انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

مرضیه دباغ: اظهار نظرهای اخیر نعیمه اشراقی براساس هوا و هوس دنیوی است

مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی‌های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی‌ها توطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می‌کنند، هوا و هوس دنیوی بر آنها حاکم شده است.

به گزارش رجانیوز به نقل از بسیج جامعه زنان، مرضیه دباغ با اشاره به سخن پراکنی‌های اخیر یکی از نزدیکان امام راحل گفت: اینگونه سخن پراکنی‌هاتوطئه علیه امام راحل است و افرادی که این مطالب را به نقل از امام (ره) بازگو می‌کنند، انسان‌های درستی نیستند و هوا و هوس دنیوی و امور مادی بر آنها حاکم شده است.

  

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در دو مراسم جداگانه برای پاسدارها سخنرانی کردند، گفت: امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود در خصوص شأن و منزلت پاسدار و ثواب و اجرهایی که در جبهه ها می‌برند صحبت کردند و در همین مراسم بود که فرمودند ( کاش من هم پاسدار ) بودم.
 
دباغ ادامه داد: امام خمینی (ره) در مراسم دیگری که در جمع پاسداران صحبت می‌کردند در خصوص اهمیت و جایگاه ازدواج سخن می‌گفتند و به آنها پیشنهاد می‌دادند که همسران جوان شهدا را برای ازدواج انتخاب کنند؛ چرا که خود ازدواج اجر و ثواب دارد و با این کار ثواب آنها دو چندان می‌شد.
 
وی در خصوص مسئله اخیری که توسط یکی از افراد بیت امام خمینی(ره) پیش آمده است، گفت: این‌گونه اظهارنظرهای خارج از واقعیت در طول تاریخ در حق بزرگان نیز وجود داشته است.
 
دباغ با اشاره به سایر اسناد موجود در دست بیت امام خمینی (ره) عنوان کرد : چرا نزدیکان امام مبادرت به انعکاس سایر اسناد موجود در دستشان نمی کنند و اگر صادق هستند چرا نامه دختر امام (ره) به آقای هاشمی رفسنجانی را در دوره انتخابات دولت یازدهم در صفحات مجازی قرار نمی‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد