انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

فتنه سوء تفاهم نبود که بعد از 4 سال برطرف شود

4 سال پیش گفتید که تقلب شده و حالا در محافل خصوصیتان دائم می‌گویید که 4 سال پیش هم می‌دانسته‌اید که تقلب نشده بود؛ انتظار داریم بگویید چرا با بی‌قانونی، آبروی نظام را در جهان خدشه‌دار کردید و خون جوانان پاکمان را بر زمین ریختید.

 

 

4 سال پیش گفتید که تقلب شده و حالا در محافل خصوصیتان دائم می‌گویید که 4 سال پیش هم می‌دانسته‌اید که تقلب نشده بود؛ انتظار داریم بگویید چرا با بی‌قانونی، آبروی نظام را در جهان خدشه‌دار کردید و خون جوانان پاکمان را بر زمین ریختید.
به گزارش وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ عقل کل نوشت: به این عکس‌ها خوب بنگرید؛ چقدر آنها را می‌شناسید؟ اسم چند نفر از آنها به گوش‌تان رسیده است؟ از زمان پر کشیدنشان چیزی نگذشته ؛ حدود 4 سال پیش بود که از بین ما رفتند، اینها شهدای فتنه‌اند؛ فتنه‌ای که بعضی‌ها هنوز هم زبانشان نمی‌چرخد که آن را فتنه بنامند؛ فتنه‌ای که سرانش هنوز هم خود را محق می‌دانند و ترحم نظام و مردم، آنها را جری‌تر کرده است؛ فتنه‌ای که بعضی‌ها در آن نقش کلیدی داشتند!

*شهید فتنه از شهید گمنام هم گمنام‌تر است

به این عکس‌ها خیره شو؛ ببین جرمشان چه بود که باید در جوانی پر پر می‌شدند؟ به آن مادر و دختر بنگر؛ آیا فکرش را می‌کردند بعد از 30 سال که از انقلاب می‌گذرد در خیابان‌های تهران چادر از سرشان بکشند و به شهادت برسند؛ اگر هر کدام از این جوان‌ها فرزند یکی از سران فتنه بودند آیا باز هم کسی آنها را نمی‌شناخت؟ آیا باز هم در سکوت و مظلومیت به آغوش خاک سپرده می‌شدند؟ شهید فتنه از شهید گمنام هم گمنام‌تر است.

به این عکس‌ها خوب بنگر تا بهتر بفهمی وقتی قرآن می‌فرماید «الفتنة اشد من القتل» یعنی چه؟ قرآن که قتل یک نفر را معادل قتل همه عالم می‌داند فتنه را از قتل؛ شدیدتر و بزرگ‌تر معرفی می‌کند، چون فتنه که به پا شد یک نفر که هیچ، ده‌ها و گاه صدها و هزارها و میلیون‌ها نفر قربانی جهالت و لجاجت فتنه انگیزان می‌شوند.

به این عکس‌ها خوب بنگر تا هشدار قرآن را عمیق‌تر درک نمایی آنجا که می‌فرماید «واتقوا فتنة لاتصیبن الذین ظلموا منکم خاصه» بپرهیزید از فتنه‌ای که تنها دامن ستمکاران از شما را نمی‌گیرد؛ علامه طباطبایی در ذیل این آیه می‌فرماید: «فتنه عبارت است از اینکه بعضی از امت با بعضی دیگر اختلاف می‌کنند در امری که تمامی امت حقیقت امر را می‌فهمند که کدام است و لیکن یک دسته از قبول آن سرپیچی کرده و آگاهانه به ظلم و منکر اقدام می‌کنند؛ آن دسته دیگر هم که حقیقت امر را قبول کرده‌اند آنان را نهی از منکر نمی‌کنند؛ در نتیجه آثار سوء آن دامنگیر همه امت می‌شود»

به این عکس ها نگاه کن ببین خون اینها را چه کسی به گردن می‌گیرد؟ آیا آنکه خود را نخست وزیر امام می‌نامید و بعد از اینکه اسمش بر زبان دشمن امام جاری شده بود ذوق می‌کرد حاضر است خون این بی‌گناهان را به گردن بگیرد؟ آیا آن شیخ ساده لوحی که حتی معاون اولش نیز او را قال گذاشت و به او رأی نداد، می‌تواند بپذیرد نتیجه قدرت طلبی او چنین پیامدی داشته است؟

آیا آنکه دم از خط امام می‌زد و از جرج سوروس خط می‌گرفت می‌تواند بپذیرد که حمایت‌های او به آتش فتنه دامن زده است؟ آیا آن آقازاده‌ای که چوب حراج به آبروی نظام زد و این روزها نگران آبروی شخصی‌اش شده است و به جای اینکه خود را در دادگاه ثابت کند با وثیقه میلیاردی دادگاه را سرکار گذاشته و در بیرون از دادگاه مظلوم نمایی می‌کند حاضر است خون این جوانانی که اسماً آقازاده نبودند اما رسماً آقا بودند به گردن بگیرد؟

چه می‌گویم؟ گویا یادم رفته است که این روزها همه دم از رحمت و بخشش می‌زنند و می‌گویند چرا اینقدر فتنه را علم می‌کنید؟ چرا به جای اینکه چشم و دلتان را از کینه‌های گذشته پاک کنید و با هم مهربان باشید گذشته را مرور می‌کنید؟

ببخشید حق با شماست ؛شما درست می‌گویید این تقصیر ماست که فتنه را بیش از حد بزرگ می‌کنیم و به جای اینکه 9 دی را در تاریخ مدفون کنیم مدام به رخ می‌کشیم و بزرگش می‌داریم؛ این اشتباه ماست که بی‌جهت چند نفر را سران فتنه می‌نامیم!

آخر کدام فتنه؟ یک سوء تفاهم جزئی بود که بحمدالله بعد از 4 سال برطرف شد؛ 4 سال پیش فکر می‌کردید تقلب شده الان فهمیدید که تقلب نشده است، حالا هم که در محافل خصوصیتان دائم می‌گویید که 4 سال پیش هم می‌دانسته‌اید که تقلب نشده بود؛ اما چرا ما از ماجرا دست بردار نیستیم؟

*فتنه‌گران! جرم‌تان را بپذیرید و از ملت عذرخواهی کنید

شما راست می‌گویید همه‌اش تقصیر ماست؛ تقصیر ماست که انتظار داریم توضیح دهید که چرا با بی‌منطقی و بی‌قانونی، آبروی نظام را در جهان خدشه‌دار کردید و خون جوانان پاکمان را بر زمین ریختید؛ تقصیر ماست که انتظار داریم بگویید چرا فرصت شیرین مشارکت 85 درصدی را که می‌توانست به کاهش تحریم و حل مشکلات اقتصادی کشور بیانجامد به تهدیدی بزرگ تبدیل کردید که نظام را به لبه پرتگاه برد؟

ما زیادی پرتوقعیم که فکر می‌کنیم سران و عوامل فتنه باید در دادگاه محاکمه شوند؛ ما زیادی پر توقعیم که حتی انتظار داریم سران فتنه به جای افتخار به گذشته و قیافه حق به جانب گرفتن، جرمشان را بپذیرند و از پیشگاه بزرگ ملت عذرخواهی کنند.

ما باید بپذیریم حالا که بعد از 4 سال شما فهمیده‌اید تقلبی در کار نبوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد