انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

پاسخ آیت الله قزوینی به دروغ پردازیهای شبکه های وهابی

پاسخ آیت الله قزوینی به دروغ پردازیهای شبکه های وهابی

  



تمامی اهل سنت بلکه 99 درصد وهابیت را انسان های غیور و پایبند به غیرت ناموسی میدانیم.

به گزارش سرویس دین و اندیشه بی باک، در پی نشر اخبار دروغ مبنی بر توهین آیت الله قزوینی به مردم سیستان و بلوچستان، ایشان در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه جهانی ولایت مورخ 21/6/92 ، سخنانی را بدین شرح ارائه نمودند:
 
- مطالبی که بنده در رابطه با جهاد نکاح دختران ایرانی نقل کردم ، اخباری بود که حداقل چند روز قبل در صدها سایت و وبلاگ به دختران ایرانی نسبت داده شده بود ولی متاسفانه هیچ کس موضع گیری دراین زمینه نکرده بود!

- بنده در سخنان خود اعلام کردم که انشا الله این خبرها دروغ است و ما اهل سنت و بلکه 99 درصد وهابیت را مردم غیور و پایبند به غیرت ناموسی میدانیم.

- ما تمام نوامیس اهل سنت حتی ناموس عبدالمالک ریگی که دستش به خون ده ها بی گناه آغشته است را ناموس ملت اسلامی میدانیم و همه آنها را خواهران و دختران خوددانسته و دفاع از آنها را واجب شرعی میدانیم.

- من نسبت به مردم سیستان و بلوچستان بارها تجلیل کرده ام و حتی گفتم در عصر اموی که در تمام بلاد اسلامی حتی مکه و مدینه به حضرت علی(ع) ناسزا میگفتند،مردم عزیز سیستان حاضر به پرداخت جریمه سنگین به حکومت شدند ولی حاضر به اهانت به امیر المومنین (ع) نشدند.

- بنده اولین نفر از علمای شیعه هستم که در رسانه های جهانی مانند شبکه های المستقله،سلام، نور (افغانستان) و شبکه ولایت رسما اعلام نمودم که اهانت به مقدسات اهل سنت،گناهی بزرگ و نابخشودنی است و نسبت فحشا به زنان پیامبر که اهانت به پیامبر (ص) شمرده شود، ارتداد آور است و همچنین استفاده بنده و کارشناسان محترم شبکه جهانی ولایت از الفاظ محترمانه مانند: لفظ «جناب» برای خلفا که مورد اعتراض بعضی از دوستان شیعی ما نیز گردیده است.

- من انتظار داشتم عزیزان اهل سنت به ویژه اهالی محترم سیستان و بلوچستان به خاطر دفاع بنده از این مردم غیور و شکستن سکوت در برابر صدها سایت و وبلاگ، از من تشکر مینمودند ولی متاسفانه شیطنت و تدلیس برخی از شبکه های وهابی و حذف و تحریف در سخنان من، مطلب را به صورت خلاف واقع به برخی از این عزیزان رساندند.

- برخی از علمای اهل سنت بر مبنای کلیپ تحریف شده سخنان اینجانب، آن را محکوم کرده و بیانیه صادر نموده اند ولی ای کاش به جای این حرکت دربرابر صدها سایت خبری که چند روز قبل از اعلام خطر بنده، این اخبار را منتشر کرده بودند موضع گیری می فرمودند و ضمن ارائه ادله معتبر آن را تکذیب کرده و پیگیری قضایی می کردند.
آیت الله قزوینی در انتهای سخنان خود که در روز پنجشنبه ساعت 20 به وقت تهران از شبکه جهانی ولایت به صورت زنده پخش میگردید گفت: هل جزا الاحسان الا الاحسان،آیا جا نداشت علمای بزرگ اهل سنت به جای صدور بیانیه آن هم با الفاظ تند و به دور از شان این بزرگواران و اخلاق اسلامی ،از بنده به دلیل دفاع از حریم اهل سنت عزیز و اعلام خطر تشکر و قدردانی می نمودند؟

روابط عمومی شبکه جهانی ولایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد