انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سواستفاده مدعیان دروغین اصلاح طلبی از سیدحسن خمینی

نوه امام(ره) اسیر سناریوی جنجال آفرینی جریان فتنه اصلاح‌طلبی

 حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه رهبر کبیر انقلاب اسلامی علی رغم همه نقاط ضعف و انتقاداتی که بر وی وارد می باشد، یکی از چهره هایی است که حداقل تا کنون همچون آقای هاشمی و برخی دیگر از چهره های سیاسی، در زمین فتنه گران و افراطیون اصلاحات دست بسته عمل نکرده است و کمی تدبیر چاشنی موضع گیریها و رفتارهایش بوده است که این امر موجب فاصله نگرفتن وی از بخش زیادی از افکار مختلف جامعه شده است.

اما متاسفانه این روزها جریانات فتنه و منزوی جامعه سعی دارند تا از وی برای خود هزینه کنند و این موضوع را می توان از تعبیر عجیب آقای هاشمی درباره نوه امام(ره) بخوبی دریافت کرد.

  

نوه امام(ره) اسیر سناریوی جنجال آفرینی جریان فتنه اصلاح‌طلبی

به گزارش بی‌باک، حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه رهبر کبیر انقلاب اسلامی علی رغم همه نقاط ضعف و انتقاداتی که بر وی وارد می باشد، یکی از چهره هایی است که حداقل تا کنون همچون آقای هاشمی و برخی دیگر از چهره های سیاسی، در زمین فتنه گران و افراطیون اصلاحات دست بسته عمل نکرده است و کمی تدبیر چاشنی موضع گیریها و رفتارهایش بوده است که این امر موجب فاصله نگرفتن وی از بخش زیادی از افکار مختلف جامعه شده است.

اما متاسفانه این روزها جریانات فتنه و منزوی جامعه سعی دارند تا از وی برای خود هزینه کنند و این موضوع را می توان از تعبیر عجیب آقای هاشمی درباره نوه امام(ره) بخوبی دریافت کرد.

تعبیر سنگین "علامه" که آقای هاشمی اخیرا برای این استاد معمولی حوزه های علمیه بکار برده است، آنقدر خارج از عرف و منطق بود که هیچ عاقلی را از پشت پرده و نیت یک جریان سیاسی از آن بی خبر نمی باشد.

حال این نوه امام راحل(ره) است که باید زیرکی بخرج دهد و اسیر این جریانات فتنه و یا منزوی نشود. بنابر گزارشات خبرنگار بی‌باک جریان فتنه و افراطیون اصلاحات سعی دارند تا با برنامه ریزی به منظور حمله به نوه امام و برهم زدن سخنرانی های وی در برخی شهرها آنرا به حساب جریان ارزشی کشور بگذارند و از این طریق هم نوه امام را از مردم و نیروهای انقلابی جدا کنند و هم تا مدتها بهانه ای برای تخریب جریان ارزشی کشور داشته باشند که این موضوع درایت و تیزبینی سید حسن خمینی را می طلبد که متاسفانه به نظر می آید وی در این روزها کمی خود را اسیر این جریانات کرده است والا بلافاصله بعد از تعبیر آقای هاشمی، با واکنش و اعتراضی کوبنده و محکم راه برخی جریانات پشت پرده را می بست.

از سوی دیگر انتشار بیانیه جریان فتنه در تهدید سیدحسن خمینی و آنرا به نام یک جریان ارزشی کشور گذاشتن، نشان از شیطنتهای آتی معاندان نظام و دشمنان مردم ایران دارد که تیزهوشی بیشتر سید حسن خمینی را می طلبد.

گفتنی است؛ سید حسن خمینی در واکنش به تهدید گروهی در استان گلستان که تهدید کرده بودند در صورت سفر به گرگان، رفتاری مشابه با «علی مطهری» در شیراز با او به عمل خواهند آورند، تأکید کرد: من مطمئن هستم در این صورت، مردم و دوستداران امام جریانات افراطی کم عدد را سر جای خود می‌نشانند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی امروز در بازدید از محل پورتال امام خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص اطلاعیه منتسب به گروهی در استان گلستان که تهدید به ایجاد حادثه ای مشابه شیراز در صورت سفر وی به این استان کرده بود، اظهار داشت: نمی دانستم که این برنامه وجود دارد و قصد سفر هم نداشتم، اما اگر برنامه سفری بود، با چنین تهدیداتی سفرم را به هم نمی زدم چون مطمئن هستم مردم و علاقه مندان امام به گونه ای هستند که این جریانات افراطی بسیار کم عدد را سر جای خود می نشانند.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه وزارت کشور باید اینگونه مسائل را پیگیری کند، خاطرنشان ساخت: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز مقداری جریانات دیگر را هم جری کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد