انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

همزمان با اعتراضات نسبت به نحوه توزیع سبد کالا صورت گرفت

روحانی در حالی امروز حملات تندی را نثار منتقدان توافق ژنو کرد، که اعتراضات نسبت به نحوه توزیع سبد کالایی دولت در کشور همچنان ادامه دارد.

 


 حسن روحانی در اجلاس روسای دانشگاه ها و مدیران پارک های علم و فناوری به شدت به منتقدان توافق ژنو حمله کرد.


به گزارش گروه سیاسی صراط، روحانی با انتقاد از برخی جریان های سیاسی کشور اظهار داشت: یک عده متولی مردم شدند؛ شما چه کاره اید که متولی مردم شده اید.

 او با اشاره به برخی انتقادات از توافق ژنو گفت: چرا فقط یک عده معدود کم سواد از جای خاص تغذیه می شوند باید از توافق ژنو حرف بزنند اما اساتید دانشگاه های ما خاموش اند و درباره این اتفاق بزرک بین المللی حرف نمی زنند؟؛ چرا با مردم همراه نمی‌شوید.

روحانی البته توضیح بیشتری درباره منظور خود از "یک عده معدود کم سواد از جای خاص تغذیه می شوند" ارائه نداد. این تندترین حمله رییس جمهور به منتقدان توافق پرحرف و حدیث ژنو از زمان امضای آن تا کنون بوده است.

گفتنی است طرح اظهارات زیاده خواهانه از سوی آمریکایی ها از جمله تهدید به حمله نظامی و تصریح تداوم تحریم ها همزمان با عدم پاسخگویی قاطع از سوی طرف ایرانی انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است.

با این وجود و در شرایطی که زبان و منش طرف آمریکایی در مورد ایران بدون هیچ گونه تغییری باقی مانده است، روحانی به طور تلویحی از عادی سازی روابط با این کشور دفاع کرد.

روحانی با طرح این سوال که آیا قرار نیست مشکلات قدیمی با دنیا را فراموش کنیم و آشتی کنیم، اظهار داشت: پیامبر پس از فتح مکه به دشمنانش امان داد و ما نیز باید در عرصه بین المللی تابع ایشان باشیم.

گفتنی است روحانی در حالی امروز حملات تندی را نثار منتقدان توافق ژنو کرد، که اعتراضات نسبت به نحوه توزیع سبد کالایی دولت در کشور همچنان ادامه دارد.

حسن روحانی در بخش دیگری از اظهارات خود در این اجلاس با بیان اینکه وحشت غول کنکور در مقطع کارشناسی از بین رفته اما آیا مشکلات ما حل شده است، گفت: چرا در علوم انسانی پیشرفت نمی کنیم ولی در سایر علوم پیشرفت می کنیم؛ چون در شیمی خط قرمز نداریم ولی در علوم انسانی داریم.

وی افزود: فقط به فکر ISI و مقاله نباشید؛ رها کنید این شرک ها را.

رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه محل سیاسی کاری و حزب گرایی نیست، افزود: با پول خودتان بروید ساختمان بگیرید و کار سیاسی کنید نه با پول ملت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد