انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

«فرهاد دانشجو» از ریاست دانشگاه آزاد برکنار شد

خداقوت اعتدالیون به فرهاد دانشجو جهادگر عرصه علم و دانش:
/ معاون اجرایی میرحسین موسوی و گزینه هاشمی رئیس دانشگاه آزاد شد
بازهم داس اعتدالیون برای برکناری مدیران علمی و آموزشی کشور به کار افتاد و اینبار فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد برکنار گردید. حمید میرزاده که در سال 1386 با دعوت حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی به عضویت هیات امنای و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی درآمد در سابقه خود ریاست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی را به همراه دارد.

  

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بازهم داس اعتدالیون برای برکناری مدیران علمی و آموزشی کشور به کار افتاد و این بار فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد برکنار گردید.

یاسر هاشمی فرزند حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رییس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد با اعلام خبر برکناری فرهاد دانشجو گفت: با اکثریت آرای اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد، حمیدمیرزاده به عنوان رییس جدید دانشگاه انتخاب شد که به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.

حمید میرزاده که در سال 1386 با دعوت حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی به عضویت هیات امنای  و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی درآمد در سابقه خود ریاست پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی را به همراه دارد.

در سوابق اجرایی وی فرمانداری سرجان(1359-1360) ، استانداری کرمان( 1360-1364)، معاون اجرایی نخست وزیر(1364-1368)، معاون رئیس جمهور(1374- 1376)و عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد از سال 1386 تا کنون را می توان مشاهده نمود.

وی که از حامیان اصلی کاندیداتوری هاشمی در انتخابات 1392 بود در مطلبی در حمایت از اکبر هاشمی این چنین می نویسد: " از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان خارجی هیچگاه موفقیت ها و عزت و میزان تاثیر بالای آقای هاشمی در امور کشور را برنتابیده اند. و دشمنان داخلی هم با حسادت و بخالت. همه می دانیم حسادت هم چیز کمی نیست و آنقدر مهم بوده که خداوند در قرآن کریم مردم را از شر حسودان بر حذر می دارد. و من شر حاسد اذا حسد. البته در همیشه تاریخ  این مرض کار دست مردم داده و هنوز روشی و یا دوایی برای علاج درد حسودان و بخیلان  پیدا نشده است."

همچنین روز گذشته صادق زیباکلام از نزدیکان حجت الاسلام هاشمی در خصوص لزوم بازگشت دانشگاه آزاد به وضع قبلی این چنین گفته بود: " دانشگاه آزاد، فارغ از عملکرد [فرهاد] دانشجو یک مشکل بزرگ دارد. آن مشکل هم این است که این مرکز آموزشی از بدو تاسیس یک واحد خصوصی بوده‌است در سال 90 توسط دولت مصادره شد. درست است که از برخی امتیازات دولتی استفاده کرده‌ است اما تمام درآمدش از طریق شهریه دانشجویان بوده‌ است.اقدام دولت دهم درباره این مرکز آموزشی کاملا غیر قانونی بود و به گونه‌ای تصاحب آن محسوب می‌شود. این دانشگاه هیات امنا دارد و آنها مسئولیت اداره آن را دارند.بر فرض که فعل خلاف قانونی در این دانشگاه انجام شده‌ است، باید مراجع ذی‌صلاح به آن رسیدگی کنند و مجرمان را محکوم کنند اما نمی‌توانند آن را تصاحب کنند.بهتر است روال دانشگاه آزاد دوباره به شرایط قبل خود بازگردد حتی اگر این با عزل فرهاد دانشجو امکان پذیر شود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد