انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

به مناسب سالروز صدور فتوای تاریخی امام خمینی درباره سلمان رشدی

«غیرت دینی»؛ چیزی که همه ما به آن نیاز داریم/ لااقل در سالروز صدور فتوای امام این کارها را نکنید!

 

ادامه مطلب ...

گاف دیگر دولت اعتدال !!!؟

مولوی عبدالحمید پس از سال‏ها تیتر اول بودن در رسانه‏ های وهابی‏، عکس یک روزنامه دولت شد! /دولت بین خواسته مراجع تقلید و رضایت مولوی عبدالحمید کدام را برخواهد گزید؟

  ادامه مطلب ...

وظایفی که یک وزارتخانه فراموش کرده است

مسافر رسوای کنفرانس برلین، شاعر لائیک و ضدانقلاب و... از جمله کسانی هستند که بهانه "اعتدال" در قالب مصاحبه سر از روزنامه جدید حزب کارگزاران در آورده‌اند.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در دیدار مردم آذربایجان:


رهبر فرزانه انقلاب با اشاره به سخنانشان مبنی بر خوشبین نبودن به مذاکره با آمریکا فرمودند: نشانه‌های خوشبین نبودن، اکنون در حال آشکار شدن است و دلیل بارز آن هم، اظهارات سخیف و توهین‌آمیز سناتورها و مقامات آمریکایی بر ضد ملت ایران است.البته ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پاسخ این اهانت‌ها را داد و به مقامات امریکایی تو دهنی زد.

 

ادامه مطلب ...

آیا آرزوی شیمون پرز محقق شد؟

کار جدید مدیر اخراجی غنی‌سازی ۲۰ درصد در آب و فاضلاب!
اقدامات نسنجیده و به دور از تدبیر سازمان انرژی اتمی در اخراج برخی از دانشمندان و پرسنل موثر این سازمان باعث محقق شدن آرزوها و اظهارات سران رژیم جعلی صهیونیستی شده است.
کار جدید مدیر اخراجی غنی‌سازی ۲۰ درصد در آب و فاضلاب!
به گزارش جهان، اوایل آذر ماه بود که پدر شهید احمدی روشن در نامه ای خطاب به روحانی از اخراج چند تن از همکاران فرزند شهیدش در سازمان انرژی اتمی گلایه کرد.

 

ادامه مطلب ...

اعتراض شدید آیت الله مکارم شیرازی به یک فیلم؛

می‌خواهید قداست مقدّسات را بشکید و از خطوط قرمز بگذرید؟!

یکی از مراجع تقلید شیعیان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان سینمایی کشور، انتقاد خود را از نمایش فیلم رستاخیز اعلام کرد و گفت: آیا بنا بر این است که سازمان سینمایی قداست مقدّسات را بشکند و از خطوط قرمز بگذرد.
می‌خواهید قداست مقدّسات را بشکید و از خطوط قرمز بگذرید؟!

  ادامه مطلب ...

به یاد حماسه رسوایی شمس الخائنین به همت انصارحزب الله در هیات متوسلین به اباعبدالله در گرگان

شمس‌الواعظین سردبیری "جامعه"، اولین روزنامه از سری روزنامه‌های زنجیره‌ای دوران اصلاحات را بر عهده گرفت و شصت و ششمین نفر و سومین ایرانی است که از بنیاد بین‌المللی مطبوعات جایزه قهرمان مطبوعات را دریافت می‌کند.ویرایش

 

ادامه مطلب ...

مجری زن معروف با سر برهنه در کنار دکتر روحانی/ عکس


یکی از شبکه های آمریکایی که دکتر روحانی با آن مصاحبه کرد، سی ان ان (CNN) بود. سی ان ان، این عکس را که کریستین امان پور (مجری نامدار این شبکه) در کنار رئیس جمهور ایران گرفته است، روی خروجی وب سایت خود قرار داد.

  ادامه مطلب ...

پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب به گردهمایی انجمن‌های اسلامی دانشجویان


سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید/ عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد/ تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد

  ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام سید علی خمینی:


یادگار امام راحل با بیان اینکه سال ۸۸ گفتم که انتخابات باید تجلی دوستی باشد نه جنگ داخلی، گفت: سخن گفتن و منحصر کردن انقلاب در آب و نان خیانت به انقلاب است زیرا بحث آب و نان وظیفه جمهوری اسلامی نیست بلکه وظیفه هر حکومتی است.

  ادامه مطلب ...

ابراز تاسف انصار حزب الله گرگان از کم تحملی و توهین روحانی به منتقدین!!

احترام به نظرات کارشناسی توسط رئیس جمهور ضروری است
البته اظهارات جنابعالی مهر تأییدی است بر حمایت ضعیف دانشگاهیان از روند مذاکرات که بدلیل دستاورد ضعیف این توافقنامه است. در قشر دانشگاهی، قضاوت های متنوع و متفاوتی درباره توافقنامه وجود دارد. بخش بزرگی از انتقادات برآمده از عدم مشورت مناسب تیم جدید با کارشناسان است.

  ادامه مطلب ...

هر دم از این باغ بری می رسد!!

معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از کشف مقادیری مرغ منجمد فاسد در محل توزیع سبد کالا در این استان خبر داد.

  ادامه مطلب ...

پیشنهاد سردار قلم به مدعی تدبیر و امید!!

به جناب آقای روحانی و برخی دیگر از دولتمردان محترم که توافقنامه ژنو را «بزرگترین توافق قرن»! و «نتیجه تسلیم قدرت‌های بزرگ»! می‌دانند پیشنهاد می‌کنیم زمینه‌ای برای یک نشست مشترک میان برخی از منتقدان و حامیان توافقنامه یاد‌شده فراهم آورند و هر دو طرف با این شرط که فقط به شواهد مستند از متن توافقنامه تکیه کنند، درباره آن به اظهارنظر بنشینند.

  ادامه مطلب ...

یک سبد کالا و 5 مورد خلاف قانون


 

ظاهرا نمایندگان محترم هیچ دغدغه‌ای از قانونی بودن پرداخت 1500 میلیارد تومان از بودجه سال 92 در مورد ارائه سبد کالا توسط دولت تدبیر و امید ندارند و این در حالی است که مصوبه مورخه 1/10/92 دولت در مورد پرداخت سبد کالا با مغایرت‌های قانونی به شرح زیر روبه‌روست.

ادامه مطلب ...

همزمان با اعتراضات نسبت به نحوه توزیع سبد کالا صورت گرفت

روحانی در حالی امروز حملات تندی را نثار منتقدان توافق ژنو کرد، که اعتراضات نسبت به نحوه توزیع سبد کالایی دولت در کشور همچنان ادامه دارد.

  ادامه مطلب ...

چرا فرصت سوءاستفاده به غربی‌ها داده شد؟

موضع گیری عجیب ظریف در پاسخ به سوالی درباره به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، سوالات متعددی را ایجاد کرده است.

  ادامه مطلب ...

از دادن پست به خواهرزاده پولدار تا ماجرای آقازاده ۱۹ساله هاشمی و جلسه نهاوندیان با تاجر بدنام

توکلی مطرح کرد؛
از دادن پست به خواهرزاده پولدار تا ماجرای آقازاده ۱۹ساله هاشمی و جلسه نهاوندیان با تاجر بدنام
پیشنهادی به جای توزیع سبد کالا
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سیاست‌های اقتصادی که از زمان دولت هاشمی وجود داشت در همه دولت‌های بعدی نیز ادامه پیدا کرد، گفت: سیاست اقتصادی از لحاظ راهبرد تغییر نکرده و تنها تاکتیک‌ها تغییر پیدا کرده‌اند.
از دادن پست به خواهرزاده پولدار تا ماجرای آقازاده ۱۹ساله هاشمی و جلسه نهاوندیان با تاجر بدنام

  ادامه مطلب ...

موافقتنامه یا زیارتنامه ژنو؟

موافقتنامه یا زیارتنامه ژنو؟

 تغییر 180 درجه‌ای ادبیات آقای رئیس‌جمهور در این باره آن هم در مدتی کمتر از دو ماه این حقیقت تلخ را که براساس موافقتنامه ژنو قدمی در جهت استیفای حقوق هسته‌ای و ملی ایران به جلو نرفته‌ایم، آشکار می‌کند، طوری که اگر نام و تاریخ اظهارات اخیر آقای رئیس‌جمهور را حذف کنیم، عموما تصور خواهد شد این جملات، اظهارات آقای احمدی‌نژاد در اجتماع مردم در سال‌های گذشته است. این همان حقیقتی است که کارشناسان و متخصصان در این دو ماه براساس تجزیه و تحلیل علمی آن را نشان داده و اثبات کردند. حتی آمریکایی‌ها درحد اظهار یک شعار تبلیغاتی هم به آقای رئیس‌جمهور اجازه ندادند و بلافاصله بر پوشالی بودن آن با هدف خوراک داخلی تصریح کردند و تاکید کردند مهم اقدامات عملی است که ایران موظف است از امروز انجام دهد. براین اساس اکنون باید ببینیم کارکرد و نتیجه عملی «موافقتنامه ژنو» چیست؟ عصاره موافقتنامه ژنو این است که ایران، در گام اول کوتاه‌مدت 6 ماهه تمام نگرانی‌های اصلی طرف‌های مقابل به سرکردگی آمریکا که روند رشد و توسعه برنامه هسته‌ای ایران بوده را در همه ابعاد متوقف می‌کند و در همه زمینه‌ها با صرف نظر از خط قرمز خود (غنی‌سازی صنعتی) در نقطه کنونی درجا می‌زند. بدین ترتیب اهرم اصلی ایران از کار می‌افتد اما اهرم اصلی آمریکا که تحریم‌های اصلی نفتی و بانکی و انکار حقوق هسته‌ای ایران است همچنان پابرجا می‌ماند و فقط آمریکا در این شش ماه اجازه دسترسی به حدود 6 میلیارد دلار از درآمدهای توقیفی ایران را آن هم به صورت اقساط می‌دهد. از امروز اجرای این موافقتنامه آغاز می‌شود و قسط اول از 5 درصد از اموال خود را آن هم در ایام دهه فجر حتما با پایکوبی به‌دست خواهیم آورد. ادامه مطلب ...

گفتاری از رحیم‌پور ازغدی پیرامون انقلابی‌گری امام(ره)؛


کشورهایی که تابع محض آمریکا بودند، حتی مشکل پیازشان هم حل نشد
یک عده به امام می گفتند که چرا تنش درست می‌کنید؟

 

افراد لیبرال مذهبی که در پشت سر و کنار امام بودند، بدون اینکه اهانتی به امام بکنند با وجود علاقه قلبی به امام عملا از مسیر امام برگشته اند و می گویند هزینه این اصول برای مردم سنگین است و هدف آنها توسعه مادی است این حرفهاییست .که الان کمی فتیله اش را پایین کشیده اند.
کشورهایی که تابع محض آمریکا بودند، حتی مشکل پیازشان هم حل نشد

ادامه مطلب ...

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از طلاب:

اگر رهبر انقلاب در جزییات مذاکرات هسته ای دخالت داشتند، وضعیت کار چنین نمی شد/ امیدواریم استقلال کشور حفظ شود

  ادامه مطلب ...

آیت الله مصباح یزدی در جمع اساتید و دانشجویان بسیجی:


انحراف برخی از بزرگان انقلاب از یک مسامحه هنگام رقابت در انتخابات نشأت گرفت

  نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جریان‌های سیاسی و مبهم سال‌های اخیر گفت: برخی می‌پندارند که پهلوانان میدان انحراف از سی سال پیش تصمیم به براندازی نظام داشته‌اند و آگاهانه و به قصد تخریب، دست به فساد زدند؛ در صورتی‌که به هیچ‌وجه چنین چیزی ثابت نیست و من باور به آن ندارم؛‌ انحراف برخی از بزرگان انقلاب از یک مسامحه هنگام رقابت در انتخابات نشأت گرفت.

  ادامه مطلب ...

آقای رئیس جمهور! بگویید دیگر روضه حضرت قاسم (ع) نخوانند + تصاویر

مرحمت به یک باره بغضش ترکید و سرش را پایی انداخت و با کلماتی بریده بریده گفت: « آقا جان ! حضرت قاسم(ع) ۱۳ ساله بود که امام حسین(ع) به او اجازه داد برود در میدان و بجنگد، من هم ۱۳ سالم است ولی فرمانده سپاه اردبیل اجازه نمی‌دهد به جبهه بروم . هر چه التماسش میکنم،می‌گوید ۱۳ ساله‌ها را نمی‌فرستیم. اگر رفتن ۱۳ ساله ها به جنگ بد است، پس این همه روضه حضرت قاسم(ع) را چرا می خوانند؟»

  ادامه مطلب ...

تدبیر مدیران ارشاد برای موسیقی زیرزمینی/ قانون‌گریزان در پناه قانون؟!

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نشست خبری خود در زاهدان به موسیقی زیرزمینی اشاره کرد و گفت:"در بحث موسیقی‌های زیر زمینی در حال شناسایی افرادی هستیم که متناسب با شأن موسیقی و فرهنگ جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند که بتوان آنان را به طرز شایسته‌ای معرفی و از آثار آنان استفاده کنیم".!!!!!!!!

 

تدبیر مدیران ارشاد برای موسیقی زیرزمینی/ قانون‌گریزان در پناه قانون؟!

ادامه مطلب ...

ارگان انصارحزب الله توقیف اما فمینیستها آزاد!!

 
خانم فمینیست مجوز ماهنامه گرفت!/ روایت بی بی سی از تنها ماهنامه فمینیستی!
 
یکی از فعالان فمینیست که فعالیت مطبوعاتی وی در گذشته ممنوع شده‌ بود، اخیرا مجوز انتشار یک ماهنامه با موضوع زنان دریافت کرده ‌است.
خانم فمینیست مجوز ماهنامه گرفت!/ روایت بی بی سی از تنها ماهنامه فمینیستی!

  ادامه مطلب ...

مدیران ارشد وزارت ارشاد ۲ شغله شدند +اسامی


- آقای علی مرادخانی: ایشان که در دولت یازدهم به عنوان معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده اند، همزمان مدیریت موزه موسیقی شهرداری تهران را هم به عهده دارند.

- آقای سید عباس سجادی: مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران که به تازگی از سوی معاونت هنری به این سمت منصوب شده اند، مدیریت مرکز موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را به عهده دارند.

- آقای پیروز ارجمند: ایشان مدیر دفتر موسیقی حوزه هنری هستند و با حفظ سمت به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده اند.

  ادامه مطلب ...

تحلیل کوتاه برسخنان اخیر مرجع فتنه گران

صانعی: فکر نمی‌کردم اوضاع برگردد /شما ببینید ما کجا بودیم و به کجا رسیدیم
 صانعی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: نباید آیه یاس خواند، مطمئن باشید که رحمت خدا شامل حال این ملت خواهد شد و نشانه‌هایش هم روشن است، شما ببینید ما کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

آیا کسی باور می‌کرد در مساله انتخابات کس دیگری غیر از کاندیدای کسانی که فکرشان این است که اسلام دین رعب و ترس است و همه چیز اعم از زبان و گوش و قلم و فکر باید کنترل شود، انتخاب شود، حداقل خود بنده فکر نمی‌کردم که این اوضاع برگردد.

دادگاه وجدان=گویا ایشان فراموش کردند که فردای قیامت اززبان وگوش وهمه اعضا سوال خواهد شد و فکر وقلم موزد مواحذه قرار خواهد گرفت!!!

  ادامه مطلب ...

توافقنامه ژنو و آغاز فشارهای جدید به ایران

تهدید بی‌سابقه ایران توسط مقامات آمریکایی همچنان ادامه دارد و گویا مقامات دولت قصد ندارند واکنش جدی و متناسب به این اظهارات نشان دهند.

  ادامه مطلب ...

از " میزان " هاشمی تا " میزان " امام خمینی(ره)

 


اخیرا در دیدار ریاست محترم جمهوری با مجمع نمایندگان هرمزگان  در هفتم  بهمن ماه ،شاهد سخنی عجیب از این ایشان در تفکیک طیف فکری انقلابی  بودیم ، ایشان در جمله ای در این جمع اشاره داشتند : " برخی انقلابی تر از همه شده اند ،آنها نه در جنگ و نه در انقلاب بوده اند و اکنون یک شبه انقلابی شده اند " !!!!!!!!!!!!!1


ادامه مطلب ...

آقای ظریف! حزب‌الله را نمی‌توانید اکسید کنید

صرف شرکت وزیر خارجه ایران در نشستی که العربیه برگزار می‌کند غیر قابل توجیه است. با اینحال جواد ظریف با اعتماد به نفس پا به نشستی می‌گذارد که رسانه‌ای هواخواه تروریسم و تجزیه طلبی و کاملا متخاصم با موجودیت جمهوری اسلامی گرداننده آن است. ظریف در کنار مجری سر و پا لخت العربیه می‌نشیند که عوام العرب هم آن را العبریه می‌خوانند و وقتی مورد سوال قرار می‌گیرد که «آیا از حزب‌الله می‌خواهید که نیروهای خود را از سوریه خارج کند؟» پاسخ می‌دهد:

«من از همه نیروهای خارجی می‌خواهم از سوریه خارج شوند و از همه تلاش خود در این زمینه استفاده می‌کنیم تا سوری‌ها بتوانند درباره آینده خود تصمیم بگیرند. همچنین باید ارسال پول و سلاح به سوریه متوقف شود و ملت سوریه سرنوشت خود را مشخص کند و امیدواریم این راه حل در کنفرانس ژنو۲ محقق شود

دیپلماسی مدعی و مفتخری که معلوم نیست چه مستندی برای اینهمه افتخار و اعتماد به نفس دارد ظاهرا از درک ساده‌ترین مقتضیات جنگ پنهان هم عاجز است. چطور می‌توان تصور کرد که وزیر خارجه جمهوری اسلامی از پیش خودش تصمیم بگیرد و از نیروهای مدافع حزب الله بخواهد که از سوریه خارج شوند؟

  ادامه مطلب ...

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

امروز شعار«آزادی بیان» و«نقد پذیری» دروغی بیش نیست
امروز شعار«آزادی بیان» و«نقد پذیری» دروغی بیش نیست
این جماعت مدعی،در دهه ۶۰ اجازه خواندن یک روزنامه را نمی داد!

  ادامه مطلب ...

آیا فرمانده سپاه باید ضعف دیپلماسی دولت را جبران کند؟

سکوت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه در واکنش به اظهارات کری ادامه دارد /

در حالی که گمان می‌رفت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به اظهارات کری درباره حمله به ایران واکنش جدی نشان دهند ولی تمام واکنش‌های دولت به اظهارات کلی مرضیه افخم محدود شده است.

به گزارش رجانیوز، پس از گذشت سه روز همچنان رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران به اظهارات جان کری واکنش نشان نداده‌اند.

این در حالی است که انتظار می‌رفت مقامات بلندپایه دولت که موضع‌گیری مستقل دربرابر این اظهارات نداشتند دست کم در دیدارهای دیپلماتیک خود به این موضوع اشاره کرده و پاسخ جان کری را بدهند.

  ادامه مطلب ...

مروری بر رانت­خواری و اختلاس­های دوره کارگزاران و اصلاحات

آقایان! لطفا این فجایع اقتصادی را فراموش نکنید






در زمان دولت آقای خاتمی، هواپیمای چهل میلیارد تومانی از سلطان برونئی به‌عنوان هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور خریداری شد.

 

ادامه مطلب ...

شیخ مطرود جامعه مدرسین تحت حمایت موسسه نشر آثار امام(ره) !!!!!!!!!!!!؟؟

وقتی آگهی تبلیغ کتاب شیخ حامی فتنه با عنوان «فقه الثقلین فی شرح تحریر الوسیله کتاب الارث تالیف سماخه آیه الله العظمی الشیخ یوسف صانعی» را در تاریخ 28/10/92 در صفحه اول روزنامه مردم سالاری دیدم افسوس خوردم که چرا نظام اسلامی که با این همه خون دل و شهید و جانباز و اسیر به این جایگاه مهم و تعیین کننده در نظام بین الملل رسیده باید اینقدر مظلوم باشد


  ادامه مطلب ...

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفتگو با رجانیوز:


اخبار نگران‌کننده‌ای از جشنواره‌ی فیلم فجر به گوش می‌رسد/ باید نسبت به حضور فیلم‏های حامی فتنه تجدیدنظر شود

در حالی که ده روز دیگر جشنواره‌ی فیلم فجر آغاز به کار می‌کند، نگرانی‌ها نسبت به حضور چند فیلم حامی فتنه‌ی 88 در این جشنواره همچنان باقی است و موجب موضع‌گیری برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شده است.

به گزارش رجانیوز، در تازه‌ترین موضع‌گیری اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفتگو با رجانیوز، بعد از تقدیر از مقاومت دبیر جشنواره نسبت به حضور یک فیلم حامی فتنه در جشنواره، خواستار تجدیدنظر دست‌اندرکاران جشنواره نسبت به حضور دیگر آثار حامی فتنه‌ی 88 در بخش‌های اصلی شد.
 

 

ادامه مطلب ...

کنار گذاشتن دستاورد بزرگ شهید شهریاری؛


اکسیری که از 30 دی اُکسید می‌شود
 
از  ۳۰ دی توافق ژنو اجرایی می‌شود. به‌رغم پنهان‌کاری تیم ایرانی و ادعای شفاهی بودن توافق فنی برای اجرای توافق ژنو اما اطلاعات منتشر شده توسط کاخ‌سفید درباره متن توافقنامه اجرایی حاکی از آن است که این توافق مکتوب بوده و ایران از امروز روند از بین بردن اورانیوم ۲۰ درصد خود را آغاز می‌کند.

 

ادامه مطلب ...

پوستر / یک مناسبت جدید در تقویم!



30 دی ماه 1392 روزی خاص در تقویم کشورمان را رقم زد. روزی که غنی سازی 20 درصد اورانیوم که دستاورد شهدای هسته ای کشورمان بود، متوقف شده و تجهیزات آن با نظارت بازرسان آژانس انرژی اتمی پلمپ شد. همچنین رسانه ها در باره این واقعه از عبارات «هولوکاست هسته ای» و «اکسیری که اکسید شد» استفاده نمودند. پوستر زیر امروز در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

تصاویری جدید از مدافع شهید حرمِ زینبی

شهید حسین نصرتی (محمود رضا بیضایی)ظهر روز میلاد نبی مکرم اسلام در دمشق در جهادِ علیه ایادی شرک و نفاق و دفاع از حریمِ بارگاه ملکوتی حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) ، شهد شیرین شهادت را نوشید و به قافله سالار شهیدان اباعبدالله الحسین پیوست

  ادامه مطلب ...

حسین شریعتمداری:

به کجا می‌رویم ؟!

 
 -1 رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم خوزستان می‌گوید «می‌دانید توافقنامه ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ملت ایران» و چند ساعت بعد، «جی کارنی» در پاسخ به خبرنگاران که نظر دولت آمریکا را درباره دیدگاه آقای روحانی پرسیده بودند می‌گوید «سخنان رئیس‌جمهور ایران مصرف داخلی دارد» و تاکید می‌کند «این مسئله نه برای ما تعجب‌برانگیز است و نه باید باعث تعجب شما بشود. آنچه مقامات ایرانی می‌گویند اهمیتی ندارد، بلکه آنچه انجام می‌دهند مهم است»! ادامه مطلب ...

از آزادی کشتی های روس در خزر تا آزادی بازرسان آژانس در نطنز

مفاد "ترکمانچای" کاملا شفاف بود در حالی که از مفاد " ژنوچای" تا کنون از سوی طرف های ایرانی و غربی با تفسیرهای متفاوت و بعضا متناقض همراه شده است.

  ادامه مطلب ...

بیانیه اعتراض آمیز انصار حزب الله گلستان از وادادگی ذلیلانه دولت روحانی در قبال حقوق مسلم ملت قهرمان ایران اسلامی


آقای روحانی کلیدتان قفل درها را به روی دزدان و دشمنان باز کرده است !!؟

کفه ترازو به طرف دشمنان اسلام وانقلاب سنگینی می‌کند؟


بر این باوریم که این توافق نامه استقلال و شرف ملی ما را ترک زده است .

آقای روحانی !

برای این فتح الفتوح باید مراسم عزاداری گرفت...

آیا باید شاهد دور جدید ترور دانشمندان هسته ای نیز باشیم؟

آقای روحانی!

پس از 9 سال مجددا فعالیتهای هسته ای ام القرای جهان اسلام را پلمپ کردید و دشمنان را شادمان ساختید.

جواب خون شهدای هسته ای را چه می دهید؟؟

آقای روحانی!

مذاکرات شما واقعا برد- برد بود!

چون دشمن فردو را برد!

نطنز را برد!

اراک را برد!

سوخت 20 درصد را برد!

عزت و شرافت و آبروی ما را هم برد ! و...

  ادامه مطلب ...

واکنش شریعتمداری به اظهارات اخیر روحانی

آنچه «داده‌ایم» در مقابل آنچه «گرفته‌ایم» نه فقط قابل مقایسه نیست، بلکه بسیار کم‌اهمیت‌تر و ناچیزتر از آن است که با واژه «برد- برد» کمترین تناسبی داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

امام خامنه ای:

مستکبران تلاش می کنند با برجسته کردن اقدامات شنیع جریان تکفیری نظیرِ «جویدن جگر انسان های به قتل رسیده»، اصل اسلام را در افکار عمومی جهانیان، زشت جلوه دهند.

  ادامه مطلب ...

ارتحال عالم ربانی و مجاهد آیه الله ربانی امام جمعه سابق بندرگز

 

درگذشت استاد اخلاقی دیگر در تهران
آیت الله اسدالله ربانی از علمای اخلاق تهران، امام جمعه سابق شهرستان بندر گز و پدر شهید محمد باقر ربانی صبح روز یکشنبه بعد از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.

ادامه مطلب ...