انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سرمایه گذاری بزرگ کارگزارانی ها در جریان رسانه ای کشور:

ماراتن اعتدالیون برای راه اندازی سایت خبری رکورد زد + تصاویر
در حالی که کمتر از یک ماه از آغاز به کار دولت مردان کابینه حجت الاسلام حسن روحانی می گذرد در روزهای گذشته شاهد راه اندازی ده ها سایت خبری خلق الساعه به نام های مختلفی در حمایت و تمجید از شخصیت های حاضر در دولت یازدهم و جریان کارگزاران هستیم. سایت های خبری مذکور در تمامی مطالب خود به حمایت از عناصر اصلاح طلب همسو با جریان اعتدال و کارگزاران می پردازند که نگاهی گذرا به صفحه نخست این سایت ها موید این امر می باشد.

  

در حالی که کمتر از یک ماه از آغاز به کار دولت مردان کابینه حجت الاسلام حسن روحانی می گذرد در روزهای گذشته شاهد راه اندازی ده ها سایت خبری خلق الساعه به نام های مختلفی در حمایت و تمجید از شخصیت های حاضر در دولت یازدهم و جریان کارگزاران هستیم.

سایت های خبری مذکور در تمامی مطالب خود به حمایت از عناصر اصلاح طلب همسو با جریان اعتدال و کارگزاران می پردازند که نگاهی گذرا به صفحه نخست این سایت ها موید این امر می باشد.

حال ضمن احترام به گردانندگان این رسانه ها، این سوال پیش می آید که راه اندازی ده ها سایت خبری همسو و همفکر آنهم در کمتر از 25 روز توسط چه فرد یا افرادی در حال مدیریت شدن می باشد و آیا این روند تشکیل سایت های اعتدالگرا طبیعی و منطقی به نظر می رسد؟ این در حالی است که در 8 سال گذشته شاید بتوان تعداد رسانه های اصولگرا(چه موافق و چه مخالف دولت را) کمتر از 30 سایت خبری برخط دانست .

البته همانطور که پیش تر نیز پایگاه 598 اشاره نموده بود اخبار رسیده حکایت از حضور موثر یک مجرم امنیتیِ عضو گروه رسانه ای مهدی هاشمی که سابقه پیمانکاری در متروی تهران را نیز داشته است در تیم رسانه ای دولت یازدهم دارد که در آینده نزدیک بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

تصاویر تعدادی از سایت های خبری فوق الذکر در ادامه می آید:


































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد