انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سوالاتی مهم از آقای نورمفیدی در خصوص اظهارات اخیر ایشان

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:آقای نورمفیدی در مورد طرحهای بهره برداری از جنگل لطفا جواب دهید؟

حجت الاسلام حسن زاده از فعالین فرهنگی استان گلستان در گفتگو با هشت دی ، در پی اظهارات اخیر آقای نورمفیدی در مورد طرحهای بهره برداری از جنگل سوالاتی را خطاب به ایشان مطرح ساختند. 

  


به گزارش پایگاه عدالت خواهان گلستان "حجت الاسلام حسن زاده از فعالین فرهنگی استان گلستان در گفتگو با هشت دی ، در پی اظهارات اخیر آقای نورمفیدی در مورد طرحهای بهره برداری از جنگل سوالاتی را خطاب به ایشان مطرح ساختند. مشروح سوالات بدین شرح می باشد:

 

۱- لطفا بفرمایند سود و درآمد ایشان از ابتدای انقلاب تا کنون از طرحهای جنگل چقدر بوده است؟


۲- میزان کمک های مالی دولتهای مختلف از ابتدای انقلاب به ساخت حوزه علمیه آقای نورمفیدی چقدر بوده است؟


۳- مرکز مدیریت حوزه علمیه قم اعتباراتی را برای ساخت حوزه های علمیه شهرستانها تخصیص میدهد،این میزان نسبت به حوزه علمیه آقای نور چقدر بوده است؟


۴- بخشی از وجوهات و خمس کل مردم استان گلستان با نظر مراجع معظم تقلید در اختیار ایشان بوده است تا حوزه علمیه را بسازند و طلاب را اداره کنند. این مبلغ از ابتدای انقلاب تا کنون چقدر بوده و آیا کفاف ساخت و گرداندن حوزه را نمیداده است؟


۵ - اگر دلیل آقای نورمفیدی برای طرحهای بهره برداری از جنگل ساخت و اداره حوزه بوده است پس چرا دیگر حوزه های علمیه بدون چنین درآمدهایی به بهترین وجه اداره شده و اثربخشی فراوانی داشته و طلبه های بسیار فاضلی را تربیت نموده اند؟


۶ - آیا حضرت آیت الله میبدی و مرحوم آیت الله طاهری نیز برای ساخت و اداره حوزه چنین درآمدهایی داشتند؟


۷ - چرا حوزه علمیه قم با آن عظمت وبرکت که جهان اسلام را با معارف حقه شیعه آشنا میکند از چنین درآمدهایی استفاده نمیکرده و نمی کند؟


۸ - در صورتیکه بپذیریم تمام کمکهای مالی دولتهای مختلف و وجوهات شرعیه مردم و کمکهای مرکز مدیریت قم و درآمدهای حاصله از طرحهای جنگل فقط به ساخت حوزه های علمیه در گلستان اختصاص یافته است پس باید کل استان گلستان به حوزه علمیه تبدیل و حوزه ای بزرگتر از حوزه علمیه در استان گلستان داشته باشیم.!!
اما برعکس شاهد معضلات عدیده فرهنگی در استان هستیم و حتی برخی در صددند که استان گلستان را حیاط خلوت اپوزیسیون و ضد انقلاب نمایند.


۹ - بسیاری از کارشناسان منابع طبیعی تخریب پوشش گیاهی را مهمترین عامل سیل های متعدد استان گلستان میدانند ، طرح های شما که ازبزرگترین طرح های بهره برداری از جنگل در گلستان بوده چقدر در این مساله تاثیرگزاربوده است؟


۱۰ - جناب آقای آیت الله نورمفیدی بنظر جنابعالی این جملات امام خامنه ای چه معنی دارد و خطاب به چه کسانی گفته شده؟ (( من تأکید میکنم اجازه ندهید به این جنگلها دست‌درازی بشود؛ بخشهای مختلف کشور که مسئولیّتی در این زمینه دارند، از منابع طبیعی گرفته تا محیطزیست تا بقیّه‌ی دستگاه‌هایی که ارتباطی با این قضایا دارند، اجازه ندهند با بهانه‌های مختلف - از شهربازی درست کردن و جذب گردشگر و هتل‌داری و مانند اینها بگیرید تا مدرسه‌ی علمیّه و حوزه‌ی علمیّه؛ همه‌ی اینها بهانه‌هایی میشوند و شده تاکنون - که جنگلهای ما دست بخورند، به آنها تعرّض بشود؛ به جنگلها تعدّی بشود و تاکنون به جنگل تعدّی شده؛ جلویش را با استحکام کامل بگیرید. بیانات در دیدار مسئولان و فعالان محیط زیست، منابع طبیعى و فضاى سبز )) 17 اسفند 1393


بسیار خرسند خواهیم شد اقای نورمفیدی اسناد ومدارک ادعایی را بویژه اجازه خاص از حضرت امام در خصوص بهره برداری از جنگل را منتشر فرمایند.


شایان ذکر است، پیش از این سوالات دیگری هم از ایشان درباره رویکرد سیاسی ایشان در فتنه و سابقه نفاق فرزندشان پرسیده شده که تاکنون جوابی از ایشان شنیده نشده است./8دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد