انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

لوسیفر در دارالمومنین استان!!؟

تحلیلی بر ساخت و ترویج نمادهای فراماسونری در گرگان

 



 تحلیلی بر ساخت و ترویج نمادهای فراماسونری در گرگان( قسمت پایانی) 

نویسنده : علی ذوالقدر

 

 

 

 

 

گرگان -موسسه میرداماد (موسس نورمفیدی امام جمعه گرگان)                                                 گرگان ـ خیابان ولیعصر

ساخت و ترویج نمادهای فراماسونری در گرگان
شهر گرگان ، دار المومنین استان گلستان که از پیشینه تاریخی غنی برخوردار بوده و بخشی از تمدن اسلامی در منطقه شمال ایران می باشد ؛ گذشته از آثار فرهنگی فاخر و پرورش دانشمندان بنام در دامن خود،دارای بناها و آثار ارزشمند ی از معماری اسلامی می باشد.
معماری ای که با مراجعه به محلات قدیمی و بالاخص مرکزی گرگان نمود خاصی داشته و روح معرفت اسلامی – ایرانی را می توان با تمام اعماق وجود خویش احساس کرد.اما هرچه از مناطق شمالی و مرکزی شهر دور و به مناطق جنوبی(مرکزی) شهر نزدیک تر می شویم؛ با رنگ باختن این فضای روح انگیز وارد یک فضای کاملا غربگرایانه می شویم که شاخص آن تاثیر پذیری کامل از الگوهای پوششی ورفتاری و...جبهه غرب می باشد.
روی سخن ما در این مقاله بررسی رفتارها ، پوشش ها و حتی نمادها و علائم ظاهری نیست چه بسا که در این مرحله(مرحله ورود نمادها) همچنانکه قاطبه کارشناسان امر اشاره می نمایند، بکارگیری نمادها از سوی اشخاص بصورت ناآگاهانه صورت می پذیرد؛ ضمن اینکه چنین امری با توجه به ضرورت ها و حساسیت های موضوع خود فصول و فرصتی بسیار م

ی طلبد؛اما سعی ما براین است با مقدمه ای که ازتعریف فرماسونری ،منشا آن ،اهداف و علائم ظاهری و نیز نشانه هایی که مبین ترویج نمادها در کشور و از جمله تهران می باشد؛زنگ خطر نمادسازی ها ی این فرقه را در استان گلستان و بالاخص شهر دارالمومنین گرگان به صدا درآوریم و مسئولین امر را به اصلاح و پیشگیری از ترویج نمادهای مذکور نصح نمائیم
این فرقه با توجه به اهداف پیش گفته بالاخص نابودی تمام مظاهر توحید ویکتاپرستی در جهان و به دست گرفتن حکومت و قدرت در تمام کشورهای جهان بصورت عمده و برنامه ریزی شده به ترویج نمادهای خویش در امکان حکومتی وفرهنگی و یا نزدیک بدانها و همچنین بطور خاص و ویژه در محیط های جوامع شیعی من جمله ایران که با نام مبارک حضرت ولی عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف نام گذاری شده است؛اقدام به ساخت نمادهای خود می نمایند.  در مقدمه این مقاله ما به ترویج نمادهای مذکور در ایستگاه متروی چهار راه ولی‌عصر تهران اشاره نمودیم. امری که امروز نیز شاهد ساخت نماد خئوپوس در راس ساختمان چهار ظلعی که منتهی به ساخت ” نماد ابلیسک“ در خیابان ولی عصر(عجل) در گرگان می باشیم!!؟
شما اگر کمی با محیط میدان و خیابان ولی عصر(عجل) آشنا باشید این تصور را تصدیق خواهید نمود که جز نام میدان و خیابان، کمترین مظاهر جبهه مهدویت را دیگر می توان در این خیابان شاهد بود؛بنحوی که بازتاب تحرکات پیاده نظام این فرقه را سال گذشته در ”فتنه ماسونی سبز“ بصورت عمده در همین خیابان شاهد بودیم!!؟عرضه محصولات ضد فرهنگی جبهه ماسونی اعم از پوشاک،کفش،نشان ها و علائم،فیلم ها و... و مهم تر از همه افراد که متظاهر به چنین نشان ها و علائمی می باشند.لذا ضرورت دارد مسئولین فرهنگی حضور پر رنگ تری در این محیط داشته باشند.
اما از دیگر محیط هایی که به اقتضاء موقعیت خاص آن(وجود سایت اداری،مراکز علمی و دانشگاهی،حوزه و...) و ورودی شهر انشا... نآآگاهانه و بدون برنامه ریزی بصورت تصادفی به ساخت نمادهای چشم جهان بین و ابلیسک و... نموده اند؛ میدان بسیج و موسسه ای است که در ظلع جنوب شرقی آن ساخته شده است.
میدان یاد شده با توجه به مرکزیت ویژه در منطقه مذکور و ساخت نماد شهر گرگان در مرکز این میدان - که با توجه به تصاویر جدید بعنوان حدقه چشم جهان بین دیده می شود- و بالاخص اعتبار نام مقدس بسیج و نقش آفرینی خاص آن در جبهه مهدویت – مورد توجه قرار گرفته است.!! اما ساختمان واقع در ظلع جنوب شرقی این میدان به جهت تعدد علائم و نشان ها از برجستگی خاصی برخوردار می باشد؛بنحوی که هر بیننده ای را متوجه خود می سازد و در هر ورود و خروج از گرگان به نهادینه سازی نمادهای مذکور در ذهن مخاطب خویش می پردازد.
اهم علائم و نشان های موجود در ساختمان مذکور با توجه به مطالب پیش گفته عبارتند از:
1- ابلیسک های متعدد که در هر زاویه ای قابل مشاهده می باشد
2- دریچه ها و روزنه هایی که درچهار سوی راس ابلیسک ها و به تعبیر صحیح آن در معبد خئوپوس لحاظ شده است که با توجه به رنگ متفاوت آن با بدنه ابلیسک تداعی کننده چشم جهان بین یا لوسیفر در راس معبد خئوپوس می باشد.
3- وجود تعداد 9 نماد خئوپوس که با رنگ متفاوت برجسته سازی شده اند؛ همچنانکه اشاره شد عدد 9 بعنوان حلقه 9 نفره زنجیره ماسونها ، تعداد استادانی که در جستجوی حیرام رفتند ،تعداد 9 گوی درخت کابالا، تعداد ضربه های درجه استادی و... می باشد
4-اما نمادی حیوانی که در ساختمان مذکور لحاظ شده است و شاید یکی از دلایل تعبییه شدن دریچه ها در چهار سوی معبد خئوپوس باشد؛نماد جغد مارنوس یهود می باشد که فقط در تصاویر ماهواره ای موجود قابل مشاهده می باشد.بنحوی که به جهت تعدد جغدهای مذکور که بصورت ویژه ای در حال نگاه کردن به آسمان می باشند تداعی کننده لانه مارانوس می باشند.
در پایان مجددا متذکر می شوم که ما در این مقاله در یک نگاه صرفا کارشناسانه به بررسی موضوع پرداخته ایم و سعی نموده ایم خود را از هر گمانه و ظن مرتبط با مجمع ماسون های ایران – که از نهادهای انحرافی دینی و مروجین تفکرات و اندیشه اسلام آمریکایی و بعبارتی اسلام ماسونی در ایران می باشند و تمامی روسای آن تاکنون از جمله دبیر ابتدایی آن که در حال حاضر در زمره فتنه گران“فتنه ماسونی سبز“ و دبیر کنونی و رئیس شورای سیاستگذاری آن ( مرد خاکستری اصلاحات و عضوشاخص بیلدربرگ ،هم پیاله جورج سوروس) که مدیریت پشت پرده فتنه را عهده دار می باشند– دور نمائیم و فرض را بر عدم اطلاع و آگاهی متولیان ساخت و اداره ساختمان مذکور بگذاریم .منتهای امر انتظار می رود؛ پس از چاپ این مقاله متولیان این ساختمان ضمن اصلاح نمادهای مذکور نسبت به محو آنها اقدام نمایند و همچنین مسئولین استان بالاخص در حوزه شهری حساسیت های لازم را در نظارت بر ساخت و سازها ایفا و شوراهای اسلامی با وضع مصوبه خاص تکلیف شهرداری های تابعه را در این خصوص معین تا از اعطای پایان کار به ساختمان های مذکور خوداری نمایند و حتی سازمان های ذیربط در صورت امتناع نسبت به لغو مجوزههای بهره برداری اقدام نمایند. انشاا...

 تاریخ 1389/12/17 -    هفته نامه پژواک سخن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد