انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

فریاد عدالت خواهان گلستان علیه ویژه خواران!!

از لابی گری احدی از نمایندگان استان گلستان ، تا خواب زمستانی مسئولین نظارتی + سند

متاسفانه متاسفانه متاسفانه با توجه به 6هزار تن کسری گندم درآخرین انبارگردانی از کارخانه آرد یساقی و تلور برابر سند موجود اخیرا آقای رضایی توانست با لابی گری احدی از نمایندگان استان دستور در خواست غیرقانونی چندین هزارتن گندم  از وزیر صنعت معدن و تجارت اخذ نماید که میلیاردها تومان رانت و سود نامشرع برای اعواء و انصار خود به وجود آورد .

  


به گزارش عدالت خواهان گلستان "استان گلستان سومین تولید کننده گندم در سطح کشور و با دارا بودن 32 کارخانه آرد سازی در رده های ممتاز کشوری قرار دارد که این مهم میتواند با استفاده صیح از پنانسیلهای موجود در بخش کشاورزی استان اوجبات پیشرفت حداکثری گلستان را فراهم آورد ولی متاسفانه در حال حاضر شاهد آن هستیم که این امتیاز موجبات ایجاد فضای رانتخواری برای برخی از صاحبان کارخانجات آرد سازی و پیرامون آن بعضی از صاحبان قدرت همچون یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گلستان را فراهم آورده است
یکی از کارخانجاتیکه بزرگترین مشکلات را در مسیر توسعه سند آرد سازی استان و همچنین سوء استفاده های کلان از بیت المال ( کندم ) را در دستور کار خود قرار داده
کارخانجات آرد یساقی و تلوربه به مدیریت آقای عباس رضایی در منطقه غرب استان گلستان هست . ایشان طی سالهای 90 و 91 بیش از 10 هزار تن از گندم بیت المال را که به صورت امانت در اختیار داشته برخلاف تعهدات و قوانین در بازار آزاد با چندین برابر قیمت بدلیل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و افزایش یکباره گندم فروخته هست .به موازات این تخلفات نامبرده سعی دارد تا گندم بیت المال را که از دو سال گذشته در انبارهای خود حبس نموده و موجبات فساد بهداشتی آنرا فراهم آورده است. وارد چرخ تولید نموده و تبدیل به آرد نماید تا از طریق شبکه توزیع وارد محیط های نانوایی نماید و این زنگ خطری هست که سلامت غذایی و بهداشتی جامعه را بشدت تهدید می کند .
شنیده شده که اداره کل غله گلستان بابکارگیری از تمام توان و پنانسیل حقوقی بعد از گذشت حدود دو سال توانست حکم محکومیت نامبرده را به جرم خیانت در امانت از مراجع قضایی بگیرد ولی متاسفانه فردیکه از فروش اموال بیت المال (گندم )و از طریق نامشروع توانسته میلیاردها تومان از ذخایر استراتژیک گندم را آنهم در شرایط که طی سال گذشته در برخی نقاط کشور تنها سه روز ذخیره گندم وجود داشت توانست با لابی گری برخی افراد ذی نفوذ در....!!! حکم نامبرده را به قرار وثیقه 2 میلیاردی تبدیل میشود همچنین طی این مدت نامبرده با حراج زدن به اموال بیت المال ( گندم )و همراه ساختن برخی از مسئولین استانی و گاه کشوری بدنبال اندوختن ثروت های نامشروع خود بوده است
متاسفانه متاسفانه متاسفانه با توجه به 6هزار تن کسری گندم درآخرین انبارگردانی از کارخانه آرد یساقی و تلور برابر سند موجود اخیرا آقای رضایی توانست با لابی گری احدی از نمایندگان استان دستور در خواست غیرقانونی چندین هزارتن گندم  از وزیر صنعت معدن و تجارت اخذ نماید که میلیاردها تومان رانت و سود نامشرع برای اعواء و انصار خود به وجود آورد .


البته تخلفات عباس رضایی تنها به این مورد خلاصه نشده و ایشان که سایه حمایت برخی مدیران استان و احدی از نماینده گان استان را همراه خود دارد میتوان اموری بر شمرد که ذهن هر مخاطبی را با متحیر میکند...!
از عدم اجازه ورود ناظر ان اداره کل به کارخانه بمنظور انجام امور محوله تا سیلی خوردن کارشناس ازمایشگاه ان اداره
از ارجاع پرونده به مرکز بهداشت شهرستان و عدم اجازه نمونه گیری انها تا اخراج احدی از کارشناسان مرکز بهداشت بواسطه یک دسیسه از قبل طراحی شده و در حقیقت عدم همکاری ان کارشناس با شخص عباس رضایی میتوان برشمرد ...

اگر و اگر چشم بر گذشته بر بندیم و انچه تاکنون از عملکرد اقای رضایی ثبت و مشاهده شده نادیده انگاریم اما نمیتوان چشم بر انچه در پیش روست بر بست تا انجا که اقای رضایی بر اساس شواهد و مستندات پس از محکومیت در مراجع قضایی مبنی بر احراز خیانت در امانت و مدیون بودن ایشان بموجب کالای امانی سپرده شده ( گندم) حال قصد دارد گندمی الوده را که براساس نص صریح گزارشهای کارشناسان بهداشت میبایست معدوم شود به چرخه تولید ارد بازگردانده و ایا ما حصل ان جز تحویل اردهایی با الودگی میکروبی به نانوایان و توزیع ان بین توده مردم نخواهد بود !؟

و در پایان سخنی با برادر افشار سرپرست محترم اداره کل غله امید که مورد نظر واقع شود...
برادر افشار حال که بر کرسی سرپرستی نشسته ای نیکوست تاملی دگر باره به مطالبی که خود در روز معارفه بیان داشتی بنمایی و بدانی افرادی نظیر مدیر کارخانه مذکور محصول مدیریت ناکارامد و دستهای الوده است تا این افراد با دیدن فضای مساعد خود و همراه داشتن انها از اب گل الوده ماهی خود را صید کنند ...!
قصه عاملان ذیحساب و مفسده ای که در سالهای پیش داشتید یقینا در ذهن دارید ایا از منظر شما با عنوان سرپرست ان اداره کل برخورد قاطع و قانونی ای با فرد خاطی انجام گرفت؟

ایا اداره و واحد حراست تابعه حاضر به ارایه گزارش در این خصوص و به تاراج رفتن میلیاردها ریال از بیت المال هست؟

هم اکنون فرد یا افراد خاطی در چه جایگاهی در ان اداره کل هستند ؟


ایا از علل اخراج برخی از کارکنان شرکت حمل و نقل ... باخبرید؟ و چگونه همان افراد همان افراد با نام موسسه دیگر در موعد توزیع کالای اساسی ( سبد کالا) در امر توزیع ورود کردند ؟


نحوه انتخاب و انتصاب عاملان ذیحساب از منظر قانون و بخش نامه های ان اداره کل را میتوانید برشمارید ؟

و حال اگر در این بین فردی با سو پیشینه در گذشته یافت شود .... عملکرد شما چه خواهد بود ؟


برادر افشار سرپرست محترم اداره کل غله گلستان سوابق و عملکرد مثبت گذشته شما پوشیده نیست امید که ثابت قدم باشید ...

اما براستی  استاندار ی - سازمان بازرسی و دستگاه قضایی استان گلستان در خصوص برخورد با تخلفات مکرر دو کارخانه آرد مورد نظر چه مسئولیتی دارند ؟ ای کاش ....؟؟؟ !!

گرچه  به فرموده مقام معظم رهبری : عدالت خواهى دشمنانى دارد و ثانیاً، پیمودن راه عدالت داراى مشقّت ها و هزینه هایى طاقت فرساست: «البته دنبال عدالت بودن، هزینه ها و دردسرهایى دارد و موجب دشمنى قشرهایى هم مى شود.


و توکل علی الله و کفی بالله وکیلا..

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد