انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

توصیه آیت‌الله‌ صافی به وزیر‌ ارشاد‌ دولت روحانی

بعضی از نویسندگان نه صلاحیت علمی دارند و نه صلاحیت اخلاقی
انتقاد از پوشش بانوان در برخی نشریات
بعضی از نویسندگان نه صلاحیت علمی دارند و نه صلاحیت اخلاقی
 
یکی از مراجع تقلید قم عنوان ارشاد اسلامی را در این جایگاه مسئولیت‌آور و بسیار بامعنا خواند و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا در این وزارتخانه‌، ارشاد اسلامی به معنای واقعی خودش تحقق پیدا کند.

  


بعضی از نویسندگان نه صلاحیت علمی دارند و نه صلاحیت اخلاقی
به گزارش جهان به نقل از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید صبح امروز علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه را به حضور پذیرفت.
 
وی در این دیدار با اشاره به وظیفه‌ خطیر و مسئولیت سنگین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر در راه رضای خدا حرکت کنید و فقط رضای خدا و شادی خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را مد نظر قرار دهید،‌ به طور حتم موفق خواهید بود.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم علاقمندند که مسائل دینی و تربیتی مورد اهتمام جدی مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: توقعات مردم و جامعه از این وزارتخانه و به خصوص از شخص جنابعالی بالاست و برآورده کردن این توقعات همّت و تلاش بسیاری را می‌طلبد که امیدواریم با این پشتوانه‌ای که از شما سراغ داریم در این راه موفق باشید.
 
آیت‌الله صافی عنوان ارشاد اسلامی را در این جایگاه مسئولیت‌آور و بسیار بامعنا خواند و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا در این وزارتخانه‌، ارشاد اسلامی به معنای واقعی خودش تحقق پیدا کند.
 
وی فرصت کوتاه مسئولان در عرصه‌ خدمتگزاری را هدیه‌ای از جانب خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین از این فرصت کوتاه در راستای کسب رضایت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، دستیابی به مقاصد انقلاب، پاسداری از خون شهیدان و خدمت به مردم استفاده کنند.
 
این مرجع تقلید با اشاره به انتخاب مسئولین نهادها و سازمان‌ها گفت:‌ باید کسانی انتخاب شوند که دغدغه‌ اسلامی و انقلابی داشته باشند و از میان صالح‌ترین، باتجربه‌ترین، متعهد‌ترین افراد و از میان کسانی که در زمینه‌ خودشان سرآمد دیگران باشند، انتخاب شوند.
 
وی ادامه داد: متأسفانه در سابق کسانی در وزارت ارشاد اسلامی بودند که به وظیفه‌ اصلی خود که همان ارشاد و هدایت جامعه است عمل نکردند بلکه در صدد تخریب و فاسد نمودن عقاید جامعه بودند. الان شما باید وضعیت را طوری سروسامان دهید که اوضاع بهتر شود و مشکلات برطرف شده و اعتماد مردم و متدینین به شما و این وزارتخانه بیشتر شود.
 
این استاد حوزه به ممیزی کتاب قبل از چاپ اشاره کرد و با ذکر اینکه ‌بعضی از نویسندگان نه صلاحیت علمی دارند و نه صلاحیت اخلاقی، افزود: باید تشویق کرد که اهل علم و فضل و کسانی که در جامعه‌ دارای جایگاه علمی هستند به نگارش کتاب‌هایی مفید به حال جامعه روی آورند.
 
وی نسبت به انتشار بعضی از نشریات و نوع پوشش بانوان در آنها ابراز گله‌مندی کرد و با ذکر اینکه بعضی از آنها به دنبال تخریب و ضربه‌زدن به نظام و ارزش‌های اسلامی هستند، ابراز امیدواری کرد که مسئولان نسبت به سر و سامان دادن به این وضعیت اقدام کنند.
 
آیت‌الله صافی در پایان برای موفقیت مسئولان وزارت ارشاد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دعا کرد.
کد مطلب: 312640
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد