انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

جناب روحانی؛ وعده 100 روزه یادتان نرود!

حال با توجه به رای اعتماد مجلس به همه وزرای مربوط به صنعت ، اقتصاد و نفت، راه فرار از این وعده به هیچ وجه برای دولت باقی نمانده است و مردم منتظر تحقق این وعده کوتاه مدت جناب اقای روحانی می باشند.

  

آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده های اقتصادی؛
جناب روحانی؛ وعده 100 روزه یادتان نرود! 

حال با توجه به رای اعتماد مجلس به همه وزرای مربوط به صنعت ، اقتصاد و نفت، راه فرار از این وعده به هیچ وجه برای دولت باقی نمانده است و مردم منتظر تحقق این وعده کوتاه مدت جناب اقای روحانی می باشند. / بی باک فیلم وعده تحول اقتصادی 100 روزه دکتر روحانی در ایام تبلیغات انتخابات را برای رفع برخی ابهامات و شایعات و همچنین رد اظهارات جناب آقای نوبخت، منتشر می کند و از هم اکنون شمارش معکوس برای تحقق این وعده رئیس جمهور منتخب آغاز شد تا به لطف خدا و تلاش دولت جدید و میزان صداقت، تدبیر و امید رئیس جمهور محترم، مشکلات اقتصادی مردم هرچه سریعتر و در کمتر از 100 روز حل گردد.

مجلس با رای اعتماد به همه وزاری مربوط به امور صنعت، نفت و اقتصاد کابینه دکتر روحانی، شرایط لازم را برای تحقق وعده تحول اقتصادی دکتر روحانی ظرف مدت 100 روز را فراهم کرد تا از این پس راه هیچ عذر و بهانه ای برای  دولت وی باقی نماند و کار رئیس جمهور برای تحقق این وعده انتخاباتی بسیار دشوار گردد.
 
به گزارش سرویس اقتصادی بی باک، روحانی در طول تمام مدتی که به تبلیغات انتخاباتی مشغول بود و حتی اندکی بعد از رای آوردنش وعده ی سر و سامان دادن به اقتصاد و وضعیت اقتصادی مردم را تکرار می کرد و حتی در برنامه  "با دوربین" شبکه یک (8 خرداد) با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کشور گفت: راه‌حل‌های کوتاه مدت یک ماهه و ١٠٠ روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.
 
 
 
 
این وعده دکتر حسن روحانی یکی از عوامل امید دهنده ای بود که او به مردم تزریق کرد و در رای آوری وی در انتخابات اخیر بسیار موثر بود.
 
اگرچه دکتر روحانی وعده 100 روزه تحول اقتصادی خود را در ایام تبلیغات انتخاباتی صریحا اعلام نموده بود اما محمدرضا نوبخت، معاون رییس جمهور که در پاسخ به مخالفان کابینه یازدهم 21 مردادماه جاری در مجلس حضور پیدا کرده بود، منکر این وعده صریح دکتر روحانی شد و در اظهارات خود با اشاره به سخنان یکی از مخالفان در مورد عدم توجه به ایجاد حماسه اقتصادی در برنامه دولت یازدهم گفت: دولت برای حماسه اقتصادی برنامه‌های ویژه دارد، ما اهداف ویژه چهار ساله برای سال‌های 92 تا 96 را طراحی کرده‌ایم از جمله آنها بهبود معیشت مردم است که از دو طریق افزایش قدرت خرید و کاهش فاصله درآمدی دهک‌های بالا و پایین به دو طریق تولید ثروت ملی و توزیع عادلانه آن محقق می‌شود.

نوبخت همچنین با اشاره به اظهارات یک مخالف دیگر در مورد عدم هماهنگی تیم اقتصادی دولت تصریح کرد: نه تنها هماهنگی در تیم اقتصادی به صورت کافی و ضروری وجود دارد، اعضای غیراقتصادی کابینه هم با واقعیت‌های وضعیت اقتصادی و کابینه هماهنگ هستند و به صورت اعتدالی کار می‌کنند.

یکی از نمایندگان مخالف کلیات در اظهارات خود به برنامه صد روزه دولت روحانی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی اشاره کرده بود که نوبخت در تصحیح اظهارات وی گفت: یکی از مخالفان می‌گوید که دولت گفته است که مشکلات را 100 روزه حل خواهد کرد در صورتی که آقای روحانی در هیچ زمانی چنین چیزی نگفته است!
 
حال با توجه به رای اعتماد مجلس به همه وزرای مربوط به صنعت ، اقتصاد و نفت، راه فرار از این وعده به هیچ وجه برای دولت باقی نمانده است و مردم منتظر تحقق این وعده کوتاه مدت جناب اقای روحانی می باشند.
 
بی باک در پایان فیلم وعده تحول اقتصادی 100 روزه دکتر روحانی در ایام تبلیغات انتخابات را برای رفع برخی ابهامات و شایعات و همچنین رد اظهارات جناب آقای نوبخت، منتشر می کند و از هم اکنون شمارش معکوس برای تحقق این وعده رئیس جمهور منتخب آغاز شد تا به لطف خدا و تلاش دولت جدید و میزان صداقت، تدبیر و امید رئیس جمهور محترم، مشکلات اقتصادی مردم هرچه سریعتر و در کمتر از 100 روز حل گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد