انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

واقعیت هزینه سفر روحانی به نیویورک+سند

رئیس دولت یازدهم به نیویورک رفت اما این سفر به احتمال زیاد پرخرج ترین سفر کل تاریخ پس از انقلاب توسط یک رییس جمهور جمهوری اسلامی باشد.
محل اقامت احتمالی دکت رروحانی

  

واقعیت هزینه سفر روحانی به نیویورک+سند

برای مردم : رئیس دولت یازدهم به نیویورک رفت اما این سفر به احتمال زیاد پرخرج ترین سفر کل تاریخ پس از انقلاب توسط یک رییس جمهور جمهوری اسلامی باشد.
دکتر احمدی نژاد در آخرین سفرخود به نیویورک با یک هیات 80 نفره و همراهی 40 خبرنگار در هتل Warwick New York نیویورک اقامت کرد که با استناد به سایت معتبر www.hotelscombined.com  هزینه ی یک شب اقامت در بهترین اتاق یک نفره در ماه سپتامبر 329 دلاربود. با در نظر گرفتن هیات همراه هزینه یک شب اقامت 39480 دلار است که به ازای 5 شب رقم 197400 دلار و با دلار 3000 تومانی می‌شود حدود 592 میلیون تومان.

 

 
اما جناب دکتر روحانی همراه با 70 نفر همراه که هیچ خبرنگاری جز خبرنگار ایرنا و واحد مرکزی خبر در بین آنها نیست برای این سفر هتل Millennium UN Plaza که یکی از 5 هتل بسیار مجلل نیویروک هست را انتخاب کرده اند.

 

فقط اجاره ی محل اقامت شخص رییس جمهور که یک طبقه ی کامل از سویت رویال هتل می‌باشد در سال 91 (زمان سفر دکتر احمدی نژاد) شبی 30000 دلاره بوده که مسلماً هم اکنون بیشتر شده و با احتساب 5 روز اقامت دکتر روحانی مبلغ 150000 هزار دلار بدست می آید که با دلار 3000 تومانی میشود 450 میلیون تومان فقط برای اقامت رئیس دولت.

 

حال اگر فرض کنیم دیگر  همراهان رییس جمهور که 70 نفر هستند در یک هتل متوسط مانند هتل وارویک اقامت کنن برای 5 شب و با اجاره ی شبی 329 دلار، میشود 345 ملیون تومان. البته باید گفت که تمام همراهان دکتر روحانی در هتل پلازا اقامت میکنند و حاضر به اقامت در یک هتل ارزان قیمت نشدند.
 
جمع کل هزینه های سفر رییس جمهور و همراهان ایشان نیز  450+345=795 میشود که این فقط هزینه ی اقامت  شخص رییس جمهور و هیئت همراه در این سفر است. البته در صورتی که هیات همراه در هتلی ارزان مانند هتل دکتر احمدی نژاد اسکان پیدا میکردند و سایر هزینه ها اعم از رفت و آمد و... نیز محسوب نشود.

 

اما نکته قابل توجه این است که  کسانی که دم از تعداد زیاد همراهان دکتر احمدی نژاد و هزینه آن برای کشور و... میزدند، چگونه  میتوانند سفر پرهزینه دولت یازدهم را توجیه کنند؟ 

  

 علاقه مندان میتوانند  هزینه های اقامتی را از سایت معتبرwww.hotelscombined.com که یک سایت رزرواسیون بین المللی هتل در جهان است دریافت کنند.

 

سایر تصاویر مربوط به هتل های دو رییس جمهور :

هتل وارویک محل اقامت دکتر احمدی نژاد










هتل پلازا محل اقامت دکتر روحانی
محل اقامت احتمالی دکت رروحانی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد