انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

نامه سرگشاده انصارحزب الله استان گلستان

نامه سرگشاده انصارحزب الله استان گلستان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص هتاکی اخیر علی مطهری
مجلس شورای اسلامی جای منافقین نیست

 در این نامه آمده است :کوتاهی مجلس در برخورد با گستاخیهای گذشته علی مطهری او را جسورتر کرده است .در صورتیکه اهانتهای سخیف ایشان در دانشگاه فردوسی مشهد به خوبی پاسخ داده میشد امروز شاهد تداوم لجن پراکنی او نبودیم. کسی که چندی است تمام نهادهای انقلابی اعم از خبرگان ملت ، شورای نگهبان ، سپاه و بسیج و... را از اتهامات واهی و تخریب خود بی نصیب نگذاشته و با حمایت از مطرودین ملت ،خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه را تامین میکند مصداق واقعی یک "منافق" است و مجلس که عصاره ملت و خانه ملت است جای منافقان نیست .یقینا مردم انقلابی ما به احترام شهید بزرگوار استاد مطهری به وی رای داده اند واکنون که بر خلاف راه آن شهید والامقام عمل مینماید واعتماد مردم انقلابی ما از وی سلب شده است بایسته است که اعتبارنامه اش نیز سلب و از مجلس اخراج گردد.
ادامه مطلب ...

قابل توجه آنها که سنگ تفرقه می اندازند

دفتر‌ آیت الله چه چیزی را سانسور می‌کند؟
آیت‌الله وحید خراسانی: لعن علنی جایز نیست +صوت
آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع تقلید قم تاکنون بارها و بارها در ضمن دیدارهای خود با برخی از بزرگان و علما و همچنین در حاشیه های مختلف درس خارج خود ٬ بر لزوم حفظ وحدت اسلامی تاکید کرده و از لعن علنی و توهین و دشنام به مقدسات دیگر مذاهب نهی کرده اند.
آیت‌الله وحید خراسانی: لعن علنی جایز نیست +صوت

  ادامه مطلب ...

دولت تدبیر و امید یا ...

ترفند عجیب مسئولان ستاد روحانی برای کشاندن مردم به استقبال از روحانی +تصاویر
از هفته ها قبل ستادی با عنوان «ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید» در شهرهای مختلف استان بوشهر برای سفر حجت الاسلام حسن روحانی به این استان شکل گرفته است. این ستاد تبلیغات فراوانی برای سفر رییس جمهور به بوشهر انجام داده است.

  ادامه مطلب ...

اندر برکات دولت راستگویان

انتشار گزارش معاونت نظارت مجلس :
روحانی در ۳ ماه هیچ قانونی را در مهلت قانونی ابلاغ نکرد/۸۱۹ تذکر به وزرا و رئیس‌جمهور
بر اساس گزارش معاونت نظارت مجلس، رئیس جمهور در ۳ ماهه دوم از اجلاسیه سوم، ۷ شهریور ۹۳ تا ۶ آذر، هیچ کدام از قوانین مصوب مجلس را در مهلت قاتونی ابلاغ نکرده است.
روحانی در ۳ ماه هیچ قانونی را در مهلت قانونی ابلاغ نکرد/۸۱۹ تذکر به وزرا و رئیس‌جمهور

  ادامه مطلب ...

مقابله با منافقین جدید

واکنش شریعتمداری به دفاع مطهری از سران فتنه
آیا جناب ایشان به این نکته توجه کرده است که چرا قاتلان استاد شهید مطهری، از اظهارات وی ذوق‌زده شده و برایش کف می‌زنند؟!

  ادامه مطلب ...

چه کسانی از تحریف اندیشه های امام خمینی ره سود میبرند؟

درباره برخی ادعاهای نادرست
قبل از سید حسن خمینی، موسوی تبریزی از دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب نیز گفته بود: «ما حتی یک بار هم نمی‌بینیم که امام در مورد زنان گفته باشد که باید حتما حجاب داشته باشند»!

 سیدحسن خمینی اخیراً در بخشی از صحبت‌های خود در مراسم اختتامیه همایش مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد گفته است: «امام هیچ وقت به مردم نگفت با حجاب شوید، اما مردم آن زمان با حجاب شدند»!
ادامه مطلب ...

چهره واقعی مدعیان مذاکره...

سرلشکر جعفری:
فرمانده سپاه با اشاره به تحریم های موجود گفت: عملیات های بزرگ جنگ زمانی رقم خورد که در تحریم کامل نظامی و اقتصادی بودیم.

  ادامه مطلب ...

آیت الله علوی گرگانی:

 باید مقابل فتنه ها ایستاد و نگذاشت نعمت ولایت از ما گرفته شود/ ملامت ها نباید مردم را از راه حق دور کند
شاید بتوان گفت پنج سال پس از فتنه 88 زمان مناسبی است تا به بازخوانی مواضع علمایی بپردازیم که در آن برهه با شجاعت به میدان آمده و به افشای ماهیت فتنه گران پرداختند، لذا در چهاردهمین گزارش از این سلسه مطالب، گزیده ای از مواضع فراموش نشدنی آیت الله سید محمد علوی گرگانی درباره فتنه 88 را مرور می کنیم:

  ادامه مطلب ...

ایا سید حسن بصیرتش دوباره ....!!!؟

همزمان با ایام پنجمین سالگرد 9 دی، حسن خمینی به استقبال یکی از سران فتنه رفت
فرش قرمز سیدحسن خمینی برای یکی از سران فتنه در حرم امام!/ منطق استقبال از کسی که زمینه ساز اهانت به امام و عبور از نظام بوده، چیست؟

 

 در حالی که طی روزهای گذشته پنجمین سالگرد حماسه 9 دی پشت سر گذاشته شد و بار دیگر مردم سراسر کشور طی تجمعات مختلف بر محاکمه سران فتنه تاکید کردند، محمد خاتمی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه یاد می شود امروز چهارشنبه به حرم امام خمینی رفت و با استقبال حسن خمینی مواجه شد.

ادامه مطلب ...

درخواست انصار حزب الله گرگان

درخواست انصار حزب الله گرگان از کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی

منابع هزینه های سفر رئیس جمهور به گلستان را بررسی کنید

شنیده ها حاکی است که 750 میلیون تومان از بودجه عمرانی شورای شهر گرگان به تبلیغات این سفر اختصاص یافته است!!!

انتظار است اعضای محترم کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به وظیفه ذاتی خود در قبال نظارت بر اقدامات قوه مجریه عمل نموده و راههای سوء استفاده از بیت المال را مسدود و خاطیان را به اشد مجازات برسانند  .

آقایان بزرگوار توجه داشته باشند که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در ارتباط با برگزاری «همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و درخواست صدور پیام برای این همایش، مرقومه‌ مهمی که نشان از دغدغه همیشگی ایشان دارد را صادر کردند.این موضع حضرت آقا چندمین تاکید معظم له بر ضرورت برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی است که امید است شما در این زمینه عملکرد شعارگونه نداشته باشید...

متن مرقومه رهبر معظم انقلاب که توسط معاون اول رئیس جمهور در محل برگزاری این همایش در سالن اجلاس سران قرائت شد، به شرح زیر است:
«بسم الله الرّحمن الرّحیم
نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.»

آقای جهانگیری در نامه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی، به برگزاری همایش ملی "ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد" با حضور مسئولان قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و عمومی، تشکل‌های خصوصی، گروه‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه اشاره کرده و محورهای کلی همایش را «برنامه و راهبردهای حاکمیت در مبارزه با فساد»، «نقش جامعه مدنی در مقابله با فساد»، «مبارزه مردمی و نقش فرهنگ در مقابله با فساد» برشمرده بود.

سخنرانی حجت‌الاسلام نبویان در بابل


حل 100 روزه مشکلات اقتصادی این بود؟!/ خاتمی، «باغی» بر انقلاب است/ ماجرای نامه اوباما به رهبر انقلاب در فروردین 88

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا رییس جمهوری با الفاظی چون بی‌سواد و... به منتقدان فحاشی می‌کند، گفت: هر پست شأن خاص خود را دارد؛ لذا از رییس جمهور می‌خواهم حاشیه سازی نکند؛ چرا که مردم مشکل دارند، گفتند ۱۰۰ روزه مشکل اقتصادی را حل می‌کنیم ولی عمل نکردند.

به گزارش رجانیوز، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان بعد از ظهر ۱۵ دی ماه در همایش عاشقان ولایت بابل با اشاره به اینکه توجه داشتن به بحث فتنه‌ها مهم بوده و اگر رکود، بی‌کاری، تورم و تحریم در کشور حاکم شد به خاطر فتنه گران است، گفت: در باب فتنه دو بحث داریم اول ۹ دی را مورد بررسی قرار دهیم و تاثیرات حضور مردم علیه فتنه گران را بیان کرد، در بحث دوم بیان اینکه فتنه گران چه چیزی ار مورد هدف قرار دادند. 

  ادامه مطلب ...

خشنودی بی بی سی از اظهارات شیخ حسن روحانی!!!

زمان پهلوی هم از سیاست خرج اقتصاد می‌شد!
اکنون باید از روحانی پرسید اصولا ما برای چه انقلاب کردیم؟ مگر در زمان پهلوی سیاست فدای اقتصاد نمی‌شد؟ مگر ما ژاندارم منطقه نبودیم؟ مگر ...

  ادامه مطلب ...

مردم منتظر طعم شیرین عدالت

وکیل مهدی هاشمی در مورد زمان صدور حکم نهایی گفت: معمولا ظرف یک الی دو هفته بعد از دفاع آخر ختم رسیدگی اعلام و حکم نهایی صادر می‌شود.

 زمان صدور حکم دادگاه مهدی هاشمی ادامه مطلب ...

گافی دیگر از شیخ حسن روحانی...

چند تن از ورشکستگان فتنه سال 88 از سخنان رئیس‌جمهور درباره رفراندوم و همه‌پرسی استقبال کردند.
رضا خاتمی، جلایی‌پور، اردشیر امیرارجمند و... در اظهارنظرهایی مدعی شده‌اند مشتاق رفراندوم درباره مسائل سال 88 هستند. جلایی‌پور در روزنامه اعتماد نوشت اگر قرار است رفراندومی باشد باید مسائل سال 88 را به رفراندوم گذاشت. اردشیر امیرارجمند مشاور فراری موسوی نیز که با منافقین در پاریس در ارتباط است، می‌گوید قبل از روحانی، موسوی بوده که در تیرماه 89 از رفراندوم حرف زده است و همین موضوع راه خروج از انسداد سیاسی است.

  ادامه مطلب ...

طنز تلخ


 

-عبارت "مذاکرات، پیشرفت خوبی داشت" به چه معناست؟ 1- به آنچه مرقوم داشته ایم می رسیم 2-خبری نبود و در جلسه "گل و شعر" گفتیم 3- همه سر کار هستید 4- کلید جا نرفت

ادامه مطلب ...

قابل توجه شیخ حسن روحانی!!!

درست در آخرین ساعات اولین حضور آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل در سال 1392، مکالمه تلفنی بین ایشان و رئیس جمهور آمریکا برقرار می‌شود تا برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رؤسای جمهور دو کشور، با یکدیگر به صورت مستقیم و بی‌واسطه گفتگو کنند.

  ادامه مطلب ...

فراموش نمی کنیم...

ما تهمت بی اعتبار و بی سند تقلب را به شریف ترین و پاک ترین حکومت و تنها انقلاب اسلامی موفق دنیا را فراموش نمی کنیم.
ما فتنه ی 88 و حماسه 9 دی را فراموش نمی کنیم ما تهمت بی اعتبار و بی سند تقلب را به شریف ترین و پاک ترین حکومت و تنها انقلاب اسلامی موفق دنیا را فراموش نمی کنیم.

  ادامه مطلب ...

عالم واقعی تا عالم ...

روشنگری علمای دینی در طول تاریخ
همان‌طور که امام صادق(ع) می فرمایند، علما امانت‌داران دین هستند، در سال‌های اخیر، به خصوص در فتنه سال ۸۸ آنها نشان دادند که چه خوب امانت‌دارهایی هستند.اما برخی با سکوتشان کمک به فتنه کردند و...

 

ادامه مطلب ...

آیا هتک حرمت عاشورا از سوی اصلاح‌طلبان، عجیب بود؟
افتضاح عاشورای 88، نتیجه طبیعی نظریه‌های اصلاحات بود/ تفکرات ضداسلامی برخی جریانات سیاسی، توسط فتنه‌گران عملیاتی شد

 درباره واقعه ۹ دی ۸۸ تاکنون مطالب و تحلیل‌های زیادی منتشر شده است و اندیشمندان بررسی‌های مبسوطی را درباره این پدیده فرهنگی و اجتماعی صورت داده‌اند اما هنوز پاسخ به یک سوال مغفول مانده و جوابی برای آن تدارک دیده نشده است: «چرا جریان اصلاح‌طلب که در عرصه سیاسی ایران حضور داشت، نهایتا به این جمع‌بندی رسید که مقدسات دینی را مورد هتک حرمت قرار بدهد؟»

  ادامه مطلب ...

اصلاح طلبان همچنان در "سکوت "


اصلاح‌طلبان، ترجیح می دهند با سکوت درباره 9 دی، آن را بی اهمیت جلوه داده و به فراموشی بسپارند و در این میان، حتی واکنش منفی به این حماسه مردمی را باعث زنده شدن آن انگاشته‌اند!

  ادامه مطلب ...

سوال مهم از شیخ حسن روحانی

آیا رییس جمهور به دیدار خانواده شهدا و جانبازان فتنه 88 نیز می رود؟
  یکی از اقدامات ارزشمند دکتر حسن روحانی در یک سال و نیم گذشته، ملاقات های مکرر با خانواده های شهدا و جانبازان دفاع مقدس بوده است که تداوم یافتن این ملاقات ها موجب دلگرمی و خرسندی خانواده شهدا نسبت به ارزش گذاری عالی ترین مقام اجرایی کشور به فرهنگ والای شهادت بوده است

  ادامه مطلب ...

اسناد تخلف بزرگ مالی دولت

 اسناد تخلف بزرگ مالی دولت
دادستان دیوان محاسبات: دولت 4.1 میلیارد دلار برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی داشته است/ آقای نوبخت! عذرخواهی می‌کنید!؟

  ادامه مطلب ...

همایش نقش دولت انگلیس در فتنه 88؛


سردارنقدی: سفر هفتگی آقازاده‌ها به انگلیس در سال 88 باید بررسی شود/ سلامی: فتنه ۸۸ بزرگ‌ترین خیانت به نظام بود/ انقلاب اسلامی به صورت فیزیکی هم در حال فتح است

همایش علمی «بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه ۸۸»  با حضور سهراب صلاحی رئیس بسیج اساتید کشور، متکان معاون اداری مالی سابق وزیر علوم، یادگاری استاد بسیجی و سردار نقدی در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغاز شد. 

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، در ابتدای مراسم کلیپ‌هایی از حماسه ۹ دی برای حاضران در سالن پخش شد. 
 
 

  ادامه مطلب ...

بازخوانی مواضع علمای بصیر در فتنه

آیت‌الله یزدی: موسوی دارد جوهره‌اش را نشان می‌دهد/ هاشمی رفسنجانی چه کاره است که می‌گوید بازداشت‌‏شدگان آزاد‏ شوند؟

 شاید بتوان گفت پنج سال پس از فتنه 88 زمان مناسبی است تا به  بازخوانی مواضع علمایی بپردازیم که در آن برهه با شجاعت به میدان آمده و به افشای ماهیت فتنه گران پرداختند، لذا در سومین گزارش از این سلسه مطالب، گزیده ای مواضع فراموش نشدنی آیت الله یزدی را در سال 88 مرور می کنیم.

 

 کمیته صیانت از آرا برای این است که اگر رای نیاوردند بگویند تقلب شده است/ شورای نگهبان موظف نیست تک تک افراد را راضی کند، وظیفه دارد قانون را درست اجرا کند

  ادامه مطلب ...

بایکوت حماسه 9 دی در اکثر روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت


عکس اوباما در صفحه اول روزنامه های زنجیره ای به جای یادآوری حماسه 9 دی + تصاویر
روزنامه‌های اصلاح‌طلب علی‌رغم ارتزاق از بیت‌المال و اخذ یارانه های چند صد میلیون تومانی، همراستا با فتنه گران به بایکوت خبری حماسه ملی 9 دی پرداخته اند.
 

  ادامه مطلب ...

معاون فرهنگی سپاه پاسداران:


فتنه‌گران در 25 بهمن 89 به دنبال فتنه‌ای جدید بودند که منجر به تصویب «حصر» در شورای عالی امنیت ملی شد/ کسانی که به دنبال رفع حصر هستند، می‌خواهند مردم «جنایات» سران فتنه را فراموش کنند

  ادامه مطلب ...

8قسط طلب مردم ایران از سران فتنه


8قسط طلب مردم ایران از سران فتنه

" اظهارات برخی چهره‌های سیاسی اصلاحات در رابطه با گذشتن از طلب خود باعث شد کمپین‌های مختلفی با مشارکت گسترده و قابل توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با عنوان «فراموش نمی‌کنیم» راه‌اندازی شود."

 

ادامه مطلب ...

معاون راهبردی قوه قضاییه:


محمدباقر ذوالقدر گفت: خیانت و جنایتی که عوامل و کارگزاران فتنه انجام دادند قابل اغماض و گذشت نیست و کمترین جرم آن‌ها افسادفی الارض و بغی است.

  ادامه مطلب ...

رییس قوه قضائیه:


آیت الله صادق آملی لاریجانی با بیان اینکه در محاکمه سران فتنه هیچ مشکل و خوفی از احدی نداریم، گفت: پرونده های این ها را به اندازه کافی مملو از موارد اتهامی می دانیم؛ قوه قضاییه نیز به لطف خدا به اندازه کافی اقتدار دارد و در وقت لازم که مجوز داشته باشیم به محاکمه این افراد خواهیم پرداخت.

  ادامه مطلب ...

اخبار ویژه روزنامه‌ها؛


  روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.

  ادامه مطلب ...

پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز:

 

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تلاشهای ارزشمند در زمینه ترویج این فریضه‌ی بی‌همتای اسلامی، بر سنجش واقع‌بینانه آثار این تلاشها در رفتار نمازگزاران بویژه جوانان و همچنین ارزیابی اقدامات مسئولان در فراهم آوردن فرصت برای نمازگزار و ترویج نماز تأکید و خاطرنشان کردند: برای نزدیک شدن اجلاس ارزشمند نماز به نقطه کمال کارائی خود، باید به این محاسبه واقع‌بین و خردمندانه همت گماشت.
نماز فریضه بی‌همتای اسلامی و استوانه استوار دین و دینداری است/ ضرورت سنجش واقع‌بینانه از آثار تلاشهای صورت گرفته در ترویج نماز ادامه مطلب ...

محمدجواد لاریجانی در گفتگوی ویژه خبری:


دبیر ستاد حقوق بشر با بیان این که فتنه سبب شد تا تهاجم سنگین حقوق بشری علیه ما راه بیفتد،گفت: در این راستا برخی کشورها دچار تردید شدند.
قیام 9 دی حادثه ای مهم تر از فتنه است/ فتنه بر 60، 70 درصد تحریم‌ها اثر گذار بود/ همراه با فتنه موج تهاجم حقوق بشری علیه کشورمان به راه افتاد

  ادامه مطلب ...

مدیرمسئول کیهان در اجتماع بزرگ مردم کاشان :


می‌گویند اگر 9 دی آخرین میخ بر تابوت فتنه بود چرا اینهمه درباره آن سخن می‌گویید؟ که باید گفت؛ آیا مراسم پرشور و گسترده عزاداری در محرم به معنای آن است که یزید و عمرسعد و شمر و ابن‌زیاد زنده‌اند؟! زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا برای مقابله با یزیدیان زمان است که هنوز هستند و پرداختن به فتنه 88 نیز برای هوشیاری نسبت به ترفندهای احتمالی دیگر مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس است که سران داخلی فتنه پادوی آنها بوده‌اند.

  ادامه مطلب ...

صفارهرندی در مراسم رونمایی از مستند «روزهای خرداد»:


هیچ ننگی برای فتنه گران بالاتر از مصوبه 70 میلیون دلاری آمریکا برای تقویت آنها نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:‌ کنگره آمریکا 70 میلیون دلار را برای تجهیز اطلاعاتی و شبکه‌سازی در جریان فتنه به ایران اختصاص داد و هیچ ننگی بر پیشانی فتنه‌گران از این بالاتر نیست که چند ماه پس از پایان فتنه، کنگره، دولت اوباما را بازخواست کرده و بگوید که 70 میلیون دلار را کجا هزینه کرده و نتیجه آن چه شده است.

خبرگزاری فارس: هیچ ننگی برای فتنه گران بالاتر از مصوبه 70 میلیون دلاری آمریکا برای تقویت آنها نیست

  ادامه مطلب ...

نان تحریم در تنور فتنه؛


اعتراف آمریکایی؛ روایت مقام‌ها و منابع غربی از شکنجه اقتصادی ملت ایران در حمایت از آشوبگران
یک سوال بسیار مهم در اینجا این است که آمریکا نوع و زمان بندی اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را چگونه انتخاب می‌کرد؟ شواهدی وجود دارد که ثابت می‌کند در این مورد هم مشاوران داخلی مرتبط با جریان فتنه اصلی‌ترین نقش را ایفا کرده‌اند. همانطور که مستندات ارائه شده در کیفرخواست «م.ه» نشان می‌دهد، وی متهم است در مدت حضور در لندن، با عناصری از دولت انگلستان در ارتباط مستمر بوده و به آنها در این باره که چه تحریم‌هایی را و چگونه باید اعمال کنند تا بیشترین فشار ممکن بر ایران وارد شود، مشورت داده است. جزئیات این موضوع فعلا قابل بحث نیست چرا که دادگاه رسیدگی به این اتهامات هنوز ادامه دارد.
اعتراف آمریکایی؛ روایت مقام‌ها و منابع غربی از شکنجه اقتصادی ملت ایران در حمایت از آشوبگران

  ادامه مطلب ...

۹ دی، نتیجه توهین فتنه گران به عاشورای حسینی

دادگاه ۵۰ میلیونی/ علت برخی اصرارها بر برگزاری دادگاه سران فتنه
نکته حیرت انگیز در ماه های اخیر اینکه، عده ای از افراطیون دوستدار غرب که با روی کار آمدن دولت یازدهم از انزوای سیاسی در آمده اند و نیز برخی از ناظران سیاسی ساده‌اندیش، ساز آزادی و لزوم محاکمه سران فتنه را کوک کرده و بر طبل برگزاری دادگاه آنان می کوبند.

  ادامه مطلب ...

حجت الاسلام جلیل محبی عنوان کرد:


شرط مفسدفی‌الارض بودن، داشتن سلاح نیست/ سران فتنه در «بازداشت موقت» به سر می‌برند نه «حصر»
قوه قضائیه برای محاکمه موسوی و کروبی لازم است، ابتدائاً پیش‌نویسی به دبیرخانه شورا برده و پس از طرح در شورا و تصویب آن به بازداشت عادی آنها اقدام و مجازات مندرج در ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی را درباره آنها اجرا کند
شرط مفسدفی‌الارض بودن، داشتن سلاح نیست/ سران فتنه در «بازداشت موقت» به سر می‌برند نه «حصر»

  ادامه مطلب ...

گام به گام با هاشمی رفسنجانی در سال88


نامه بدون سلام به رهبر انقلاب / امیدواری به رابطه با آمریکا
/ درخواست برای آزادی زندانیان فتنه
هر چند کتابی با نام "هاشمی ۸۸" درباره عملکرد آقای هاشمی در وقایع آن سال توسط همفکران وی منتشر شده است، اما شاید نکاتی مغفول مانده درباره آقای "هاشمی در سال۸۸" وجود دارد، که اشاره به آنها و یادآوری آن فعالیت‌ها حتی بعد از پنج سال خالی از لطف نباشد.
نامه بدون سلام به رهبر انقلاب / امیدواری به رابطه با آمریکا  / درخواست برای آزادی زندانیان فتنه

 

ادامه مطلب ...