انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

ببخشید! آقای روحانی چندتا سوال داشتم!

آقای دکتر روحانی مگر نه اینکه در راس وزارت خانه ها افرادی باید باشند با طرح و ایده و فکری نو و کلیدداران تحول!ایا آقایانی که معرفی کردید هنوز همان کلیدهای تدبیر سال های قبلشان را دارند!؟آیا این دولت دولت باز گشت به گذشته نخواهد بود!؟

  

آقای دکتر روحانی مگر نه اینکه در راس وزارت خانه ها افرادی باید باشند با طرح و ایده و فکری نو و کلیدداران تحول!ایا آقایانی که معرفی کردید هنوز همان کلیدهای تدبیر سال های قبلشان را دارند!؟آیا این دولت دولت باز گشت به گذشته نخواهد بود!؟
به گزارش وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ همسفر عشق در وبلاگ خود نوشت: بخشید آقای رئیس جمهور ایران عزیزم ٫ببخشید آقای  دکتر روحانی ٫سلام!چند سوال داشتم خدمتتان...


در جملات کلیدیتان فرمودید :شعارم اعتدال ٫عقلانیت و تدبیر است.اعتدال یعنی چه؟!جایی خواندم عدل یعنی هر چیزی در جای خود قرار بگیرد.عدل یعنی میانه روی٫در جای خود قرار گرفتن بدون افراط٫بدون تفریط٫بدون چپ٫بدون راست...گفتید آمده ام تا خط اعتدال را جایگزین خط افراط کنم.خودتان گفتید میثاق ما عدل است.درست است!؟پس چرا این اعتدال را ٫این میانه روی را در کابینه دوهفته زودتر اعلام شده تان ٫رعایت نکرده اید!؟یادتان هست در همان جملات کلیدی فرمودید به روش های کودکانه پایان می دهیم تا افراد شایسته انتخاب شوند...و بعد از اینکه مورد انتخاب مردم ایران عزیزم قرار گرفتید٫گفتید:کابینه فراجناحی ٫شایسته سالار و اعتدال گرا را تشکیل میدهیم...پس چرا کابینه تان به قول این سایت ها مخرج مشترکی از دو دولت اصلاحات و سازندگی است!؟

آقای دکتر روحانی من و مردم ایران عزیزم در دو دولت گذشته شاهد بی خوابی ها و کار مداوم بوده ایم٫آیا وزرای پیشنهادی شما با این میانگین سنی بالا ما را دوباره با دولتی هایی توانمند٫جوان و پر انگیزه روبه رو خواهند کرد!؟یادتان هست در ۱۵ مرداد ۵۹ فرمودید:ویژگی های دولت آینده همان گونه که امام فرمودند:جوان٫انقلابی و مکتبی باشد٫شرق گرا و غرب گرا نباشد٫مدیر٫مدبر و خوش سلیقه باشد....من که سنم به آنجا قد نمیدهد اما سرچ اینترنتی چرا....آیا شما حتما باید با سابقه داران (!) کار کنید!؟نمیشود راحت از کنار اسامی برخی نامداران بگذرید!؟

آقای دکتر روحانی مگر نه اینکه در راس وزارت خانه ها افرادی باید باشند با طرح و ایده و فکری نو و کلیدداران تحول!ایا آقایانی که معرفی کردید هنوز همان کلیدهای تدبیر سال های قبلشان را دارند!؟آیا این دولت دولت باز گشت به گذشته نخواهد بود!؟

آقای دکتر روحانی آیا در بحث اقتصاد٫مردان اقتصادی شما مقاوم و قائل به اجرای اقتصاد مقاومتی اند!؟خودتان گفتید باید تحولی در اقتصاد به وجود آوریم.آیا این وزیر پیشنهادی شما این تحول و این حماسه اقتصادی را رقم خواهد زد؟!

آقای دکتر روحانی ما نگران فرهنگ مورد ظلم قرار داده شده ی دوره های قبل هستیم...این دوره شما حواستان هست!؟

آقای دکتر روحانی چند روز پیش رهبرم خطاب به من دانشجو فرمودند و تاکید کردند بر بیداری اسلامی٫آیا وزیر پیشنهادی امور خارجه شما آقای ظریف که شنیده ایم لبخند بر چهره برخی رسانه های غربی نشانده ٫برای پرچم داری این سمت مناسب است؟!

آقای دکتر روحانی فرمودید دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت جوانان بیکار باشند٫نگرش به جوانان باید تغییر اصولی پیدا کند.آیا وزیر کار و تعاون و رفاه پیشنهادی شما آقای ربیعی که از مشاوران میرحسین بوده و کمی سابقه امنیتی و افراطی داشته انتخاب شایسته ایست؟!

یا نه واقعا وزیر پیشنهادی  راه و شهرسازی شما آقای آخوندی مصداق این هشدار امام خامنه ای نیستند که فرمودند:"در جلسات حضوری می گویند ما اعتراف می کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود٫خب اگر اتفاق نیفتاده چرا کشور را دچار این ضایعات کردید...."آیا همین آقای آخوندی و زنگنه در جلسه ای تاریخی درباره نتایج انتخابات ۸۸ با حضرت آقا بحث نمی کردند!؟

همین آقای زنگنه وزیر پیشنهادی نفت که در دولت هشتم در زمان وزارتشان ٫قرارداد ۲۵ ساله کرنست امضا شد و هنوز هم شاید در بحث صادرات گاز به امارات کل می اندازیم!؟
خودتان نفرمودید هیچ خیانتی بالاتر از خیانت به صندوق امانات ملی نیست!؟

چرا برخی وزرای پیشنهادی شما ٫هنوز فتنه ۸۸ را ٫فتنه نمی دانند!؟آیا همه این آقایان در آن روزها همراه نظام پر بصیرتانه حرکت میکردند یا در ایجاد فتنه نقشی داشتند!؟

آقای دکتر روحانی آیا درست است آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی شما ٫همان استاندار دولت آقای هاشمی و خاتمی به نیروی انتظامی گیلان دستور داد تا به شدت در مقابل یک راهپیمایی عادی نیروهای ارزشی بایستند!؟زیرا نسبت به یک نشریه مربوط به دوره اصلاحات که در آن به امام خمینی(ره) توهین کرده بودند ٫اعتراض داشتند!

ایشان قرار است پرچم دار وزارت من جوان قرار بگیرند!؟

آقای دکتر روحانی خدا کند برخی از وزرای تحصیل کرده آمریکا و انگلیس و فرانسه پیشنهادیتان غربگیر (مانند جو گیر) نباشند!خدا کند اینهایی که از طبقه مرفه و اهل ثروت جامعه اند بفهمند درد مردم متوسط و معمولی ایران عزیزم را...

در آخر و از همه مهم تر برای جنس من:

آقای دکتر روحانی کلید مساله زنان را به چه کسی خواهید داد!؟

شهین دخت ملاوردی که کلید واژه اش دستیابی به برابری جنسیتی! است و در دوره اصلاحات معاون بین الملل مرکز مشارکت زنان بوده!؟ یا زهرا اشراقی نوه دختر امام که در گفت و گوهای اخیرش اعلام کرده حجاب یک امر سلیقه ایست!؟یا مینو مرتاضی لنگرودی که با همکاری چندین تن از زنان فمینیستی ایرانی انجمن مادران صلح را راه اندازی کردند!؟یا نه فاطمه هاشمی دختر بزرگ مرد سیاست که شنیده ایم گمانه زنی هایی برای حضور او در مرکز امور زنان وجود دارد!؟ زهرا شجاعی٫پروین داداندیش٫زهرا پیشگاهی فرد٫.....کدام یک قرار است کلید دار معاون امور زنان ریاست جمهور باشند!؟

نمی دانم!فقط امیدوارم در این باره به ارزش های وجودی من زن و زنان ایران عزیزم٫به جایگاهمان٫به نقش موثرمان در جامعه اسلامی و تربیت نیروهای متعهد اسلامی توجه فرمایید تا باز زمینه برای پررنگ شدن تفکرات به بن بست رسیده غربی٫تفکرات فمینیستی بشر دوستانه(!) ایجاد نشود....یادمان باشد ما  و تاریخ ما شاهد الگوهای زنانی عظیم بوده ایم اما حیف که هنوز در بینمان غریبند....

در انتها من زن جوان دانشجوی مطالبه گر از  مجلسیون انتظار دارم:

در این پیچ عظیم تاریخی٫به افرادی ولایت مدار٫کارامد٫ضد فساد٫استکبار ستیز٫معتقد به گردش نخبگان٫دارای سابقه مقابله جدی با فتنه و انحراف٫واقع بین و پاک دست و... را به نمایندگی از من و مردم ایران عزیزم  رای دهند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد