انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

طی اطلاعیه‌ای اعلام شد : تشکیل کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی (ره)

خبرگزاری فارس: تشکیل کمیته حفظ، نشر و دفاع از اندیشه‌های امام خمینی (ره)/عده‌ای با نام امام به دنبال توجیه اغراض سیاسی خود هستند

  عده‌ای با نام امام به دنبال توجیه اغراض سیاسی خود هستند

کمیته حفظ، نشر و صیانت از اندیشه‌های امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اکنون با توجه به مسائل اخیر که برخی بازماندگان اقدام به تحریف اندیشه‌های امام کرده‌اند و عده‌ای از سیاسیون با حمایت مؤسسه حفظ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اقدام به نشر خاطرات مجعول از ایشان می‌کنند، این کمیته سعی می‌کند تا به دفاع از اندیشه و خط و راه نورانی آن عزیز سفر کرده همت بگمارد.

ادامه مطلب ...

علی دواتگر کارشناس مسائل سیاسی-فرهنگی درجلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

راه حل مشکلات اقتصادی‌کشور مذاکره و رابطه با آمریکا نیست

اینها که این حرفها را می‌زنند خودشان مریض هستند و کارشان گیر است. اینها می‌خواهند راحت و‌آزادانه به کانادا و جزایر چه و چه سفر کنند و کسی به آنها چپ نگاه نکند. مردم عادی که پول ندارند به کانادا و جزایر تفریحی بروند.....

 هشدار به خائنان به انقلاب ادامه مطلب ...

اعترافات‌منتشرنشده ابطحی‌درباره هاشمی،موسوی وخاتمی

این حرف را از سر اعتقاد می‌زنم؛ آقای موسوی از سر نادانی، آقای خاتمی از سر خیانت و آقای هاشمی رفسنجانی از سر انتقام گیری وارد این ماجرا شدند.
اعترافات‌منتشرنشده ابطحی‌درباره هاشمی،موسوی وخاتمی+فیلم

  ادامه مطلب ...

نمونه هایی از خط مشی ستیز با ارزش های فرهنگی:

مشخص کردن جامعه‌ ایران به عنوان یک جامعه‌ در حال گذار از سنت به مدرنیته و بر این ‎اساس، اشاعه دادن فرهنگ و ارزش‎های غربی همچون لیبرالیسم، سکولاریسم، تساهل و تسامح، ولنگاری اخلاقی و... از شاهکارهای ضدفرهنگی دولت اصلاحات به شمار می رود. درحوزه‌ اقتصادی نیز سبک و سیاقی همچون فعالیت های فرهنگی در دستور کار قرار گرفته بود، چنانچه با تکیه بر مدل اقتصاد سرمایه‎داری و نه اقتصاد اسلامی...

  ادامه مطلب ...

واکنش کاربران اینترنتی به توهین "نعیمه اشراقی" به خانواده شهدا +سند

 
این روزها بسیاری از مردم شهیدپرور ایران از برخی صحبت های "نعیمه اشراقی" به خشم آمده اند و سعی دارند این خشم خود را در شبکه های اجتماعی یا به صورت نظراتی در سایت های خبری مختلف نشان دهند.

  ادامه مطلب ...

حاج‌ عیسی خادم حضرت امام(ره): هاشمی در زمان امام(ره) خطی را دنبال می کرد که غیر از جمهوری اسلامی بود


حاج عیسی جعفری خدمتگذار حضرت امام(ره) گفت: نوه‌ امام که کسی نیست؛ اگر خود امام هم خلاف دین و قرآن حرف می‌زد کسی به آن توجه نمی‌کرد به همین خاطر نباید به این حرف‌ها اهمیت داد.چرا امام خمینی(ره) هاشمی را به سکونت نزد منزل خود فراخواند؟ / خط هاشمی غیر از جمهوری اسلامی بود
به گزارش مشرق به نقل از دانا، حاج عیسی جعفری فرزند اسدالله ، پیرمرد فرزانه ای که در میان مردم ایران به «خادم امام» اشتهار دارد ، در سال 1306 در روستایی نزدیک قم به نام ابرجس به دنیا آمد. وی قبل از پیروزی انقلاب در قم دکان جگرکی داشت. با پیروزی انقلاب و اقامت حضرت امام در جماران، مرحوم حاج احمدآقا که در جستجوی فردی مطمئن بود تا بتواند امور دفتر و منزل حضرت امام را به او بسپارد، از طریق خواهر حاج عیسی که اقلیم خانم نام داشت و مدت‌ها در نجف خدمتگزار بیت حضرت امام بود، حاج عیسی را به تهران فرا می‌خواند و او با رها کردن کار و کسب و منزل خود به تهران می‌آید و از سال 1360 جزو اولین کسانی می‌شود که به خدمت صادقانه در دفتر حضرت امام می‌پردازد.

 

ادامه مطلب ...

مرضیه دباغ: اظهار نظرهای اخیر نعیمه اشراقی براساس هوا و هوس دنیوی است

مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی‌های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی‌ها توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می‌کنند، هوا و هوس دنیوی بر آنها حاکم شده است.

به گزارش رجانیوز به نقل از بسیج جامعه زنان، مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی‌های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی‌هاتوطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می‌کنند، انسان‌های درستی نیستند و هوا و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.

  ادامه مطلب ...

پای درس «آمریکا شناسی» شهید آوینی: وقتی طبل جنگ با دشمنان خدا نواخته می‌گردد، فقط «مارمولک‌ها» می‌ترسند

این روزها که سخن گفتن از رابطه با آمریکا و نرمش در برابر دشمنانی که برای دریدن خاک ایران، دندان تیز کرده‌اند، از آب نوشیدن هم راحت‌تر است، بازخوانی سخنان سید شهیدان اهل قلم در این زمینه که در نشریه سوره در سال 1369 منتشر شده، لذت خاصی دارد. به ویژه آن جایی که آقا مرتضی صراحتا از نرمش در برابر دشمنان ابراز برائت می‌کند و با شناخت دقیق از ماهیت استکبار، پیش‌بینی می‌کند که فرجام هر کوتاهی در برابر آمریکا نهایتا به پذیرش قطعنامه 598 می‌انجامد.

  ادامه مطلب ...

تخریب نمایشگاه دائمی شهدا در بندر ترکمن در سایه تساهل و تسامح مسئولان

vx3nd3qi3pe7h272jw.jpgjju99js1mevytx6qb0i.jpg

 بخش اول متن گفتگوی سانسور نشده هفته نامه پژواک سخن با جانباز محمد خادملو مسئول نمایشگاه شهدا ادامه مطلب ...

انتقاد شدید روحانی از ادعاهای هاشمی درباره آمریکا؛ هاشمی هیچگاه یک انقلابی نبود

موسسه حفظ آثار امام(ره) رسالت حاج احمد را فراموش کرده است
عاشقان یقه چاک آمریکا در داخل به دنبال فرار آمریکا از مخمصه هستند

حجت الاسلام سیدحمید روحانی گفت: آقای هاشمی به چند علت موضوع حذف شعار مرگ برآمریکا را مطرح می‌کند؛ علت اول این است که آقای هاشمی هیچ وقت یک مرد انقلابی نبود و خود آقای هاشمی در کتاب آقای زیباکلام تحت عنوان هاشمی بدون روتوش صریحاً می‌گوید که اگر شاه به اصل دوم متمم قانون اساسی عمل می‌کرد و مقداری فشار و استبداد را کم می‌کرد احتیاجی به انقلاب نبود. بنابراین ایشان روحیه انقلابی نداشت و در حقیقت در هاشمی رفسنجانی بیشتر اندیشه‌های لیبرالیستی پررنگ بود تا روحیه انقلابی که در نهایت خواه و ناخواه با یک انقلاب مواجه شد.
هاشمی هیچگاه یک انقلابی نبود/ موسسه حفظ آثار امام(ره) رسالت حاج احمد را فراموش کرده است

  ادامه مطلب ...

سوال شریعتمداری از تیم مذاکره کننده؛ چرا دشمن از مذاکرات ژنو راضی است؟!


مدیر مسوول کیهان نوشت: اعلام محرمانه بودن مذاکرات از یکسو دست طرف مقابل را که دشمن تابلودار اسلام و مردم ایران است برای انتشار خبر به گونه‌ای که مطلوب خود باشد، باز می‌گذارد و به آنها اجازه می‌دهد افکار عمومی را مطابق خواست و نظر 5+1 مدیریت کنند و از سوی دیگر، دست رسانه‌های خودی را برای بیان واقعیات و مقابله با عملیات روانی حریف می‌بندد و این مصداق همان گلایه سعدی در گلستان است که «سگ‌ها را گشاده‌اند و سنگ‌ها را بسته»!

  ادامه مطلب ...

سوت و کف در مسجد جامع کرمانشاه ودر جلسه سخنرانی هاشمی رفسنجانی


به گزارش بی باک به نقل از پایگاه 598، در جریان سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه در مراسم استقبال از ایشان که در مسجد جامع کرمانشاه محل برگزاری نمازجمعه این شهر برگزار شد برخی از حاضرین و در تایید سخنان اقای هاشمی در روز شهادت حضرت مسلم به سوت و کف و هلهله پرداختند.

mersad (17) [1600x1200]

آیا حسن خمینی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) به وظیفه خود عمل می‌کنند؟

/ مروری بر چند موضع متفاوت
مرور مواضع موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و تولیت آن، نشان می‌دهد ظاهرا این موسسه تنها در مواردی خاص اقدام به انتشار بیانیه و نامه می‌کند.



  این روزها اظهارات بدون سند رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد بنیانگذار انقلاب اسامی و سکوت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) نقل محافل سیاسی شده است.

 

عدم اقدام این موسسه در واکنش به این اظهارات بدون سند سبب شد تا اخیرا نعیمه اشراقی نوه حضرت امام(ره) نیز در شبکه اجتماعی فیس بوک توهینی آشکار به امام(ره) و خانواده شهدا داشته باشد به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران سیاسی عدم موضع‌گیری موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) را دلیل این توهین‌ها و تحریف‌ها می‌دانند.

  ادامه مطلب ...

هشدار پیش‌دستانه برای ممانعت از ورود فیلم‌های ساختارشکن و بدون مجوز به جشنواره فیلم فجر

آقای وزیر! مسئولیت فضای تند پس از جشنواره با شماست

 


آقای وزیر! مسئولیت فضای تند پس از جشنواره با شماست
معاونت سینمایی آبروی وزارت ارشاد را خواهد برد

دوستان با طرز تفکر تقی زاده ای نشان دادند که امیدی به هدایتشان وجود ندارد و ما اصلا توقع ترویج هنرهای ایرانی اسلامی را از آنها نداریم!/برخی از کسانی که منافعشان در گرو ایجاد تنش و موج آفرینی تعریف شده است.....

ادامه مطلب ...

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

روحانی مثل احمدی‌نژاد تصمیمی برای اداره اقتصاد درشرایط جنگی ندارد
مجلس نتایج وعده ۱۰۰روزه رئیس‌جمهوررا پیگیری می‌کند

این اصلاً منطقی نیست که در شرایط جنگ اقتصادی کشور را با قوانین عادی اداره کنیم زیرا این جنگ قوانین متناسب با خودش را می‌طلبد/ نه دولت قبل و نه دولت فعلی حتی یک درخواست از مجلس نکردند که قوانین جدید متناسب با جنگ را تصویب کند......

  ادامه مطلب ...

مذاکرات و تغییر قوانین در دیپلماسی سیاست خارجی از نگاه استاد رحیم پور ازغدی

رحیم پورازغدی می گوید:اینکه قوانین دنیا قابل تغییر است باید یکی از مبانی دیپلماسی ما باشد.قوانین دنیا را می شود تغییر داد حتی اگر از سنگ ساخته شود.امام خمینی درگیری بین مستکبر و مستضعف را مطرح می کند و جزو مبانی سیاست خارجی ماست اما به این معنانیست که باید فحش ناموسی بدهیم و با دعوا وارد شویم باید در مواردی که سوءتفاهمی در کار نیست منافع ملی دنبال شود

  ادامه مطلب ...

علامه مصباح یزدی در دفتر رهبرمعظم انقلاب در قم: برخی خود را طلبکار انقلاب می‌دانند!!

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) شب گذشته در دفتر مقام معظم رهبری در قم در ادامه تفسیر سوره والعصر، پیروی از خواهش های نفسانی را یکی از عواملی دانست که انسان را از راه حق باز می دارد و اظهار داشت: اینها کم کم از یاد خدا غافل می شوند و سپس شیطان قرین شان می شود و دیگر کسی نمی تواند آنها را هدایت کند.


ادامه مطلب ...

آیت‌الله علم‌الهدی: مگر در اصول اساسی می‌توان نظرسنجی کرد/ قلم به دستان مزدور می‌خواهند جاده‌صاف‌کن استکبار باشند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی  در خطبه‌های نماز عید قربان در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: عید قربان، عید لقاء‌الله است، دلدادگی و معاشقه‌ای که در روز عرفه با خداوند متعال داشتید و برحسب آموزه‌های سیدالشهدا با ذات مقدس الهی راز و نیاز کردید، نتیجه غفران الهی در این روز، لقاء‌ الله در روز عید قربان است.
 

  ادامه مطلب ...

واکنش تند پسر شهید همت به نوشته توهین‌آمیز نعیمه اشراقی

فرزند شهید محمدابراهیم همت تصریح کرد: خانم نعیمه اشراقی دهان باز کرده و دُرفشانی نمودند. یا واقعاً امام خمینی چنان گفتار و تفکر و برخوردی داشته یا خانم اشراقی دروغ می‌گوید و این هم باز باید تذکری باشد به بیت امام و اطرافیان خانم اشراقی که جلوی دُرفشانی‌های گاه و بی‌گاه ایشان را بگیرند.

خبرگزاری فارس: واکنش تند پسر شهید همت به نوشته توهین‌آمیز نعیمه اشراقی

  ادامه مطلب ...

فرزند شهید صنیع‌خانی:مراجع رسمی توهین به خانواده شهدا و تحریف بیانات امام توسط هاشمی را پیگیری کنند

 
فرزند شهید صنیع‌خانی در گفت‌وگو با فارس:
مراجع رسمی توهین به خانواده شهدا و تحریف بیانات امام توسط هاشمی را پیگیری کنند/ انتقاد از سکوت موسسه نشر آثار امام

سیدرضا صنیع خانی گفت: از کسانی که امروز خود را متولی بیت امام می‌دانند انتظار داریم که در برابر این توهین‌ها سکوت نکنند.

خبرگزاری فارس: مراجع رسمی توهین به خانواده شهدا و تحریف بیانات امام توسط هاشمی را پیگیری کنند/ انتقاد از سکوت موسسه نشر آثار امام

  ادامه مطلب ...

واکنش تند فرزند شهید همت به نوشته سخیف نعیمه اشراقی

فقط و فقط بخاطر احترامی که برای امام خمینی قائلم از چنین ادبیاتی استفاده کردم وگرنه در برابر شخصی که چنان توهینی به خانواده‌های شهدا نموده الفاظ درخور شأنش را به کار می‌بردم و البته این نگه‌داشتن حرمت، همیشگی نخواهد بود. اگر اطرافیان ایشان تصحیحی در گفتارش صورت ندهند، چاره‌ای جز شکستن حریم‌ها باقی نمی‌ماند.

  ادامه مطلب ...

رادیو فردا در رابطه با خاطره جنجالی رفسنجانی: او حتی نمی تواند سایتش را مدیریت کند!

در روزهای اخیر شاهد به پا شدن جنجال رسانه ای بزرگی پیرامون حذف شعارمرگ بر آمریکا بوده ایم و رادیو فردا وقتی مشاهده نمود صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به شکل بی سابقه ای در مورد این موضوع روشنگری نمود، مانند همیشه رنگ عوض کرده، رفسنجانی را سرزنش نمود!

  ادامه مطلب ...

شعار "مرگ بر آمریکا" سخنرانی هاشمی در کرمانشاه را قطع کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان خود در کرمانشاه که با شعارهای "مرگ بر آمریکا" نیمه‌تمام ماند، گفت: با گذشت سی و چند سال از انقلاب اسلامی مردم ایران در این شرایط هنوز پای کار انقلابند و با جان و دل راه خود را ادامه می‌دهند.

  ادامه مطلب ...

60 روز از وعده 100روزه گذشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی +جدول

گزارشها از افزایش قیمت کالاهای اساسی حکایت دارد و این در حالی است که مسئولان وزارت صنعت همواره از ثبات قیمت‌ها صحبت می‌کنند و به نظر می‌رسد افزایش قیمت کالاهای اساسی در هیاهوی مذاکرات نیویورک گم شده باشد.

  ادامه مطلب ...

بیانات مهم امام خامنه ای در خصوص ضرورت امربه معروف همگانی

بنده در صحبت یکی از آقایان گفتم: ما برای این کار بهتر از این عده ای که جمع شده اند در محیط آخوندی نداریم و من بهتر از اینها سراغ ندارم و الحمدلله بهترین ها جمع هستند. در اینجا من باید چند چیز عرض کنم. یکی اینکه شما بر طبق همین حسن ظنی که هست عمل کنید یعنی واقعا بهترین عمل کنید. مبادا اشتباه کنید این نکته مهمی است. یک کار ظریفی است سعی کنید اینکار را به بهترین وجهی و هوشمندانه ترین(واقعا هوشمندی و تجربه هایتان را بکار بگیرید و کار را اساسی تلقی کنید. صرف وفاداری و اخلاصی که فرمودند و واقعا هم در شما هست کافی نیست) علاوه بر این باید اضافه کنید هوشمندی و تدبیر و عقل را که بحمدالله آن هم در شماست. در این کار بایستی این را رعایت کنید، نکته دوم اینکه شما ستاد امر به معروف و نهی از منکر نباید باشید، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید باشید.ستاد امر به معروف یعنی اینکه امر به معروف مملکت یکجا کار ستادی بر روی آن می شود. مگر میشود شما چنین کاری را بکنید؟ امر به معروف متعلق به همه مردم است.مگر میشود یک ستاد ده نفره بنشیند سازماندهی ستادی امر به معروف در سطح کشور را بکنند؟ اینکه اصلا امکان ندارد شما یک کار دیگری را به عهده بگیرید. نخواهید مباشرتا امر به معروف و نهی از منکر کنید. شما بخواهید امر به معروف را در جامعه احیاء کنید. این، آن است که من خواستم بارها بطور مکرر گفته ام و متاسفانه به گوش افراد هم این حرف نمی رود. من می گویم مردم باید این روحیه را پیدا کنند. مردم همانطور که نماز را واجب می دانند باید امر به معروف را واجب بدانند. باید این به مردم تفهیم شود که((لتامرون بالمعروف ولتنهون عن المنکر اولیسلطن علیکم شرارکم)). این باید به مردم تفهیم شود. همانطور که در جنگ متوجه شدند که جنگ برایشان لازم است. شما این کار را باید بکنید. اساس کار شما احیاء امر به معروف و نهی از منکر است نه مباشرتا سازماندهی امر به معروف و نهی از منکر.

  ادامه مطلب ...

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

اگرهوشیار و درصحنه نباشیم،قطعنامه ۵۹۸ دیگری امضا خواهد شد

اصلا این خوش‌باوری و خیال خام است که فکر کنیم بایک دیداری که صورت می‌گیرد همه چیز متحول می‌شود؛ چنین نیست و حتی اگر تحریم‌ها هم کامل برداشته شود، باز چنین چیزی نمی‌شود؛ چون وضع اقتصاد دنیا به گونه‌ای دیگر و خراب است و لذا در اقتصاد ما هم تاثیرگذار است....

  ادامه مطلب ...

پاسخ حضرت امام(ره) به آخوند مزدوری که خواستار حذف شعار "مرگ بر آمریکا" شد

هاشمی رفسنجانی اخیراً مدعی شده است که امام خمینی (رحمت الله علیه) در اواخر عمر شریفشان مخالف شعار «مرگ بر آمریکا» بوده است. یادداشت حاضر به واکاوی این ادعای هاشمی رفسنجانی می‌پردازد. آیا به واقع امام تمایل به حذف شعار علیه آمریکا داشت؟!
پاسخ امام(ره) به آخوند مزدوری که خواستار حذف شعار

  ادامه مطلب ...

۴۶۰ عزل و نصب در دوماه ابتدایی دولت/ نهاد ریاست‌جمهوری پیشتاز تغییرات + نمودار

 وزارت نفت و علوم از پر‌حاشیه‌ترین و بحث برانگیز‌ترین وزارتخانه‌هایی بودند که در آنها تغییر و جا‌به‌جایی صورت گرفته است‌. وزارت نفت که با ۵۹ حکم تغییر، رکورددار این مسابقه به وجود آمده است.
۴۶۰ عزل و نصب در دوماه ابتدایی دولت/ نهاد ریاست‌جمهوری پیشتاز تغییرات + نمودار
به گزارش جهان، دو ماه از عمر دولت یازدهم می‌گذرد و در طول این مدت بسیاری از سیاستها دستخوش تغییر و تحول شده‌اند؛ از سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و اقتصادی گرفته تا سیاست خارجی جمهوری اسلامی طی این دو ماه دستخوش تحولات زیادی شده و این کار تنها یک پیام را با خود به همراه داشته که تغییرات و تحولات زیادی در راه است و این کار جز با اتکا به نیروی اجرایی جدید امکان‌پذیر نخواهد بود

  ادامه مطلب ...

تحلیل تاریخی علامه مصباح با استناد به زندگانی حضرت علی علیه‌السلام

سازشکاری و راحت طلبی دو عامل شکست و ذلت/ امیرالمومنین(ع) با وجود ظلمی که دیدند، باز هم برای حفظ اسلام به خلفاء کمک کردند/اگر 35 سال مقاومت مقابل آمریکا را اشتباه دانستیم،خدا هم ما را رها خواهد کرد

 عضو خبرگان با بیان اینکه ایمان به اسلام کمبود تعداد را جبران می‌کند گفت: عزت مؤمنان با اتحاد و همبستگی حول محور تقوا و صبر حاصل می‌شود؛ لذا تا زمانی که خدا را داریم و این همبستگی را رعایت کنیم، خدا نیز ما را رها نخواهد کرد، و اگر لازم باشد با امدادهای غیبی خود ما را یاری خواهد داد؛ اما اگر راحت طلب و به دنبال سازش بوده، 35 سال مقاومت در برابر آمریکا را اشتباه دانستیم، یا برای مقاومت بر توان و تجهیزات خود متکی بودیم و نه خدا، او هم ما را رها خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

فلکه ولی عصر (عج) گرگان شبانه و بصورت مخفیانه رونمایی شد + تصاویر

میدان ولی عصر (عج) گرگان دیر زمانی است که به فلکه کاخ شهرت دارد و علاوه بر این موارد در آدرس دهی و سایر تلنگرها نیز وجهه سرآمدی در شهر گرگان دارد .

این میدان نزدیک به یکسال محصور بود و معلوم نبود داخل آن چه کارهایی انجام شد . البته برخی شایعه پراکنی ها حکایت از پیداشدن گنج داخل فلکه بود که هیچ وقت تایید یا رد نشد .

آن جوری که این فلکه را محصور کردند و به کسی اجازه داخل شدن نمی دادند ، تصور می شد که المان زیبا یا نماد فرهنگی فاخری از گرگان درون این میدان در حال ساخت یا نصب است که شهرداری می خواهد شهروندان گرگانی را سورپرایز کند اما دیشب که حجاب ها کنار رفت ، چیزی دیده نشد .

  ادامه مطلب ...

استقبال بی نظیر مردم گرگان از پرچم بارگاه امام حسین (ع) / گزارش تصویری

همزمان با شهادت حضرت جواد الائمه (ع) مراسم اهداء پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) به یازدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع) در آستان امام زاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد .

در این مراسم که عصر شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و با استقبال پرشور مردم ولایتمدار شهرستان گرگان از پرچم بارگاه حضرت امام حسین (ع) برگزار شد این پرچم به دبیر اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی (ع) در گرگان تحویل داده شد.

IMG 5946

  ادامه مطلب ...

فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی ارتش:


برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود/ دولت آمریکا غیر قابل اعتماد وعهدشکن است.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرمودند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می‌دهیم و از آنچه در سفر اخیر بود، حمایت می‌کنیم البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود.

  ادامه مطلب ...

اگر تروری در کشور رخ دهد مسئولیتش با خاتمی است

 
نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه «ترور» یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، گفت: با توجه به اظهارات خاتمی، از این پس هر اتقاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود.
اگر تروری در کشور رخ دهد مسئولیتش با خاتمی است

  ادامه مطلب ...

استراتژی حزب‌الله در قبال مذاکرات ایران و آمریکا

با سخنرانی رهبر انقلاب در جمع مسئولین سپاه در مورد نرمش قهرمانانه موجی از تحلیل‌ها در این مورد شکل گرفت. تطبیق شرایط با پذیرش قطعنامه و جام زهر، تطبیق شرایط با صلح امام حسن (علیه‌السلام)، تطبیق شرایط با صلح حدیبیه، تغییر رویکردهای نظام در تقابل با نظام سلطه و آمریکا، اثر کردن فشار‌ها بر ایران، عقب‌نشینی رهبری ایران و…. بخشی از این موارد است. از سوی دیگر خیل زیادی از نیروهای وفادار به انقلاب با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از دولت، و شوک و بهت و سرگرم شدن به مقصریابی در مورد انتخابات، دچار نوعی گیجی و ابهام گردیده‌اند. برای بازخوانی وظیفه نیروهای انقلاب در چنین شرایطی بازخوانی چند مسئله ضروری است:
 

  ادامه مطلب ...

روایت واکنش هوشمندانه مردم به فرش قرمز نزدیکان دولت + عکس

جمعه‌ی «مرگ بر آمریکا» در تهران و سراسر ایران/ آتش خشم ایرانیان از جنایات کاخ سفید بر پرچم آمریکا

 در روزهایی که اخبار مذاکره دولتمردان با مقامات آمریکایی در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد، نماز جمعه امروز تهران بیش از جمعه های قبل، حال و هوای ضدآمریکایی به خود گرفته بود.

  ادامه مطلب ...

آیه الله علم الهدی در اجتماع عظیم 5000 زائر رضوی گلستانی در روز زیارت مخصوص امام رضا علیه السلام

امام رضا(ع) کشته شد تا حکومتی که شهوت رانی و می گساری و عیاشی در آن بوده حاکم نشود، حکومتی که بر گرده ی مردم لگد بزند تا حکومت کنند حاکم نشود و اصل اسلام حاکم شود. الان هم وضعیت همین است، فرزند همان امام(ع) در این کشور یعنی مقام معظم رهبری نمی گذارد عده ای بیایند وزیر و وکیل بشود و در سایه وزارت و وکالت خود بخورند و دست به دست استکبار امریکا بدهند و با جهان خوار ها بسازند و سازش کنند و مملکت را پایگاه عیاشی خود کنند ولذا اگر اینها قدرتمند باشند همان بلا که سر امام رضا(ع) آوردند سر ایشان می آورند.اینکه مردم ما 33 سال است مرگ بر آمریکا می گوید اینست که آمریکا نمادی شده که می خواهد بر ما مسلط شود تا دین و فرهنگ ما را از ما بگیرد. این همه خانواده های شاهد و ایثارگر آمدند تا آمریکا بر ما مسلط نشود و ما راضی نیستیم بخاطر تحریم های کنونی بعد از این همه شهید و آزاده و جانباز دادن آمریکا بر ما مسلط شود.  ادامه مطلب ...

فعالیت فرهنگی؛ بایدها، تجربیات و آسیب‏ شناسی

شروع کار فرهنگی از خود فعال فرهنگی

هر کار فرهنگی یا هر تغییر و تحولی باید از خود فرد شروع بشود. لذا باید از خودمان شروع کنیم. نگاه خودمان را درست بکنیم و خودمان را تغییر بدهیم. بعد خانواده، بعد آشنایان و اقوام و بچه‏های محله و مسجد و جاهای دیگر. لذا اینکه در بدو امر دغدغه جذب داشته باشیم درست نیست. به قول آقای جلیلی، سردبیر مجله راه، آنها جذب چه چیز ما بشوند؟! اینکه فقط ظاهری به هم زدیم و یک رئیس گذاشتیم برای جذب کافی است؟! خیر! باید خودمان چیزی برای عرضه داشته باشیم. اگر همه فضائل را در خودمان جمع نکردیم، حداقل یک سری خصوصیات مثبت داشته باشیم که مخاطبان جذاب آن خصوصیات خوب ما بشوند. مثلاً اخلاق خوش و خوش‏رفتاری، اهل مطالعه و تحقیق بودن، داشتن مهارت‏های مختلف و دهها مورد دیگر. پس برای کار فرهنگی از خودمان شروع کنیم و مثل عالم بی عمل نباشیم و سعی کنیم به داشته‏هایمان و دانسته‏هایمان عمل بکنیم و باور داشته باشیم. مسائلی را که بدان باور و اعتقاد نداریم، انجام ندهیم. خود باور و اعتقاد ما به یک سری کارها باعث می‏شود مخاطب در آن زمینه‏ها جدی شود. البته خود مخاطب ما می‏فهمد که آیا ما در حرف‏هایی که می‏زنیم صادق هستیم یا باور و اعتقاد داریم یا نه ...

توجه به خانواده و آشنایان

کار فرهنگی را باید از خانواده و دوستان و نزدیکان خودمان آغاز کنیم. کار فرهنگی زمان و مکان نمی‏شناسد. البته قرار نیست داد و فریاد بکنیم. بلکه روحیه و رفتار و گفتار ما می‏تواند کار فرهنگی باشد و الآن باید به شدت روی خانواده و آشنایان خود دقت نظر داشته باشیم و مواظب خانواده‏هایمان باشیم و الآن یکی از مشکلات جدی، خانواده‏ها و اقوام ما هستند که در معرض تهاجم فرهنگی و ارزشی نظام سرمایه‏داری غرب قرار گرفته‏اند. باید خیلی آرام و منطقی و مستدل با آنها ارتباطی کلامی برقرار کنیم و دوست شویم تا بتوانیم بر آنها اثرگذار شویم. الآن متأسفانه ماهواره‏ها به خانه خیلی از مذهبی‏ها و حزب‏اللهی‏ها آمده است و باید مواظب باشیم که به کدام سو می‏رویم؟

 

ادامه مطلب ...

پیش شرط­های امام خمینی در مذاکره با آمریکا

در پی برقراری تماس تلفنی با جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران بنیاد تبیین اندیشه­های امام خمینی(ره) در دانشگاه­ها بیانیه­ای برای تنویر افکار عمومی درباره نحوه مواجه با آمریکا از نگاه امام خمینی شرح صادر کرد. در بیانیه مذکور چنین آمده است:

  ادامه مطلب ...

نظر امام خامنه ای در مورد رابطه با آمریکا

نظر امام خامنه ای در مورد رابطه با آمریکا


«و اما مسئله ای که این روزها در سطح جمعی از اهل فکر و اهل نظر در جریان است، مذاکره کردن و مذاکره نکردن است... من معتقدم، آن کسانی که فکر می کنند ما باید با رأس استکبار -یعنی آمریکا- مذاکره کنیم، یا دچار ساده لوحی هستند، یا مرعوبند. من بارها این نکته را عرض کرده ام که استکبار، بیش از این که نان قدرت و توانایی خودش را بخورد، نان هیبت و تشر خودش را می خورد. اصلاً استکبار، با تشر و ابهت و شکلک درآوردن و ترساندن این و آن، زنده است. مذاکره، یعنی چه؟ صرف این که شما بروید با آمریکا بنشینید حرف بزنید و مذاکره کنید، مشکلات حل می شود؟ این طوری که نیست.

مذاکره در عرف سیاسی، یعنی معامله، مذاکره با آمریکا، یعنی معامله با آمریکا. معامله، یعنی داد و ستد؛ یعنی چیزی بگیر، چیزی بده تو از انقلاب اسلامی، به آمریکا چه می خواهی بدهی، تا چیزی از او بگیری؟ آن چیزی که شما می خواهید به آمریکا بدهید، تا در مقابل از او چیزی بگیرید، چیست؟ ما چه می توانیم به آمریکا بدهیم؟ او از ما چه می خواهد؟ آیا می دانید که او چه می خواهد؟ «و ما نقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید». والله که آمریکا از هیچ چیز ملت ایران، به قدر مسلمان بودن و پای‌بند بودن به اسلام ناب محمدی(ص) ناراحت نیست. او می خواهد شما از این پای‌بندیتان دست بردارید. او می خواهد شما این گردن برافراشته و سرافراز را نداشته باشید؛ حاضرید؟»

  ادامه مطلب ...

امام خمینی رحمه الله علیه: آنانکه خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند!

قابل توجه دولت مردانی که بجای نرمش قهرمانانه به دنبال عقب نشینی های ذلیلانه اند!!

لیست جنایات آمریکا در ایران

حمله بهناوها و نفتکشهاى ایران/بلوکه کردن داراییهاى ایران/کودتاى نوژه/حضور در خلیج فارس/حمله به هواپیماى مسافربرى ایران/قانون داماتو و تحریم ایران/ماُموریت هایزر/حمله به طبس/کودتاى 28 مرداد/غارت منابع ایران/حمله بهناوها و نفتکشهاى ایران

  ادامه مطلب ...

قابل توجه مرعوبین آمریکا؛۱۰۰ جنایت بزرگ آمریکا در قرن بیستم

جنایات و وحشیگری‌های آمریکا در تاریخ معاصر جهان بر کسی پوشیده نیست و از گذشته تا به امروز هنوز هم شاهد اینگونه جنایات هستیم. در این مقاله به 100 جنایت بزرگ و مهم آمریکا در سراسر جهان پرداخته شده است. جنایت‌های آمریکا مانند آفتابی است که هرگز غروب نمی‌کند. در این مقاله به 100 جنایت مهم و هولناک آمریکا در قرن گذشته پرداخته شده که در ادامه آمده است:

  ادامه مطلب ...

5000زائر رضوی از استان گلستان در مراسمی با حضور آیه الله علم الهدی: مرگ بر آمریکا

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن یادآوری ستمهای استکبار جهانی در طی 8 سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌های تقابل با انقلاب اسلامی به تشریح نکاتی درباره سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به نیویورک پرداخت. وی ضمن تشکر از مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل و همچنین صداقت ایشان با مردم در ماجرای صحبت تلفنی با رئیس جمهور آمریکا در هنگام بازگشت از نیویورک خواستار صداقت وزیر خارجه با مردم نیز شد. وی با اشاره به مذاکره محرمانه وزیر خارجه با وزرای خارجه کفر و اینکه حتی از ورود نیروهای اطلاعات در آن جلسه جلوگیری کرده‌اند و گزارش جلسه هم منتشر نشده است اظهار داشت اینکه پس از این نشست، وزرای خارجه کشورهای غربی از خوشحالی با دمشان گردو می‌شکستند این سؤال را مطرح می‌سازد که شما در آن جلسه به کسانی که تا دیروز به خون ما تشنه بودند و بد ما را می‌گفتند چه امتیازی داده‌اید؟ این مطلب را هم با مردم صادق باشید و بگویید.

 

ادامه مطلب ...

واقعیت هزینه سفر روحانی به نیویورک+سند

رئیس دولت یازدهم به نیویورک رفت اما این سفر به احتمال زیاد پرخرج ترین سفر کل تاریخ پس از انقلاب توسط یک رییس جمهور جمهوری اسلامی باشد.
محل اقامت احتمالی دکت رروحانی

  ادامه مطلب ...

دلقک بازی جدید منافقین در نیویورک

 سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که طی سالهای بعد از انقلاب با اقدامات تروریستی متعدد علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته است، در آخرین مورد با پول دادن به تعدادی از سیاه پوستان امریکایی از آنان خواست تا همزمان با سفر دکتر حسن روحانی به نیویورک، به این موضوع اعتراض کنند!

  ادامه مطلب ...

دکتر منصوری لاریجانی در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

وادادگی در اندیشه و اخلاق خواص,بزرگترین خطر برای انقلاب است

یکی از پیامهای دفاع مقدس این است که دیگر یواش یواش نرویم بگوییم نرمش قهرمانانه یعنی صلح امام حسن(ع)!؟ خجالت دارد. امام حسن(ع) هیچ زمان صلح را نپذیرفت بلکه به او تحمیل شد. کما اینکه قطعنامه 598 هم به حضرت امام تحمیل شد. چرا می‌آییم ساز و کار جامعه را و دیگ را طوری جوش می‌آوریم که این آش را خودمان مصرف کنیم

  ادامه مطلب ...

پاسخ فرمانده سپاه قدس به اوباما

سخن شما اظهار لطف نیست، اعلام ناتوانی است

سرلشکر قاسم سلیمانی در پاسخ به سخنان اوباما در مورد اینکه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم، گفت: این سخن شما اظهار لطف نیست بلکه اعلام ناتوانی است، شما نتوانسته و نمی‌توانید در پی براندازی نظام جمهوری برآیید.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره شهدای دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: اینکه اوباما می‌گوید ما به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران نیستیم به این علت است که نمی‌توانند براندازی کنند.

  ادامه مطلب ...