انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

رادیو فردا انقلابی شد:

 رادیو دیروز: مواضع رادیو فردا ثبات ندارد و ظاهراً مواضعش به نرخ روز تعیین می شود! 



به گزارش بولتن نیوز به نقل از  رادیو دیروز، مواضع رادیو فردا گاهی با انقلاب است و گاهی علیه آن، گاهی از اسلام می گوید و گاهی از آن به عنوان مروج وحشی گری بدترین انتقادها را به عمل می آورد. گاهی امام خمینی انسان خوبی معرفی می شود و یارانش مستحق دلسوزی اند، گاهی بدترین فرد معرفی می شود و این مواضع دوپهلوی رادیو فردا همچنان ادامه دارد، گویی با رسانه ای دوشخصیتی و مبتلا به "شیزوفرنی" مواجهیم!
رادیو فردا در خبری با تیتر اولِ "محمد خاتمی: جامعه به دلیل در حصر بودن کروبی از خدمات وی محروم است" می نویسد:

"محمد خاتمی، در پیامی به مهدی کروبی به مناسبت درگذشت خواهر او، ابراز امیدواری کرده تا با «رفع حصرها، دلها به هم نزدیکتر و جامعه و انقلاب از وجود عزیزانی» مانند آقای کروبی بهره‌مند گردد... وی گفته که «جامعه به خاطر حصر از خدمات شما محروم است» و او را «شکیبا و تسلیم در برابر آزمون و تقدیر الهی» توصیف کرده است"

البته معلوم نیست خاتمی که خود نیز جزو سران فتنه است، از کدام خدمات کروبی یاد نموده؟ دعوت به سطل آشغال زدن، تیراندازی به زنان محجبه و کشف حجاب آنان، کشتار مردانی که محاسن دارند و از خیابان عبور می نمایند، خدمت به انقلاب با تهیه خبر برای رسانه های معاند و ریختن آبروی نظام، ....

و بعد نوبت به معرفی کروبی توسط رادیوی سیا می رسد! گویی هنوز هم کسی مانده که نام این شورشی را نشنیده باشد! البته رادیو فردا برای پر کردن خبر خویش از کلمات تکراری و بالطبع پرکردن جیب تحریریه رادیو فردا مدام تنفس مصنوعی خویش را بر جنازه متعفن فتنه گران اهدا می نماید:

"مهدی کروبی از نزدیک‌ترین افراد به روح‌الله خمینی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در پیش و پس از انقلاب ۱۳۵۷ بود که دو دوره ریاست بر مجلس شورای اسلامی و عضویت در عالی‌ترین نهادهای حکومتی را در کارنامه خود دارد. با وجود این سوابق، آقای کروبی در کنار میرحسین موسوی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ بودند که رهبری اعتراضات به نتایج آن انتخابات را بر عهده گرفتند و حاضر به تبعیت از دستور علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، مبنی بر پذیرش نتایج انتخابات نشدند."

همانطور که مشاهده می شود رادیو فردا در تاکتیکی برای فریب مخاطب، کروبی را از "نزدیکترین" افراد به امام معرفی می نماید، تا بتواند چند سطر پایین تر از "دوری" وی از مقام معظم رهبری بگوید! آنگاه بدون دخالت مستقیم رادیوی سیا، مخاطب نتیجه خواهد گرفت که بین رویه امام خمینی و امام خامنه ای اختلاف وجود دارد! همان اختلافی که اجداد رادیو فرداییها در جنگ صفین به پا نمودند. القاء کردند که بین رویه امیر مومنان علیه السلام و پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، اختلاف است! به بخش هایی گزینش شده از قرآن صامت پناه بردند تا قرآن ناطق را مجبور به سکوت نمایند. حال نیز رادیو فردا و خیلی از همسویانش مانند آنان که زمانی در انقلاب خوش درخشیده اند، مدام از امام به تنهایی نام می برند تا با ذکر خاطرات آن زمان (که البته صحت و سقم آن خیلی هم قابل استناد نیست) خود را بر مدار حق معرفی نموده، و مقام معظم رهبری را به گونه دیگری جلوه دهند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد