انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

رادیو فردا در رابطه با خاطره جنجالی رفسنجانی: او حتی نمی تواند سایتش را مدیریت کند!

در روزهای اخیر شاهد به پا شدن جنجال رسانه ای بزرگی پیرامون حذف شعارمرگ بر آمریکا بوده ایم و رادیو فردا وقتی مشاهده نمود صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به شکل بی سابقه ای در مورد این موضوع روشنگری نمود، مانند همیشه رنگ عوض کرده، رفسنجانی را سرزنش نمود!

  

رادیو دیروز: در روزهای اخیر شاهد به پا شدن جنجال رسانه ای بزرگی پیرامون حذف شعارمرگ بر آمریکا بوده ایم و رادیو فردا وقتی مشاهده نمود صدا و سیمای جمهوری اسلامی، به شکل بی سابقه ای در مورد این موضوع روشنگری نمود، مانند همیشه رنگ عوض کرده، رفسنجانی را سرزنش نمود!
به گزارش بولتن نیوز به نقل از رادیو دیروز، رفسنجانی تلاش زیادی می کند تا نامش در عرصه سیاست مطرح بماند، اما نه با حل مشکلات، بلکه با به وجود آوردن مشکلات. سری به تیتر های تهیه کننده خوراک های عظیم خبری برای رادیو فردا و سایر رسانه های ضد انقلاب بزنید: دادگاه مهدی هاشمی، فرار مهدی به انگلیس، باز گشتِ وی، بازداشت وی، دستگیری فائزه، زندان رفتن وی، احضار فاطمه هاشمی به دادگاه، اختلاف نظر رفسنجانی با احمدی نژاد، ...اختلاف نظر وی با ولایت، مواضع حزب هاشمی، رد صلاحیتش ... و این لیست مطول، دراز مدت، و پایان ناپذیر، همیشه ادامه دارد.
حال که رسانه ملی توانست مطالب غیر منطقی نقل شده از زبان هاشمی را که طبق نص صریح صحیفه نور، باطل است، را بر همگان اثبات نماید و هاشمی نیز از این موضوع ابراز ندامت کرد، رادیو فردا به رسم همیشگی خویش، طرفِ برنده را گرفت و نسبت به هاشمی انتقاد کرد. رادیو فردا در خبر تیتر یک خود با عنوان "هاشمی: انتشار خاطراتم درباره شعار «مرگ بر آمریکا» نادرست بود" می نویسد:

"رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که بازنشر بخشی از خاطرات او در وب‌سایت رسمی‌اش درباره موافقت روح‌الله خمینی با حذف شعار «مرگ بر آمریکا»، «اقدامی نادرست و بدون هماهنگی» بوده‌است. اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که «طرح موضوع امکان حذف شعار مرگ بر آمریکا در شرایط کنونی آیا اقدامی غیرلازم و در زمان نامناسب نبود؟» گفت: «این خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سایت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در این زمان نمود که اقدامی نادرست بود. وی افزود: «به دفتر تاکید کرده‌ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمایند.»

اما مشخص نیست با چه توجیهی علیرغم تأکید وی بر عدم انجام کارهای بدون هماهنگی، آن هم در برهه حساس کنونی که آمریکا در عین داشتن ضعف های تقریباً بی سابقه و تعطیلی دولت، رویاروی ایران در مورد مهم ترین مسأله کشورمان، یعنی موضوع هسته ای مذاکره خواهد کرد، این خاطرات مشکوک و بودار باید انتشار یابد؟
آیا عدم توان مدیریت رفسنجانی بر سایت شخصی اش، دلیلی بر حقانیت شورای نگهبان در رد صلاحیت وی برای انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیست؟
آیا از منظر روابط بین الملل، طرح چنین موضوعی برای قدرت و وجهه بین المللی ایران صحیح است، حال آنکه بارها و بارها شاهد سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" در مراسمات مذهبی و خصوصاً در مراسماتی که سخنران آن شخص مقام معظم رهبری هستند، بوده ایم؟ آیا این مسأله حکایت از عدم حرکت انقلاب در مسیری که امام ترسیم نموده اند نمی کند؟
آیا بهتر نیست آقای هاشمی برخی از به اصطلاح خاطراتشان را اصلاً منتشر ننمایند تا نیازی به اعلام ناهماهنگی در انتشار آن نباشد؟
راستی این ناهماهنگی یادآور انتشار نامه امام مبنی بر دلائل پذیرش قطعنامه ۵۹۸ است که باز هم به دلیل تصادفی و کاملاً اتفاقیِ ناهماهنگی در منزل ایشان، توسط "آقازاده مهدی آقا" منتشر شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
صدای انقلاب گرگانی ها جاودانه شد:
یک رمان اخیرا چاپ شده در باره 5 آذر گرگان
که تمامی شخصیت های آن شخصیت های واقعی مردم گرگان است. در این لینک ها ببینید
http://www.ibna.ir/vdchxinzi23n6kd.tft2.html

http://www.mehrnews.com/detail/News/2148422

http://www.mehrnews.com/detail/News/2149440

http://www.shahrestanadab.com/Default.aspx?tabid=105&articleType=ArticleView&articleId=2708
لطفا اطلاع رسانی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد