انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

مدعی العموم چه می کند؟ گروهک فرقان در صدد ترور مطهری زمان


  متاسفانه ماههاست که برخی رسانه های مدعی حمایت از شهردار تهران به بهانه نقد و فضای باز سیاسی و آزاد اندیشی، تخریب و سیاه نمایی علیه بزرگان انقلاب را در دستور کار قرار داده اند و رسالت بر زمین مانده افراطیون اصلاح طلب و برخی از معاندان نظام و انقلاب را بر دوش می کشند!

 

 

مدعی العموم چه می کند؟
گروهک فرقان در صدد ترور مطهری زمان

- مگر آقای مصباح از بزرگان انقلاب هستند؟! / همین خشک مغزها و لیدرهای فکری و عقیدتی آنها بودند که 8 سال مملکت را به فلاکت انداختند. / این آقا که هیچ نقشی در انقلاب نداشته چطور به خود حق می دهد به فردی که چندین سال در خط مقدم رشادت کرده توهین کند؟ / عالمان بزرگ و بزرگان انقلاب ؟؟ آقای مصباح نه تنها انقلابی نبوده ونیست بلکه اساسا با بنیاد انقلاب مخالف بوده . یک دقیقه ازسابقه انقلابی ایشان را منتشر کنیدتا ببینیم.

سرویس سیاسی بی باک: متاسفانه ماههاست که برخی رسانه های مدعی حمایت از شهردار تهران به بهانه نقد و فضای باز سیاسی و آزاد اندیشی، تخریب و سیاه نمایی علیه بزرگان انقلاب را در دستور کار قرار داده اند و رسالت بر زمین مانده افراطیون اصلاح طلب و برخی از معاندان نظام و انقلاب را بر دوش می کشند!
 
این رسانه ها در انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری، بارها بیانیه ها و نامه های بی نام و نشان با سوء استفاده از نام دانشجو و دانشگاه منتشر کردند و به بزرگانی چون علامه مصباح توهین های متعددی نمودند. اخیرا وقتی یکی از رسانه های هتاک به حضرت علامه مصباح یزدی توهین های بی شرمانه ای کرد، بی باک درصدد پاسخگویی برآمد و این افراد را به رعایت اخلاق و تقوا دعوت کرد اما نه تنها این گروهک نوظهور تصمیم به اصلاح رویه شوم و زشت و زننده خود نگرفتند بلکه اینبار شدیدتر از گذشته اتهامات بی شرمانه ای را به حضرت علامه مصباح یزدی روا داشتند.
 
وقتی از برخی نزدیکان علامه مصباح یزدی سئوال شد که چرا با طرح شکایت و پیگیری از طریق مراجع قضائی جلوی ترورهای شخصیتی این گروهک را نمی گیرد، پاسخی جزء صبر و امید به الطاف الهی شنیده نمی شد و برخی نیز در عین حال گلایه می کردند ؛ حالا که حضرت علامه بخاطر رویکرد اخلاقی شان اجازه ورود به چنین مسائلی را نمی دهند، چرا مدعی العموم مانع از هتک حرمت بزرگانی چون علامه مصباح یزدی نمی شود.
 
بگذریم، همه خوب می دانند که علامه نه برای فحاشی دیروز اصلاح طلبان افراطی تره ای خرد کرد و نه برای این گروهک متوهم تازه به دوران رسیده که سعی دارد جای خالی گروهک شوم فرقان را در ترور شخصیت بزرگان انقلاب پرکند، ارزش و جایگاهی قائل است و شاید همین موضوع بهترین حاشیه امنیتی برای این گروهک باشد که علیه بزرگان دینی و انقلاب دست به سلاح قلمهای شیطانی شوند.
 
جالب این است که وقتی " بی باک" از آنها می خواهد جنبه شسکت در انتخابات را داشته باشید و حداقل در ماه مبارک رمضان که شیطان هم در قفل و زنجیر است کمی بر خود مسلط شوند و اخلاق و قانون را سرلوحه رفتار و گفتارشان قرار دهند؛ ترورکنندگان شخصیت مطهری زمان نه تنها متنبه نمی شوند و تصمیم به اصلاح رویه زشت و زننده خود نمی گیرند بلکه بار دیگر با سرهم کردن دروغ های متعدد و انتساب برخی اتهامات به علامه مصباح یزدی و "بی باک" و عوامل هفته نامه پرتو، سیره هتاکانه و غیراخلاقی خود را به نمایش گذاشتند.
 
سایت حامی شهردار تهران در پاسخ به توصیه دو روز پیش بی باک برای حفظ حرمت بزرگان دینی و انقلابی در مطلبی عجیب نوشت: "یک سایت منسوب به آیت الله مصباح که از سوی افراد موسسه امام خمینی اداره می شود در پاسخ به نقد «ف» درباره یک مسئله فکری آن را به انتخابات ربط داد و یا القابی نظیر «بی دین» و «مشمئز کننده» به نقادی «ف» پاسخ داد! این سایت که به علت هتاکی و اقدامات شبه رسانه ای غیر قانونی پرونده های متعدد قضایی دارد، در پاسخ به نقد فردا با فحاشی (!) عجیب  به دکتر قالیباف ، نوشت: « اینکه کسانی ادعای آزادی نقد بزرگان دینی را مطرح کنند و به این بهانه، دروغ و لجن پراکنی و سیاه نمایی علیه بزرگان انقلاب را در دستور کار قرار دهند که خودشان تحمل کوچکترین شکست و نقد را نداشته و ندارند؛ بسیار تهوع آور و مشمئز کننده است.»
 
سایت حامی شهردار تهران در ادامه در دروغی کاملا آشکار و قابل پیگرد قانونی، سایت "بی باک" را در حوادث قم دخیل دانست و نوشت: این نحوه پاسخ دهی به نقادی تفکر آیت الله مصباح که نشانگر عیار سیاسی و فکری این طیف است مسبوق به سابقه بوده و اساسا این  روش مواجهه با منتقدان و طرح مسائل بی ربط در پاسخ به یک نقد معقول روشی است که این گروه متحجر همواره در قبال منتقدان در پیش گرفته است و اوج آن در سالهای تسلط این گروه بر دولت رخ عیان کرد. البته ناگفته نماند  طی سالیان گذشته این طیف بر اساس یک سناریوی محفلی و هدفمند که با پشتیبانی دولت احمدی نزاد به اجرا در می آمد شنیع ترین تهمت ها و فحاشی ها را نسبت به دکتر قالیباف روا داشتند.  این سایت در عین حال  منسوب به حلقه پرتو نیز هست که رد پای آن در فتنه 22 بهمن قم و هتاکی به علما دیده می شود و پس آشوب قم دست افشانی ویژه ای برای این امر می کرد و این اقدام را به عنوان یک رخداد مردمی! مورد تمجید قرار می داد!"
 
با اینکه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای صریحا از اتهام زنی به دیگران قبل از اثبات در دادگاه نهی کرده است و آنرا عملی خلاف شرع، قانون، اخلاق و تضییع حقوق مردم عنوان کردند، سایت حامی شهردار از نقش بی باک در حوادث قم می گوید و در ادامه با توسل به دروغ از رانت مالی و سیاسی بی باک سخن می گوید و در این زمینه تهدید به افشاگری می کند و می نویسد: گفتنی است درباره حامیان مالی و رانت سیاسی ای که این گروه به پشتوانه آن یکه تازی می کرد در آینده نزدیک گزارش مستدلی در «ف» منتشر خواهد شد.
 
این سایت در ادامه به بهانه انتشار نظر کاربران هر آنچه که در ذهن و آروزی خود می پرورانند ایراد می کنند و زشت ترین توهین ها و تخریب ها را به علامه مصباح یزدی روا می دارد که با عرض پوزش از کاربران عزیز و ملت شریف ایران و دوستداران نظام و انقلاب تنها بخشی از نظرات شنیع این سایت برای برملا شدن ماهیت فرقانی این گروهک را منتشر می کنیم.
 
- جناب آقای علامه اگر پایبند اخلاق اسلامی بود نسبت به افترا و تهمتی که به شهرداری تهران نسبت داده بود که در دادگاه صالحه خلاف آن اثبات شد عذرخواهی می نمود.

- بنام الله سلام کاش تحقیقی می کردید ببینیم چه ارتباطی بین فرقه های سری و دولت اصول گرا وانجمن حجتیه ونشریه پرتو وجود دارد.

- درود بر فردا و بد بر تندرویها که پدر این مملکت و جایگاه دین پیش جوانان رو دراورده

- بزرگان اسلام؟؟؟؟ بزرگی دیده نمی شود - کسی که به دیگران حرفهای کوچک و نازل می می گوید بزرگ است؟

- از کوزه همان تراود که در اوست !!!! شما مواضع اعضا گروهک مصباحیه را بالاخص در مجلس این دوره را خوب رصد کنید!

- مگر آقای مصباح از بزرگان انقلاب هستند؟!

- هر کس با هر درجه علمی ، دینی ، معنوی و ... وقتی پا به عرصه سیاست می گذارد و در جنگ قدرت با رقیبان شاخ به شاخ می شود ، نباید انتظار داشته باشد جرمت علمی ، دینی یا معنوی اش حفظ شود . نمی شود دیگری را با تندترین انتقادها و تخریب ها از میدان به در کرد و انتظار داشت دیگران فقط حرمت نگه دارند . از همه اینها گذشته کسی که خود را بزرگ دینی می داند در دعوا و هیاهوی سیاست بازان چه می کند ؟!!!

- همین خشک مغزها و لیدرهای فکری و عقیدتی آنها بودند که 8 سال مملکت را به فلاکت انداختند . دود این افتضاحات اینها را مردم ایران سالهای سال بایستی تحمل کنند . مگر اینکه در کوتاه مدت چنان این خوارج ظاهر و باطن فریب را بایکوت کنند که از دیده شدن در انظار عمومی خجالت بکشند .

-مگه هرکسی عمامه سرش گذاشت میشه جزء مقدسات؟ علما وروحانیون که با انقلاب به قدرت رسیده اند باید نقد شوند مانند همه صاحبان قدرت درهمه کشورهای ازاد

- این حضرات انجمن حجتیه واقعا فکر کردن که الان سال 74 هست هنوز؟مگر آیت الله مصباح بزرگی تو کشور گذاشتند بزرگی نمانده همه را دشمن هم کردند یکم به این منازعات نگاه کنید ببینید نیروهای انقلابی چطور روبروی هم قرار گرفتند آقای مصباح باید از این وضعیتی که درست کرده اند پوذش بخواهد و توبه کند

- این آقا که هیچ نقشی در انقلاب نداشته چطور به خود حق می دهد به فردی که چندین سال در خط مقدم رشادت کرده توهین کند؟

-عالمان بزرگ وبزرگان انقلاب ؟؟ آقایمصباح نه تنها انقلابی نبوده ونیست بلکه اساسا با بنیاد انقلاب مخالف بوده . یک دقیقه ازسابقه انقلابی ایشان رامنتشرکنیدتاببینیم.

- کدام عالم اسلام به کدام مشکل ونیاز امروزجامعه پاسخ دادند؟ کدامیک ازچالشهای فلسفی راپاسخ دادند؟
 
چند نکته:
1- برخلاف ادعای سایت هتاک حامی شهردار تهران، مسئولین و تحریریه بی باک نه تنها در قضایای قم هیچ نقشی نداشته اند بلکه از همان روز اول این رفتار را محکوم کردند و مدیر مسئول این سایت در مطلبی صریحا اعلام کرد؛" اگر همه مردم قم در این قضیه نقش داشته باشند، بازهم این عملکرد برخی از مردم قم که گرفتار احساسات شدند محکوم و غیراخلاقی و خلاف منافع ملت و کشور بوده است"
 
در این زمینه بارها بی باک از سوی برخی افراطیون به اصطلاح حزب الهی ـ که هیچ ارتباطی با حضرت علامه نداشتند و اتفاقا در انتخابات از کاندیدای محبوب همان گروهک هتاک به علامه مصباح یزدی حمایت می کردند ـ مورد ملامت قرار گرفت که چرا بر علیه معترضان قمی مطلب نوشته است، اما بی باک حاضر به تائید این رفتار غیراخلاقی برخی از مردم قم نشد و تنها چیزی که بی باک به آن اعتراض کرد، به نحوه اطلاع رسانی کذب برخی رسانه ها بود و موج سواری سیاسی برخی رسانه های فرقانی مسلک که امروز نیز ادامه دارد.
 
2- اینکه رسانه حامی شهردار تهران سعی کرده است برای حق به جانب جلوه دادن خود و بداخلاق جلوه دادن بی باک به تعداد پرونده های بی باک در مراجع قضائی اشاره کند باز موضوعی آمیخته به سفسطه و دروغ است. اگر مراجع قضائی صلاح می دانند تعداد پرونده های سایت هتاک "ف" را اعلام کنند تا مشخص شود که کدام رسانه شاکیان بیشتری دارد، ضمن اینکه اگر بزرگانی چون حضرت علامه مصباح یزدی عزمشان بر این بود همچون این گروهک برای هر نقد و تخریبی باب شکایت و بایکوت را در پیش بگیرند، تعداد شکایات از سایت هتاک "ف" سر به فلک می کشید.
 
3- سایت هتاک و تخریب گر مطهری زمان، از رانت مالی و سیاسی بی باک سخن به میان آورده است و تهدید به افشاگری مستدل کرده است. از آنجا که این موضوع آنقدر مضحک و بی پایه و اساس است، بی باک این اجازه را می دهد تا هر نوع سند مالی بر علیه این رسانه موجود می باشد را منتشر کند اما برای شفاف سازی خدمت کاربران محترم عرض می کنیم که "بی باک" تا کنون بنابر رسالت انقلابی و دینی خود به همه کسانی که سعی داشتند با وعده مالی این رسانه را در خدمت حزب و جریان خود بگیرند، پاسخ منفی داده است و تنها از گفتمانی که احساس کرده است در مسیر انقلاب و ولایت بوده دفاع نموده است. که فقط یک نمونه آن در خیابان مفتح شمالی، نبش کوچه شهید "م" و در دفتر موسسه به اصطلاح فرهنگی "ن"  حامی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بود که از سالها قبل وظیفه ای جز تبلیغ از این کاندیدا را در برنامه نداشت. در تیرماه دو سال پیش نه تنها پاسخ منفی و محکم مدیر مسئول بی باک را شنید بلکه اقداماتی رسانه ای نیز در این باره برای جلوگیری از حیف و میل شدن بیت المال از سوی بی باک صورت گرفت که اگر این دوستان صلاح می دانند کمی درباره آن موسسه و نقشش در انتخابات و منبع هزینه هایش و وعده هایش به اهالی رسانه به اطلاع ملت شریف ایران برسانند و یا اجازه دهند تا در این زمینه برخی مطالب از سوی بی باک منتشر گردد.
 
به هر حال سخن از برخی مسائل و تقوا پیشه کردنها نمودن، از بین برنده ی اجرهایی است که سالهای سال همکاران بی باک با زحمت به آن دست یافته اند و هتاکی های شنیع و زننده این گروهک ترور کننده شخصیت مطهری زمان، تنها چنین به ذهن می رساند که این جماعت؛ اگر اجازه داشته باشند، سلاح تخریب گر و شیطانی قلم بر علیه مطهری زمان را کنار خواهند گذاشت و اقدامات مسلحانه برای حذف بزرگان دینی در دستور کار قرار می دهند.
 
 
4- تحریریه بی باک از حضرت علامه مصباح یزدی بعنوان بزرگ عمار انقلاب و یار و یاور واقعی حضرت امام خامنه ای، عاجزانه طلب عفو دارد که بخاطر پاسخگویی مان به یک سایت هتاک، بهانه و زمینه برای دشنام و ناسزا گویی مجدد فرقان مسلکها به ایشان فراهم گردید.
 
5 - از مدعی العموم درخواست داریم که همانگونه که بنابر وظیفه از حقوق برخی سیاسیون دفاع می کنند، از حرمت و حیثیت بزرگان دینی و انقلابی آنهم در جایگاهی چون حضرت علامه مصباح یزدی دفاع نمایند و اجازه ندهند که نیک آهنگ کوثرهای جدید با قلم شیطانی شان موجبات تحریک احساسات نیروهای انقلاب و دوستداران حضرت علامه مصباح یزدی ـ که از سوی امام خامنه ای به مطهری زمان و بصیر به معنای حقیقی کلمه معرفی شدند ـ را فراهم نمایند. مدعی العموم باید از اینکه این گروهک علی رغم سخنان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اجتناب از تهمت زنی به دیگران، بلافاصله فیلمی را بر علیه یک جریان ارزشی و نیروهای انقلاب منتشر کردند و امروز به خود اجازه می دهند به شخص حضرت علامه مصباح یزدی توهین کنند و با دروغ وقیحانه و خلاف قانون، بی باک را از عوامل حادثه قم معرفی کنند، از آنها توضیح بخواهد تا شائبه ای در این میان باقی نماند.
 
6- بی باک بنابر مسلک برخی از حامیان شهردار تهران و برخلاف مسلک حضرت علامه مصباح یزدی در این یک مورد حق شکایت را بر علیه این رسانه هتاک و دروغ پراکن برای خود محفوظ می داند و باز تاکید دارد که اگر هر سند مالی بر علیه بی باک در اختیار این رسانه هتاک است منتشر شود و ضروری است که در همین راستا، ابتدا مسئولین سایت هتاک درباره موسسه "ن" و منابع مالیش برای روشن شدن افکار عمومی توضیح دهند و یا اجازه دهند مکالمات مطرح شده در آن جلسه و برخی اسناد و شواهد موجود در اختیار مردم شریف ایران قرار گیرد تا آنها قضاوت کنند.
 
7- بی باک رسانه انقلاب بوده و هست و تا زمانی که حضرت علامه مصباح یزدی و سایر بزرگان دینی در صف ولایت و انقلاب باشند، همه عوامل بی باک خود را دست بوس آنها می دانند و تا آخرین قطره جان از ولایت فقیه و همچنین مطهری زمان و عمارهای انقلاب دفاع خواهند کرد و از گروهک فرقان دیروز و امروز هیچ حسابی نبرده و نخواهد برد و جز دعا و دفاع از ارزشها و یاران انقلاب و اسلام و لعن و نفرین دشمنان نظام و انقلاب و هتاکان به بزرگان دینی و انقلابی، در ساعات پایانی ماه مبارک اجری را دنبال نمی کند. البته این بدین معنا نیست که ما از خطا بری بوده و هستیم، خیر ما نیز همچون دیگران باید به خدا پناه ببریم و برای در امان ماندن از شر گروهک های انحرافی و فرقانی دستمان را در دست بزرگان ژرف اندیشی چون حضرت علامه مصباح یزدی بگذاریم.
 
7- در پایان به شخص جناب آقای قالیباف بار دیگر توصیه می کنیم که فرقانی مسلکها و سید مهدی هاشمی ها را از گرد خود دور کند تا آبروی باقیمانده اش حفظ گردد. نیک آهنگ ها که روزگاری کاریکاتور توهین آمیز علیه علامه مصباح یزدی کشیدند و فرقانی مسلک ها که ترور مطهری را در دستور کار قرار دادند، اگر عزت آفرین بودند، حداقل برای دنیای خودشان کاری می کردند. اگر قالیباف اندک آبرویی در نزد برخی مردم بخاطر برخی خدمات و ایثارهای گذشته و حالش می باشد نه مرهون هتاکی و فحاشی عده ای جوان جویای نام هتاک که برای عقده گشایی حتی حاضرند بر علیه بزرگان انقلاب رویه ناسزاگویی و ترور شخصیتی را در پیش بگیرند.
 
- در پایان بار دیگر نظر و دیدگاه اخیر حضرت امام خامنه ای را پیرامون جایگاه و شخصیت حضرت علامه مصباح یزدی بازخوانی می کنیم تا میزان وقاحت هتاکان به عمار انقلاب بیش از گذشته مشخص شود. حضرت امام خامنه ای در بیت علامه مصباح یزدی حاضر شدند و اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می دانم. واقعا می دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا.

حضرت امام خامنه ای تصریح کردند: این سه جهت در ایشان جمع است هم علم هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است خداوند متعال انشاء الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد