انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

جنجال های رای راستگو همچنان ادامه دارد؛ تاکید اصلاح طلبان بر دیکتاتوری سیاسی

علی حسینی، سخنگوی حزب کار نیز در اظهاراتی عجیب، در نظر گرفتن مصلحت توسط خانم راستگو را رفتار غیر اخلاقی دانستند و از مردم عذر خواهی کردند!

  




به گزارش سرویس سیاسی بی باک،الهه راستگو که گرایش سیاسی اصلاح طلبانه دارد و با در نظر گرفتن مصالح مردم در انتخاب شهردار تهران به محمد باقر قالیباف رای داد، به شدت از سوی اصلاح طلبان مورد هجمه قرار گرفته است و حتی وی در گفتگویی اعلام کرد که از سوی برخی تهدید جانی شده است و او را به دلیل رایی که به اصلاح طلبان نداده است، خائن نامیدند.
 
همچنین کمیته انظباتی حزب کار راستگو را به دلیل رای که داده است، فرا خوانده است. در جلسه فراکسیون اصلاح طلبان با قسم به قرآن باید به فرد مورد نظر حزب رای دهند نه به فردی که از نظرشان اصلح است و می تواند برای مردم مفید باشد.
 
فاطمه دانشور که در حین سخنرانی راستگو جلسه را ترک کرد گفت:خانم راستگو در جلسه فراکیسون اصلاح طلبان دست روی قرآن گذاشت و قسم خورد به محسن هاشمی رای می دهد.

بعد از این رفتارهای دیکتاتورمابانه، اصولگرایان و رسانه ها، علی الخصوص رسانه ملی این نوع رفتار را مورد انتقاد قرار داداند اما باز هم این گروه به دنبال این هستند که مصالح سیاسی خود را بر مصالح عمومی جامعه ارجح بدانند.

نجفقلی حبیبی یکی از اعضای حزب کار در مصاحبه ای عنوان کرد: اگر راستگو نمی‌خواست پایبندی به اصول اصلاح‌طلبی داشته باشد نباید می‌آمد در لیست قرار می‌گرفت.
 
علی حسینی، سخنگوی حزب کار نیز در اظهاراتی عجیب، در نظر گرفتن مصلحت توسط خانم راستگو را رفتار غیر اخلاقی دانستند و از مردم عذر خواهی کردند!

این نوع گفتار نشان دهنده این است که اگر نامزدی از طیف اصلاح طلب بود اما به نظر یکی از اعضای این جریان سیاسی او گزینه اصلح نبود، باید مصالح عمومی را قربانی حزب سیاسی خود کند زیرا مبانی سیاسی اصلاح طلبی از دیدگاه آنان مهم تر از مصلحت مردم است!

این در حالی است که در جلسه رای اعتماد به وزاری دولت یازدهم، با اینکه اکثریت مجلس را اصولگرایان تشکیل داده بودند به بیش از10 نفر از وزاری پیشنهادی که از طیف اصلاح طلب بودند رای اعتماد داده شد. شاید در برخی موارد انتقاداتی وجود داشت ولی هرگز تهدید و تحقیر از طرف اصولگرایان صورت نگرفت بلکه باز هم این تندروهای افراطی اصلاح طلب بودند که به دلیل عدم رای به 3وزیر از گزینه تهدید استفاده کردند.

جبهه پایداری که در انتخابات ریاست جمهوری از گزینه اصلحی غیر از قالیباف حمایت می کرد در انتخابات شهرداری تهران هم از گزینه اصلح حمایت کرد تا نشان دهد؛ همواره مصالح ملت برایش مهم تر از گرایش های سیاسی است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد