجدد حسن زاده در گرگان برای ایراد سخنرانی در برنامه ای با عنوان " اخلاص ، بصیرت و عمل به هنگام در انتخابات 92 " که به دعوت یکی از هیئت های مذهبی استان و به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها صورت می گیرد .

اما مدعیان اصلاح طلبی در استان که در زمان حضور  وی در گرگان بسیار بیم داشتند ، حضور مجدد او در گرگان را مقدمه ای برای حضور مجدد در عرصه سیاسی استان و شاید انتخابات شورای شهر گرگان می دانند .

با درایتی که از حسن زاده سراغ داریم بعید است که وی چنین هدفی داشته باشد اما اگر چنین اتفاقی بیفتد و اصولگرایان بتوانند حول محور وی ، مدیریت شورای شهر گرگان را در دست بگیرند ، اوضاع فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی گرگان بهتر از زمان فعلی خواهد بود .