انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

اولین نامه به رئیس سازمان سینمایی


خوش رقصی برای برهنه ها یا کسب رضای خدا
 
شرط انصاف این بود که انجام دادیم! اما اگر خدای نکرده سازمان سینمایی در دوران شما بخواهد راه کج مدیران سلف را در پیش بگیرد، آن گاه باید از شمقدری معنی سیاه شدن روزگار را بپرسید!

 


به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

جناب دکتر ایوبی، ریاست محترم سازمان سینمایی وزارت ارشاد
سلام علیکم

از آنجایی که حسب مسئولیت شما از امروز تا هر زمان که رئیس باشید با شما کار داریم لذا جهت حسن‌مطلع خدمتتان عرض می‌کنیم که:

۱- سلف شما (مدیران ارشد و سینمایی سابق وزارت ارشاد) برای جلب رضایت ضد انقلابها و برهنه‌ها (امثال گلشیفته فراهانی) و فسّاق و بی‌عفت‌های سینمای ایران تن به هر خفت و خلاف شرعی دادند و تا توانستند باج داده و منت کشیدند و جلب رضای مخلوقات خلافکار خدا را به کسب رضای خدا ترجیح دادند و بی‌اعتنایی به شریعت و دین و ارزشهای انقلاب و نظام را به اوج رساندند و البته نتیجه آن شد که نه تنها شرمنده خدا و بندگان مومن خدا شدند، بلکه مطرود و منفور اهالی ضد انقلاب سینما هم شدند و نه تنها خوش رقصی‌هایشان مقبول نیفتاد بلکه از اینجا رانده و از آنجا مانده شده و دقیقا مصداق چوب دو سر نجس شدند!

۲- مرور عملکرد و سرنوشت معاونت و سازمان سینمایی دولتهای نهم و دهم برای شما بسیار عبرت‌آموز خواهد بود! چرا که شما اهل علم و منطق و ان‌شاءالله تدین بوده و خواهید بود!

۳- برادرم! اگر می‌خواهی در این مسئولیت موفق و سربلند باشی و پس از خاتمه دوره مسئولیت با وجدان آسوده و نام نیک از ریاست سازمان سینمایی خداحافظی کنی فقط و فقط به روی یک نکته تمرکز کن و آن رعایت دین و اخلاق و ارزشهای الهی در عرصه سینماست!

۴- وضعیت آشفته، نابسامان و رو به ورشکستگی فعلی سینمای ایران تنها یک راه چاره دارد و آن تلاش برای احیای ارزشهای دینی و معنوی در سینما و الزام فیلمسازان به رعایت قوانین و احکام الهی در آثارشان و تشویق سینماگران به بازگشت به ارزشهای انقلابی و اسلامی است!

۵- برای شروع هم خوب است تکلیف خود را با چند مطلب روشن کنید:

* اول: فیلم مبتذل لاله که سازمان سینمایی با صرف میلیاردها تومان پول بیت‌المال و با گردن کلفتی ساخت آن را آغاز و برای تکمیل فسق و فجور از بازیگر فاسد سینمای ترکیه هم برای ایفای نقش در آن دعوت نموده، قطعا لکه ننگ و مایه بی‌آبرویی وزارت ارشاد خواهد بود! شایسته است به سرعت تکلیف خود را با این اثر مبتذل روشن کرده و هر چه ممکن است دامن بیت‌المال را از این اثر ضد فرهنگی پاک کنید و حتی نسبت به اعاده حق بیت‌المال از این فیلم سخیف و تعقیب قانونی و قضایی حامیان این فیلم در وزارتخانه و سازمان سینمایی اقدام نمایید! (جلوی ضرر از هر جا که گرفته شود نفع است!)

* دوم: حساب و کتاب بخشش‌های میلیاردی ایام و هفته‌‌های آخر در سازمان سینمایی را روشن کنید تا مشخص شود چرا سازنده فلان فیلم توقیف شده ضد فرهنگی در لحظات آخر عمر مدیریت سابق سازمان ۴۰۰ میلیون تومان دستخوش گرفته و ...! اعاده حقوق بیت‌المال در هر مرحله‌ای که باشد بهترین نماد «اعتدال» خواهد بود!

۶- اما مهمترین وظیفه شما تدوین لایحه‌ای جهت حاکم‌سازی مقررات و استانداردهای دینی بر سینمای ایران است. قوانین فعلی به دلیل ضعف و نقص، هم سینماگران را سردرگم کرده و هم مدیران ارشاد را و اوضاع آشفته سینمای ایران ثمره حاکمیت این قوانین نیم‌دار و کج و کوله است!

اگر شما بتوانید (که اگر بخواهید، می‌توانید!) با حضور و مشورت حقوقدانان مومن و فقهای آشنا با سینما لایحه‌ای جهت تطبیق آثار و جشنواره‌ها و فعالیت‌های سینمایی کشور با اعتقادات، اخلاق و احکام الهی تنظیم و به مجلس ارائه دهید، آن گاه هم تکلیف سینماگران و هنرمندان کشور در این خصوص معلوم می‌شود (چون اصل بر این است که اکثریت سینماگران و اهالی سینما اهل قانون شکنی نیستند و به قوانین شفاف و دقیق احترام می‌گذارند!) و هم نگرانی مومنان و متدینان در خصوص تبدیل سینمای ایران به مروج لامذهبی و بی‌عفتی و اهانت به ارزشهای اسلامی و انقلابی رفع خواهد شد!

۷- شرط انصاف این بود که انجام دادیم! اما اگر خدای نکرده سازمان سینمایی در دوران شما بخواهد راه کج مدیران سلف را در پیش بگیرد، آن گاه باید از شمقدری معنی سیاه شدن روزگار را بپرسید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد