انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

پاسخ به یک شبهه علیه انصار حزب الله گلستان

چرا انصار حزب الله استان گلستان دیر هنگام بیانیه جعلی را تکذیب کرد؟

مهدی حسن زاده مسئول انصار حزب الله استان گلستان در این خصوص اظهار داشت : ظهر روز چهارشنبه 2 اردیبهشت توسط یکی از دوستان طی تماس تلفنی از درج خبر بیانیه تهدید آمیز منسوب به انصار حزب الله گلستان در فضای مجازی اطلاع یافتیم .به تمامی کسانی که تلفنی یا حضوری پیگیر مساله بودند جعلی بودن این بیانیه اعلام میشد.

پس از بررسیها تا ساعت 4 بعد از ظهر همان روز مشخص شد سایت خبری "گلستان ما"  بر اساس اطلاعیه ای جعلی که بنام انصار حزب الله به دفتر آن رسیده ،اولین خبر رامنتشر کرده است . البته همین مساله هم جای تامل دارد که بیانیه جعلی برای سناریوی جنجال آفرینی در بهترین حالت باید از سوی یک سایتی که گرایش اصولگرایی دارد منتشر شود!!


 

پس از پیگیری چندساعته و یافتن شماره تماس سردبیر و خبرنگار سایت مربوطه ضمن کذب خواندن خبر مربوطه و اعتراض نسبت به عدم توجه به اصول حرفه خبرنگاری و حتی اصول اخلاقی ، شکایت و پیگیری قانونی انعکاس چنین خبری را حق انصار حزب الله دانستیم.متاسفانه انعکاس تکذیبیه با چند ساعت تاخیر در این سایت اعلام شد.

سایت عدالتخواهان استان گلستان و پایگاه اطلاعرسانی انصار حزب الله گرگان عصر روزچهارشنبه اقدام به انتشار تکذیبیه نمودند.

در مصاحبه با خبرنگار فارس در استان گلستان در ساعت 4و نیم همانروز چارشنبه 2 اردیبهشت تکذیبیه و جعلی بودن بیانیه منسوب به انصار حزب الله گلستان اعلام گردید که متاسفانه انعکاس آن با تاخیری زیاد تقریبا 30 ساعته !!!منتشر گردید. پیگیری مداوم از خانم رجایی خبرنگار فارس هم دراین بازه زمانی نتیجه نبخشید و تنها توجیه در تاخیر انعکاس این بود که ما خبر را ارسال کرده ایم و در صف انتشار است .اما انتشار خبر مذکور با توجه به اهمیت خبر به جای انتشار در عصر چهارشنبه به آخرین ساعات پایانی روز پنجشنبه موکول شد.و علیرغم مصاحبه طولانی و مفصل به خبری کوتاه اکتفا گردید.

این تاخیر و متعاقب آن اظهار نظر سیاسون از جریانهای مختلف و انعکاس به عنوان تیتر اصلی برخی سایتها و روزنامه های تجدیدنظر طلب زمینه مانور تمام عیار برای ایجاد یک جنجال سیاسی را فراهم آورد.و شبهه سازمان یافته بودن شیطنت برخی مرده های سیاسی و مطرودین ملت که حیات مجدد خود را در آشوب و بلوا می بینند تقویت شد.

البته معتقدیم ذات اقدس الهی ناظر بر افعال و افکار همه ی ماست و این جنجال آفرینی ها و شیطنت ها با هدف موج سازی و موج سواری صاحبان ثروت و قدرت برای از میدان به در کردن مخالفین نتیجه ای نخواهد بخشید وما را در ادامه راه و آرمان والای معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله و خلف صالحش امام خامنه ای مصمم تر خواهد ساخت و روسیاهی آن برای منافقینی خواهد ماند که بجای همدلی و همزبانی با مردم ، کعبه آمالشان را آمریکایی میدانند که پیر جماران آن را شیطان بزرگ نامید و به ما آموخت که راه درست در مبارزه با مستکبران است . نه اینکه برخی با شعار خط امام عزیز ، اوباما را باهوش و مودب بیابند...

والعاقبه للمتقین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد