انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

هشدار آیه الله علم الهدی به دولت یازدهم


 امام جمعه مشهد با اشاره به انتقال دولت جدید گفت: رئیس جمهور منتخب باید به این نکته توجه کند که انتقال دولت به قیمت وارد شدن فتنه‌گران در نظام تمام نشود. 

 
نشانه آمریکا نسل جوان و دانشگاهیان ما است
نقطه وحشتناک در انتقال دولت
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۴
 
امام جمعه مشهد با اشاره به انتقال دولت جدید گفت: رئیس جمهور منتخب باید به این نکته توجه کند که انتقال دولت به قیمت وارد شدن فتنه‌گران در نظام تمام نشود.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، آیت‌الله علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد اظهار کرد: امام خمینی(ره) با حرکت و نامگذاری روز قدس جریان فلسطین را احیاء کردند. اسرائیلی که با دو میلیون جمعیت 80 میلیون مسلمان را زمین‌گیر کرد در جنگ 33 روزه، جنگ 22 روزه و در جنگ 8 روزه مقابل رزمندگان حزب‌الله و موشک‌های غزه زمین‌گیر شد و تقاضای آتش بس کرد.

وی گفت: این شکست‌های اسرائیل نتیجه روز قدس است و روز قدس اسرائیل و آمریکا را زمین‌"گیر کرده که از اقدامات زورمندانه ناامید شدند و دست به توطئه می‌زنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل جریان سوریه را آغاز کردند و اخیرا در مصر دست به فتنه زدند گفت: آنچه امروز در مصر می‌گذرد نسخه‌ای است که آمریکا در سال 88 برای ایران پیچیده بود. لذا رهبری چند روز گذشته این نکته را یادآور شدند که مسئله اصلی در حوادث فتنه 88 قانون‌شکنی و رفتار نانجیبانه افرادی است که مقابل قانون ایستاده و کشور را به لبه پرتگاه بردند.

امام جمعه مشهد افزود: آنچه امروز برای ما یک نقطه وحشتناک به حساب می‌آید انتقال دولت است که فتنه‌گران در این انتقال صاحب مسئولیت نشوند و فتنه سال 88 را در دولت جدید ادامه ندهند.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس گفت: آقای رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس به این نکته توجه کنید که این انتقال دولت به قیمت وارد شدن فتنه‌گران به عرصه نظام تمام نشود.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد:‌آنچه در این دولت اهمیت دارد که چه کسی مسئولیت آنرا به‌پذیرد وزارت علوم و دانشگاه‌ها است زیرا دشمن جان جوانان را هدف قرار گرفته و نشانه آمریکا نسل جوان و دانشگاهیان ما است.

وی افزود: فتنه‌گران اگر به دانشگاه‌ها بیایند کشور را عرصه اجرای دستوران ناپاک آمریکا می‌کنند که ادامه همان فتنه سال 88 خواهد بود.













نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد