انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

مهدی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مشهد پیام، اظهار کرد:

مهدی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مشهد پیام، اظهار کرد: برای قطع وابستگی به غرب گفتمان انقلابی باید تقویت شود و وابستگی به علوم انسانی غربی که همچون بمبی بی صدا است، کنار گذارده شود.

  عضو هیات مدیره رهپویان معروف با بیان اینکه قطع وابستگی به غرب پیام حادثه 17 شهریور است گفت: نه تنها پیام حادثه 17 شهریور بلکه پیام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، عدم وابستگی به اجانب است و در طول تاریخ به این وابستگی به طور گسترده مبارزه شده است و دولتمردان کنونی هم باید این استراتژی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.


 

پیام حادثه 17 شهریور قطع وابستگی به غرب است

یک عضو هیات مدیره رهپویان معروف با بیان اینکه قطع وابستگی به غرب پیام حادثه 17 شهریور است گفت: نه تنها پیام حادثه 17 شهریور بلکه پیام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، عدم وابستگی به اجانب است و در طول تاریخ به این وابستگی به طور گسترده مبارزه شده است و دولتمردان کنونی هم باید این استراتژی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.


مهدی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مشهد پیام، اظهار کرد: برای قطع وابستگی به غرب گفتمان انقلابی باید تقویت شود و وابستگی به علوم انسانی غربی که همچون بمبی بی صدا است، کنار گذارده شود.


این عضو هیات مدیره رهپویان معروف در خصوص علل پیدایش حادثه 17 شهریور خاطرنشان کرد: عوامل متعددی در به وجود آمدن این واقعه اثرگذار بوده اند، که از جمله مهم ترین آنها200 سال تحقیر ملت ایران و خصوصیت های منفی حکومت پهلوی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی است.


وی وابستگی ذلت بار رژیم پهلوی، عقب ماندگی کشور ایران در آن زمان که نتیجه ی استبداد حاکمان بود را از جمله دیگر عوامل به وجود آمدن این حادثه دانست و تصریح کرد: ایران در زمان قبل از انقلاب، هیچ تاثیرگذاری در منطقه نداشت و تنها عنوان ژاندارمری منطقه را از سوی آمریکا به یدک می کشید.


حسن زاده با اشاره به حادثه 28 مرداد و حادثه ی سینما رکس آبادان ادامه داد: رژیم، مسوولیت حادثه ی 28 مرداد و شهادت 730 نفر از مردم در جریان سینما رکس آبادان را توسط انقلابیون اعلام کرد ولی خوشبختانه مردم هوشیار این حرکتها را محکوم کردند و علیه رژیم قیام نمودند.


این عضو هیات مدیره رهپویان معروف خاطر نشان کرد: رژیم در مقابل قیام مردم جز اعلام حکومت نظامی چاره ای نداشت و امام خمینی(ره) نیز فراخوانی را برای حضور گسترده ی ملت به خیابان ها دادند که هیمنه ی رژیم پهلوی را در هم شکستند.


وی تردید و تزلزل در رژیم در رویارویی با اراده ملت، ضعف ارتش پهلوی، تحکیم جایگاه حضرت امام بعد از 17 شهریور و تعمیق شکاف بین مردم و رژیم و حکومت را از پیامدهای مثبت این حادثه برشمرد.


حسن زاده در خصوص علت ارزبابی غلط کارگر و مشاورانش را از شرایط اجتماعی آن روز افزود: آمریکا سالها پیش زحمات زیادی در به وجود آوردن شبکه های فراماسونری انجام داد و روی نخبگان زیادی سرمایه گذاری کرد و از ارزیابی غلط شرایط سیاسی و اجتماعی آن روز پیش بینی غلط داشته باشد.


عضو هیات مدیره رهپویان معروف تاکید کرد: استراتژی غرب و آمریکا از سالیان پیش، مخدوش کردن چهره ی اسلام شناسان واقعی همچون آیت الله کاشانی، شیخ فضل الله نوری و نواب صفوی است.


وی در پایان با اشاره به نقش بی بدیل امام در به وجود آوردن انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام (ره) هیچ ابزاری نداشت  و اخلاص و خودباوری ایشان در تمامی جوانان ایرانی و همه ی کشورهای اسلامی را نشان از شخصیت معنوی ایشان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد