انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

گزارشی از وضعیت وخیم بی‌حجابی و عریانی در معابر کشور:


آقایان !... امت حزب‌الله از بی‌غیرتی افسارگسیخته به کجا پناه ببرد؟
از نیروهای مردمی مصمّم برای مقابله با منکرات کمک بگیرید

 

 
برای جمع کردن این افتضاح نیازی به احیاء نهادهایی چون کمیته‌های انقلاب اسلامی یا واگذاری مسئولیت به سپاه پاسداران نیست! نیروهای مردمی آماده‌اند و قادرند تا درچارچوب قانون به این وضع لجام گسیخته پایان دهند....
ناجا... برخورد... تشدید

پایگاه خبری انصارحزب الله - شنبه نهم شهریور ماه یک خبرتکراری با تیتر (تشدید برخورد با بدپوششان) روی خط اکثر پایگاه‌های خبری رفته بود که به نقل از خبرنگار انتظامی ایسنا نوشته بودند:«مشاهدات خبرنگاران ایسنا از سطح شهر تهران حاکیست حضور گشت‌های ارشاد در پایتخت طی روزهای گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برخورد با بدپوششان تشدید شده است.

حضور نیروهای پلیس پایتخت در این مدت در میادین و اطراف مراکز بزرگ خرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اخبار دریافتی درعین حال از حضور پررنگ ماموران گشت ارشاد در مناطق تفرجی وتفریحی پایتخت همچون فرحزاد، دربند، درکه، لواسان و حتی توچال و برخورد با بدپوششان حکایت دارد.»

لفت و لعاب تراژدی

البته ظاهرا ناجا روز پنجشنبه هفته گذشته دوباره سری به برج میلاد زده بوده و با هواداران «ساپورت پوش» خواننده‌ای به نام «سالار عقیلی» برخورد کرده است.
حادثه‌ای تراژدیک برای نسوان مکشفه و نیمه عریان که به دلیل بازتاب پرلفت‌ولعاب آن در شماره۲۷۶۵روزنامه اعتماد، خلاصه آن را به نقل از این جریده بازتاب می‌دهیم: «پنجشنبه ماموران نیروی انتظامی با حضور در برج میلاد اقدام به دستگیری تعدادی از بازدید کنندگان کنسرت سالار عقیلی کردند. طبق آنچه سالار عقیلی در میانه‌های کنسرت گفته یکی از نزدیکان او نیز در میان بازداشت شدگان بوده است. پلیس دلیل این برخورد خود را مبارزه با «بدحجابی» اعلام کرده است.گزارش‌ها حاکی از آن است که همچنان برخورد «سلیقه‌ای» در این موضوع ادامه دارد.»

اعتراض سالارخان!

اعتماد در ادامه به واقعه مشابهی در هنگام برگزاری کنسرت «بابک جهانبخش» اشاره می‌کند که تعدادی از تماشاگران در خلال آن بازداشت شده اند و درباره «فاجعه پنجشنبه شب» این طور سخن‌پراکنی می‌کند: «بخش اول کنسرت سالار عقیلی بدون هیچ حاشیه‌ای روی صحنه رفت اما از آنجا که از ورود تعدادی از مخاطبان خانم به دلیل پوشش نامناسب ممانعت شده بود، یکی از حاضران در بخش دوم کنسرت به نشان اعتراض از جای خود بلند شد وخطاب به سالار عقیلی گفت: آقای عقیلی ما امشب آمده بودیم تا از موسیقی لذت ببریم اما متاسفانه افرادی در بیرون این در ایستاده اند که با مردم برخورد نامناسب دارند. سالار عقیلی پس از چند دقیقه گفت: بسیار متاسفم که امشب در اینجا چنین اتفاقاتی رخ داده است. ۲۰ دقیقه پیش از شروع کنسرت هم به من خبر دادند که برای یکی از نزدیکانم چنین اتفاقی افتاده است.»

برنامه روحانی و سخن سردار

روزنامه اعتماد بعد از این مرثیه سرایی درباره شبی که به کام گروه «مکش مرگ من» تلخ شده سخنان رئیس‌جمهور یازدهم را یادآوری می‌کند ومی نویسد: «تشدید» برخورد با «بدحجابی» بعد ازانتخابات در حالی اتفاق می‌افتد که دکتر حسن روحانی درباره حجاب وگشت ارشاد در برنامه‌های ریاست‌جمهوری خود می‌گوید: «باید در دنیای فرهنگ، مسائل را از طریق فرهنگی وبا ابزار فرهنگی حل کنیم. نمی‌شود با نیروی پلیس مشکلات فرهنگی را حل کرد.»

«اعتماد» طعنه‌ای هم به سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی زده و بخشی از سخنانش در روز ۲۱ مرداد‌ماه (روز بزرگداشت خبرنگار) را به یاد او آورده که گفته بود: «آقای روحانی با یک خط و مشی رای آورد، بالاخره مردم به ایشان رای دادند. ما باید پیام این انتخاب را بگیریم.»

واژگان کلیدی

پس از این واقع نگاری تراژدیک می‌توان واژگان کلیدی این گزارش را به این شرح فهرست کرد و درباره آن به تفسیر و توضیح پرداخت: «بدحجابی»، «بدپوششی»، «برخورد»، «تشدید»، «بازداشت»، «دستگیر»

بیشینه و کمینه در بی‌حجابی

بدحجابی: اساسا باید گفت اگر این واژه درباره کیفیت حجاب اسلامی به کار برده می‌شود، کاملا غلط و بی‌مسماست، چون: از نظر اسلام یک زن یا حجاب شرعی دارد یا ندارد! بنابراین زن یا حجاب اسلامی را رعایت کرده ویا اینکه بی‌حجاب است! اما این مسئله که یک زن کمتر بی‌حجاب است یا بیشتر، یک متغیر وابسته به مد روز، البسه تبلیغی در ماهواره‌ها، حیای آن زن و غیرت پدر و برادر و شوهرش است.

نمونه‌های جدید بد پوششی!

بدپوششی: واژه جالبی است که باید کیفیت کاربرد آن را از کاربرانش پرسید! که اساسا منظورشان از «پوشش بد» چیست؟ مانتوی آستین کوتاه تا بالای آرنج؟ مانتوی کوتاه تا بالای باسن؟ ساپورت؟ ساپورت بدن‌نما؟ اگر این نمونه‌ها در فهرست پوشش‌های بد قرار دارد باید یک نمونه جدید پرتکرار را نیز از آرشیو مشاهدات عینی در معابر به این فهرست اضافه کنیم تا به روز شود (هرچند تا موقع انتشار حتما پیشرفت خواهد داشت): «اخیرا برخی «زنان ساپورتی» مانتوهایی بدون دکمه می‌پوشند که هم آستینش کوتاه است هم قدش ! که نتیجه آن مواجهه مردم کوچه و بازار با زنی تقریبا عریان در ناحیه پایین تنه است!

اما نکته بعدی پوشش بالاتنه زیر مانتو است (که باز هم با عرض معذرت) بالای ناف قرار گرفته و یک نگین براق هم محل مربوطه را برای تماشاگران در کوچه و بازار مزین کرده است!!!»

*خیلی زشت و وقیحانه بود نه! اما این صحنه‌ها به کرات در معابر دیده می‌شوند! پس از آنجا که قطعا بعد از انتشار این مطالب توسط برخی افراد، به اشاعه فحشا متهم خواهیم شد توصیه می‌شود پیش از ایراد اتهام، سری به مراکز خرید و تفریحی بزنند تا از کیفیت بد پوششی در معابر که لحظه به لحظه توسط مغازه‌ها به نیابت از ماهواره‌ها «به روز» می‌شود باخبر شوند. لازم به یادآوری نیست کمتر از ۶ ماه پیش که تصاویر زنان ساپورت‌پوش به عنوان هشدار در یالثارات منتشر شد نیز همین ادعا مطرح بود و موارد پیش ازآن...

برخوردها!

برخورد: کاربران این واژه در گزارش‌ها باید توضیح دهند چه چیزی به چه چیز دیگری برخورد کرده؟

۱- آیا یک سیلی از سوی مامور ناجا به صورت شوهر یا پدر بی‌غیرت زن بی‌حجاب برخورد کرده؟
۲- آیا ۷۴ ضربه شلاق مندرج در ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی برای بی‌حجابها به پشت ایشان برخورد کرده است؟

۳- آیا به غیرت شوهر، پدر و برادر زنانی که به عنوان بی‌حجاب و عریان مورد خطاب قرار گرفته اند برخورده؟

برخورد صورت گرفته اما با «تریج قبا»

پاسخ سوال اول قطعا خیر است، «معاذالله» اگر ماموران ناجا به یک زن نیمه عریان مفسده‌برانگیز وشوهر و برادر و پدر بی‌غیرتش کمتر از گل گفته باشند وگرنه تا حالا رسانه‌های حامی ایشان دنیا را «کن فیکون» کرده بودند.

پاسخ سوال دوم هم به طریق اولی خیراست! پس رافت اسلامی کجا رفته؟تکلیف کار فرهنگی چه می‌شود؟ اصلا جواب «احمد شهید» را چه کسی می‌خواهد بدهد؟ مگر هوس کرده‌اید مثل سوریه در ایران هم مداخله بشر دوستانه بکنند؟

جواب سوال سوم نیز مطمئناً منفی است. چون پدر و برادر وشوهر زنان بی‌حجاب اصلا غیرتی ندارند که بخواهد به آن بربخورد نشانه‌اش هم اینکه «فردای برخورد» همان زن را با یک درجه پیشرفت در بی‌حجابی در معابر ملاحظه می‌کنید که دست در دست شوهرش، از «شدت برخورد» به ریش همه می‌خندد.

تبصره: البته حتما برخورد به یک چیزهایی صورت گرفته که رسانه‌ها می‌گویند! مثلا «تریج قبای» آن زن بی‌حجاب در کنسرت سالار عقیلی یا خود سالار عقیلی! و یا خبرنگار روزنامه اعتماد و رسانه‌های مدافع حقوق بی‌حجابها.

تشدید، بازداشت، دستگیر

تشدید: چون این واژه پیشاپیش «برخورد» در این گزارش به کار برده شده پس می‌توان منظور کاربران آن را این طور تفسیر کرد: «شدیدا به تریج قبای بی‌حجاب‌ها و صاحب مجلس بزم پنجشنبه شب برخورده»

بازداشت و دستگیر: در واقع این دو واژه مترادف را باید در یک ردیف تعبیر و تفسیر کرد. اصولا کسی را دستگیر می‌کنند که مرتکب جرمی شده است، مجرم پس از دستگیری به دادسرا هدایت می‌شود تا وفق قانون مجازات شود.ضمن اینکه «بی‌حجابی» و«عریانی» یا به تعبیر گزارش‌ها، «بدحجابی» و «بدپوششی» در قانون مجازات اسلامی دارای ردیف مجرمانه هستند که در واقع اگر به طور کامل اجرا شود می‌توان گفت تنها واژگانی هستند که بجا و درست در گزارش مورد نظر به کار رفته‌اند.(۱)

کسی یادش هست چند بار برخورد با بدحجابی تشدید شده؟!

پس از این سوالات وتعابیر و تفاسیر به نظر می‌رسد بعید است کسی یادش باشد این چندمین بار است که خبر «تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی» را می‌شنود، یک خبر واگرحزب‌اللهی‌ها بعد از نماز جمعه تظاهرات کرده باشند چند گزارش تصویری برای چند روز در خبرگزاری‌ها همه دامنه آن چیزی است که از آن با عنوان «تشدید برخورد» یاد می‌شود.

شما را به حضرت عباس قسم ولمان کنید!

کاربرد واژه تشدید «برخورد با بدحجابی و بد پوششی» آنقدر آن را مستهلک کرده که وادارمان می‌کند حرفه‌ای‌گری در مطبوعات را کنار بگذاریم وبنویسیم: «شما را به حضرت عباس قسم ولمان کنید! کدام برخورد؟ کدام تشدید؟» غیرت و حیا همراه با یک لیوان آب خورده شده و وضع خیابانها و معابر به مرحله‌ای رسیده که «طایر قدس» هم با هزار ذکر استغفرالله سالم به منزل نمی‌رسد! زمانی بود حزب اللهی‌ها برای فرار از تیرهای شیطان چشم به زمین می‌دوختند اما حالا حق دارند فقط نوک کفشهایشان را نگاه‌ کنند، چون «۳۰سانت» بالاتر باید ساقهای یک زن بی‌حیا را نگاه کنند که آزادانه «شلنگ تخته» می‌زند.

آقای احمدی‌مقدم! کجا فریاد بزنیم؟ آیا خیابانهای ام القرای جهان اسلام، معابر منهتن و نیویورک است که «نعوذ بالله» تا «ناف زینت کرده» زن اجنبی در معرض دید نامحرمان قرار داشته باشد؟ امت حزب‌الله به کجا پناه ببرد از دیوثی (۲) و بی‌غیرتی و بی‌ناموسی و بی‌مسئولیتی؟

به امید کدام دستگاه و وزیر؟!

رسانه‌ها از تشدید برخورد با بدحجابی وبد پوششی گزارش تهیه می‌کنند و به نقل ازحسن روحانی بالای منبر می‌روند که:«باید در دنیای فرهنگ، مسائل را از طریق فرهنگی وبا ابزار فرهنگی حل کنیم. نمی‌شود با نیروی پلیس مشکلات فرهنگی را حل کرد.»

کسی پاسخ دهد!...۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی با ماهیت فرهنگی می‌گذرد! مدعیان کار فرهنگی چه غلطی می‌کردند که حالا زنان متشبه به فاحشه‌ها بر معابر مفروش به خون بیش از ۳۰۰هزار شهید جلوه می‌فروشند؟! دستگاه‌های فرهنگی از وزارت ارشاد و رسانه ملی که خود مستحق تعزیرند! کی وکجا باید با ابزار و فرهنگ به میدان بیایند؟

در حالی که به گفته کارشناسان استاندارد برنامه‌های تولیدی ماهواره به «عادی‌سازی زنا با محارم» رسیده و در حالی که تولیدات داخل نیز روز به روز پس می‌روند تا به قول خودشان مخاطب را حفظ کنند، از کدام ابزار فرهنگی انتظار حل مسائل فرهنگی را دارید؟
نکند پس از فضاحت‌آفرینی‌های وزارت ارشاد در دولت نهم و دهم در انتظار بهبود وضعیت فرهنگ در دولت یازدهم با تصدی وزیری هستید که امیدوار است ادامه‌دهنده خوبی برای راهی باشد که خاتمی آن را شروع کرد؟(۳)

سردار! دست بردار

قطعا منظور سردار احمدی‌مقدم در روز۲۱ مرداد ماه از ادای این جمله که «آقای روحانی با یک خط ومشی رای آورد، بالاخره مردم به ایشان رای دادند. ما باید پیام این انتخاب را بگیریم.» آن چیزی نبوده که روزنامه اعتماد وامثال آن تفسیر کرده‌اند. اما گره زدن این جمله در آن جریده به گزارش «تشدید برخورد با بد پوششی» به مثابه گوشزد و یادآوری به رئیس پلیس کشور بر پایه این مفهوم است که: «سردار احمدی‌مقدم ! پیام رای به حسن روحانی یعنی تعطیل کار قهری و برخورد مجرمانه با هرزه‌گردان بی‌حیا»

اما کلام آخر!

۱- اگر بی‌حجابی و عریانی جرم است که جرم است، رفع آن نیازمند برخورد قهری قانونمند پیوسته است نه مانورهای مقطعی رافع تکلیف.

تبصره: ممکن است روابط عمومی ناجا جوابیه بدهد که کار گشت ارشاد مقطعی نیست و آمار درست هم بدهد ، اما این شهر دنگال وکلان شهرهای دیگر چند میدان و خیابان اصلی و ... دارد؟ همانطور که مشاهدات ایسنا خبر تشدید برخورد می دهد ، خبرنگاران یالثارات هم می گویند شهر برای بی حجابها و عریان ها درامن و امان است. آیا حجم کار با عمق فاجعه تناسبی دارد؟

۲- زنان ساپورت‌‌پوش و عریان، وضعیتی ندارند که با تذکر نرم وکار فرهنگی قابل اصلاح باشند، ضمن اینکه فعلا هیچ دستگاهی چنین کاری را انجام نمی‌دهد وناجا هم نمی‌تواند مدعی انجام آن باشد چون وظیفه این ارگان، برخورد قهری است.

۳- نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان عملیات محیرالعقول تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی تعیین کرد اما همه می‌دانیم که طبق تجربه دوامی نخواهد داشت و دلیل این عدم پیوستگی چیزی جز ضعف ناجا در حوزه‌های مختلف عملیاتی اعم از کمبود نیروی آموزش دیده و... والبته فشارهای وارده از بالاو پایین نیست.

۴- پس باید واقعیت را پذیرفت و به کسانی تفویض اختیار کرد که برای برخورد قانونی با منکرات دارای انگیزه هستند، آموزش دیده‌اند و حرف‌های «صد من یک غاز» رسانه‌ها تاثیری بر عملکرد آنان نخواهد گذاشت.

از اینجای کار به بعد متوجه سردار معزز اسلام نقدی است تا ظرفیت نیروهای آمر به معروف و ناهی از منکر بسیج را که به حلقه‌های ناکارآمد صالحین منحصر شده اند آزاد کند و به ندای هل من ناصر ناجا لبیک بگوید.

برای جمع کردن این افتضاح نیازی به احیاء نهادهایی چون کمیته‌های انقلاب اسلامی یا واگذاری مسئولیت به سپاه پاسداران نیست! نیروهای مردمی آماده‌اند و قادرند تا درچارچوب قانون به این وضع لجام گسیخته پایان دهند تا مسئولین بی‌مسئولیت نعمت انقلاب اسلامی وخون شهدا را به باد فنا نداده‌اند.

پی‌نوشت:
۱- ماده ۶۳۸:هرکس علنا در انظار و اماکن عمومی ومعابرتظاهر به عمل حرامی نماید علاوه بر کیفر عمل، به حبس ازده روز تا دو ماه یا تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم می‌گردد ودر صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نمی‌باشد ولی عفت عمومی را جریحه‌دار نماید فقط به حبس از ده روز تا دو ماه یا تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

تبصره - زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه ویا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.
بند ب ماده ۶۳۹: کسی که مردم را به فساد یا فحشا تشویق نموده یا موجبات آن را فراهم نماید به حبس از یک تا ده سال محکوم می‌شود.

۲- قال رسول‌الله صل‌الله علیه و آله: الْمُتَغَافِلُ عَنْ زَوْجَتِهِ َ هُوَ الدَّیوثُ: کسی که از همسرخود غافل است دیوث است: مستدرک ‏الوسائل ج ۱۴ ص ۲۹۱

۳- شنبه۹شهریور: علی جنتی وزیر ارشاد در آیین افتتاح استودیوی موزه موسیقی:«امیدوارم ادامه‌دهنده خوبی برای راهی باشیم که آقای خاتمی آن را شروع کرد و قبل از اینکه رای اعتماد بگیرم، از نظرهای ایشان استفاده کرده‌ام.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد