انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سران فتنه در حصر با اعمال شاقه+ عکس


 

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  رادیو دیروز، اردوگاه شکست خورده اصلاحات، پس از تحمل چندین جواب "نه" ی بزرگ از جانب ملت بصیر در دو بار انتخاب احمدی نژاد و پشت کردن به اصلاح طلب ها در انتخابات مجالس هفتم، هشتم و نهم، همینطور دو دوره آخر انتخابات شورای شهر، و تیر خلاصی که حضور بصیرانه ملت در نُهم دیماه بر تابوت اصلاح طلبان زد، تصمیم گرفت پس از اطمینان از شکست مفتضحانه عارف، تنها گزینه خود در انتخابات را کنار بکشد، باشد که با این جلوگیری از بی آبرو شدن چند باره، جای پایی در دولت روحانی باز کند.
این تنها روزنه امید هم احتمال می رود بر اصلاح طلبان بسته شود تا نفسشان بند آید. روحانیِ معتدل نه تنها هیچ موضعی که موید مواضع افراطی استیضاح کننده گان امام زمان (عج) و مصافحه کننده گان با دختر جوان ایتالیایی باشد اتخاذ نکرده، بلکه به استیضاح کننده امام عصر (عج) که خواهان رفع حصر فتنه گران بود، هشدار داد که خدا را شکر کند خودش در حبس نیست!
اصلاح طلبان که امروز بیش از هر زمان دیگری منشعب و مضمحل شده اند، از جانب رسانه های بیگانه مورد حمایت قاطع واقع میشوند تا شاید با جریحه دار کردن احساسات مردم، موفق به رفع حصر فتنه گران شوند. به برخی از گفته های رادیو فردا در خبری با تیتر "سحام نیوز: مهدی کروبی دچار ناراحتی ریوی و گوارشی شده است" توجه فرمایید:               

"آقای کروبی، برای انجام آزمایش ام آر آی و بدون حضور هیچ یک از اعضای خانواده‌اش به یکی از مراکز درمانی برده شد. مهدی کروبی روزه خود را در بیمارستان افطار کرده است و تا نیمه شب در بیمارستان بوده است. سحام نیوز پس از آن این گزارش را منتشر کرده که وب سایتی به نام «نقد دولت» با انتشار عکسی از آقای کروبی کنار ساحل دریا، مدعی شده بود او نه در شرایط حصر خانگی که در شمال یا جنوب ایران و کنار ساحل دریاست"

                        

و نوبت به سوء استفاده از احساسات انسانی میرسد، همانطور که همیشه رادیو فردا و همکارانش مدعی میشوند همه دلاوران و قهرمانان جنگیشان، به محض زندانی شدن دچار ده ها بیماری می شوند گویی در راه زندان همه آنها بلا استثناء با یک تصادف وحشتناک مواجه می شوند وگرنه انسان سالم و مبارز که نباید کلکسیونی باشد از انواع بیماریهای روحی و روانی!:

"به نوشته سایت سحام نیوز، مهدی کروبی در دوره حبس در ساختمان امن اطلاعات از دسترسی به هوای آزاد و آفتاب همواره محروم بوده است و به همین جهت دچار ناراحتی ریوی و گوارشی شده است. محمد تقی کروبی، پسر مهدی کروبی در واکنش به انتشار این عکس، در صفحه فیس‌بوک خود این وب سایت را وب سایتی وابسته به «نهادهای امنیتی» توصیف کرد و نوشت: «ظاهراً با انتشار این عکس هدف دارند اخبار مرتبط به وضعیت نابسامان مکان حصر و همچنین مراحل درمانی چند هفته‌ای‌اشان را تحت شعاع قرار دهند و بگویند خانواده دروغ می‌گوید و او به جای حصر و حبس در سواحل شمال یا جنوب است."                  
 و سپس نوبت به بیماری موسوی می رسد:

"به گزارش وب سایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی، نشانه‌های بیماری میرحسین موسوی «سرگیجه و تداوم افت فشار خون» عنوان شده است که به نظر می‌رسد در ارتباط با نارسایی‌های قلبی او باشد"

                       

و حال هدف اصلی رادیو فردا بیان می گردد:

"در هفته‌های اخیر و به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری شماری از شخصیت و گروه‌های سیاسی خواستار آزادی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد شده‌اند."

و بعد مطلبی به نقل از فرزند کروبی گفته می شود که جهت نشاندن لبخند بر لبان خوانندگان محترم آن را نیز نقل می کنیم. خانواده کروبی ظاهراً خونهایی که به خاطر اعمال غیر قانونی کروبی و موسوی  به زمین ریخت را فراموش کرده اند و گویی به یاد ندارند امام خامنه ای بارها آنها را دعوت به اعتراض از مجاری قانونی فرمودند، حال دم از مناظره می زنند. حقیقتاً هم مناظرات آقای کروبی منطقی، مستدل، و البته شادی آمیز بود:

"فاطمه کروبی، در نامه‌ای به حبیب‌الله عسگر اولادی، خواستار آن شده بود تا زمینه مناظره معترضان ۸۸ را با مجریان و دبیر شورای نگهبان فراهم آید تا مردم به عنوان هیات‌منصفه اصلی به قضاوت بپردازند. او در پایان نوشته خود، ابراز امیدواری کرده که «به جای توسل به این شیوه های ناشیانه سیستم به عهد خود وفا کند و اگر بنای تداوم رفتار غیر قانونی دارد ایشان را در خانه‌اش حصر و حبس کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد